abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2020 @ 06:25:53 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192659276

Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192659297
Present
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 17 april 2020 @ 06:51:26 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_192659386
Iets minder vroeg. Maar ook weer achter de pc.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192659402
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 06:25 schreef Barreltje het volgende:

Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje :*
Attent! O+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_192659595
Morning!

Niet onwijs vroeg... maar ook eerst even wat andere dingen gedaan zoals een weekendplanning maken :)

Frisse neus ingepland enzo :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 07:31:26 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192659674
Mogge :W

Half dagje en dan weekend :). Geen lange wandeling zaterdag, maar een online congres en andere bezigheden. Aangezien we van stemmen houden heb ik gisteren op zo'n 20 stemmen uitgebracht op vacante posities, moties en amendementen _O-.
Er moet dit najaar immers een nieuw verkiezingsprogramma komen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 april 2020 @ 07:57:05 #7
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192659963
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie :O
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192660053
pfff ik zou de hele site wel willen kopen...

https://www.speedcube.nl/

echt bijna alles is leuk :)

en weet wel wat mijn lief het volgende kado-excuus gaat krijgen
ze hebben schaakstukken met een geluksmunt er in.
gaat natuurlijk niet zo maar open.... :)
pi_192660059
Ik was laat :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192660077
ik hoest me suf ondertussen

dochter zit met het lijmpistool te freubelen op de grond... maar die lucht :|W
pi_192660290
:O :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192660332
Mogge!

Sterkte vandaag B&G
We have far more in common than that which devides us..
pi_192660608
Ach Xena, wat vreselijk sneu!
Sterkte vandaag B&G
  vrijdag 17 april 2020 @ 08:58:32 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 07:57 schreef Muck het volgende:
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie :O
*O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2020 @ 08:58:56 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660643
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192660645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

*O*
Heb je al water?
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:00:05 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660656
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je al water?
Gisteravond om 22:45 stroomde het weer :)

Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten :)
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:00:32 #18
112545 Muck
pi_192660659
quote:

[..]

*O*
Hey *O*
pi_192660667
Zo op zoek naar kimchi in de (grote!) aziatische supermarkt. Dan sporten. Vanmiddag komt er op veilige afstand iemand een vrijdagmiddagborrel doen.

Vanavond lekker op de bank met serie. Oh en beter krijg ik de puzzel af waar ik mee bezig ben. :(
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:01:15 #20
112545 Muck
pi_192660671
quote:
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Ik ben druk aan het werk, maar heb 0 vergaderingen staan.
Pyjamabroek en hoodie it is :+
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:07:08 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_192660740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gisteravond om 22:45 stroomde het weer :)

Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten :)

Waarom? Is gewoon mee wassen met de rest niet voldoende?
pi_192660805
Sterkte vandaag B&G :*

Succes met puzzelen Loon! Ik heb ook weer een nieuwe! (Moet nog beginnen)

Ho daar ging even wat mis. Terug:

We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).

Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.

... Das bizar. Voor 60m2 hè :o
(In de niet bepaald beste wijk van deze stad. Voor een jaren 70 betonblok...)

(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)

Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.

[ Bericht 38% gewijzigd door Candaasje op 17-04-2020 09:31:11 ]
pi_192661066
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).

Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.

(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)

Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
pi_192661124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
Hier geen eens een tuin, maar enkel een balkonnetje.

Maar misschien moeten we eerst eens echt bedenken wat we willen :')
pi_192661179
Mogguh :O Thuis. De komende drie uur meetings :X Effe geen G-DNA om me heen. Wat kunnen kinderen af en toe zuigend en irritant zijn :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192661187
B&G, sterkte -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192661208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag dat een appartement bij mij in de flat voor 209.00 is verkocht. En dan bedenken dat ik deze 17 jaar geleden kocht voor EUR 116000 :X
pi_192661252
Ach O+ poes O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb ooit de kat van moeder laten inslapen.. verder zijn ze altijd of meegegaan met een ex of weggelopen.
Vind het best wel heftig, het idee. We hebben haar al vanaf kitten, veel met haar meegemaakt en ze is heel erg op ons 'gericht' zeg maar. Nou ja, we kunnen er nu wel aan 'wennen' aan het idee ipv dat het ons overvalt.
Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.

Sterkte :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192661256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Thuis. De komende drie uur meetings :X Effe geen G-DNA om me heen. Wat kunnen kinderen af en toe zuigend en irritant zijn :{
Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?
pi_192661353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach O+ poes O+
[..]

Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.

Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.
En dat doet ze O+ ;( Gisteravond de hele avond tegen me aan geplakt werkelijk en vannacht sinds best lang weer op bed tussen ons in gelegen.
Ik was steeds wakker en dan aaide ik haar en lag ze me steeds aan te kijken.

Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd ;(
pi_192661413
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.
En dat doet ze O+ ;( Gisteravond de hele avond tegen me aan geplakt werkelijk en vannacht sinds best lang weer op bed tussen ons in gelegen.
Ik was steeds wakker en dan aaide ik haar en lag ze me steeds aan te kijken.

Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd ;(
Uuurgh, ellende :(

pi_192661445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?
Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.
pi_192661452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:

:*
pi_192661473
Bloes, dikke pakkerd voor je vandaag, hier: -x- !
pi_192661499
Heel veel sterkte vandaag Blues en Golfer :*
pi_192661512
Pfff. Ik ga voor mij persoonlijk best een beetje balen als de maatregelen over een tijdje worden versoepeld, heel snel zó verknocht geraakt aan J. en Günther de hele dag en elke dag thuis.. :9

@Lot_1 Ik snap je :Y Denk je dat je door de huidige opgelegde situatie straks dingen anders gaat doen? :*
pi_192661525
Eh oh jongens: er was gist bij de Lidl! Voor het eerst in weken! *O*
*liefkoost gekochte zakjes*
pi_192661543
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reisbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 17-04-2020 10:05:25 ]
pi_192661550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

Ho daar ging even wat mis. Terug:

wij hopen stilletjes dat de huizenmarkt enigzins inzakt onder invloed van corona....

ik zie wel dat er meer huizen in mijn wijk beschikbaar komen onder de 175k
maar inmiddels samen aan het kijken dus wordt het een iets ander huis op andere lokatie wellicht.
pi_192661559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.
Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent? :D
pi_192661571
En wat een prijzen voor appartementen, is dat in grote steden?
Voor dat geld hadden we een halfvrijstaand huis.
pi_192661576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef minilot het volgende:
Pfff. Ik ga voor mij persoonlijk best een beetje balen als de maatregelen over een tijdje worden versoepeld, heel snel zó verknocht geraakt aan J. en Günther de hele dag en elke dag thuis.. :9

@:Lot_1 Ik snap je :Y Denk je dat je door de huidige opgelegde situatie straks dingen anders gaat doen? :*
Ik kan hier ook zo fucking aan wennen :@ Liever nog zonder werk :@
pi_192661579
Ohja gist, wat een ellende. Ik ga het volgende week online bij een molen bestellen, en meteen veeeeeel. Ik begreep dat je droge gist prima in de vriezer kan bewaren.
pi_192661605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reusbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)
Ja zo begon het hier ook }:|
3 weken later woon je samen.
pi_192661613
Onze maisonnette was getaxeerd op 295 toen we het kochten :'( (centrum 010). we hebben het overigens voor iets minder gekocht. Wel benieuwd wat het nu waard is. Maar bizarre prijzen ja.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:02:11 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192661637
Ik heb bloem in huis, gist, roomboter; alles.

Alleen nul tijd om er ook iets mee te doen.
pi_192661650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bloem in huis, gist, roomboter; alles.

Alleen nul tijd om er ook iets mee te doen.
Gist op de zwarte markt aanbieden dan.
pi_192661661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.

maar nu een groter issue.. omdat ik denk dat onze katten niet heel erg compatibel zijn. -O-
pi_192661667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.

maar nu een groter issue.. omdat ik denk dat onze katten niet heel erg compatibel zijn. -O-
Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.
pi_192661675
De molen had hier vorige week nog volop gist gelukkig. :)

@Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
pi_192661699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:

@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
Wij hebben net verkocht. Ton winst in 3 jaar. En bedankt :D
pi_192661704
quote:

@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen :)
pi_192661740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen :)
Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten dan :D
pi_192661770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.
ik hou mijn hart vast...

ze zijn zo enorm tegengesteld... en mijn soort staat niet bekend om zn verdraagzaamheid naar andere soorten ook.
pi_192661775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik weet waar die kerstboom en molen wonen *O*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 10:16:07 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192661810
Zelfs fok is saai. Fi.
pi_192661817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten dan :D
Ruim 14 km hemelsbreed, heb ik zojuist opgemeten. Het helpt dat zij acht hoog wonen en dat die TV-mast hoog is ;)
pi_192661830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

Wanneer ga je verhuizen?
Spoilers!
pi_192661872
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:o

Wanneer ga je verhuizen?
Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog mei :Y
pi_192661882
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik weet waar die kerstboom en molen wonen *O*
Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet ;) ) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
pi_192661887
quote:

[..]

:D Wow.
pi_192661905
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:16 schreef Kreator het volgende:
Zelfs fok is saai. Fi.
Vertel zelf eens wat leuks dan :6
pi_192661906
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet ;) ) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
_O-
Goed om te weten :P
pi_192661965
quote:

[..]

Woei *O*
pi_192661968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Deceptie -O-
pi_192661970
Oh ja, werken :')
pi_192662148
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Deceptie -O-
Ja beetje wel. De kasteeltoren had ook wel leuk geweest!

En ohja, studie.... :')
pi_192662154
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reisbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)
Heb ik overwogen, maar G is geen katten-liefhebber :+ En haar huis is niet groot genoeg en onhandig ingedeeld om ze daar te laten rondrennen. Plus ze worden makkelijk gestressed van kinderen :+ :+
pi_192662168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent? :D
Jawel hoor. De een ligt nu naast me op tafel en de ander kwam ook even kroelen daarstraks :D
pi_192662178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O-
pi_192662190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog mei :Y
Beter. Ook weer in Rotterdam?
Spoilers!
pi_192662209
Zo. Meeting 3 is ook klaar. Veel te veel geouwehoerd vandaag al :P Maar eerder klaar dan verwacht *O* Zou tot 12 uur duren :+
pi_192662268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beter. Ook weer in Rotterdam?
Beter Rotterdam zelfs O+
pi_192662297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beter Rotterdam zelfs O+
*O*
Spoilers!
pi_192662305
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.

En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is :')
pi_192662331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.

En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is :')
Al een tijdje begreep ik :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:47:58 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_192662342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja beetje wel. De kasteeltoren had ook wel leuk geweest!

En ohja, studie.... :')
Ik heb gekeken voor een woning in een oude stadswal. Aan de buitenkant ziet het er leuk uit. Maar binnen is een ramp. Er is geen rechte muur te vinden. Kastje staat met de punten tegen de muur en in het midden zit dan een groot loos gat waar alles in valt. Alle loose ruimte en alles op maat moeten maken was de reden om er niet voor te gaan.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:52:30 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_192662423
quote:

Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?
Je gaat er als huismus van op reis. Je koopt de hele voorraad wc papier, bloem en gist. Koopt sportspullen.
pi_192662494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?
Je gaat er als huismus van op reis. Je koopt de hele voorraad wc papier, bloem en gist. Koopt sportspullen.
Als je het zo zegt zou je dat wel bijna denken hè...
En op straat ga je er ook nog idiote slalom-dansjes van doen ;( .

Misschien dienen we wel ter vermaak van buitenaards leven dat onze planeet geïnfiltreerd heeft.
Realityshow of zo.
pi_192662497
quote:

Die zag je al wel aankomen, toch? :D
pi_192662514
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die zag je al wel aankomen, toch? :D
Ja, maar ik had ijdele hoop. :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:01:41 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662584
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
pi_192662590
Ik ben benieuwd als we straks allemaal weer naar kantoor gaan. Denk dat de ene helft een paar kilo zwaarder terugkomt, en de andere helft bruin en gespierd.
pi_192662635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
Ik denk dat best veel mensen er wel gebruik van maken.
Gisteren tijdens de work-out van de fysio hier deden ook redelijk wat mensen mee :Y
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:05:08 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben benieuwd als we straks allemaal weer naar kantoor gaan. Denk dat de ene helft een paar kilo zwaarder terugkomt, en de andere helft bruin en gespierd.
De helft heeft niet thuisgewerkt maar was thuis andere dingen aan het doen?
pi_192662690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.
pi_192662704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn ongeveer 2x zoveel WW-aanvragen nu bij het UWV. En ook bijna 100.000 vragen voor werktijdverkorting (of hoe dat precies mag heten.)
Zal vast wel leiden tot meer mensen die geen werkzaamheden uitvoeren nu.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 11:10:37 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192662731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.
Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal. :+. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
pi_192662769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal. :+. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
2 hier. Heb na een paar dagen godeloosheid het roer omgegoeid omdat ik mezelf zag uitdijen :D
pi_192662770
quote:

Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoeling :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192662820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik snaai me thuis juist echt het ongans :') Normaal zat ik vaak meerdere dagen van 8:30 uur tot 18:00 uur in de collegebanken, en op af en toe lunch en een cracker na, was dat het.
Of nouja, 's avonds dan nog wel eens wat hoor, of op vrije dagen...maar de supermarkt was verder weg, en de voorraad was niet eindeloos :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoeling :+
:D Heeft ze ook gelijk haar work-out gehad.

Ik ga eens even bedenken hoe ik het ga aanpakken. Wil toch weer gaan bodypumpen merk ik. Die workout van de fysio was ok, maar niet helemaal wat ik zoek.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 11:17:31 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192662849
Overigens ga ik vandaag de patatboer redden. Ik ga een keer naar de lokale snackbar :P.
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:17:39 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662852
Snaaien? Neuh, ik zit boven, hier is niets wat eetbaar is.
pi_192662916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
Snaaien? Neuh, ik zit boven, hier is niets wat eetbaar is.
Ik zit 'naast' de keuken (aan de eettafel) :P
pi_192662958
Apart, ik was het NRC aan het lezen, zie ik opeens iemand op een foto staan en denk "goh, wat lijkt hij op Hasan". Goed kijken, stuk lezen, is het Hasan. Over vluchtelingen in tijden van lockdown (want die kennen het wel)
pi_192662972
Linkje kaat?
pi_192663004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Dat staat over een half jaar “voor weinig” op marktplaats
pi_192663028
En over 7 maanden voor 4 euro bij de kringloop *O*
pi_192663047
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:30:48 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192663074
Wat ik op zich wel zou willen hebben is zo'n "trappenklim achtig apparaat" op sportschool kwaliteit, maar die waren best duur (waar je met je voeten "loopt" en dan met je armen aan twee van die stokken hangt...)
pi_192663106
quote:
Is dat mandje voor zijn kat op de foto bovenaan? O+
pi_192663172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Is dat mandje voor zijn kat op de foto bovenaan? O+
Ja, alleen ligt ze meestal op bed begreep ik ;-)
pi_192663294
Ik sport niet en vreet me soms het ongans. :')
Gisteren een ‘betere’ dag. Eerst drie uur thuis gewerkt, daarna 8-uurs dienst buitenshuis. In mijn eigen persoonlijke isolatiepak-sauna. Welgeteld één boterham gegeten dus instant dieet *O* :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192663312
Uit de korte teruglees: sterkte vanmiddag B&G ;(

Altijd fijn dat we ze verder leed kunnen besparen maar het is een rottige keuze.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192663605
Bijzondere dag wel Cat, vooral dat laatste deel was euh...intrigerend... :')

Ik ben benieuwd hoe onze examens (in juni, duurt nog even) gaan verlopen. Ze zijn bezig met een oplossing te vinden voor alle NL-ers die de grens over moeten (mogelijk attesten), de examens duren korter (2,5 uur ipv 3,5... ik hoop dat ze de examens ook wat inkorten, want ik heb bijna altijd de volledige tijd nodig :') ) en we worden in drie groepen verdeeld per examen. Eerste groep start om 8:30 uur, de laatste om 18:00 uur . Feest :+
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:04:58 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192663773
De poes die vannacht niet van ons was weg te slaan zit nu heerlijk te scharrelen en te genieten in haar tuin. O+
Toch fijn dat ze haar laatste uurtjes zo kan doorbrengen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192663816
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
De poes die vannacht niet van ons was weg te slaan zit nu heerlijk te scharrelen en te genieten in haar tuin. O+
O+
pi_192663838
quote:
Fijn voor haar, gewoon in haar vertrouwde tuin met jou in de buurt zoals het hoort voor haar.
pi_192663859
quote:
O+

Hoe verdrietig het ook is, en het komt altijd te vroeg.... maar is dat niet eigenlijk hoe we allemaal wel zouden willen gaan? Nog een beetje scharrelen in de tuin, en dan straks in slaap vallen in het bijzijn van je familie? :*
pi_192663965
Jeuj, weer gevraagd om te helpen op de online open dag (25 april). Weer chatboxen bemannen, alleen nu iets minder lang (niet meer van 10 - 16 uur, maar van 10-14 uur) en als het goed is worden wij als studenten ook wat makkelijker bereikbaar.

Was de vorige keer wel gezellig, en het wordt gewaardeerd. Dus prima ^O^

(Alleen dit keer wordt het wel allemaal gelogd (om er later FAQ's mee te maken), dus als er weer vragen komen in de strekking van "Hoe kijken de Belgen tegen de Nederlanders' moet ik nog diplomatieker antwoorden dan ik de vorige keer al deed denk ik :+ )
pi_192664100
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

O+

Hoe verdrietig het ook is, en het komt altijd te vroeg.... maar is dat niet eigenlijk hoe we allemaal wel zouden willen gaan? Nog een beetje scharrelen in de tuin, en dan straks in slaap vallen in het bijzijn van je familie? :*
Nou, in dat kader. De moeder van de stiefvader van mijn lief was 95, weduwe, woonde nog zelfstandig, goed gezond en ook compos mentis ;) Goede Vrijdag besloten haar zoon en schoondochter haar spontaan op te halen voor ene 1,5-meter visite in de tuin. Ze zat lekker in het zonnetje, stuk taart erbij, te babbelen met haar zoon. En *bof* hartstilstand en afgelopen. Best heel schokkend voor de aanwezigen natuurlijk, maar zo'n einde, daar teken je toch voor?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192664113
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou, in dat kader. De moeder van de stiefvader van mijn lief was 95, weduwe, woonde nog zelfstandig, goed gezond en ook compos mentis ;) Goede Vrijdag besloten haar zoon en schoondochter haar spontaan op te halen voor ene 1,5-meter visite in de tuin. Ze zat lekker in het zonnetje, stuk taart erbij, te babbelen met haar zoon. En *bof* hartstilstand en afgelopen. Best heel schokkend voor de aanwezigen natuurlijk, maar zo'n einde, daar teken je toch voor?
Zou ik het voor doen ja! Gaan met een stuk taart erbij *O*
pi_192664129
Was nog zelfgebakken taart ook :P
pi_192664161
quote:

[..]

Absoluut O+ _O_
Hoewel het natuurlijk ontzettend verdrietig is om afscheid te moeten nemen.

Ik heb nu wel een MI van ouwetje wat voorover met haar gezicht in de taart valt :@
pi_192664166
Ik vind gezond eten ook veel makkelijker nu ik steeds maar thuis ben. Lekkere restjes bij de lunch en niet meer dagelijks een 'hongerklop' waardoor ik preventief of curatief dingen moet eten *O*

Mijn lief is heel fanatiek aan het thuissporten dus ik geloof niet dat de accessoires in de schuur verdwijnen. Ik heb helaas al een poos geen yoga meer gedaan want ik kan niet ondersteboven -O- :')
pi_192664187
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Absoluut O+ _O_
Hoewel het natuurlijk ontzettend verdrietig is om afscheid te moeten nemen.

Ik heb nu wel een MI van ouwetje wat voorover met haar gezicht in de taart valt :@
Volgens mij viel dat laatste wel mee :D Heel verdrietig natuurlijk, maar ook zo fijn dat dit in gezelschap gebeurde en ze niet alleen thuis heeft gelegen voordat iemand het merkte.
pi_192664195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Volgens mij viel dat laatste wel mee :D Heel verdrietig natuurlijk, maar ook zo fijn dat dit in gezelschap gebeurde en ze niet alleen thuis heeft gelegen voordat iemand het merkte.
Nou ja ook dan, ben je er zelf in 10 seconden vanaf. En na jou de zondvloed.
pi_192664204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja ook dan, ben je er zelf in 10 seconden vanaf. En na jou de zondvloed.
True, maar dagen dood thuis liggen is toch wel een heel triest beeld.
pi_192664212
quote:

[..]

Heel schokkend maar voor haar heel mooi.

Ik vierde ooit eens met mensen die ik vanaf mijn 3e ken oud/nieuw. De dochter en ik woonden naast elkaar in de flat. Aanwezig: mijn ouders, haar ouders en oma, een andere vriendin en ik. De ouders en de oma gingen op een gegeven moment naar huis (5 minuten lopen) en na een half uur komt pa terug, dan denk je "ze zijn iets vergeten"...nee hij kwam vertellen dat oma halverwege dood was neergevallen en bij wildvreemde mensen op de bank lag :o Duurde ook een eeuwigheid voordat ze opgehaald werd want het was enorm mistig en de lijkwagen moest uit westervoort komen en er moest iemand voor de auto lopen om de weg de wijzgen.
Vergeet je ook nooit meer...ieder oud/nieuw hebben we het erover.
pi_192664236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vierde ooit eens met mensen die ik vanaf mijn 3e ken oud/nieuw. De dochter en ik woonden naast elkaar in de flat. Aanwezig: mijn ouders, haar ouders en oma, een andere vriendin en ik. De ouders en de oma gingen op een gegeven moment naar huis (5 minuten lopen) en na een half uur komt pa terug, dan denk je "ze zijn iets vergeten"...nee hij kwam vertellen dat oma halverwege dood was neergevallen en bij wildvreemde mensen op de bank lag :o Duurde ook een eeuwigheid voordat ze opgehaald werd want het was enorm mistig en de lijkwagen moest uit westervoort komen en er moest iemand voor de auto lopen om de weg de wijzgen.
Oh wauw, en zal maar een dode wildvreemde op je bank hebben :o Hier hebben ze haar maar in bed gelegd maar moesten nog uren op de begrafenisondernemer wachten. Ook best ongemakkelijk.
pi_192664243
quote:

[..]

Gatver, die bank kan ook naar de dump :o
pi_192664250
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

True, maar dagen dood thuis liggen is toch wel een heel triest beeld.
Voor wie?

Ik heb het idee dat het soms vooral voor de zielenrust van de nabestaanden is dat we ons daar zo druk om maken.

Er zijn best wat mensen die liever dagen dood thuis liggen dan zich elke dag gecontroleerd voelen.
Aan de andere kant natuurlijk de mensen die ongewenst vereenzamen. Maar ik ben er oprecht van overtuigd dat er altijd manieren zijn om een sociaal netwerk te onderhouden. Maar dan wordt er van beide kanten wat verwacht, en niet iedere eenzame is in staat om dit te bieden.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 12:34:54 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192664265
Matige kantoorhumor.

Ik had mijn eigen hoofd als achtergrond in Teams meetings ingesteld. Mijn directeur vond het wel grappig maar een andere manager niet. "Wat moeten klanten daar nu van denken" (ik doe dit niet bij klanten)

Bij de volgende meeting wordt de achtergrond de drugscamper uit Breaking Bad.

Groetjes,

Matig.
pi_192664266
quote:

[..]

Wauw :o

Ik heb ooit een verhaal gehoord van iemand die lekkage dacht te hebben vanuit de bovenverdieping. Het rook ook een beetje raar... de lekkage bleek de bovenbuurman te zijn :X
pi_192664314
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
Matige kantoorhumor.

Ik had mijn eigen hoofd als achtergrond in Teams meetings ingesteld. Mijn directeur vond het wel grappig maar een andere manager niet. "Wat moeten klanten daar nu van denken" (ik doe dit niet bij klanten)

Groetjes,

Matig.
Gebruik die met die kudde hele grote negers rond een bankje, in witte shorts, waar je het meisje op de bank hebt uitgeshopt.
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:39:11 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192664352
Fijne opbeurende verhalen weer... ;)

Nee hoor, 'mooi' doodgaan is niet iedereen gegund.
Vooral het omaatje in de tuin met de taart is een prima einde.

En terwijl ik dit type en naar onze Xena kijk zit ik weer met een brok in de keel en tranen in de ogen. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192664372
quote:

[..]

Wow....
Zit ook meteen te denken wat ik zou doen (als wildvreemde zijnde). Die bank zou ik daarna weggooien....
pi_192664383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:39 schreef golfer het volgende:

En terwijl ik dit type en naar onze Xena kijk zit ik weer met een brok in de keel en tranen in de ogen. ;(
SPOILER
Maar dat is toch normaal? Jij bent heel veel thuis, Xena (uiteraard) ook. En ook al kan je geen diepgaande gesprekken met haar voeren, ze is er en je weet ook dat ze er straks niet meer is en dat is gewoon klote.
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:41:04 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192664384
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:

Wow....
Zit ook meteen te denken wat ik zou doen (als wildvreemde zijnde). Die bank zou ik daarna weggooien....
Waarom? Doodgaan is niet besmettelijk hoor. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_192664392
quote:

SPOILER
daar ben je nou een mens voor Golf... om te vermenselijken.

sterkte straks :{
pi_192664468
quote:

[..]

Wow....
weggooien weet ik niet, maar ik zou 'm zeker heel goed laten reinigen.

En dan over vliegen, in datzelfde gebouw was de eerste flat op de gallerij gekocht door ouders van een student die daar met medestudenten woonden. Eind van de zomer liep ik langs, zag in de keuken allemaal vliegen, gewoon een zwart raam, zo ontzettend goor. We hebben toen in overleg met de medebewoners van de gallerij toch maar de politie gebeld, je weet het niet wat je aantreft. Bleek dat ze, voordat ze met vakantie gingen, de afvalbakken niet hadden leeggegooid :r
pi_192664506
Vliegen zijn sowieso raar. Toen ik even zonder raambedekking zat heb ik een groot schilderij voor het raam gezet, zodat ik nog een beetje nakend langs het aanrecht kon lopen zonder dat de buren meekeken. Toen ik aan het schoonmaken was zoemde het fucking schilderij gewoon :o :r

Gelukkig stond het tegen een raam dat naar buiten openging, maar het was er alleen warm. er viel niets te snacken ofzo, maar echt honderden vliegen op dat kleine stukje :r
pi_192664605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vliegen zijn sowieso raar. Toen ik even zonder raambedekking zat heb ik een groot schilderij voor het raam gezet, zodat ik nog een beetje nakend langs het aanrecht kon lopen zonder dat de buren meekeken. Toen ik aan het schoonmaken was zoemde het fucking schilderij gewoon :o :r

Gelukkig stond het tegen een raam dat naar buiten openging, maar het was er alleen warm. er viel niets te snacken ofzo, maar echt honderden vliegen op dat kleine stukje :r
Dat zijn volgens mij klustervliegen, die zwermen in grote aantallen rond zonder dat er iets eetbaars is waar ze op afkomen. Op mijn vorige werkplek hadden we die :r
pi_192664657
Vrolijker beestjes nieuws dan

Ik vond net een hommel binnen, net voor het kattenluik. Of de poezen hem hebben meegenomen of hij op de een of andere manier zelf was binnen gevlogen... geen idee. Maar leuk vond hij het niet.

En toen moest ik aan denken aan @Candaasje en heb ik hem meegenomen voor een honingwaterbuffetje.
Hij viel er eerst achterstevoren in :D
Toen begon hij te drinken O+

En na een paar minuten zag hij er al een stuk florissanter uit *O*
  vrijdag 17 april 2020 @ 12:55:15 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192664663
Klustervliegen! :o
pi_192664692
quote:
Matige kantoorhumor.

Groetjes,

Matig.
_O-
  vrijdag 17 april 2020 @ 13:02:32 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192664795
quote:

[..]

Wow....
Alleen als de blaas en darmen leeg zijn gelopen :X
Spoilers!
pi_192664977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alleen als de blaas en darmen leeg zijn gelopen :X
dat is alleen als degene daadwerkelijk op je bank doodgaat toch?

de kans dat een wildvreemde op j e bank dood gaat.. lijkt me vrij klein

en in geval van een bekende... zou ik OOK niet meer op die bank willen zitten denk ik.
je denkt daar toch aan precies elke keer dat je die bank ziet dan.
pi_192665039
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrolijker beestjes nieuws dan

Ik vond net een hommel binnen, net voor het kattenluik. Of de poezen hem hebben meegenomen of hij op de een of andere manier zelf was binnen gevlogen... geen idee. Maar leuk vond hij het niet.

En toen moest ik aan denken aan @:Candaasje en heb ik hem meegenomen voor een honingwaterbuffetje.
Hij viel er eerst achterstevoren in :D
Toen begon hij te drinken O+
[ afbeelding ]

En na een paar minuten zag hij er al een stuk florissanter uit *O*
[ afbeelding ]
Hommel O+

Cat-to-the-rescue O+ *O*
pi_192665062
quote:

SPOILER
Waarom zou je niet mogen rouwen om een niet-menselijk dier? :* (Ja ook als niet-vegan zijnde ;) )
Ze is bijna 16 jaar lang een maatje geweest. Dat is langer dan dat je waarschijnlijk veel mensen in je leven kent.
  vrijdag 17 april 2020 @ 13:15:58 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192665063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

dat is alleen als degene daadwerkelijk op je bank doodgaat toch?

de kans dat een wildvreemde op j e bank dood gaat.. lijkt me vrij klein

en in geval van een bekende... zou ik OOK niet meer op die bank willen zitten denk ik.
je denkt daar toch aan precies elke keer dat je die bank ziet dan.
Ik weet niet hoe veel tijd er tussen de dood en de leging van de darmen zit. Mijn oma werd wakker en begon te mopperen op opa omdat die in zijn bed had geplast. Opa was mooi dood.

Als er hier een dode voorbijganger op mijn bank zou eindigen, zou ik die bank gewoon weer gebruiken. Tenzij vieze zwerver ofzo. Of veel bloed. Maar gewoon een hartaanval ofzo vind ik denk ik niet zo'n probleem.

Wat een geniaal gespreksonderwerp _O-
Spoilers!
pi_192665070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hommel O+

Cat-to-the-rescue O+ *O*
Net gekeken: hij is weggevlogen ^O^ *O*
pi_192665088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe veel tijd er tussen de dood en de leging van de darmen zit. Mijn oma werd wakker en begon te mopperen op opa omdat die in zijn bed had geplast. Opa was mooi dood.

Als er hier een dode voorbijganger op mijn bank zou eindigen, zou ik die bank gewoon weer gebruiken. Tenzij vieze zwerver ofzo. Of veel bloed. Maar gewoon een hartaanval ofzo vind ik denk ik niet zo'n probleem.

Dit. En dit :Y _O-
pi_192665092
quote:

[..]

mja en ondertussen belde ik met een klant ook nog.

maar bij huisdieren gaat dat ongeveer gelijktijdig door de spierontspanning die optreed bij het overlijden.
dat zal bij mensen niet heel anders zijn denk ik?

(wel een ander keuteltje dan het gemiddelde huisdier.. )
pi_192665116
quote:
Matige kantoorhumor.

Groetjes,

Matig.
Je bent de eerste die me laat lachen vandaag Krea, bedankt! :*
pi_192665127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja en ondertussen belde ik met een klant ook nog.

maar bij huisdieren gaat dat ongeveer gelijktijdig door de spierontspanning die optreed bij het overlijden.
dat zal bij mensen niet heel anders zijn denk ik?

(wel een ander keuteltje dan het gemiddelde huisdier.. )
Hoeft niet per se, soms gebeurt er pas een uurtje erna. (Wel vaak als je het dier optilt. En geloof me, een bullmastif heeft veel blaasinhoud. ;( )
pi_192665133
quote:

[..]

Wow....
Als ik bij mijn ouders ben slaap ik regelmatig in het bed waar mijn oma gestorven is en opgebaard lag. Echt geen probleem mee.
pi_192665158
quote:
Matige kantoorhumor.

Groetjes,

Matig.
Ik zou er elke keer een ander thema van maken inderdaad :Y Gewoon om die manager die treiteren. Zuur figuur ofwat?
pi_192665209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoeft niet per se, soms gebeurt er pas een uurtje erna. (Wel vaak als je het dier optilt. En geloof me, een bullmastif heeft veel blaasinhoud. ;( )
Hehe dat geloof ik ja... dat is geen maatje cavia.
pi_192665215
Ik kreeg ineens reclame voor fitness spul trouwens.
Ook dumbels en dergelijke.

https://www.vd.nl/sport/yoga-en-fitness/krachttraining/
pi_192665239
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Net gekeken: hij is weggevlogen ^O^ *O*
Yeah! *O*

Ik weet niet hoe het 'mijn' hommeltje verder is vergaan. Hopelijk is ze weer een beetje opgeknapt.
Internet leert mij dat verzwakte hommels trouwens vaak koninginnen zijn :) .

Net nog wel een zwerm honingbijen tegengekomen. Het bijzondere: ze leken hun nest onder de grond te hebben gemaakt, onder een viaducht. Overal in de schuine betonplaten zaten openingen en kropen ze er in en uit. Volgens vriend waren het wel echt honingbijen, en was dit toch wel bijzonder, zo bij/in de grond.
pi_192665573
quote:

Ik geloof ook niet dat we dit onderwerp eerder als gespreksonderwerp hebben gehad :7

Bij voorkeur heb ik niemand's dode opa of oma op mijn bank.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192665642
Ik heb niet teruggelezen maar dat had ik wel moeten doen geloof ik. :D Misschien straks als tijd.

Wat ik nog wel even wilde melden is dat ik ging sporten. Interval roeien. 8x500 meter. Om en om met een vriendin en daar tussen 1 minuut rust. Dus dan heb je tussen de 500 meter zo'n 4 minuten rust. U need that. Zeker ik want ik kan alleen maar sprinten. :')

Eerste 6 rondes 500 meter in 2:06 :7 Laatste 2 rondes in 2:12. Tank leeg.
pi_192665666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat we dit onderwerp eerder als gespreksonderwerp hebben gehad :7

Bij voorkeur heb ik niemand's dode opa of oma op mijn bank.
Hier eerst 3 trappen omhoog.. dus ik schat de kans dat het gebeurd... relatief laag in.
  vrijdag 17 april 2020 @ 13:50:56 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192665727
Sterkte b&g :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192665788
Over doden gesproken... Ik las gisteren Haar naam was Sarah. Lag al een tijdje op mijn nachtkastje, gisteren lukte niks en ben ik om 19:00 in bed gaan liggen met dat boek. Boh. ;(
pi_192665887
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Tele6 het volgende:
Over doden gesproken... Ik las gisteren Haar naam was Sarah. Lag al een tijdje op mijn nachtkastje, gisteren lukte niks en ben ik om 19:00 in bed gaan liggen met dat boek. Boh. ;(
Vrolijk boek ook...
vond het een prachtig maar ook vreselijk boek.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:16:45 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_192666081
De nieuwe achterbuurman gaat morgen met een kettingzaag het restant laurier omzagen ^O^ .
Hoef ik de zooi als het wat ingedroogd is enkel nog door de hakselaar heen te halen.
Nog 30 minuten dan weekeind. Dan zitten de 8 uur thuiswerken er voor vandaag op.

Tevens heel hard aan het twijfelen wel/niet een compact camera kopen. 18.1MP 20x zoom uit 2014.
specs zien er goed uit. Maar geen idee hoe snel deze reageert op de sluiterknop. En geen raw.
pi_192666117
quote:

De prijzen in ‘ons’ stadtje zijn dan ook best hoog vind ik. Een huis dat we op het oog hadden is in een jaar tijd gewoon met 130.000 gestegen. En hij was al niet goedkoop :( daardoor nu boven ons budget. :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:24:12 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192666201
Over gekte op de woningmarkt gesproken.
Wij hadden 5 jaar geleden onze woning kunnen kopen voor 75% van de toenmalige taxatiewaarde met als voorwaarde dat als we binnen een jaar weer zouden verkopen de WBV dan recht op terugkopen had tegen diezelfde prijs. Die prijs was toen 275.000 euro.

Vorige week ging de (zelfde) woning tegenover ons in de verkoop voor 570.000 euro.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:26:29 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_192666229
Aparte conclusie van de Belgen met betrekking tot corona.
Het virus zwakt af, en de maatregelen werken Dit blijkt uit het aantal nieuwe besmettingen. Volgens Van Gucht.
Zou het ook zo kunnen zijn dat de grootste groep die makkelijk te infecteren is/was inmiddels het corona virus te pakken heeft? Of is dat te makkelijk gedacht.
pi_192666316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef z80 het volgende:
Het virus zwakt af, en de maatregelen werken Dit blijkt uit het aantal nieuwe besmettingen. Volgens Van Gucht.
Zou het ook zo kunnen zijn dat de grootste groep die makkelijk te infecteren is/was inmiddels het corona virus te pakken heeft? Of is dat te makkelijk gedacht.
Ik denk eerder dat mensen die besmet zouden kunnen worden nu thuisblijven.
pi_192666367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef z80 het volgende:
huh? Dat lijkt me vreemd gedacht van je. De reproductiewaarde is gedaald, omdat de mensen meer thuisblijven, en mensen dus minder kans hebben om besmet te raken.

Ik vind trouwens de formulering het virus zwakt af wel vreemd, want het laat het klinken alsof elk individueel virusdeeltje minder sterk is.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:39:38 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192666460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:
De nieuwe achterbuurman gaat morgen met een kettingzaag het restant laurier omzagen .
Hoef ik de zooi als het wat ingedroogd is enkel nog door de hakselaar heen te halen.
Nog 30 minuten dan weekeind. Dan zitten de 8 uur thuiswerken er voor vandaag op.

Handig, zo'n buurman ^O^

Wij hebben het ook getroffen met onze buurman. Hij heeft geregeld dat de lokale muziekvereniging de helft van onze omgezaagde coniferen heeft omgezaagd. Daarnaast heeft hij de overige stammen meegenomen voor zijn houtwal. En hij heeft zijn versnipperaar op ons terrein gezet zodat we die konden gebruiken voor de takken die niet door onze versnipperaar konden.
Dat alles kostte ons weinig werk en leverde meer snippers op. We zijn helemaal blij. Dat scheelt weer een paar honderd euro voor een groencontainer.
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:45:04 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_192666553
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Handig, zo'n buurman ^O^

Wij hebben het ook getroffen met onze buurman. Hij heeft geregeld dat de lokale muziekvereniging de helft van onze omgezaagde coniferen heeft omgezaagd. Daarnaast heeft hij de overige stammen meegenomen voor zijn houtwal. En hij heeft zijn versnipperaar op ons terrein gezet zodat we die konden gebruiken voor de takken die niet door onze versnipperaar konden.
Dat alles kostte ons weinig werk en leverde meer snippers op. We zijn helemaal blij. Dat scheelt weer een paar honderd euro voor een groencontainer.
Meer eigenbelang voor de buurman.
Hij wil zijn tuin inrichten. Binnenkort een graafmachine er door jagen en een tuinafscherming maken. Wat er nu aan laurier staat vangt al het licht weg. Helft van zijn tuin staat in het donker.
De vorige bewoners deden niets met de tuin. En de afspraak om samen een schutting neer te zetten is nooit uitgevoerd.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:48:56 #166
63722 z80
I fink you freaky
pi_192666634
Inmiddels ook duidelijk dat ik van de reis/annuleringsverzekering niets terug krijg.
Niet zeer ernstig ziek en geen dode in de directe lijn is geen vergoeding.

Nu nog afwachten wat Singapore Airlines gaat doen. Maar zo als het er nu naar uit ziet is enkel het vliegend personeel top. Dat wat op de backoffice werkt is een stuk minder.
Geen communicatie mogelijk. Geen duidelijkheid wat er vergoed gaat worden.
pi_192666644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk eerder dat mensen die besmet zouden kunnen worden nu thuisblijven.
Nou, ik liep even naar de winkels om een pakketje terug te brengen. De hele bejaardensoos leek wel op pad.
pi_192666678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef z80 het volgende:
Nu nog afwachten wat Singapore Airlines gaat doen. Maar zo als het er nu naar uit ziet is enkel het vliegend personeel top. Dat wat op de backoffice werkt is een stuk minder.
Of, en dit is maar een ideetje he, je bent niet de enige op deze wereld en er zijn wat veel mensen die nu iets over hun reis willen weten.
  vrijdag 17 april 2020 @ 14:51:03 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192666683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, ik liep even naar de winkels om een pakketje terug te brengen. De hele bejaardensoos leek wel op pad.
Die lazen natuurlijk allemaal dat het virus aan het afzwakken is en de IC's niet meer vol liggen, en dat al die maatregelen dus volkomen overbodig zijn.
pi_192666855
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar in België zijn de meeste winkels nog dicht :P
pi_192666929
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:

Die lazen natuurlijk allemaal dat het virus aan het afzwakken is en de IC's niet meer vol liggen, en dat al die maatregelen dus volkomen overbodig zijn.
pi_192666985
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Supermarkt is ook een uitje. :D Ik zag een bericht van een ouderengeneeskunde specialist, die aangaf dat de regels wel erg streng zijn. Want nu kunnen haar cliënten met dementie niet meer naar de supermarkt, omdat ze begeleiding nodig hebben, maar je mag samen de winkel niet in. En dat was toch wel hun wekelijkse uitje...
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:08:06 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192666987
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Meer eigenbelang voor de buurman.
Hij wil zijn tuin inrichten. Binnenkort een graafmachine er door jagen en een tuinafscherming maken. Wat er nu aan laurier staat vangt al het licht weg. Helft van zijn tuin staat in het donker.
De vorige bewoners deden niets met de tuin. En de afspraak om samen een schutting neer te zetten is nooit uitgevoerd.
Dat zal lekker opruimen voor je. Ik lees al jaren over je gestoei met de laurier.

Matig van de verzekering :{
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:09:01 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192667006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi :Y
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:16:39 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192667161
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zie! Hop, voebbelstadions open!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 15:18:11 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192667190
Was even de stad in om kaas en koffiebonen te halen (ik blijf 'mijn' winkeltjes steunen). Er is meer leven dan tov een aantal weken geleden. De Biomarkt liep ook prima, met de huidige maatregelen. Zal vast door het weer komen, maar er zijn ook meer kledingwinkels open.
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:22:42 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192667306
Ik begreep J vanochtend verkeerd. Hij zei dat hij vanaf volgende week weer normaal aan het werk ging. Ik vatte dat op als gezellig naar al zijn bejaarde klanten toe gaan. Ik ben maar even weggelopen en heb me zitten verbijten over het feit dat ik blijkbaar ook zo'n mafkees heb die denkt dat het allemaal wel weer kan.

Uiteraard had ik het verkeerd begrepen.
Spoilers!
pi_192667368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begreep J vanochtend verkeerd. Hij zei dat hij vanaf volgende week weer normaal aan het werk ging. Ik vatte dat op als gezellig naar al zijn bejaarde klanten toe gaan. Ik ben maar even weggelopen en heb me zitten verbijten over het feit dat ik blijkbaar ook zo'n mafkees heb die denkt dat het allemaal wel weer kan.

Uiteraard had ik het verkeerd begrepen.
Hoe bedoelde hij het?
pi_192667373
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

vanaf zaterdag bouwmarkten en tuincentra's open. Jippie!
pi_192667382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:

vanaf zaterdag bouwmarkten en tuincentra's open. Jippie!
Advies: vooral a.s. zaterdag daar niet naar toe gaan, wordt druk :X
pi_192667395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik hoef niet te verbouwen en heb geen tuin. Mijn uitje blijft gewoon de supermarkt. Straks om 17.00 mag ik.. Wederom, jippie.
pi_192667403
Verder denk ik de hele mdidag al aan Golfer en Bluezz. Bah, stomme middag.
pi_192667418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder denk ik de hele mdidag al aan Golfer en Bluezz. Bah, stomme middag.
Ja, ik ook al -O- Ik lag net in het zonnetje op de bank en werd ineens wat overmand door treurgevoel omdat Xena het eind van de middag niet ging mee maken.
pi_192667424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat ook al te bedenken, het schiet eigenlijk niet op om een lijstje te gaan maken van dingen die ik wil doen als de beperkingen minder zijn, want tegen die tijd moet je eerst een tijdje wachten totdat alle andere mensen hun lijstje met dingen die ze willen doen hebben uitgevoerd, anders wordt het veel te druk.
Gelukkig heb ik nog niet echt ideeën. A wil beha's met me gaan shoppen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat dat niet hoeft nu O-)
pi_192667460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:

Ik zat ook al te bedenken, het schiet eigenlijk niet op om een lijstje te gaan maken van dingen die ik wil doen als de beperkingen minder zijn, want tegen die tijd moet je eerst een tijdje wachten totdat alle andere mensen hun lijstje met dingen die ze willen doen hebben uitgevoerd, anders wordt het veel te druk.
Gelukkig heb ik nog niet echt ideeën. A wil beha's met me gaan shoppen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat dat niet hoeft nu O-)
Nou, ik ben dus bang voor een enorme corona-uitbraak in de herfst. Het komt vaker voor dat bij pandemieën een tweede golf vele malen dodelijk is en eh....zo'n beetje alle activiteiten, feestjes, events etc zijn naar het najaar verplaatst :X Dus tegelijk heel veel plekken waar veel mensen samen komen.
pi_192667503
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Ach, daar kun je ook niet op wachten want er zullen ook zat mensen zijn die juist bewust langer wachten. Ik ben benieuwd hoe het gaat als de maatregelen versoepelen en of de eerste grote evenementen weer vol zullen zijn.

Ik kijk het nog wel wat langer aan. :D
pi_192667519
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik ben dus bang voor een enorme corona-uitbraak in de herfst. Het komt vaker voor dat bij pandemieën een tweede golf vele malen dodelijk is en eh....zo'n beetje alle activiteiten, feestjes, events etc zijn naar het najaar verplaatst :X Dus tegelijk heel veel plekken waar veel mensen samen komen.
Dat gevoel heb ik dus ook, nu waren we er "vrij vroeg" bij, maar ben bang dat er straks heel sterk het gevoel zal zijn van "laat maar gaan het valt wel mee". Ik las van de week iets over een onderzoek dat we de komende anderhalf jaar zo'n 4x per jaar in lockdown zouden moeten gaan. Kan het alleen niet zo snel terugvinden en heb het ook niet helemaal gelezen omdat er iets tussenkwam.
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:35:02 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192667538
Het is gedaan. We gaan ons maatje verschrikkelijk missen. :'(
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_192667546
Boeh Xena :'(
pi_192667562
Sterkte B&G :*
pi_192667565
Ach Xena :'(
Sterkte jullie, met de oorverdovende stilte in huis. :*
pi_192667573
;(

pi_192667579
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor.

Ik vraag me ook af wanneer ik mijzelf er weer prettig bij voel om af te spreken met groepen mensen. Denk dat dat nog wel wat langer gaat duren.
pi_192667580
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef golfer het volgende:
Het is gedaan. We gaan ons maatje verschrikkelijk missen. :'(
SPOILER
knuf :*
pi_192667593
Sterkte B & G
Ze heeft het goed gehad bij jullie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 15:38:51 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192667599
Sterkte Bloes en Golfer :*
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:43:41 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192667661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoe bedoelde hij het?
Dat hij afgelopen week een chaotische rotweek vond :D Hij had allemaal spoedklussen buiten de deur. Hij wil gewoon een normale week. En normaal is dus tegenwoordig thuis werken en naar zo min mogelijk klanten toe. Het was dus puur de definitie van 'normaal' waar een misverstand over was. Ik vond het al zo raar :D

In het kader van de niet normale werkweek, gaan we lekker vervroegd weekend houden. Beginnen aan de tuin to do lijst van dit weekend.

Ik moest ook steeds aan Xena denken. Het is dus al gedaan.... Sterkte g en B :* :* :*
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:47:14 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192667728
Tranen hier voor Xena...
Heel veel sterkte :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192667758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik dus ook, nu waren we er "vrij vroeg" bij, maar ben bang dat er straks heel sterk het gevoel zal zijn van "laat maar gaan het valt wel mee". Ik las van de week iets over een onderzoek dat we de komende anderhalf jaar zo'n 4x per jaar in lockdown zouden moeten gaan. Kan het alleen niet zo snel terugvinden en heb het ook niet helemaal gelezen omdat er iets tussenkwam.
Was een amerikaans onderzoek van oa een vrij vooraanstaand hoogleraar op dit gebied. Ik hoorde erover op de radio.
pi_192667780
B&G -O- Sterkte.

Xena heeft wel een geweldig leven gehad bij jullie :Y O+
  vrijdag 17 april 2020 @ 15:51:04 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192667797
Xena. :'(
The love you take is equal to the love you make.
pi_192667999
:'( Xena
Sterkte B&G :'(
pi_192668003
Xena ;(
pi_192668018
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat dus.

En ik vrees ook voor een tweede uitbraakgolf. :X
pi_192668029
Bij de buren is iemand heel boos over iets. De godverdommes vliegen door de lucht. En zo te horen ook wat spullen :D
Maja, beter boos op spullen dan op mensen.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:06:57 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192668066
Ze heeft een mooi plekje gekregen in haar tuin met een bak vergeet-me-nietjes erop onder de sering.
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:08:07 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_192668094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of, en dit is maar een ideetje he, je bent niet de enige op deze wereld en er zijn wat veel mensen die nu iets over hun reis willen weten.
Een algemene webpagina maken is blijkbaar ook teveel moeite. Gewoon even omschrijven hoe er gehandeld gaat worden en van welke kant er actie verwacht wordt. Heb je meteen alle klanten op de hoogte.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:12:35 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_192668176
Sterkte Bloes en Golfer.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:14:51 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192668208
quote:
Inmiddels ook duidelijk dat ik van de reis/annuleringsverzekering niets terug krijg.

Hier staat toch wel het e.e.a.:
https://www.singaporeair.(...)s-alert/?id=is5rire4
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:15:32 #211
221912 minilot
Nancy boy
pi_192668219
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij de buren is iemand heel boos over iets. De godverdommes vliegen door de lucht. En zo te horen ook wat spullen :D
Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. eh.. mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh. }:|

Bloes en Golfer, pfoe, het is achter de rug. Niet niks. Kroel voor jullie! :*
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:17:39 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_192668240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

huh? Dat lijkt me vreemd gedacht van je. De reproductiewaarde is gedaald, omdat de mensen meer thuisblijven, en mensen dus minder kans hebben om besmet te raken.

Ik vind trouwens de formulering het virus zwakt af wel vreemd, want het laat het klinken alsof elk individueel virusdeeltje minder sterk is.
De lockdown is in Belgie nu 1 maand. Nu pas is de daling zichtbaar. Als het enkel de lockdown was die help dan was de daling reeds eerder zichtbaar. Er is in de laatste twee weken niets veranderd. Het is een + en + en + die samen het eindresultaat maken.
Een virus dat zonder dat het muteert spontaan afzwakt? En dan ook nog massaal? Kan dat wel?
pi_192668242
@Blues en @golfer ...Xena heeft een fantastisch poezeleven doorgebracht met miraculeuze genezingen en al haar eigenzinnige poezestreken.
En nu een mooi plekje in haar eigen tuin.
Fijne herinneringen voor jullie.
pi_192668249
Ook apart, begin maart iets besteld bij amazon, zou 6 april komen, niets gekregen, op de site eerst dat ik vanwege corona moest wachten en eind vorige week ‘het lijkt erop dat het bestelde kwijt is”. Dus een mail gestuurd dat ik graag geld terug wilde. Dat was eerst niet mogelijk en eergisteren opeens wel. Dat zou 10 werkdagen duren, maar stond gisteren op mijn rekening. En ik krijg net een berichtje van postnl dat het is afgeleverd bij een postnl punt. Nou is de baas van amazon rijk genoeg, maar wat te doen nu? Bij een stenen winkel zou ik het geld weer overmaken
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:18:21 #215
221912 minilot
Nancy boy
pi_192668251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Myra! :D Zo leuk hoe jij je zelden inhoudt hier! En dan vaak zo knorrig erbij.. O+ #fan
pi_192668253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. Eh.. Mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh. }:|

Oh, dat klinkt matig Mini :{

Ik zit hier een beetje :') te kijken naar de mensen die niet snappen dat er ook nog een andere optie bestaat dan 'Reply to ALL'.

En verder mobiel abo eens aangepast. Betaalde al tijden veel te veel (14 euro p/m voor 2gb en 1000 bel/sms minuten, en ik ging er altijd overheen) terwijl vriend voor 19 euro 20 gb data had...
Kreeg nog een persoonlijke aanbieding (18,75 euro en dan wel 5 hele gigabites! :') ) maar een bezoekje aan de website leidde tot 17 euro en dan 20 gb en 200 belminuten per maand *) )
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 16:18:42 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192668263
Kusje op je hart, Goffer.

Die van Bloes durf ik niet.
pi_192668344
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hehe hier vorige week de buurman ook.
Niet echt het type voor permanent binnen blijven...

Schelden en gooien... daarna hardlopen en toen kon ie weer vriendelijk gedag zwaaien.

En ook bij mij zat de irritatie gisteren ineens even heel hoog.
Uiteindelijk beetje samenspel met het feit dat dochterlief ook klaar was met hoe alles ging mbt school.
(Die had net gehoord: wel toetsen maar geen cijfers..)

Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.
SPOILER
pi_192668393
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef z80 het volgende:

[..]

De lockdown is in Belgie nu 1 maand. Nu pas is de daling zichtbaar. Als het enkel de lockdown was die help dan was de daling reeds eerder zichtbaar. Er is in de laatste twee weken niets veranderd. Het is een + en + en + die samen het eindresultaat maken.
Een virus dat zonder dat het muteert spontaan afzwakt? En dan ook nog massaal? Kan dat wel?
Mwoah, de lockdown is qua strengheid de afgelopen weken wel toegenomen. Ik had nog gewoon in enorme groepen les hè, tot halverwege maart.

Hier in NL zien we toch ook een voorzichtige afname van IC-patiënten, dat zal echt wel samenhangen met social distancing. Wellicht dat er meer factoren meespelen, maar ik denk wel dat maatregelen noodzakelijk zijn geweest om niet nog meer slachtoffers te maken tot nu toe.
pi_192668412
is het een ruzie dag ja? Dan des te knapper dat de man en ik zo vredig met elkaar omgaan na wederom een kort nachtje en daardoor een piepend klevend kind. Nu met kind aan de borst in de hangmat alwaar hij vredig in slaap sukkelt.
Daarover gesproken: ik snaai me een ongeluk én kom niet aan *O*

Wat is het fijn weer zeg O+ Om met bløf (excuses) te spreken 'een mooie dag voor de dood van Xena. Ze heeft een goed plekje in de tuin gekregen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_192668438
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. eh.. mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh. }:|

Jij boos? Wauw, nee, dat lijkt me écht niet iets voor jou. Nu wel weer wat opgeklaard?

Dat meer thuis leven is interessant! Tien minuten na de boosheid explosie kreeg een ander huis een verjaardagsserenade w/
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:29:58 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_192668448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier staat toch wel het e.e.a.:
https://www.singaporeair.(...)s-alert/?id=is5rire4
Correct. Echter die is niet compleet. En de nieuw toegevoegde pagina die vermeld dat tickets door SA geannuleerd reeds vergoed zijn door een vergoeding idv boekingspunten klopt niet.
Mijn E-ticket is compleet afgesloten zonder vergoeding. Terwijl deze door SA is geannuleerd.
Tevens is via SA een hotel geboekt. Ook hier is niets over terug te vinden.
pi_192668471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Schelden en gooien... daarna hardlopen en toen kon ie weer vriendelijk gedag zwaaien.

Uiteindelijk beetje samenspel met het feit dat dochterlief ook klaar was met hoe alles ging mbt school.

Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.
SPOILER
Dat is een Bazenknikkerbaan _O_
Die dochter van jou is best creatief he?
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:33:09 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_192668482
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mwoah, de lockdown is qua strengheid de afgelopen weken wel toegenomen. Ik had nog gewoon in enorme groepen les hè, tot halverwege maart.

Hier in NL zien we toch ook een voorzichtige afname van IC-patiënten, dat zal echt wel samenhangen met social distancing. Wellicht dat er meer factoren meespelen, maar ik denk wel dat maatregelen noodzakelijk zijn geweest om niet nog meer slachtoffers te maken tot nu toe.
Tuurlijk zijn de maatregelen nodig. En een nette afbouw ook.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:34:07 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192668496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn de maatregelen nodig. En een nette afbouw ook.
Na de zomer misschien, Nederlanders moeten niet de ruimte krijgen zelf na te denken. Dat gaat niet goed.
pi_192668497
quote:

[..]

SPOILER
Wat gaaf, die knikkerbaan!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 16:36:05 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192668537
Vanavond maar eens beginnen aan Mythic Quest Ravens Banquet. (serie)

Ben benieuwd. Schijnt wel goed te zijn.

Ik heb een app en daar registreer ik wat ik zoal gezien heb en kan ik bijhouden wanneer er weer een nieuwe episode komt. Ik heb daar eigenlijk alleen ingevuld wat ik echt de laatste tijd heb gezien.
Volgens de app heb ik nu iets minder dan 4 maanden tv gekeken (116 dagen 24/7 dus). 3818 episodes met een gemiddelde lengte van 44min. :')

Ik heb nog 32 uur series klaarstaan die ik nog moet kijken.

;(.
pi_192668557
quote:

[..]

SPOILER
_O_ Zoiets moet ik ook eens proberen met die kleine van G :D
pi_192668587
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:36 schreef Kreator het volgende:
Vanavond maar eens beginnen aan Mythic Quest Ravens Banquet. (serie)

Ben benieuwd. Schijnt wel goed te zijn.

Ik heb een app en daar registreer ik wat ik zoal gezien heb en kan ik bijhouden wanneer er weer een nieuwe episode komt. Ik heb daar eigenlijk alleen ingevuld wat ik echt de laatste tijd heb gezien.
Volgens de app heb ik nu iets minder dan 4 maanden tv gekeken (116 dagen 24/7 dus). 3818 episodes met een gemiddelde lengte van 44min. :')

Ik heb nog 32 uur series klaarstaan die ik nog moet kijken.

;(.
Verslavingsgevoelig type Krea? :D
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 16:39:55 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192668603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Verslavingsgevoelig type Krea? :D
Nee, eigenlijk niet. Maar ik kijk wel graag films en series. 8-).
pi_192668639
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Maar ik kijk wel graag films en series. 8-).
Dat was wel een groot pluspunt aan mijn vorige opleiding; zonder schaamte de hele dag door films mogen kijken, en dat werd zelfs als een goede eigenschap gezien.

En dan in juni naar Annecy, naar het filmfestival, en dan van 10 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds in de bios zitten. (En tussendoor - als er even niks boeiends kwam - relaxen op het grasveld bij het meer, of in het meer.)

O+
pi_192668900
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O_ Zoiets moet ik ook eens proberen met die kleine van G :D
Hand knikkers en verder vooral huistuinkeukenkarton en random knutselspul (En spul dat helemaal niet om te knutselen is maar wel geschikt...) wat we in huis hadden.

En een lijmpistool... want plakt beter.

En 600000 youtube filmpjes ter inspiratie *O*
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:59:14 #233
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192668908
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook apart, begin maart iets besteld bij amazon, zou 6 april komen, niets gekregen, op de site eerst dat ik vanwege corona moest wachten en eind vorige week ‘het lijkt erop dat het bestelde kwijt is”. Dus een mail gestuurd dat ik graag geld terug wilde. Dat was eerst niet mogelijk en eergisteren opeens wel. Dat zou 10 werkdagen duren, maar stond gisteren op mijn rekening. En ik krijg net een berichtje van postnl dat het is afgeleverd bij een postnl punt. Nou is de baas van amazon rijk genoeg, maar wat te doen nu? Bij een stenen winkel zou ik het geld weer overmaken
Vragen bij de klantenservice waar het geld heenmoet? Hoe rijk het bedrijf is doet daar toch niets aan af?
pi_192668912
En ja... creatieve fruts is het.
Bouwt graag van alles.. zolang het maar niet volgens een handleiding hoeft.

Enige nadeel dat het altijd de halve kamer in beslag neemt... net ook maar even op de rem getrapt dat ik op de salontafel al geen enorm goed idee vond... maar dat ik nog wel tussen bank en tafel door wil kunnen EN graag nog tv wil kunnen kijken zonder knikkerbaan in beeld _O-

Maar goed.. ik woon liever in een knikkerbaanparadijs dan dat ze op straat rotzooi trapt of enkel verveeld voor de tv dweilt
pi_192668959
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef minilot het volgende:
Myra! :D Zo leuk hoe jij je zelden inhoudt hier! En dan vaak zo knorrig erbij.. O+ #fan
Valt normaal toch wel mee? :D

Dit was gewoon al even een frustratie. In de media zie je nu ook steeds vaker dit soort berichten. Blijkbaar is de periode dat we begrip hebben voor elkaar en hoe klote deze situatie voor iedereen is voorbij en gaan we nu weer lekker door met onze eigen egocentrische belangen.

Er is geen plan van aanpak gemaakt, geen jarenlange planning omdat corona eraan zou komen. We moeten alles gaandeweg ontdekken en oplossen. En dat kost tijd. En daar werken, in alle branches, enorm veel mensen erg hard aan. Om nu af te geven op de laatste mensen in die schakel, vind ik gewoon behoorlijk bekrompen.
pi_192668983
Die knikkerbaan is inderdaad heel tof O+

Ik was een tijd geleden op een vrijgezellenfeestje. 's Ochtends gingen we naar een soort marktje in het bos en kon je zelf kijken wat je wilde doen, 's middags gingen we paardrijden. Op dat marktje hadden ze een kraam waar je zelf knikkerbanen kon bouwen met allerlei stukken pvc pijp en houten latten en van die buigzame buizen en trechters en alles O+
's Middags was een beetje jammer. Ik had wel medelijden met die paarden eigenlijk, die kregen 2 uur lang een hoop totaal onwetende zenuwachtige mensen op zich. :') Mijnes bleef telkens gewoon staan en weigerde om nog een poot uit te steken, nou dat snap ik, ik zou ook niet gaan draven met mij op m'n rug :Y
pi_192669009
Ik zou er denk ik niet heel gelukkig van worden eigenlijk, om de hele dag nonstop in de bioscoop te zitten. Ik vind het al gauw te veel allemaal :@

Op een grasveld bij een meer liggen daarentegen O+ O+
pi_192669031
Leuk een kaartje krijgen, minder leuk dat we 4 euro moeten betalen omdat er niet genoeg postzegels op zat -O-
pi_192669039
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit was gewoon al even een frustratie. In de media zie je nu ook steeds vaker dit soort berichten. Blijkbaar is de periode dat we begrip hebben voor elkaar en hoe klote deze situatie voor iedereen is voorbij en gaan we nu weer lekker door met onze eigen egocentrische belangen.

Er is geen plan van aanpak gemaakt, geen jarenlange planning omdat corona eraan zou komen. We moeten alles gaandeweg ontdekken en oplossen. En dat kost tijd. En daar werken, in alle branches, enorm veel mensen erg hard aan. Om nu af te geven op de laatste mensen in die schakel, vind ik gewoon behoorlijk bekrompen.
Zo’n gesprek had ik vanochtend met een klant over het onderwijs. Wij hoopten allebei dat digitaal werken hierna niet weer compleet uit beeld verdwijnd.
Maar zagen ook nog tal van verbeterpunten en dat is ook prima als je ziet wat leerkrachten effectief in een paar dagen uit de grond gestampt hebben.
Wat voorheen allemaal onmogelijk leek.. is ineens geregeld. Niet puntje perfect... maar het is wel echt goed werk.
Zo zonder enige voorbereiding en snel ook nog.

En ja.. ik zie vanalles dat eigenlijk niet zou moeten kunnen... maar dat is voor iedereen een leerproces.

We moeten er alleen niet mee stoppen... gewoon doorgaan straks.
pi_192669056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:

Ik was een tijd geleden op een vrijgezellenfeestje. 's Ochtends gingen we naar een soort marktje in het bos en kon je zelf kijken wat je wilde doen, 's middags gingen we paardrijden. Op dat marktje hadden ze een kraam waar je zelf knikkerbanen kon bouwen met allerlei stukken pvc pijp en houten latten en van die buigzame buizen en trechters en alles O+
's Middags was een beetje jammer. Ik had wel medelijden met die paarden eigenlijk, die kregen 2 uur lang een hoop totaal onwetende zenuwachtige mensen op zich. :') Mijnes bleef telkens gewoon staan en weigerde om nog een poot uit te steken, nou dat snap ik, ik zou ook niet gaan draven met mij op m'n rug :Y
Ik zit altijd te haten op vrijgezellenfeestjes, maar dit klinkt eigenlijk best wel tof! O+

Al komt dat misschien door het paardrijden. Ik wil wel weer een keer gaan paarden, niet wekelijks. Maar soms even een rit lijkt me wel heerlijk, toch wel extra buitengevoel op zo'n beest. O+
pi_192669063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Leuk een kaartje krijgen, minder leuk dat we 4 euro moeten betalen omdat er niet genoeg postzegels op zat -O-
Oh oeps -O-

Was het zo'n zwaar kaartje dan? Of leeft diegene in 1990 qua zegelprijzen?
pi_192669083
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef Kreator het volgende:
Kusje op je hart, Goffer.

Die van Bloes durf ik niet.
:( :*
pi_192669086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zit altijd te haten op vrijgezellenfeestjes, maar dit klinkt eigenlijk best wel tof! O+

Al komt dat misschien door het paardrijden. Ik wil wel weer een keer gaan paarden, niet wekelijks. Maar soms even een rit lijkt me wel heerlijk, toch wel extra buitengevoel op zo'n beest. O+
Nou ja, wij hebben dus rondjes door de binnenbak van de manege gesjokt op de kalmste paarden van de manege. :')
Beetje sneu voor de mensen die al konden rijden, want die verveelden zich nogal, maar ja, je past je aan aan het niveau van de zwakste bij zoiets. Ik was nog niet eens de ergste, ik bedoel, ik kan in ieder geval nog stabiel rechtop zitten :')
pi_192669093
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef Blues het volgende:

[..]

:( :*
Krijg jij een kusje van mij :*
:6 Kreator :6
pi_192669105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Nou ja, wij hebben dus rondjes door de binnenbak van de manege gesjokt op de kalmste paarden van de manege. :')
Beetje sneu voor de mensen die al konden rijden, want die verveelden zich nogal, maar ja, je past je aan aan het niveau van de zwakste bij zoiets. Ik was nog niet eens de ergste, ik bedoel, ik kan in ieder geval nog stabiel rechtop zitten :')
Ohja, dat lijkt me dan weer iets minder interessant. :D Volgens mij zijn ze in Nederland ook best streng qua buiten rijden. Logisch ook, overigens.
pi_192669113
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vragen bij de klantenservice waar het geld heenmoet? Hoe rijk het bedrijf is doet daar toch niets aan af?
Zat ik ook al aan te denken. Morgen pakket eerst maar ophalen en kijken of het echt dat ding is
pi_192669120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh oeps -O-

Was het zo'n zwaar kaartje dan? Of leeft diegene in 1990 qua zegelprijzen?
Ik denk dat ze met haar hoofd ergens anders zat.
Heel veel zinnen waren ook maar half.
  vrijdag 17 april 2020 @ 17:11:37 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_192669121
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit komt ook door de vliegtuigmaatschappijen zelf. Als je boekt moet je direct betalen. Wil je iets gewijzigd hebben meteen kassa. Nu moet er iets vanuit hun kant en is er meteen paniek. De eerste annulering van SA was op het einde van de eerste week maart. Vanaf dat moment is er totaal geen communicatie mogelijk met SA over hoe verder, wat zijn de mogelijkheden, kan er omgeboekt worden. Helemaal niets.
Dus niet zo gek dat ik wil weten hoe verder. Door het niet communiceren heb ik bij een andere maatschappij een ticket moeten boeken. De paar dagen Bangkok en vlucht naar huis is net zo duur als een kerstvakantie. Terwijl de retourticket eigenlijk door SA geregeld had moeten worden.
  vrijdag 17 april 2020 @ 17:16:16 #249
63722 z80
I fink you freaky
pi_192669183
Lang genoeg binnen gezeten. Even een rondje door de weilanden. Lekker compleet leeg stuk buitengebied.
pi_192669192
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef z80 het volgende:
Dit komt ook door de vliegtuigmaatschappijen zelf. Als je boekt moet je direct betalen. Wil je iets gewijzigd hebben meteen kassa. Nu moet er iets vanuit hun kant en is er meteen paniek. De eerste annulering van SA was op het einde van de eerste week maart. Vanaf dat moment is er totaal geen communicatie mogelijk met SA over hoe verder, wat zijn de mogelijkheden, kan er omgeboekt worden. Helemaal niets.
Dus niet zo gek dat ik wil weten hoe verder. Door het niet communiceren heb ik bij een andere maatschappij een ticket moeten boeken. De paar dagen Bangkok en vlucht naar huis is net zo duur als een kerstvakantie. Terwijl de retourticket eigenlijk door SA geregeld had moeten worden.
Vliegtuigmaatschappijen storten volledig in. Jij bent niet belangrijker dan als die andere mensen die hun geld terug willen hebben. Misschien wachten ze wel op wat financiële ondersteuning of duidelijkheid van de overheid.

Het is niet gek dat jij het wil weten. Het is ook niet gek dat zij blijkbaar het antwoord nog niet hebben. Mij lijkt een reisje, of het geld voor een reisje, nou niet écht zo belangrijk op dit moment.
pi_192669237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:

Dat hebben wij ook weleens gedaan... maar die buizen heb ik niet in huis :)

Toen met een rechtopstaande plank en dan kon je de buizen neerleggen op voorgetimmerde spijkertjes. Was vrij populair bij alle kinderen.

Leuke is dat ze ook uren op youtube knikkerbaanfilmpjes kan kijken... dus dat torentje dat zag ze gister... mja dat MOET er dan ook in.

Net even nieuwe voorraad ijsstokjes en lijm gehaald.
En toen kwam ik van die zelfklevende stootdoppen tegen van een cm hoog.
(Voor onder meubilair enzo)
Dus die ook maar in de tas gegooid.. want dat vind ze ook altijd leuk... grote bak en dan random van die stootblokjes waardoor ze niet rechtdoor omlaag kunnen rollen. Maar hoop gedoe om te maken met papier.

Ben benieuwd wat ze morgen nog gaat doen.

@P gewoon doen dus :D
En dan kan ie zelf nog doorbouwen ook en vast inspiratie zoeken op youtube...
heb jij ook even rust
pi_192669248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:05 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou er denk ik niet heel gelukkig van worden eigenlijk, om de hele dag nonstop in de bioscoop te zitten. Ik vind het al gauw te veel allemaal :@

Op een grasveld bij een meer liggen daarentegen O+ O+
Annecy is anders. Annecy is een week lang animatiefilmfestival; ongelooflijk gezellig en relaxt. In de pauzes wedstrijdjes papieren vliegtuigjes gooien, speciale Annecy-short-filmpjes met konijnen erin verstopt... iedereen die tijdens de vertoning wel keurig zijn klep houdt, maar na de vertoning applaus voor de makers (die ook vaak in de zaal zitten.). Lezingen/verhalen van Disney en Pixar-animatoren (Pete Doctor was er de laatste keer dat ik er was)

En dan tussendoor lekker genieten van het mooie weer, frisbeen... muziek maken.... oh en ene teringend omhoog lopen naar de camping :') Maar goed, dat hoort erbij.

De sfeer is echt totaal anders dan van een gemiddeld bioscoopbezoekje, ook dus in de bioscoopzalen zelf. Veel respectvoller, je kijkt veel meer samen O+
pi_192669274
Mijn leukste vrijgezellenfeestje was er trouwens een met een Burlesque-workshop O+
(Wel tig jaar terug, dus meer dan 3 pasjes ken ik niet meer. Maar was wel heel tof weet ik nog)
pi_192669285
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Annecy is anders. Annecy is een week lang animatiefilmfestival; ongelooflijk gezellig en relaxt. In de pauzes wedstrijdjes papieren vliegtuigjes gooien, speciale Annecy-short-filmpjes met konijnen erin verstopt... iedereen die tijdens de vertoning wel keurig zijn klep houdt, maar na de vertoning applaus voor de makers (die ook vaak in de zaal zitten.). Lezingen/verhalen van Disney en Pixar-animatoren (Pete Doctor was er de laatste keer dat ik er was)

En dan tussendoor lekker genieten van het mooie weer, frisbeen... muziek maken.... oh en ene teringend omhoog lopen naar de camping :') Maar goed, dat hoort erbij.

De sfeer is echt totaal anders dan van een gemiddeld bioscoopbezoekje, ook dus in de bioscoopzalen zelf. Veel respectvoller, je kijkt veel meer samen O+
Dat klinkt echt goed O+
pi_192669292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mij lijkt een reisje, of het geld voor een reisje, nou niet écht zo belangrijk op dit moment.
Lijkt me geheel afhankelijk van de bankrekening en wat het reisje kostte.

Als ik eindelijk die leuke reis boekte waar ik lang voor gespaard had.. zou ik het toch niet tof vinden als dat bedrijf gaat communiceren dat ze iedereen hun geld in de vorm van tegoedbonnen hebben gegeven... maar ikzelf met lege handen EN geen reisje danwel geld om dat reisje te betalen zit.

Gaat toch niet om 25¤ dan doorgaans.
pi_192669316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat klinkt echt goed O+
Ja, goede herinneringen aan. We hadden ook wel een leuke groep, dat scheelt natuurlijk ook :Y

Oeh, vriend is klaar met werk. Ajuus! :9~ :@
pi_192669568
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef Tele6 het volgende:

Krijg jij een kusje van mij :*
:6 Kreator :6
O+

En ook tx voor al het medeleven hier.
Het was best wel lastig, haar meenemen in het mandje, over straat met veel herrie naar de d.a., daar weer uit het mandje.
Maar ze viel snel 'in slaap' op mijn schoot, tegen haar praten, knuffelen, soort spingeluidje O+ .. daarna binnen 2 minuten of minder met de andere injectie stopte haar hartje al. Ze was ook slechter dan gister vond de d.a.
Dus de beste keuze voor haar.
pi_192669803
quote:

Doet TUI beter. Die beloven ons een voucher voor het volledige bedrag van de vlucht omdat onze terugvlucht was geannuleerd terwijl we van de 13 dagen er toch 7 weggeweest zijn en zowel heen als terug in een vliegtuig van hen zaten. Nog even benieuwd of we die voucher daadwerkelijk krijgen, dit is natuurlijk wel massacommunicatie.

Dat de verzekering niet ging betalen wisten we van tevoren. Zelf geen problemen=geen dekking op een reis- of annuleringsverzekering.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192669986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Je móet niet betalen volgens mij, postnl vraagt je om een gunst.
pi_192670018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Je móet niet betalen volgens mij, postnl vraagt je om een gunst.
Er staat 'verzoekt' hmmm dan maar gewoon negeren?
pi_192670039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef z80 het volgende:
Terwijl de retourticket eigenlijk door SA geregeld had moeten worden.
Ik heb op het vliegveld zat mensen ontmoet waarvan de maatschappij niks anders had gedaan dan melden Yo je vlucht is geannuleerd, doei hè, die vervolgens dagen en nachten op het vliegveld moesten bivakkeren in de hoop nog met een vlucht mee naar huis te kunnen. Of überhaupt naar Europa. Of het vasteland. De meesten van die mensen stonden met al hun bagage in de tropische zon te wachten, zonder toegang tot vocht of voedsel.

Ik denk dat dat soort mensen ook best wat aandacht wil.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192670105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, kan je doen, je hoort er meestal niets meer van daarna. Althans, die twee keer dat wij dat hadden.
pi_192670121
HÈ GEZELLIG, DE BUURMAN HEEFT EEN ZOOMFEESTJE IN DE TUIN. ;(
pi_192670144
KUNNEN ZE HET WEL GOED HOREN?
pi_192670198
BRILJANT.

Hier komen ze nu elke middag 15:00-17:00 zingen voor de demente bejaarden tegenover me. In de tuin, op volume 1000 (want ze zullen wel doof zijn, en je moet afstand houden). Ondanks dat er een heel flatgebouw tussen zit, kan ik het woordelijk verstaan. Ik probeer me niet te ergeren, want het is fijn voor die mensen dat ze vermaakt worden en ook heel lief dat al die muzikanten langskomen. Maar manmanman moet het zo hard. :')
pi_192670213
NOU IK IN IEDER GEVAL WEL.

En de beste man zit een goede 25 meter bij me vandaan :')
pi_192670312
Ik hoor hem niet hoor, dus het valt best mee.
pi_192670318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:10 schreef Tele6 het volgende:
BRILJANT.

Hier komen ze nu elke middag 15:00-17:00 zingen voor de demente bejaarden tegenover me. In de tuin, op volume 1000 (want ze zullen wel doof zijn, en je moet afstand houden). Ondanks dat er een heel flatgebouw tussen zit, kan ik het woordelijk verstaan. Ik probeer me niet te ergeren, want het is fijn voor die mensen dat ze vermaakt worden en ook heel lief dat al die muzikanten langskomen. Maar manmanman moet het zo hard. :')
Oh ja, ik kan me de struggle levendig voorstellen.

Binnen is mijn lief live aan het sporten, dus daar is getel, gepuf en nutteloze smalltalk, dus ik ben maar naar zolder vertrokken :D
pi_192670340
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoor hem niet hoor, dus het valt best mee.
Ga eens met de trekzak je balkon op, kan ik kijken of ik je hoor O+
pi_192670365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Clubsoda het volgende:
HÈ GEZELLIG, DE BUURMAN HEEFT EEN ZOOMFEESTJE IN DE TUIN. ;(
Mijn vriend is ook aan het schreeuwen in de tuin naar zijn collega's. :') Gelukkig zijn mijn buren allemaal bejaard en schreeuwen die ook aan de telefoon.
pi_192670387
Klinkt als mijn buurvrouw elke avond urenlang aan de telefoon/laptop in de tuin :')
pi_192670590
Wat een herrie buiten nu HÉ :D
pi_192670667
B&G, nog even een :* voor jullie. Heb aan jullie gedacht vanmiddag.
pi_192670693
Straks bijlezen, als ik tijd vind. Maar kiek dan, dit liet mijn baas zojuist bezorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 18:47:45 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192670994
Voor het eerst dit jaar een patatje gehaald. Wat kan een patatje dan lekker zijn :D.
pi_192671108
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:32 schreef sigme het volgende:
Straks bijlezen, als ik tijd vind. Maar kiek dan, dit liet mijn baas zojuist bezorgen!
[ afbeelding ]
Lief! Een van mijn bazen heeft ook wat beloofd. Zou deze week arriveren.
Maar de postbode weet mijn huis nog niet goed te vinden. Een paaskaartje is ook AWOL.
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:08:23 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192671496
Voor alle Tiger King kijkers...

https://9gag.com/gag/aN0xRLG
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:10:21 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192671527
quote:

[..]

SPOILER
tnx voor de tip! Pizza it is vanavond :Y)
pi_192671536
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou, je zou het ook kunnen betalen, omdat je het op prijs stelt dat de PTT zelfs on(voldoende)gefrankeerde brieven bezorgt. Ik doe dat wel :Y.
Als ze de afzender kunnen vinden (dus: als die erop staat) krijg die de strafporto in rekening gebracht trouwens.

Ik had laatst - in alle onschuld- een condeolancebrief blijkbaar onvoldoende gefrankeerd (gelukkig mijn postcode/huisnummer achterop gezet). Ik vind het echt fijn dat de PTT die toch aflevert, en ik betaal dan uiteraard de porto + extra porto.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192671543
Pizza is wel een goed idee voor het weekend trouwens :9 morgen de bbq opwarmen
pi_192671592
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, je zou het ook kunnen betalen, omdat je het op prijs stelt dat de PTT zelfs on(voldoende)gefrankeerde brieven bezorgt. Ik doe dat wel :Y.
Als ze de afzender kunnen vinden (dus: als die erop staat) krijg die de strafporto in rekening gebracht trouwens.

Ik had laatst - in alle onschuld- een condeolancebrief blijkbaar onvoldoende gefrankeerd (gelukkig mijn postcode/huisnummer achterop gezet). Ik vind het echt fijn dat de PTT die toch aflevert, en ik betaal dan uiteraard de porto + extra porto.
Tja zou kunnen. Ik ben het wel een beetje zat om te moeten betalen voor kaartjes die ik krijg.
Nu al de 3e keer dat dit gebeurd in 1 jaar tijd, steeds door schoonfamilie.
En ja daar kan Postnl niets aan doen heb je helemaal gelijk in.
Ik zal vast ook wel gewoon betalen zoals de vorige keren maar wil nu gewoon even zeuren :+
pi_192671642
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja zou kunnen. Ik ben het wel een beetje zat om te moeten betalen voor kaartjes die ik krijg.
Ik zal vast ook wel gewoon betalen zoals de vorige keren maar wil nu gewoon even zeuren :+
Ik kreeg eens onvoldoende gefrankeerde reclamepost (van een hele dure-kachel-handelaar). Toen was ik ook wel even wat hmmmmmmmm in dubio.
En even zeuren is gezond ;).
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:26:27 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192671865
quote:

[..]

Gewoon je schoonfamilie een tikkie sturen. Niet om die euro, maar om het ze af te leren!
The End Times are wild
pi_192671898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gewoon je schoonfamilie een tikkie sturen. Niet om die euro, maar om het ze af te leren!
Jij hebt zeker geen schoonfamilie :D
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:28:53 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192671903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jawel, maar die frankeren voldoende!
The End Times are wild
pi_192671929
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:38 schreef Blues het volgende:

[..]

O+

En ook tx voor al het medeleven hier.
Het was best wel lastig, haar meenemen in het mandje, over straat met veel herrie naar de d.a., daar weer uit het mandje.
Maar ze viel snel 'in slaap' op mijn schoot, tegen haar praten, knuffelen, soort spingeluidje O+ .. daarna binnen 2 minuten of minder met de andere injectie stopte haar hartje al. Ze was ook slechter dan gister vond de d.a.
Dus de beste keuze voor haar.
:* het klinkt wel alsof ze fijn 'in slaap' is gekomen, zo bij jou op schoot O+
pi_192671948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jawel, maar die frankeren voldoende!
Beter.
Nee bij eigen familie had ik hier wel iets over gezegd maar met schoonfamilie ga ik me daar niet aan branden.
pi_192671966
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee, om een tikkie te sturen, zeker als het al de 3e keer is :P
pi_192671982
Of even appen of ze de volgende keren de post wel voldoende kunnen frankeren? Dat moet toch wel kunnen?
pi_192671988
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef Aure het volgende:
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee, om een tikkie te sturen, zeker als het al de 3e keer is :P
Bij mijn familie had ik dat ook zeker gedaan :Y
pi_192672030
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:32 schreef Aure het volgende:
Of even appen of ze de volgende keren de post wel voldoende kunnen frankeren? Dat moet toch wel kunnen?
Heb zo'n gevoel dat dat niet in dank zal worden afgenomen.
Sowieso mag mijn man dat afhandelen.
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 19:44:25 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192672171
quote:

[..]

Ze sturen die kaarten ook gewoon zonder reden. Twee keer negeren en dan ben je er vanaf.

Iedereen die m'n nicht een geboortekaartje heeft gestuurd, heeft zo'n kaart gekregen. Gewoon de juiste recente zegels gekocht, het gewicht van envelop+kaart zat ruim onder het limiet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192672209
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar de postbode weet mijn huis nog niet goed te vinden. Een paaskaartje is ook AWOL.
Wij kregen gister een doos handgemaakte paaseitjes van zijn baas. Die was vorige week maandag op de bus gedaan :') gelukkig vergaat dat niet snel.
pi_192672218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beter.
Nee bij eigen familie had ik hier wel iets over gezegd maar met schoonfamilie ga ik me daar niet aan branden.
Volgende keer zo’n Appie zegel dr op plakken als je hen iets stuurt :P
pi_192672233
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Eet smakelijk :Y)

Beetje laat waarschijnlijk
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 19:49:45 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192672275
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ook :9 Zelfgebouwd en de de bodem was echt super :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192672320
Wij hebben niets gekregen. En gisteren (secretaressedag) ook niet. Ik ben zou ook raar gekeken hebben.
Net het pakketje opgehaald. Als het uit een nederlandse webshop was gekomen had ik het teruggestuurd, moet nog even wat spijkertjes goed inslaan en dan blijft het nog scheef
pi_192672322
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij kregen gister een doos handgemaakte paaseitjes van zijn baas. Die was vorige week maandag op de bus gedaan :') gelukkig vergaat dat niet snel.
Hm ik stuurde een collega Ruim anderhalve week terug Een verjaardagskaart
Die kwam vandaag pas aan.. kk vond hrt al raar dat ie niks zei... maar als hij vandaag pas in de post kwam... :)

Hij was er wel blij mee want was vergeten dat hij mij zijn adrs had gegeven 😂
pi_192672620
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De papieren die ik dinsdag aan mijn ouders had verstuurd, zijn vandaag pas aangekomen. Soms duurt het even dus.
:*
  vrijdag 17 april 2020 @ 20:09:12 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_192672815
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Doet TUI beter. Die beloven ons een voucher voor het volledige bedrag van de vlucht omdat onze terugvlucht was geannuleerd terwijl we van de 13 dagen er toch 7 weggeweest zijn en zowel heen als terug in een vliegtuig van hen zaten. Nog even benieuwd of we die voucher daadwerkelijk krijgen, dit is natuurlijk wel massacommunicatie.

[quote]1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb op het vliegveld zat mensen ontmoet waarvan de maatschappij niks anders had gedaan dan melden Yo je vlucht is geannuleerd, doei hè, die vervolgens dagen en nachten op het vliegveld moesten bivakkeren in de hoop nog met een vlucht mee naar huis te kunnen. Of überhaupt naar Europa. Of het vasteland. De meesten van die mensen stonden met al hun bagage in de tropische zon te wachten, zonder toegang tot vocht of voedsel.

Ik denk dat dat soort mensen ook best wat aandacht wil.
Dit exact wat SA ook gedaan heeft. Mijn reisbureau in Nederland is vervolgens als een gek gaan rondbellen om een ticket te regelen.

Dat de verzekering niet ging betalen wisten we van tevoren. Zelf geen problemen=geen dekking op een reis- of annuleringsverzekering.
[/quote]
KLM is ook duidelijk. Geeft antwoordt en laat weten wat er met een geannuleerde vlucht/ticket gaat gebeuren. Vooral prettig om te weten ivm de terugreis.
Dat er nog geen duidelijkheid is wanneer er wat vergoed wordt snap ik. Maar eenzijdig de boel stopzetten is het andere uiterste. Dit gaat buiten de klanten die weg blijven ook op EU niveau nog een uitdaging wordt. Niet voldoen aan de Europese wetgeving is duur.
pi_192672966
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb tegenwoordig dubbel...
exschoonfamilie is zn geheel blijven plakken _O-

En ik heb inmiddels nieuwe opgedoken.
T
Tot groot plezier van dochterlief want die wordt nu nog een keer extra verwend.
Die nieuw aangeschafte schoonouders appten vandeweek of ik even voor 20¤ boeken wilde uitzoeken voor dr.
De andere exemplaren.. komen dr zo terug brengen van een middagje tuin en lekker eten.

Iemand heeft geen klagen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')