Sick hoe die apps allemaal massaal hun servers uit hebben moeten breiden lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier gaan de scholen door, maar vanaf thuis. ... "And in Norway, the City of Trondheim has been using G Suite to establish strong and effective collaboration for its employees which now is more important than ever. The accumulated number of Google Meet sessions over an only 7 days period passed the 60,000 threshold while the video conferencing experience was smooth, intuitive and frictionless for all participants" https://cloud.google.com/(...)he-covid-19-pandemic
Ze is dit jaar 30 geworden dus misschien wel tijd om in te ruilen ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.
Pehehehe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.
zie je, daar heb je het probleem al.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ze is dit jaar 30 geworden dus misschien wel tijd om in te ruilen ja.
Pics van Adrienequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Ik pak Adriene er vanavond weer bij.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, daar heb je het probleem al.
in een jute zak met stenen en de rivier in.
en ditquote:
Hoera!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wij mogen blijkbaar vanaf maandag weer naar kantoor, maar het is optioneel, je mag ook nog thuis blijven.
Ik gok dat er nog veel thuisblijven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
Wij mogen blijkbaar vanaf maandag weer naar kantoor, maar het is optioneel, je mag ook nog thuis blijven.
En om te sporten gebruik ik dezequote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/yogawithadriene
Compleet kanaal, ook goed?
I'll allow itquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/yogawithadriene
Compleet kanaal, ook goed?
Dat soort kanalen gebruik ik vooral voor inspiratie als ik m'n routine weer eens zat ben. Maar ik probeer een programma te blijven volgen, dan zit er tenminste iets van opbouw in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En om te sporten gebruik ik deze
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettigquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, was net gewend aan kunnen hardlopen tijdens lunch
Lekker uitwalmen tussen je collega's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettig
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik vanaf kantoor in principe ook kunnen, maar dan bezweet terug op kantoor komen lijkt me weer minder prettig
Dit ja, en we hebben geen douches dus denk dat m’n collega’s me dat ook niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vind ik met fietsen, het is toch wel een uurtje fietsen voor me, en dan ga ik toch zweten zodra ik het kantoor binnenloop...quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.
Dan blijfje thuis, als het dan toch optioneel is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, was net gewend aan kunnen hardlopen tijdens lunch
douchen kan wel op het werk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vind ik het grootste nadeel, anders zou ik ook vaker hardlopend van/naar het werk gaan. Maar ja, douchen gaat niet.
Ja ga ik ook doen, scheelt me ook 2u reistijd per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan blijfje thuis, als het dan toch optioneel is.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Toen mijn vaders oude werk naar een nieuw pand verhuisde maakten ze speciaal voor hem een douche, omdat hij graag 25 kilometer naar werk fietste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |