Wat als ze dat niet doen? Is er dan meteen grote paniek of kan het ook gewoon een paar dagen later komen wellicht?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op ¤ 630 van een eind maart geannuleerde vakantie, dat uiterlijk vandaag betaald zou worden.
Grote paniek is er niet, maar totdat ik het geld daadwerkelijk HEB, blijft ook de mogelijkheid bestaan dat het niet (als in nooit) meer komt. En dat zou wel een beetje spijtig zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat als ze dat niet doen? Is er dan meteen grote paniek of kan het ook gewoon een paar dagen later komen wellicht?
Met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote paniek is er niet, maar totdat ik het geld daadwerkelijk HEB, blijft ook de mogelijkheid bestaan dat het niet (als in nooit) meer komt. En dat zou wel een beetje spijtig zijn natuurlijk.
Net hoe het bij de sorteerders ingericht is, lijkt me. Als je afstand moet houden en die ruimte is er niet, tsja, dan is het werken op halve kracht/andere momenten. En ik heb het idee dat er best wel eens meer via post gaat nu, even een kaartje/kleinigheidje waarvoor je anders even langs zou gaan in combinatie met een bezoekje, maar een uur rijden voor iets in de bus gooien is wat ver.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat punt laat mij ook nog een beetje puzzled. Soms krijg ik weleens het idee dat corona maar overal de schuld van krijgt. Terwijl ik dan denk van maar hoezo heeft dat hier wat mee te maken dan?"
doet je vrouw dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd spannend wat er in zit.
kansloos ook dat ze de berichten weghalenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. een datum in het verleden ook echt.
Ga naar huis dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, dit keer neem ik gewoon lekker dat uur verplichte pauze. Ben helemaal klaar met de werkzaamheden van vandaag.
Moet je sowieso gewoon doen, vooral als de zon schijnt. Even lekker naar buitenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, dit keer neem ik gewoon lekker dat uur verplichte pauze. Ben helemaal klaar met de werkzaamheden van vandaag.
Daar ben ik al.quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je sowieso gewoon doen, vooral als de zon schijnt. Even lekker naar buiten
Eetze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit lekker m'n boterham met banaan in de zon te eten nu
Oh dat ga ik ook doen. Brandnetelkaas trouwens ipv banaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
een gasbrander ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Wat blijft koper toch goed werken tegen mieren
Geen huis = geen mieren ín huis?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huis = geen mieren ín huis?
Nee?
ja ok ok okquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok ok ok
Mijn aanbouw is gaar.. dus daar lopen soms wat mieren. maar heb deze week koperen strips onder de plinten gemept.
En nu liepen de buren in de tuin te muiten over de mieren in huis
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Hier ook niet, mieren houden blijkbaar ook niet van sneeuw.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk niet
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Het komt er niet echt uit hequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Dat sap klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Hier tosti met ei en versgeperst sinaasappelpassievruchtsap.
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaan
Heb jij het nu drukker of juist rustiger?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterktequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets met kompjoetersquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ik hoef me voorlopig niet te vervelen. Eerste weken wil iedereen Teams en Zoom gaan gebruiken en zo. Maar 2 van onze 5 klanten zijn scholen en die liggen nu stil. Dus als het wat langer gaat duren zal het wel rustiger worden. Voorlopig kunnen we mooi even wat achterstallige changes er door drukkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij het nu drukker of juist rustiger?
Wat een mafklapperquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892823_0ece1f37
Hier gaan de scholen door, maar vanaf thuis. ... "And in Norway, the City of Trondheim has been using G Suite to establish strong and effective collaboration for its employees which now is more important than ever. The accumulated number of Google Meet sessions over an only 7 days period passed the 60,000 threshold while the video conferencing experience was smooth, intuitive and frictionless for all participants" https://cloud.google.com/(...)he-covid-19-pandemicquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik hoef me voorlopig niet te vervelen. Eerste weken wil iedereen Teams en Zoom gaan gebruiken en zo. Maar 2 van onze 5 klanten zijn scholen en die liggen nu stil. Dus als het wat langer gaat duren zal het wel rustiger worden. Voorlopig kunnen we mooi even wat achterstallige changes er door drukken
GEWOON STOPPE JONGEquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892823_0ece1f37
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef Filosoofert het volgende:
Ik werk nog gewoon, mijn vriendin zit wel thuis en was gisteren best enthousiast over Nederland in beweging.
Sick hoe die apps allemaal massaal hun servers uit hebben moeten breiden lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier gaan de scholen door, maar vanaf thuis. ... "And in Norway, the City of Trondheim has been using G Suite to establish strong and effective collaboration for its employees which now is more important than ever. The accumulated number of Google Meet sessions over an only 7 days period passed the 60,000 threshold while the video conferencing experience was smooth, intuitive and frictionless for all participants" https://cloud.google.com/(...)he-covid-19-pandemic
Ze is dit jaar 30 geworden dus misschien wel tijd om in te ruilen ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.
Pehehehe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.
zie je, daar heb je het probleem al.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze is dit jaar 30 geworden dus misschien wel tijd om in te ruilen ja.
Pics van Adrienequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik pak Adriene er vanavond weer bij.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, daar heb je het probleem al.
in een jute zak met stenen en de rivier in.
en ditquote:
Hoera!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wij mogen blijkbaar vanaf maandag weer naar kantoor, maar het is optioneel, je mag ook nog thuis blijven.
Ik gok dat er nog veel thuisblijven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wij mogen blijkbaar vanaf maandag weer naar kantoor, maar het is optioneel, je mag ook nog thuis blijven.
En om te sporten gebruik ik dezequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/yogawithadriene
Compleet kanaal, ook goed?
I'll allow itquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/yogawithadriene
Compleet kanaal, ook goed?
Dat soort kanalen gebruik ik vooral voor inspiratie als ik m'n routine weer eens zat ben. Maar ik probeer een programma te blijven volgen, dan zit er tenminste iets van opbouw in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En om te sporten gebruik ik deze
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettigquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, was net gewend aan kunnen hardlopen tijdens lunch
Lekker uitwalmen tussen je collega's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettig
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettig
Dit ja, en we hebben geen douches dus denk dat m’n collega’s me dat ook niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vind ik met fietsen, het is toch wel een uurtje fietsen voor me, en dan ga ik toch zweten zodra ik het kantoor binnenloop...quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.
Dan blijfje thuis, als het dan toch optioneel is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, was net gewend aan kunnen hardlopen tijdens lunch
douchen kan wel op het werk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.
Ja ga ik ook doen, scheelt me ook 2u reistijd per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan blijfje thuis, als het dan toch optioneel is.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Toen mijn vaders oude werk naar een nieuw pand verhuisde maakten ze speciaal voor hem een douche, omdat hij graag 25 kilometer naar werk fietste.
Dat is wat ik het beste vind met thuiswerken. Opstaan, naar de badkamer en even douchen, naar de keuken/eetkamer en wat ontbijt naar binnen en dan 10 meter ofzo lopen en ik ben op kantoorquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, scheelt me ook 2u reistijd per dag.
Maakten ze die bij voorbaat? Of was het een niet-zo-stille hintquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Toen mijn vaders oude werk naar een nieuw pand verhuisde maakten ze speciaal voor hem een douche, omdat hij graag 25 kilometer naar werk fietste, maar daarna wel heel erg behoeftig was aan een douche.
Ik had de post al aangepast zodat dat uit de context op te maken was. Hij vroeg er zelf om.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maakten ze die bij voorbaat? Of was het een niet-zo-stille hint?
Haha oké, gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had de post al aangepast zodat dat uit de context op te maken was. Hij vroeg er zelf om.
Wat ik het fijnste zou vinden is 2 of 3 dagen per week thuis werken. Dan zie ik m'n collega's een paar dagen, gezellig. Maar op de dagen dat ik thuiswerk ben ik veel efficiënter en kan ik even lekker sporten tussendoor en inderdaad geen reistijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is wat ik het beste vind met thuiswerken. Opstaan, naar de badkamer en even douchen, naar de keuken/eetkamer en wat ontbijt naar binnen en dan 10 meter ofzo lopen en ik ben op kantoor
Stukken beter dan 25-30 minuten reizen.
Ik rol even het bos in jongens en meisjesquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De cijfers rollen zo weer binnen
Heb jij Pushmelding telegraaf zeker aanstaan op je mobielquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De cijfers rollen zo weer binnen
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb jij Pushmelding telegraaf zeker aanstaan op je mobiel
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik rol even het bos in jongens en meisjes
Ik wil dit ook heel graag. Ik heb dit tijdens mijn personeelsgesprek twee weken geleden ook al voorzichtig ingeleid bij de baas, omdat ze ons voorheen niet heel erg vertrouwden met thuiswerken, maar nu gebleken is dat het super goed gaat. Hij zei toen dat hij de hele werkwijze sowieso al lang wil hervormen, dus ik ben benieuwd wat er straks gaat gebeurenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik het fijnste zou vinden is 2 of 3 dagen per week thuis werken. Dan zie ik m'n collega's een paar dagen, gezellig. Maar op de dagen dat ik thuiswerk ben ik veel efficiënter en kan ik even lekker sporten tussendoor en inderdaad geen reistijd.
Ja er komen nu meer mensen achter dat het wél kan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil dit ook heel graag. Ik heb dit tijdens mijn personeelsgesprek twee weken geleden ook al voorzichtig ingeleid bij de baas, omdat ze ons voorheen niet heel erg vertrouwden met thuiswerken, maar nu gebleken is dat het super goed gaat. Hij zei toen dat hij de hele werkwijze sowieso al lang wil hervormen, dus ik ben benieuwd wat er straks gaat gebeuren. De andere bazen, die echt geen vertrouwen hadden in thuiswerken, zijn door de hele quarantaine best wel bijgedraaid, dus wellicht is er straks meer mogelijk.
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil dit ook heel graag. Ik heb dit tijdens mijn personeelsgesprek twee weken geleden ook al voorzichtig ingeleid bij de baas, omdat ze ons voorheen niet heel erg vertrouwden met thuiswerken, maar nu gebleken is dat het super goed gaat. Hij zei toen dat hij de hele werkwijze sowieso al lang wil hervormen, dus ik ben benieuwd wat er straks gaat gebeuren. De andere bazen, die echt geen vertrouwen hadden in thuiswerken, zijn door de hele quarantaine best wel bijgedraaid, dus wellicht is er straks meer mogelijk.
Thuiswerken ook geen optie voor jouquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
toch wel interessant in jouw wereldje, aangezien juist daar best veel (ook grote spelers) helemaal geen kantoor hebben.
Ja absoluut, alles is mogelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
toch wel interessant in jouw wereldje, aangezien juist daar best veel (ook grote spelers) helemaal geen kantoor hebben.
jawel manquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Thuiswerken ook geen optie voor jou
pcies. een oud klasgenote woont zo al jaren in Hong Kong en werkt precies op die manier.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja absoluut, alles is mogelijk! Een van onze klanten (oké, hij is half klant, half partner, kan zelf ook ICT-dingen) gaat heel erg vaak op reis. Enige wat hij dan hoeft te doen is op vreemde tijden opstaan voor meetings, zodat zijn bazen en klanten niets doorhebben, maar niemand die verder weet dat hij dan weer twee maanden in Peru rondhangt of zo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |