kansloos ook dat ze de berichten weghalenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. een datum in het verleden ook echt.
Ga naar huis dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, dit keer neem ik gewoon lekker dat uur verplichte pauze. Ben helemaal klaar met de werkzaamheden van vandaag.
Moet je sowieso gewoon doen, vooral als de zon schijnt. Even lekker naar buitenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Boh, dit keer neem ik gewoon lekker dat uur verplichte pauze. Ben helemaal klaar met de werkzaamheden van vandaag.
Daar ben ik al.quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je sowieso gewoon doen, vooral als de zon schijnt. Even lekker naar buiten
Eetze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit lekker m'n boterham met banaan in de zon te eten nu
Oh dat ga ik ook doen. Brandnetelkaas trouwens ipv banaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
een gasbrander ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
Wat blijft koper toch goed werken tegen mieren
Geen huis = geen mieren ín huis?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen huis = geen mieren ín huis?
Nee?
ja ok ok okquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok ok ok
Mijn aanbouw is gaar.. dus daar lopen soms wat mieren. maar heb deze week koperen strips onder de plinten gemept.
En nu liepen de buren in de tuin te muiten over de mieren in huis
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Hier ook niet, mieren houden blijkbaar ook niet van sneeuw.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Foqueville speelt al deze problematiek natuurlijk niet
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Het komt er niet echt uit hequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al de hele ochtend naar iets te turen wat ik niet snap. Ben zo klaar met deze werkweek
Dat sap klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Hier tosti met ei en versgeperst sinaasappelpassievruchtsap.
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat helpt niks. Mijn piketweek is net in gegaan
Heb jij het nu drukker of juist rustiger?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterktequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets met kompjoetersquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |