ja ok ok okquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huis = geen mieren ín huis?
Nee?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok ok ok
Mijn aanbouw is gaar.. dus daar lopen soms wat mieren. maar heb deze week koperen strips onder de plinten gemept.
En nu liepen de buren in de tuin te muiten over de mieren in huis
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huis = geen mieren ín huis?
Nee?
Hier ook niet, mieren houden blijkbaar ook niet van sneeuw.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk niet
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit lekker m'n boterham met banaan in de zon te eten nu
Het komt er niet echt uit hequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Dat sap klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Hier tosti met ei en versgeperst sinaasappelpassievruchtsap.
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaan
Heb jij het nu drukker of juist rustiger?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterktequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets met kompjoetersquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ik hoef me voorlopig niet te vervelen. Eerste weken wil iedereen Teams en Zoom gaan gebruiken en zo. Maar 2 van onze 5 klanten zijn scholen en die liggen nu stil. Dus als het wat langer gaat duren zal het wel rustiger worden. Voorlopig kunnen we mooi even wat achterstallige changes er door drukkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij het nu drukker of juist rustiger?
Wat een mafklapperquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892823_0ece1f37
Hier gaan de scholen door, maar vanaf thuis. ... "And in Norway, the City of Trondheim has been using G Suite to establish strong and effective collaboration for its employees which now is more important than ever. The accumulated number of Google Meet sessions over an only 7 days period passed the 60,000 threshold while the video conferencing experience was smooth, intuitive and frictionless for all participants" https://cloud.google.com/(...)he-covid-19-pandemicquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik hoef me voorlopig niet te vervelen. Eerste weken wil iedereen Teams en Zoom gaan gebruiken en zo. Maar 2 van onze 5 klanten zijn scholen en die liggen nu stil. Dus als het wat langer gaat duren zal het wel rustiger worden. Voorlopig kunnen we mooi even wat achterstallige changes er door drukken
GEWOON STOPPE JONGEquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892823_0ece1f37
tijd om je vriendin naar een bejaardenhuis te brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef Filosoofert het volgende:
Ik werk nog gewoon, mijn vriendin zit wel thuis en was gisteren best enthousiast over Nederland in beweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |