abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192710426
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:01 schreef Vuurvlieg_111 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe de besluitvorming van iemand met dementie in elkaar zit.
Die stemt als hij nog een beetje bij is wat hij altijd heeft gestemd. Ik denk dat iemand die volledig dement is eerder iemand gaat machtigen, zoals verstandelijk gehandicapten met een peuterniveau ook anderen machtigen om te stemmen (dat laatste weet ik in elk geval zeker).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 20 april 2020 @ 11:27:04 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192711914
JaapJansen twitterde op donderdag 21-03-2019 om 23:47:24 Jort @jinek: ‘Baudet is de politiek in gegaan omdat hij geen werk meer kreeg in de wetenschap en geen column in NRC. NPO wilde hem geen tv-programma geven. Op 28/8 zei hij: ik heb geen geld meer, het enige wat ik nog kan doen is de politiek in. Er was geen andere optie meer.’ https://t.co/gEPnvZJIex reageer retweet
Leuk al die jetset en privéjet vrienden die nu een mes in de rug steken.

Men bouwt eerst het B-merk van de VVD op, zorgt dat het debat wat vernauwt en VVD de 'linkse' optie wordt, en laat daarna de ballon leeglopen waarna het totale potentieel van de VVD verder is gegroeid...

Op naar de volgende populist die er voor zorgt dat daadwerkelijk belangrijke onderwerpen en problemen ondersneeuwen. Op naar het volgende Bertelsmann en miljardairs B-merk
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 20 april 2020 @ 12:08:33 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192712687
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef Klopkoek het volgende:
JaapJansen twitterde op donderdag 21-03-2019 om 23:47:24 Jort @:jinek: ‘Baudet is de politiek in gegaan omdat hij geen werk meer kreeg in de wetenschap en geen column in NRC. NPO wilde hem geen tv-programma geven. Op 28/8 zei hij: ik heb geen geld meer, het enige wat ik nog kan doen is de politiek in. Er was geen andere optie meer.’ https://t.co/gEPnvZJIex reageer retweet

Men bouwt eerst het B-merk van de VVD op, zorgt dat het debat wat vernauwt en VVD de 'linkse' optie wordt, en laat daarna de ballon leeglopen waarna het totale potentieel van de VVD verder is gegroeid...

Op naar de volgende populist die er voor zorgt dat daadwerkelijk belangrijke onderwerpen en problemen ondersneeuwen. Op naar het volgende Bertelsmann en miljardairs B-merk
Daar zijn ze dan nog net iets te vroeg mee denk ik. Het liefst zullen ze de komende Tweede Kamerverkiezingen net als de EU-parlementsverkiezingen willen framen als two horse race om het premierschap tussen 'verstandig' en 'extreem' en dan zo bij voorbaat al afrekenen met links. De keuze tussen rechts en rechtser :r
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 20 april 2020 @ 12:20:29 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192712841
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Daar zijn ze dan nog net iets te vroeg mee denk ik. Het liefst zullen ze de komende Tweede Kamerverkiezingen net als de EU-parlementsverkiezingen willen framen als two horse race om het premierschap tussen 'verstandig' en 'extreem' en dan zo bij voorbaat al afrekenen met links. De keuze tussen rechts en rechtser :r
VVD is heel verstandig in de welvaart en rechtstaat slopen ja.

Privatiseer rechtspraak en politie, integriteitsprobleem opgelost.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2020 @ 12:24:59 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192712898
wanneer wordt het akkoord in Noord-Brabant een keer onthult?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_192712914
quote:
JaapJansen twitterde op donderdag 21-03-2019 om 23:47:24 Jort @:jinek: ‘Baudet is de politiek in gegaan omdat hij geen werk meer kreeg in de wetenschap en geen column in NRC. NPO wilde hem geen tv-programma geven. Op 28/8 zei hij: ik heb geen geld meer, het enige wat ik nog kan doen is de politiek in. Er was geen andere optie meer.’ https://t.co/gEPnvZJIex reageer retweet

Leg eens uit. Ik geloof bijv. niet dat Jort Kelder zo'n massale achterban heeft hoor.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2020 @ 13:03:21 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192713483
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:24 schreef rubbereend het volgende:
wanneer wordt het akkoord in Noord-Brabant een keer onthult?
LvdSt twitterde op maandag 20-04-2020 om 12:01:39 Uitlegdraadje voor iedereen die in tijden van corona de weg dreigt kwijt te raken in de krochten van de coalitievorming in #Brabant. Mijn interpretatie: ze zijn er op zich uit, maar normaal van start gaan kan nu niet. Te lang wachten kan echter ook niet. Dilemma's dus. (1/21) https://t.co/osYi5kNGzr reageer retweet
een verhelderend draadje
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 april 2020 @ 13:10:51 #108
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192713597
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Ik geloof bijv. niet dat Jort Kelder zo'n massale achterban heeft hoor.
Hij is één van de invloedrijkste figuren in Hilversum.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_192713716
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is één van de invloedrijkste figuren in Hilversum.
Ja, met een beperkte achterban. Meeste mensen horen hem ouwehoeren en dat gaat dan het ene oor in en het andere oor uit of men zapt weg. Reacties gelezen nadat hij vertelde dat we met de IC-bedden dikke 80+'ers aan het subsidiëren zijn?
I´m back.
  maandag 20 april 2020 @ 13:24:41 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192713815
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, met een beperkte achterban. Meeste mensen horen hem ouwehoeren en dat gaat dan het ene oor in en het andere oor uit of men zapt weg. Reacties gelezen nadat hij vertelde dat we met de IC-bedden dikke 80+'ers aan het subsidiëren zijn?
Dat mag wel zo zijn maar de beste man schuift overal aan, heeft eigen radio en tv programma's op prime time, heeft nog steeds een aansturend belang in Quote, is dikke mik met zowel populisten als het establishment. Deze man heeft zeker wel een bovengemiddelde invloed op het debat en de parameters/bandbreedte daarvan. Dat wil niet zeggen dat hij altijd het meerderheids standpunt verkondigd, maar hij stuurt het wel of bepaalt mede de agenda. Luisteraars kunnen hem negeren, maar horen dan vervolgens andere praathoofden die elkaar napraten.

quote:
Reacties gelezen nadat hij vertelde dat we met de IC-bedden dikke 80+'ers aan het subsidiëren zijn?
Zeker en ik heb ook gezien hoe een Willem Middelkoop, Annemarie van Gaal, en M. Zwagerman sindsdien dezelfde muziek bespelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_192713861
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat mag wel zo zijn maar de beste man schuift overal aan, heeft eigen radio en tv programma's op prime time, heeft nog steeds een aansturend belang in Quote, is dikke mik met zowel populisten als het establishment. Deze man heeft zeker wel een bovengemiddelde invloed op het debat en de parameters/bandbreedte daarvan. Dat wil niet zeggen dat hij altijd het meerderheids standpunt verkondigd, maar hij stuurt het wel of bepaalt mede de agenda.
Ja, maar jij denkt dat Kelder het plannetje smeedt om FvD als een ballon te laten leeglopen en dan VVD als reddend engeltje te propageren, in zijn eentje? Ik zie FvD ondanks alles nog niet als een ballon leeg lopen dat in de eerste plaats al.
I´m back.
pi_192713955
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 13:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat mag wel zo zijn maar de beste man schuift overal aan, heeft eigen radio en tv programma's op prime time, heeft nog steeds een aansturend belang in Quote, is dikke mik met zowel populisten als het establishment. Deze man heeft zeker wel een bovengemiddelde invloed op het debat en de parameters/bandbreedte daarvan. Dat wil niet zeggen dat hij altijd het meerderheids standpunt verkondigd, maar hij stuurt het wel of bepaalt mede de agenda. Luisteraars kunnen hem negeren, maar horen dan vervolgens andere praathoofden die elkaar napraten.
[..]

Zeker en ik heb ook gezien hoe een Willem Middelkoop, Annemarie van Gaal, en M. Zwagerman sindsdien dezelfde muziek bespelen.
Ja, dat is de Trump narratief hè, bij FvD. FvD'ers hadden ook wat verschijnselen van cognitieve dissonantie weekje of 4 geleden. Want op het moment dat FvD en PVV enorme kritiek hadden op de regering en een zware lockdown van de daken afriepen, stond Trump nog ongeveer te blèren dat het allemaal een griepje was en zou verdwijnen als het weer beter werd. Daar werd dan ook op gewezen en je kon bij die lui bijna de rookwolkjes uit hun schedel zien komen. Inmiddels dwz vanaf Pasen echter zitten ze weer op de lijn Trump dus.
I´m back.
  maandag 20 april 2020 @ 14:53:08 #113
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192715545
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar jij denkt dat Kelder het plannetje smeedt om FvD als een ballon te laten leeglopen en dan VVD als reddend engeltje te propageren, in zijn eentje? Ik zie FvD ondanks alles nog niet als een ballon leeg lopen dat in de eerste plaats al.
Ik heb nergens het woord 'reddend engeltje' gebruikt. Ik heb gezegd dat het potentieel wordt vergroot en dat is dan ook ruimschoots gebeurd sinds 2002.

Ik heb ook nergens gezegd 'in zijn eentje'. Je maakt er een karikatuur van zo.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 20 april 2020 @ 14:53:44 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_192715559
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is de Trump narratief hè, bij FvD. FvD'ers hadden ook wat verschijnselen van cognitieve dissonantie weekje of 4 geleden. Want op het moment dat FvD en PVV enorme kritiek hadden op de regering en een zware lockdown van de daken afriepen, stond Trump nog ongeveer te blèren dat het allemaal een griepje was en zou verdwijnen als het weer beter werd. Daar werd dan ook op gewezen en je kon bij die lui bijna de rookwolkjes uit hun schedel zien komen. Inmiddels dwz vanaf Pasen echter zitten ze weer op de lijn Trump dus.
Heel veel Nederlanders hebben een verkeerde perceptie, zoals de onzin dat het hier economisch fantastisch ging.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_192717246
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik heb nergens het woord 'reddend engeltje' gebruikt. Ik heb gezegd dat het potentieel wordt vergroot en dat is dan ook ruimschoots gebeurd sinds 2002.

Ik heb ook nergens gezegd 'in zijn eentje'. Je maakt er een karikatuur van zo.
Maar wat bedoel je nou precies dan? Dat FvD als een ballon leegloopt, dat denk ik niet. Dat VVD bij verkiezingen volgend jaar mrt wellicht een Rutte-bonus opstrijkt? Dat zou best kunnen, maar mrt 2021 is nog ver weg, dus met zekerheid kunnen we nog niets zeggen. Bovendien de situatie is geheel veranderd, na de pandemie is er sprake van een recessie, wellicht de grootste ooit in het westen, hoe partijen daarop gaan reageren is nog koffiedikkijkerij.
I´m back.
pi_192718741
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent weer aan het fantaseren geslagen. Het zijn vooral de aanhangers van het partijkartel die zich in allerlei bochten moesten wringen om maar niet te erkennen dat Rutte en Johnson op dezelfde lijn zaten, die niet zo heel veel verschilde met die van Trump, inclusief het fake news van de groepsimmuniteit.

Baudet had dan weer gepleit voor een aanpak die nu in Nieuw-Zeeland zo succesvol blijkt, een snelle lockdown zodat je snel weer maatregelen kunt versoepelen. Maar ja, dat komt natuurlijk niet zo goed uit. We zien dan ook zowel in de media als op fok dat de leugenbrigade er wat extra shifts ingooit.

quote:

Als de Nederlandse journalistiek nog enige beroepseer zou hebben dan zou Kelder zich uitsluitend mogen uitlaten over stropdasknopen en het sabreren van flessen voor bij de vegetarische pot. Net als dat de schoonzoon van Pelosi niet gevraagd zou worden om de Amerikaanse politiek te duiden, dan mag Jinek geen genant interview met Clinton houden en werd Otten niet gevraagd om wat over de partij die hem heeft geschorst vanwege een greep in de kas te insinueren. Het is een belangenverstrengeld zooitje dat het partijkartel in het algemeen en de VVD in het bijzonder dekt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2020 @ 18:07:53 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192718812
parlement twitterde op maandag 20-04-2020 om 15:07:43 Raad van State adviseert Eerste Kamer over digitaal vergaderen en besluiten #parlement #politiek https://t.co/nZmuXPpdi5 reageer retweet
met dank aan FVD
DeLuna vindt me dik ;(
pi_192733939
fvdemocratie twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:03:48 Coalitie BLOKKEERT debat over #Eurobonds. Zuid-Europa wil ze donderdag op de Europese Raad invoeren via de #EU-begroting. Duitsland is al gezwicht. VVD en CDA ook? Waarom weigeren ze een Kamerdebat? Nederland mag hier NOOIT akkoord mee gaan! #FVD https://t.co/ybZR5Kh92r reageer retweet
Iemand die hier meer van weet? Of is Baudet weer lekker aan het schreeuwen?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 april 2020 @ 15:22:28 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192734090
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:13 schreef Gohf046 het volgende:
fvdemocratie twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:03:48 Coalitie BLOKKEERT debat over #Eurobonds. Zuid-Europa wil ze donderdag op de Europese Raad invoeren via de #EU-begroting. Duitsland is al gezwicht. VVD en CDA ook? Waarom weigeren ze een Kamerdebat? Nederland mag hier NOOIT akkoord mee gaan! #FVD https://t.co/ybZR5Kh92r reageer retweet
Duitsland is helemaal niet gezwicht, die willen ook geen Eurobonds, krijgen we weer die zelfde onzin als Eppink van de week deelde?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_192734096
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:13 schreef Gohf046 het volgende:
Beproefde manier voor coalitie om lastige onderwerpen nog even weg te houden. Nu kun je nog zgn. dertigledendebat aanvragen, maar dan is de spoed eruit.
pi_192734198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Beproefde manier voor coalitie om lastige onderwerpen nog even weg te houden. Nu kun je nog zgn. dertigledendebat aanvragen, maar dan is de spoed eruit.
Maar meer of ie inhoudelijk een punt heeft. Namelijk dat we alsnog akkoord gaan met "Eurobonds" zei het onder een andere naam/regeling. Daar zou ik graag meer over willen weten.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 21 april 2020 @ 15:48:46 #122
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_192734470
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als de Nederlandse journalistiek nog enige beroepseer zou hebben dan zou Kelder zich uitsluitend mogen uitlaten over stropdasknopen en het sabreren van flessen voor bij de vegetarische pot. Net als dat de schoonzoon van Pelosi niet gevraagd zou worden om de Amerikaanse politiek te duiden, dan mag Jinek geen genant interview met Clinton houden en werd Otten niet gevraagd om wat over de partij die hem heeft geschorst vanwege een greep in de kas te insinueren. Het is een belangenverstrengeld zooitje dat het partijkartel in het algemeen en de VVD in het bijzonder dekt.
Maar met geen woord reppen over die nepotisten in het witte huis? :') Beetje selectief wel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_192734626
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:

Dat kan prima. Zolang Otten zijn aantijgingen maar staaft met bewijzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192735133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan prima. Zolang Otten zijn aantijgingen maar staaft met bewijzen.
En Zembla zelf ook, maar blijkbaar kunnen ze dat geen van beiden dus dan is het niets anders dan de volgende episode in een ordinaire lastercampagne.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_192735201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 16:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En Zembla zelf ook, maar blijkbaar kunnen ze dat geen van beiden dus dan is het niets anders dan de volgende episode in een ordinaire lastercampagne.
Maar zembla heeft toch helemaal niet gezegd dat Baudet geld aanneemt van de Russen? Of welke aantijging bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')