blijkbaar jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha jup, publiek aan de schandpaal nagelen is nodig voortaan
ik weet dat briefpost al lang dramatisch is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Good to know. Ik weet ook helemaal niet of zoiets als het coronavirus hier eigenlijk invloed op heeft
.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
Dit soort bedrijvenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
En gelijk is mijn bericht van hun FB ook verwijderd
Bijzonder wel.
Hij kan niet bannen, no worriesquote:
ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit soort bedrijven.
Nou ja, zolang jij je spullen maar krijgt!
Vaak als er iets buiten het reguliere werk valt gaat er iets fout hé.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.
En op zich met de eerste ingeplande levering was er ook niks aan de hand hoor. Netjes gecommuniceerd enzo.
Nee dat punt laat mij ook nog een beetje puzzled. Soms krijg ik weleens het idee dat corona maar overal de schuld van krijgt. Terwijl ik dan denk van "maar hoezo heeft dat hier wat mee te maken dan?"quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Good to know. Ik weet ook helemaal niet of zoiets als het coronavirus hier eigenlijk invloed op heeft
.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo ook mijn trommeltje openen
Ik wacht met spanning op ¤ 630 van een eind maart geannuleerde vakantie, dat uiterlijk vandaag betaald zou worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Berichtje van de baas dat er een enorme bug in een van onze apps zit en een gebruiker een rekening van 50 euro van zijn provider gekregen heeft omdat iets op de achtergrond bleef spelen. Hoe gaat jullie dag?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ledstripkonin(...)ting-led-strip-sets/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |