quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
Dit soort bedrijvenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
En gelijk is mijn bericht van hun FB ook verwijderd
Bijzonder wel.

Hij kan niet bannen, no worriesquote:

ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit soort bedrijven.
Nou ja, zolang jij je spullen maar krijgt!

Vaak als er iets buiten het reguliere werk valt gaat er iets fout hé.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.
En op zich met de eerste ingeplande levering was er ook niks aan de hand hoor. Netjes gecommuniceerd enzo.

Nee dat punt laat mij ook nog een beetje puzzled. Soms krijg ik weleens het idee dat corona maar overal de schuld van krijgt. Terwijl ik dan denk van "maar hoezo heeft dat hier wat mee te maken dan?"quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Good to know. Ik weet ook helemaal niet of zoiets als het coronavirus hier eigenlijk invloed op heeft
.

quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo ook mijn trommeltje openen

Ik wacht met spanning op ¤ 630 van een eind maart geannuleerde vakantie, dat uiterlijk vandaag betaald zou worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Berichtje van de baas dat er een enorme bug in een van onze apps zit en een gebruiker een rekening van 50 euro van zijn provider gekregen heeft omdat iets op de achtergrond bleef spelen. Hoe gaat jullie dag?

quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail

quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ledstripkonin(...)ting-led-strip-sets/

Wat als ze dat niet doen? Is er dan meteen grote paniek of kan het ook gewoon een paar dagen later komen wellicht?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op ¤ 630 van een eind maart geannuleerde vakantie, dat uiterlijk vandaag betaald zou worden.

Grote paniek is er niet, maar totdat ik het geld daadwerkelijk HEB, blijft ook de mogelijkheid bestaan dat het niet (als in nooit) meer komt. En dat zou wel een beetje spijtig zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat als ze dat niet doen? Is er dan meteen grote paniek of kan het ook gewoon een paar dagen later komen wellicht?

Met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:

quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grote paniek is er niet, maar totdat ik het geld daadwerkelijk HEB, blijft ook de mogelijkheid bestaan dat het niet (als in nooit) meer komt. En dat zou wel een beetje spijtig zijn natuurlijk.

Net hoe het bij de sorteerders ingericht is, lijkt me. Als je afstand moet houden en die ruimte is er niet, tsja, dan is het werken op halve kracht/andere momenten. En ik heb het idee dat er best wel eens meer via post gaat nu, even een kaartje/kleinigheidje waarvoor je anders even langs zou gaan in combinatie met een bezoekje, maar een uur rijden voor iets in de bus gooien is wat ver.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat punt laat mij ook nog een beetje puzzled. Soms krijg ik weleens het idee dat corona maar overal de schuld van krijgt. Terwijl ik dan denk van maar hoezo heeft dat hier wat mee te maken dan?"

doet je vrouw dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd spannend wat er in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |