Of hij haalt de teddybeer even bij het raam vandaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Knuffelen moet je wel op afstand doen.
Thuiswerken anno 2020quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:14 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig als de kleine besluit om midden in een werktelefoongesprek even keihard op zijn xylofoon te gaan rammen.
Is die daar niet te plakkerig voor?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij haalt de teddybeer even bij het raam vandaan.
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuiswerken anno 2020Better get used to it
Dan wordt het een hele, hele hele lange knuffel. Hij heeft niet voor niets de hele middag ervoor vrijgemaaktquote:
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het een hele, hele hele lange knuffel. Hij heeft niet voor niets de hele middag ervoor vrijgemaakt.
Ah, da's netjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
Als er sprake is van omzetdaling kan een bedrijf aanspraak maken op een regeling waardoor max 90% van de loonkosten betaald worden door UWV
helaas ook veel bedrijven niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
Als er sprake is van omzetdaling kan een bedrijf aanspraak maken op een regeling waardoor max 90% van de loonkosten betaald worden door UWV
voor seizoensgebonden bedrijven zou er nog een aanvullend regeling komen aflikquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
helaas ook veel bedrijven niet.
strandtenten bv ook niet
ja omdat alle vaststellingen (omzetdaling, loonkosten) gedaan worden op basis van de omzet in januariquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
helaas ook veel bedrijven niet.
strandtenten bv ook niet
Hoop het voor ze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor seizoensgebonden bedrijven zou er nog een aanvullend regeling komen aflik
Waarom wonen we daar nog steeds niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef Fogel het volgende:
Hier is het zo dat je de eerste 22 (?) dagen 100% loon krijgt van de staat, met een maximum op ca 60.000 euro per jaar. Als je daarboven verdient korten ze alles wat je er boven verdient. Na die 22 dagen krijg je maar 60 of 70%.
Maar aangezien we nu aan dat aantal dagen zitten is de verwachting dat ze de periode met 100% gaan verlengen.
Je mag het land niet in vanwege coronaquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wonen we daar nog steeds niet?
BANANEN IN PYAMASquote:
En? Geld gegeven?quote:
ja tuurlijk maar dan een hele groep seizoensgebonden bedrijven buiten de boot vallen kan niet natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef Fogel het volgende:
Mja, het is lastig om regels te maken die voor iedereen eerlijk zijn in zo'n situatie.
Zal vanavond eens kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
BANANEN IN PYAMAS
[..]
En? Geld gegeven?
ja beter zouden ze daar een regeling voor maken want dan kan ik weer gaan werkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag het land niet in vanwege corona
Mooiquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze doet het echt super goed
Fijn, hoef je je daar geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze doet het echt super goed
Dan voel je je wel trots hoor als papa en mamaquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Fijn, hoef je je daar geen zorgen om te maken.
Daar zijn ze hier ook wat voor aan het verzinnen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar dan een hele groep seizoensgebonden bedrijven buiten de boot vallen kan niet natuurlijk
hoeveel?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier ook wat voor aan het verzinnen.
Noorwegen heeft het voordeel dat er zo'n 10 439 377 817 538 NOK in een fonds staat.
10 439 377 817 538 NOKquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
te
[..]
gen de tijd dat je klaar ben kan je weer overnieuw beginnen
ik ga echt ff dweilen nu
Per seconde minder nu omdat het niet helemaal goed gaat op de beurzen en met de olieprijzenquote:
Wil je mijn BSN even weghalen?quote:
Ik zou een zwangerschapstest doen bij de postbode...quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
Is de post bij jullie ook zo onregelmatig? Vrienden en ik ontvangen sommige dingen véél te laat, maar ik heb nu ook al twee keer meegemaakt dat iets twee dagen en nu zelfs drie weken eerder dan beloofd is aangekomen. Ondertussen wacht een vriendin van me nog op een Nederlands pakketje van begin februari.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou een zwangerschapstest doen bij de postbode...
Tikkie jammer wel weer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag het land niet in vanwege corona
post? wat is dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
Is de post bij jullie ook zo onregelmatig? Vrienden en ik ontvangen sommige dingen véél te laat, maar ik heb nu ook al twee keer meegemaakt dat iets twee dagen en nu zelfs drie weken eerder dan beloofd is aangekomen. Ondertussen wacht een vriendin van me nog op een Nederlands pakketje van begin februari.
Edit: deze vraag is gericht aan mensen die in Nederland wonen [ afbeelding ].
Ja, maar mijn dingen komen hoofdzakelijk uit het buitenland. En nooit te vroeg. Denk overigens dat dat in de meeste gevallen ligt aan de posterijen in de betreffende buitenlanden. Naja, 't is niet anders....quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
Edit: deze vraag is gericht aan mensen die in Nederland wonen [ afbeelding ].
Dat is wel onwaarschijnlijk veel geld voor een land met maar 5 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier ook wat voor aan het verzinnen.
Noorwegen heeft het voordeel dat er zo'n 10 439 377 817 538 NOK in een fonds staat.
Ik eigenlijk ook zelden, maar nu met de verhuizing moet er ineens een hoop gekocht en geregeld wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
post? wat is dat?
pakketjes gaan hier prima. brieven krijg ik sowieso nooit.
Het is niet anders inderdaad. We moeten maar gewoon ruim op tijd bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar mijn dingen komen hoofdzakelijk uit het buitenland. En nooit te vroeg. Denk overigens dat dat in de meeste gevallen ligt aan de posterijen in de betreffende buitenlanden. Naja, 't is niet anders....
Ik wacht al 3 weken op een thermometerquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Van meer gehoord dat post wisselvallig is Nijn.
Vinger gebruiken dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 weken op een thermometer
Noorwegen heeft geleerd van het falen van Nederland... gasinkomsten gebruiken als een groot deel van het staatsbudget ging op een gegeven moment iets fout. Vandaar dat het fonds bestaat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel onwaarschijnlijk veel geld voor een land met maar 5 miljoen inwoners
Good to knowquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Van meer gehoord dat post wisselvallig is Nijn.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
En gelijk is mijn bericht van hun FB ook verwijderd
Bijzonder wel.
Haha jup, publiek aan de schandpaal nagelen is nodig voortaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
nee feedbackquote:
blijkbaar jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha jup, publiek aan de schandpaal nagelen is nodig voortaan
ik weet dat briefpost al lang dramatisch is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Good to know. Ik weet ook helemaal niet of zoiets als het coronavirus hier eigenlijk invloed op heeft
.
Ja hoor je gaat spammen op FB en op vrijdag 08/04 gaan ze leveren krijg ik nu via de mail
Dit soort bedrijvenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
En gelijk is mijn bericht van hun FB ook verwijderd
Bijzonder wel.
Hij kan niet bannen, no worriesquote:
ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit soort bedrijven.
Nou ja, zolang jij je spullen maar krijgt!
Vaak als er iets buiten het reguliere werk valt gaat er iets fout hé.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja beetje jammer. m'n ouders hebben er meerdere meubels vandaan zonder problemen.
En op zich met de eerste ingeplande levering was er ook niks aan de hand hoor. Netjes gecommuniceerd enzo.
Nee dat punt laat mij ook nog een beetje puzzled. Soms krijg ik weleens het idee dat corona maar overal de schuld van krijgt. Terwijl ik dan denk van "maar hoezo heeft dat hier wat mee te maken dan?"quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Good to know. Ik weet ook helemaal niet of zoiets als het coronavirus hier eigenlijk invloed op heeft
.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo ook mijn trommeltje openen
Ik wacht met spanning op ¤ 630 van een eind maart geannuleerde vakantie, dat uiterlijk vandaag betaald zou worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Berichtje van de baas dat er een enorme bug in een van onze apps zit en een gebruiker een rekening van 50 euro van zijn provider gekregen heeft omdat iets op de achtergrond bleef spelen. Hoe gaat jullie dag?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ledstripkonin(...)ting-led-strip-sets/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |