Attent!quote:Op vrijdag 17 april 2020 06:25 schreef Barreltje het volgende:
Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje
quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:57 schreef Muck het volgende:
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie
Gisteravond om 22:45 stroomde het weerquote:
Ik ben druk aan het werk, maar heb 0 vergaderingen staan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:58 schreef fietsie het volgende:
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Waarom? Is gewoon mee wassen met de rest niet voldoende?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gisteravond om 22:45 stroomde het weer
Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten![]()
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte vandaag B&G![]()
Succes met puzzelen Loon! Ik heb ook weer een nieuwe! (Moet nog beginnen)
We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).
Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.
... Das bizar. Voor 60m2 hè![]()
(In de niet bepaald beste wijk van deze stad. Voor een jaren 70 betonblok...)
(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)
Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.
Hier geen eens een tuin, maar enkel een balkonnetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
Ik hoorde vandaag dat een appartement bij mij in de flat voor 209.00 is verkocht. En dan bedenken dat ik deze 17 jaar geleden kocht voor EUR 116000quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb ooit de kat van moeder laten inslapen.. verder zijn ze altijd of meegegaan met een ex of weggelopen.
Vind het best wel heftig, het idee. We hebben haar al vanaf kitten, veel met haar meegemaakt en ze is heel erg op ons 'gericht' zeg maar. Nou ja, we kunnen er nu wel aan 'wennen' aan het idee ipv dat het ons overvalt.
Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhThuis. De komende drie uur meetings
Effe geen G-DNA om me heen. Wat kunnen kinderen af en toe zuigend en irritant zijn
Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Achpoes
[..]
Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.
Sterkte
Uuurgh, ellendequote:Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.
En dat doet ze![]()
Gisteravond de hele avond tegen me aan geplakt werkelijk en vannacht sinds best lang weer op bed tussen ons in gelegen.
Ik was steeds wakker en dan aaide ik haar en lag ze me steeds aan te kijken.
Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd
Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:
Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd
wij hopen stilletjes dat de huizenmarkt enigzins inzakt onder invloed van corona....quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte vandaag B&G![]()
Succes met puzzelen Loon! Ik heb ook weer een nieuwe! (Moet nog beginnen)
Ho daar ging even wat mis. Terug:
We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).
Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.
... Das bizar. Voor 60m2 hè
(In de niet bepaald beste wijk van deze stad. Voor een jaren 70 betonblok...)
(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)
Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.
Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.
Ik kan hier ook zo fucking aan wennenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef minilot het volgende:
Pfff. Ik ga voor mij persoonlijk best een beetje balen als de maatregelen over een tijdje worden versoepeld, heel snel zó verknocht geraakt aan J. en Günther de hele dag en elke dag thuis..![]()
@:Lot_1 Ik snap jeDenk je dat je door de huidige opgelegde situatie straks dingen anders gaat doen?
Ja zo begon het hier ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reusbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag
Gist op de zwarte markt aanbieden dan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bloem in huis, gist, roomboter; alles.
Alleen nul tijd om er ook iets mee te doen.
same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja zo begon het hier ook![]()
3 weken later woon je samen.
Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.
maar nu een groter issue.. omdat ik denk dat onze katten niet heel erg compatibel zijn.
Wij hebben net verkocht. Ton winst in 3 jaar. En bedanktquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:
De molen had hier vorige week nog volop gist gelukkig.![]()
@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboomOp zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even '
' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:
@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboomOp zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even '
Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten danquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen
ik hou mijn hart vast...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.
Ik weet waar die kerstboom en molen wonenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen
Ruim 14 km hemelsbreed, heb ik zojuist opgemeten. Het helpt dat zij acht hoog wonen en dat die TV-mast hoog isquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten dan
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij hebben net verkocht. Ton winst in 3 jaar. En bedankt
Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog meiquote:
Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik weet waar die kerstboom en molen wonen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
Woeiquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Deceptiequote:Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
Heb ik overwogen, maar G is geen katten-liefhebberquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reisbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag
Jawel hoor. De een ligt nu naast me op tafel en de ander kwam ook even kroelen daarstraksquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja zo begon het hier ook![]()
3 weken later woon je samen.
Beter. Ook weer in Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog mei
Beter Rotterdam zelfsquote:
Al een tijdje begreep ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.
En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is
Ik heb gekeken voor een woning in een oude stadswal. Aan de buitenkant ziet het er leuk uit. Maar binnen is een ramp. Er is geen rechte muur te vinden. Kastje staat met de punten tegen de muur en in het midden zit dan een groot loos gat waar alles in valt. Alle loose ruimte en alles op maat moeten maken was de reden om er niet voor te gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja beetje wel. De kasteeltoren had ook wel leuk geweest!
En ohja, studie....
Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.
En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is
Als je het zo zegt zou je dat wel bijna denken hè...quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?
Je gaat er als huismus van op reis. Je koopt de hele voorraad wc papier, bloem en gist. Koopt sportspullen.
Die zag je al wel aankomen, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat best veel mensen er wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
De helft heeft niet thuisgewerkt maar was thuis andere dingen aan het doen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben benieuwd als we straks allemaal weer naar kantoor gaan. Denk dat de ene helft een paar kilo zwaarder terugkomt, en de andere helft bruin en gespierd.
Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
De helft heeft niet thuisgewerkt maar was thuis andere dingen aan het doen?
Er zijn ongeveer 2x zoveel WW-aanvragen nu bij het UWV. En ook bijna 100.000 vragen voor werktijdverkorting (of hoe dat precies mag heten.)quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
De helft heeft niet thuisgewerkt maar was thuis andere dingen aan het doen?
Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.
2 hier. Heb na een paar dagen godeloosheid het roer omgegoeid omdat ik mezelf zag uitdijenquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal.. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik snaai me thuis juist echt het ongansquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal.. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoeling
Ik zit 'naast' de keuken (aan de eettafel)quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
Snaaien? Neuh, ik zit boven, hier is niets wat eetbaar is.
Dat staat over een half jaar “voor weinig” op marktplaatsquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
Is dat mandje voor zijn kat op de foto bovenaan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)bekend-voor-a3996949
Ja, alleen ligt ze meestal op bed begreep ik ;-)quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is dat mandje voor zijn kat op de foto bovenaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
De poes die vannacht niet van ons was weg te slaan zit nu heerlijk te scharrelen en te genieten in haar tuin.![]()
Toch fijn dat ze haar laatste uurtjes zo kan doorbrengen.
Fijn voor haar, gewoon in haar vertrouwde tuin met jou in de buurt zoals het hoort voor haar.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
De poes die vannacht niet van ons was weg te slaan zit nu heerlijk te scharrelen en te genieten in haar tuin.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Nou, in dat kader. De moeder van de stiefvader van mijn lief was 95, weduwe, woonde nog zelfstandig, goed gezond en ook compos mentisquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hoe verdrietig het ook is, en het komt altijd te vroeg.... maar is dat niet eigenlijk hoe we allemaal wel zouden willen gaan? Nog een beetje scharrelen in de tuin, en dan straks in slaap vallen in het bijzijn van je familie?
Zou ik het voor doen ja! Gaan met een stuk taart erbijquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, in dat kader. De moeder van de stiefvader van mijn lief was 95, weduwe, woonde nog zelfstandig, goed gezond en ook compos mentisGoede Vrijdag besloten haar zoon en schoondochter haar spontaan op te halen voor ene 1,5-meter visite in de tuin. Ze zat lekker in het zonnetje, stuk taart erbij, te babbelen met haar zoon. En *bof* hartstilstand en afgelopen. Best heel schokkend voor de aanwezigen natuurlijk, maar zo'n einde, daar teken je toch voor?
Absoluutquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, in dat kader. De moeder van de stiefvader van mijn lief was 95, weduwe, woonde nog zelfstandig, goed gezond en ook compos mentisGoede Vrijdag besloten haar zoon en schoondochter haar spontaan op te halen voor ene 1,5-meter visite in de tuin. Ze zat lekker in het zonnetje, stuk taart erbij, te babbelen met haar zoon. En *bof* hartstilstand en afgelopen. Best heel schokkend voor de aanwezigen natuurlijk, maar zo'n einde, daar teken je toch voor?
Volgens mij viel dat laatste wel meequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Absoluut![]()
![]()
Hoewel het natuurlijk ontzettend verdrietig is om afscheid te moeten nemen.
Ik heb nu wel een MI van ouwetje wat voorover met haar gezicht in de taart valt
Nou ja ook dan, ben je er zelf in 10 seconden vanaf. En na jou de zondvloed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat laatste wel meeHeel verdrietig natuurlijk, maar ook zo fijn dat dit in gezelschap gebeurde en ze niet alleen thuis heeft gelegen voordat iemand het merkte.
True, maar dagen dood thuis liggen is toch wel een heel triest beeld.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja ook dan, ben je er zelf in 10 seconden vanaf. En na jou de zondvloed.
Heel schokkend maar voor haar heel mooi.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh wauw, en zal maar een dode wildvreemde op je bank hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel schokkend maar voor haar heel mooi.
Ik vierde ooit eens met mensen die ik vanaf mijn 3e ken oud/nieuw. De dochter en ik woonden naast elkaar in de flat. Aanwezig: mijn ouders, haar ouders en oma, een andere vriendin en ik. De ouders en de oma gingen op een gegeven moment naar huis (5 minuten lopen) en na een half uur komt pa terug, dan denk je "ze zijn iets vergeten"...nee hij kwam vertellen dat oma halverwege dood was neergevallen en bij wildvreemde mensen op de bank lagDuurde ook een eeuwigheid voordat ze opgehaald werd want het was enorm mistig en de lijkwagen moest uit westervoort komen en er moest iemand voor de auto lopen om de weg de wijzgen.
Vergeet je ook nooit meer...ieder oud/nieuw hebben we het erover.
Gatver, die bank kan ook naar de dumpquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vierde ooit eens met mensen die ik vanaf mijn 3e ken oud/nieuw. De dochter en ik woonden naast elkaar in de flat. Aanwezig: mijn ouders, haar ouders en oma, een andere vriendin en ik. De ouders en de oma gingen op een gegeven moment naar huis (5 minuten lopen) en na een half uur komt pa terug, dan denk je "ze zijn iets vergeten"...nee hij kwam vertellen dat oma halverwege dood was neergevallen en bij wildvreemde mensen op de bank lagDuurde ook een eeuwigheid voordat ze opgehaald werd want het was enorm mistig en de lijkwagen moest uit westervoort komen en er moest iemand voor de auto lopen om de weg de wijzgen.
Voor wie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
True, maar dagen dood thuis liggen is toch wel een heel triest beeld.
Wauwquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gebruik die met die kudde hele grote negers rond een bankje, in witte shorts, waar je het meisje op de bank hebt uitgeshopt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
Matige kantoorhumor.
Ik had mijn eigen hoofd als achtergrond in Teams meetings ingesteld. Mijn directeur vond het wel grappig maar een andere manager niet. "Wat moeten klanten daar nu van denken" (ik doe dit niet bij klanten)
Bij de volgende meeting wordt de achtergrond de drugscamper uit Breaking Bad.
Groetjes,
Matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wow....quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
Fijne opbeurende verhalen weer...![]()
Nee hoor, 'mooi' doodgaan is niet iedereen gegund.
Vooral het omaatje in de tuin met de taart is een prima einde.
En terwijl ik dit type en naar onze Xena kijk zit ik weer met een brok in de keel en tranen in de ogen.
Maar dat is toch normaal? Jij bent heel veel thuis, Xena (uiteraard) ook. En ook al kan je geen diepgaande gesprekken met haar voeren, ze is er en je weet ook dat ze er straks niet meer is en dat is gewoon klote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Waarom? Doodgaan is niet besmettelijk hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:
Wow....
Zit ook meteen te denken wat ik zou doen (als wildvreemde zijnde). Die bank zou ik daarna weggooien....
En terwijl ik dit type en naar onze Xena kijk zit ik weer met een brok in de keel en tranen in de ogen.
daar ben je nou een mens voor Golf... om te vermenselijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte straks![]()
weggooien weet ik niet, maar ik zou 'm zeker heel goed laten reinigen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow....
Zit ook meteen te denken wat ik zou doen (als wildvreemde zijnde). Die bank zou ik daarna weggooien....
Dat zijn volgens mij klustervliegen, die zwermen in grote aantallen rond zonder dat er iets eetbaars is waar ze op afkomen. Op mijn vorige werkplek hadden we diequote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vliegen zijn sowieso raar. Toen ik even zonder raambedekking zat heb ik een groot schilderij voor het raam gezet, zodat ik nog een beetje nakend langs het aanrecht kon lopen zonder dat de buren meekeken. Toen ik aan het schoonmaken was zoemde het fucking schilderij gewoon![]()
Gelukkig stond het tegen een raam dat naar buiten openging, maar het was er alleen warm. er viel niets te snacken ofzo, maar echt honderden vliegen op dat kleine stukje
quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
Matige kantoorhumor.
Ik had mijn eigen hoofd als achtergrond in Teams meetings ingesteld. Mijn directeur vond het wel grappig maar een andere manager niet. "Wat moeten klanten daar nu van denken" (ik doe dit niet bij klanten)
Groetjes,
Matig.
Alleen als de blaas en darmen leeg zijn gelopenquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow....
dat is alleen als degene daadwerkelijk op je bank doodgaat toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alleen als de blaas en darmen leeg zijn gelopen
Hommelquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrolijker beestjes nieuws dan
Ik vond net een hommel binnen, net voor het kattenluik. Of de poezen hem hebben meegenomen of hij op de een of andere manier zelf was binnen gevlogen... geen idee. Maar leuk vond hij het niet.
En toen moest ik aan denken aan @:Candaasje en heb ik hem meegenomen voor een honingwaterbuffetje.
Hij viel er eerst achterstevoren in
Toen begon hij te drinken![]()
[ afbeelding ]
En na een paar minuten zag hij er al een stuk florissanter uit![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je niet mogen rouwen om een niet-menselijk dier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ja ook als niet-vegan zijnde
)
Ze is bijna 16 jaar lang een maatje geweest. Dat is langer dan dat je waarschijnlijk veel mensen in je leven kent.
Ik weet niet hoe veel tijd er tussen de dood en de leging van de darmen zit. Mijn oma werd wakker en begon te mopperen op opa omdat die in zijn bed had geplast. Opa was mooi dood.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is alleen als degene daadwerkelijk op je bank doodgaat toch?
de kans dat een wildvreemde op j e bank dood gaat.. lijkt me vrij klein
en in geval van een bekende... zou ik OOK niet meer op die bank willen zitten denk ik.
je denkt daar toch aan precies elke keer dat je die bank ziet dan.
Net gekeken: hij is weggevlogenquote:
Dit. En ditquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel tijd er tussen de dood en de leging van de darmen zit. Mijn oma werd wakker en begon te mopperen op opa omdat die in zijn bed had geplast. Opa was mooi dood.
Als er hier een dode voorbijganger op mijn bank zou eindigen, zou ik die bank gewoon weer gebruiken. Tenzij vieze zwerver ofzo. Of veel bloed. Maar gewoon een hartaanval ofzo vind ik denk ik niet zo'n probleem.
Wat een geniaal gespreksonderwerp
mja en ondertussen belde ik met een klant ook nog.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel tijd er tussen de dood en de leging van de darmen zit. Mijn oma werd wakker en begon te mopperen op opa omdat die in zijn bed had geplast. Opa was mooi dood.
Als er hier een dode voorbijganger op mijn bank zou eindigen, zou ik die bank gewoon weer gebruiken. Tenzij vieze zwerver ofzo. Of veel bloed. Maar gewoon een hartaanval ofzo vind ik denk ik niet zo'n probleem.
Je bent de eerste die me laat lachen vandaag Krea, bedankt!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
Matige kantoorhumor.
Groetjes,
Matig.
Hoeft niet per se, soms gebeurt er pas een uurtje erna. (Wel vaak als je het dier optilt. En geloof me, een bullmastif heeft veel blaasinhoud.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja en ondertussen belde ik met een klant ook nog.
maar bij huisdieren gaat dat ongeveer gelijktijdig door de spierontspanning die optreed bij het overlijden.
dat zal bij mensen niet heel anders zijn denk ik?
(wel een ander keuteltje dan het gemiddelde huisdier.. )
Als ik bij mijn ouders ben slaap ik regelmatig in het bed waar mijn oma gestorven is en opgebaard lag. Echt geen probleem mee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow....
Ik zou er elke keer een ander thema van maken inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2020 12:34 schreef Kreator het volgende:
Matige kantoorhumor.
Groetjes,
Matig.
Hehe dat geloof ik ja... dat is geen maatje cavia.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, soms gebeurt er pas een uurtje erna. (Wel vaak als je het dier optilt. En geloof me, een bullmastif heeft veel blaasinhoud.)
Yeah!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net gekeken: hij is weggevlogen![]()
Ik geloof ook niet dat we dit onderwerp eerder als gespreksonderwerp hebben gehadquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier eerst 3 trappen omhoog.. dus ik schat de kans dat het gebeurd... relatief laag in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat we dit onderwerp eerder als gespreksonderwerp hebben gehad
Bij voorkeur heb ik niemand's dode opa of oma op mijn bank.
Vrolijk boek ook...quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:55 schreef Tele6 het volgende:
Over doden gesproken... Ik las gisteren Haar naam was Sarah. Lag al een tijdje op mijn nachtkastje, gisteren lukte niks en ben ik om 19:00 in bed gaan liggen met dat boek. Boh.
De prijzen in ‘ons’ stadtje zijn dan ook best hoog vind ik. Een huis dat we op het oog hadden is in een jaar tijd gewoon met 130.000 gestegen. En hij was al niet goedkoopquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk eerder dat mensen die besmet zouden kunnen worden nu thuisblijven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef z80 het volgende:
Aparte conclusie van de Belgen met betrekking tot corona.
Het virus zwakt af, en de maatregelen werken Dit blijkt uit het aantal nieuwe besmettingen. Volgens Van Gucht.
Zou het ook zo kunnen zijn dat de grootste groep die makkelijk te infecteren is/was inmiddels het corona virus te pakken heeft? Of is dat te makkelijk gedacht.
huh? Dat lijkt me vreemd gedacht van je. De reproductiewaarde is gedaald, omdat de mensen meer thuisblijven, en mensen dus minder kans hebben om besmet te raken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:26 schreef z80 het volgende:
Aparte conclusie van de Belgen met betrekking tot corona.
Het virus zwakt af, en de maatregelen werken Dit blijkt uit het aantal nieuwe besmettingen. Volgens Van Gucht.
Zou het ook zo kunnen zijn dat de grootste groep die makkelijk te infecteren is/was inmiddels het corona virus te pakken heeft? Of is dat te makkelijk gedacht.
Handig, zo'n buurmanquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:
De nieuwe achterbuurman gaat morgen met een kettingzaag het restant laurier omzagen .
Hoef ik de zooi als het wat ingedroogd is enkel nog door de hakselaar heen te halen.
Nog 30 minuten dan weekeind. Dan zitten de 8 uur thuiswerken er voor vandaag op.
Meer eigenbelang voor de buurman.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Handig, zo'n buurman![]()
Wij hebben het ook getroffen met onze buurman. Hij heeft geregeld dat de lokale muziekvereniging de helft van onze omgezaagde coniferen heeft omgezaagd. Daarnaast heeft hij de overige stammen meegenomen voor zijn houtwal. En hij heeft zijn versnipperaar op ons terrein gezet zodat we die konden gebruiken voor de takken die niet door onze versnipperaar konden.
Dat alles kostte ons weinig werk en leverde meer snippers op. We zijn helemaal blij. Dat scheelt weer een paar honderd euro voor een groencontainer.
Nou, ik liep even naar de winkels om een pakketje terug te brengen. De hele bejaardensoos leek wel op pad.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk eerder dat mensen die besmet zouden kunnen worden nu thuisblijven.
Of, en dit is maar een ideetje he, je bent niet de enige op deze wereld en er zijn wat veel mensen die nu iets over hun reis willen weten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef z80 het volgende:
Nu nog afwachten wat Singapore Airlines gaat doen. Maar zo als het er nu naar uit ziet is enkel het vliegend personeel top. Dat wat op de backoffice werkt is een stuk minder.
Geen communicatie mogelijk. Geen duidelijkheid wat er vergoed gaat worden.
Die lazen natuurlijk allemaal dat het virus aan het afzwakken is en de IC's niet meer vol liggen, en dat al die maatregelen dus volkomen overbodig zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik liep even naar de winkels om een pakketje terug te brengen. De hele bejaardensoos leek wel op pad.
Maar in België zijn de meeste winkels nog dichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik liep even naar de winkels om een pakketje terug te brengen. De hele bejaardensoos leek wel op pad.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:
Die lazen natuurlijk allemaal dat het virus aan het afzwakken is en de IC's niet meer vol liggen, en dat al die maatregelen dus volkomen overbodig zijn.
Supermarkt is ook een uitje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Maar in België zijn de meeste winkels nog dicht
Dat zal lekker opruimen voor je. Ik lees al jaren over je gestoei met de laurier.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Meer eigenbelang voor de buurman.
Hij wil zijn tuin inrichten. Binnenkort een graafmachine er door jagen en een tuinafscherming maken. Wat er nu aan laurier staat vangt al het licht weg. Helft van zijn tuin staat in het donker.
De vorige bewoners deden niets met de tuin. En de afspraak om samen een schutting neer te zetten is nooit uitgevoerd.
Zie! Hop, voebbelstadions open!quote:
Hoe bedoelde hij het?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begreep J vanochtend verkeerd. Hij zei dat hij vanaf volgende week weer normaal aan het werk ging. Ik vatte dat op als gezellig naar al zijn bejaarde klanten toe gaan. Ik ben maar even weggelopen en heb me zitten verbijten over het feit dat ik blijkbaar ook zo'n mafkees heb die denkt dat het allemaal wel weer kan.
Uiteraard had ik het verkeerd begrepen.
vanaf zaterdag bouwmarkten en tuincentra's open. Jippie!quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar in België zijn de meeste winkels nog dicht
Advies: vooral a.s. zaterdag daar niet naar toe gaan, wordt drukquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf zaterdag bouwmarkten en tuincentra's open. Jippie!
ik hoef niet te verbouwen en heb geen tuin. Mijn uitje blijft gewoon de supermarkt. Straks om 17.00 mag ik.. Wederom, jippie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Advies: vooral a.s. zaterdag daar niet naar toe gaan, wordt druk
Ja, ik ook alquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder denk ik de hele mdidag al aan Golfer en Bluezz. Bah, stomme middag.
Ik zat ook al te bedenken, het schiet eigenlijk niet op om een lijstje te gaan maken van dingen die ik wil doen als de beperkingen minder zijn, want tegen die tijd moet je eerst een tijdje wachten totdat alle andere mensen hun lijstje met dingen die ze willen doen hebben uitgevoerd, anders wordt het veel te druk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Advies: vooral a.s. zaterdag daar niet naar toe gaan, wordt druk
Nou, ik ben dus bang voor een enorme corona-uitbraak in de herfst. Het komt vaker voor dat bij pandemieën een tweede golf vele malen dodelijk is en eh....zo'n beetje alle activiteiten, feestjes, events etc zijn naar het najaar verplaatstquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik zat ook al te bedenken, het schiet eigenlijk niet op om een lijstje te gaan maken van dingen die ik wil doen als de beperkingen minder zijn, want tegen die tijd moet je eerst een tijdje wachten totdat alle andere mensen hun lijstje met dingen die ze willen doen hebben uitgevoerd, anders wordt het veel te druk.
Gelukkig heb ik nog niet echt ideeën. A wil beha's met me gaan shoppen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat dat niet hoeft nu
Ach, daar kun je ook niet op wachten want er zullen ook zat mensen zijn die juist bewust langer wachten. Ik ben benieuwd hoe het gaat als de maatregelen versoepelen en of de eerste grote evenementen weer vol zullen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:
Ik zat ook al te bedenken, het schiet eigenlijk niet op om een lijstje te gaan maken van dingen die ik wil doen als de beperkingen minder zijn, want tegen die tijd moet je eerst een tijdje wachten totdat alle andere mensen hun lijstje met dingen die ze willen doen hebben uitgevoerd, anders wordt het veel te druk.
Gelukkig heb ik nog niet echt ideeën. A wil beha's met me gaan shoppen, maar ik ben eigenlijk wel blij dat dat niet hoeft nu
Dat gevoel heb ik dus ook, nu waren we er "vrij vroeg" bij, maar ben bang dat er straks heel sterk het gevoel zal zijn van "laat maar gaan het valt wel mee". Ik las van de week iets over een onderzoek dat we de komende anderhalf jaar zo'n 4x per jaar in lockdown zouden moeten gaan. Kan het alleen niet zo snel terugvinden en heb het ook niet helemaal gelezen omdat er iets tussenkwam.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus bang voor een enorme corona-uitbraak in de herfst. Het komt vaker voor dat bij pandemieën een tweede golf vele malen dodelijk is en eh....zo'n beetje alle activiteiten, feestjes, events etc zijn naar het najaar verplaatstDus tegelijk heel veel plekken waar veel mensen samen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus bang voor een enorme corona-uitbraak in de herfst. Het komt vaker voor dat bij pandemieën een tweede golf vele malen dodelijk is en eh....zo'n beetje alle activiteiten, feestjes, events etc zijn naar het najaar verplaatstDus tegelijk heel veel plekken waar veel mensen samen komen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef golfer het volgende:
Het is gedaan. We gaan ons maatje verschrikkelijk missen.
knufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat hij afgelopen week een chaotische rotweek vondquote:
Was een amerikaans onderzoek van oa een vrij vooraanstaand hoogleraar op dit gebied. Ik hoorde erover op de radio.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, nu waren we er "vrij vroeg" bij, maar ben bang dat er straks heel sterk het gevoel zal zijn van "laat maar gaan het valt wel mee". Ik las van de week iets over een onderzoek dat we de komende anderhalf jaar zo'n 4x per jaar in lockdown zouden moeten gaan. Kan het alleen niet zo snel terugvinden en heb het ook niet helemaal gelezen omdat er iets tussenkwam.
Dat dus.quote:
Poef.....gone! ©golfer
Een algemene webpagina maken is blijkbaar ook teveel moeite. Gewoon even omschrijven hoe er gehandeld gaat worden en van welke kant er actie verwacht wordt. Heb je meteen alle klanten op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of, en dit is maar een ideetje he, je bent niet de enige op deze wereld en er zijn wat veel mensen die nu iets over hun reis willen weten.
Hier staat toch wel het e.e.a.:quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef z80 het volgende:
Inmiddels ook duidelijk dat ik van de reis/annuleringsverzekering niets terug krijg.
Niet zeer ernstig ziek en geen dode in de directe lijn is geen vergoeding.
Nu nog afwachten wat Singapore Airlines gaat doen. Maar zo als het er nu naar uit ziet is enkel het vliegend personeel top. Dat wat op de backoffice werkt is een stuk minder.
Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. eh.. mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij de buren is iemand heel boos over iets. De godverdommes vliegen door de lucht. En zo te horen ook wat spullen
Maja, beter boos op spullen dan op mensen.
De lockdown is in Belgie nu 1 maand. Nu pas is de daling zichtbaar. Als het enkel de lockdown was die help dan was de daling reeds eerder zichtbaar. Er is in de laatste twee weken niets veranderd. Het is een + en + en + die samen het eindresultaat maken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
huh? Dat lijkt me vreemd gedacht van je. De reproductiewaarde is gedaald, omdat de mensen meer thuisblijven, en mensen dus minder kans hebben om besmet te raken.
Ik vind trouwens de formulering het virus zwakt af wel vreemd, want het laat het klinken alsof elk individueel virusdeeltje minder sterk is.
Myra!quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of, en dit is maar een ideetje he, je bent niet de enige op deze wereld en er zijn wat veel mensen die nu iets over hun reis willen weten.
Oh, dat klinkt matig Miniquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. Eh.. Mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh.![]()
Bloes en Golfer, pfoe, het is achter de rug. Niet niks. Kroel voor jullie!
Hehe hier vorige week de buurman ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij de buren is iemand heel boos over iets. De godverdommes vliegen door de lucht. En zo te horen ook wat spullen
Maja, beter boos op spullen dan op mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, de lockdown is qua strengheid de afgelopen weken wel toegenomen. Ik had nog gewoon in enorme groepen les hè, tot halverwege maart.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef z80 het volgende:
[..]
De lockdown is in Belgie nu 1 maand. Nu pas is de daling zichtbaar. Als het enkel de lockdown was die help dan was de daling reeds eerder zichtbaar. Er is in de laatste twee weken niets veranderd. Het is een + en + en + die samen het eindresultaat maken.
Een virus dat zonder dat het muteert spontaan afzwakt? En dan ook nog massaal? Kan dat wel?
Jij boos? Wauw, nee, dat lijkt me écht niet iets voor jou. Nu wel weer wat opgeklaard?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo'n dag.. Vanmorgen voor het eerst knallende ruzie met mijn moeder sinds.. eh.. mijn puberteit? Ik ben schier onmogelijk kwaad te krijgen, maar aaaarggh.![]()
Bloes en Golfer, pfoe, het is achter de rug. Niet niks. Kroel voor jullie!
Correct. Echter die is niet compleet. En de nieuw toegevoegde pagina die vermeld dat tickets door SA geannuleerd reeds vergoed zijn door een vergoeding idv boekingspunten klopt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier staat toch wel het e.e.a.:
https://www.singaporeair.(...)s-alert/?id=is5rire4
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe hier vorige week de buurman ook.
Niet echt het type voor permanent binnen blijven...
Schelden en gooien... daarna hardlopen en toen kon ie weer vriendelijk gedag zwaaien.
En ook bij mij zat de irritatie gisteren ineens even heel hoog.
Uiteindelijk beetje samenspel met het feit dat dochterlief ook klaar was met hoe alles ging mbt school.
(Die had net gehoord: wel toetsen maar geen cijfers..)
Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.Dat is een BazenknikkerbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dochter van jou is best creatief he?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tuurlijk zijn de maatregelen nodig. En een nette afbouw ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mwoah, de lockdown is qua strengheid de afgelopen weken wel toegenomen. Ik had nog gewoon in enorme groepen les hè, tot halverwege maart.
Hier in NL zien we toch ook een voorzichtige afname van IC-patiënten, dat zal echt wel samenhangen met social distancing. Wellicht dat er meer factoren meespelen, maar ik denk wel dat maatregelen noodzakelijk zijn geweest om niet nog meer slachtoffers te maken tot nu toe.
Na de zomer misschien, Nederlanders moeten niet de ruimte krijgen zelf na te denken. Dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn de maatregelen nodig. En een nette afbouw ook.
[..]
Schelden en gooien... daarna hardlopen en toen kon ie weer vriendelijk gedag zwaaien.
Uiteindelijk beetje samenspel met het feit dat dochterlief ook klaar was met hoe alles ging mbt school.
Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.Wat gaaf, die knikkerbaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets moet ik ook eens proberen met die kleine van G
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Verslavingsgevoelig type Krea?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:36 schreef Kreator het volgende:
Vanavond maar eens beginnen aan Mythic Quest Ravens Banquet. (serie)
Ben benieuwd. Schijnt wel goed te zijn.
Ik heb een app en daar registreer ik wat ik zoal gezien heb en kan ik bijhouden wanneer er weer een nieuwe episode komt. Ik heb daar eigenlijk alleen ingevuld wat ik echt de laatste tijd heb gezien.
Volgens de app heb ik nu iets minder dan 4 maanden tv gekeken (116 dagen 24/7 dus). 3818 episodes met een gemiddelde lengte van 44min.
Ik heb nog 32 uur series klaarstaan die ik nog moet kijken..
Dat was wel een groot pluspunt aan mijn vorige opleiding; zonder schaamte de hele dag door films mogen kijken, en dat werd zelfs als een goede eigenschap gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar ik kijk wel graag films en series..
Hand knikkers en verder vooral huistuinkeukenkarton en random knutselspul (En spul dat helemaal niet om te knutselen is maar wel geschikt...) wat we in huis hadden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zoiets moet ik ook eens proberen met die kleine van G
Vragen bij de klantenservice waar het geld heenmoet? Hoe rijk het bedrijf is doet daar toch niets aan af?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook apart, begin maart iets besteld bij amazon, zou 6 april komen, niets gekregen, op de site eerst dat ik vanwege corona moest wachten en eind vorige week ‘het lijkt erop dat het bestelde kwijt is”. Dus een mail gestuurd dat ik graag geld terug wilde. Dat was eerst niet mogelijk en eergisteren opeens wel. Dat zou 10 werkdagen duren, maar stond gisteren op mijn rekening. En ik krijg net een berichtje van postnl dat het is afgeleverd bij een postnl punt. Nou is de baas van amazon rijk genoeg, maar wat te doen nu? Bij een stenen winkel zou ik het geld weer overmaken
Valt normaal toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef minilot het volgende:
Myra!Zo leuk hoe jij je zelden inhoudt hier! En dan vaak zo knorrig erbij..
#fan
Zo’n gesprek had ik vanochtend met een klant over het onderwijs. Wij hoopten allebei dat digitaal werken hierna niet weer compleet uit beeld verdwijnd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt normaal toch wel mee?
Dit was gewoon al even een frustratie. In de media zie je nu ook steeds vaker dit soort berichten. Blijkbaar is de periode dat we begrip hebben voor elkaar en hoe klote deze situatie voor iedereen is voorbij en gaan we nu weer lekker door met onze eigen egocentrische belangen.
Er is geen plan van aanpak gemaakt, geen jarenlange planning omdat corona eraan zou komen. We moeten alles gaandeweg ontdekken en oplossen. En dat kost tijd. En daar werken, in alle branches, enorm veel mensen erg hard aan. Om nu af te geven op de laatste mensen in die schakel, vind ik gewoon behoorlijk bekrompen.
Ik zit altijd te haten op vrijgezellenfeestjes, maar dit klinkt eigenlijk best wel tof!quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Die knikkerbaan is inderdaad heel tof
Ik was een tijd geleden op een vrijgezellenfeestje. 's Ochtends gingen we naar een soort marktje in het bos en kon je zelf kijken wat je wilde doen, 's middags gingen we paardrijden. Op dat marktje hadden ze een kraam waar je zelf knikkerbanen kon bouwen met allerlei stukken pvc pijp en houten latten en van die buigzame buizen en trechters en alles
's Middags was een beetje jammer. Ik had wel medelijden met die paarden eigenlijk, die kregen 2 uur lang een hoop totaal onwetende zenuwachtige mensen op zich.Mijnes bleef telkens gewoon staan en weigerde om nog een poot uit te steken, nou dat snap ik, ik zou ook niet gaan draven met mij op m'n rug
Oh oepsquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Leuk een kaartje krijgen, minder leuk dat we 4 euro moeten betalen omdat er niet genoeg postzegels op zat
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef Kreator het volgende:
Kusje op je hart, Goffer.
Die van Bloes durf ik niet.
Nou ja, wij hebben dus rondjes door de binnenbak van de manege gesjokt op de kalmste paarden van de manege.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit altijd te haten op vrijgezellenfeestjes, maar dit klinkt eigenlijk best wel tof!![]()
Al komt dat misschien door het paardrijden. Ik wil wel weer een keer gaan paarden, niet wekelijks. Maar soms even een rit lijkt me wel heerlijk, toch wel extra buitengevoel op zo'n beest.
Ohja, dat lijkt me dan weer iets minder interessant.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Nou ja, wij hebben dus rondjes door de binnenbak van de manege gesjokt op de kalmste paarden van de manege.![]()
Beetje sneu voor de mensen die al konden rijden, want die verveelden zich nogal, maar ja, je past je aan aan het niveau van de zwakste bij zoiets. Ik was nog niet eens de ergste, ik bedoel, ik kan in ieder geval nog stabiel rechtop zitten
Zat ik ook al aan te denken. Morgen pakket eerst maar ophalen en kijken of het echt dat ding isquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vragen bij de klantenservice waar het geld heenmoet? Hoe rijk het bedrijf is doet daar toch niets aan af?
Ik denk dat ze met haar hoofd ergens anders zat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh oeps
Was het zo'n zwaar kaartje dan? Of leeft diegene in 1990 qua zegelprijzen?
Dit komt ook door de vliegtuigmaatschappijen zelf. Als je boekt moet je direct betalen. Wil je iets gewijzigd hebben meteen kassa. Nu moet er iets vanuit hun kant en is er meteen paniek. De eerste annulering van SA was op het einde van de eerste week maart. Vanaf dat moment is er totaal geen communicatie mogelijk met SA over hoe verder, wat zijn de mogelijkheden, kan er omgeboekt worden. Helemaal niets.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt normaal toch wel mee?
Dit was gewoon al even een frustratie. In de media zie je nu ook steeds vaker dit soort berichten. Blijkbaar is de periode dat we begrip hebben voor elkaar en hoe klote deze situatie voor iedereen is voorbij en gaan we nu weer lekker door met onze eigen egocentrische belangen.
Er is geen plan van aanpak gemaakt, geen jarenlange planning omdat corona eraan zou komen. We moeten alles gaandeweg ontdekken en oplossen. En dat kost tijd. En daar werken, in alle branches, enorm veel mensen erg hard aan. Om nu af te geven op de laatste mensen in die schakel, vind ik gewoon behoorlijk bekrompen.
Vliegtuigmaatschappijen storten volledig in. Jij bent niet belangrijker dan als die andere mensen die hun geld terug willen hebben. Misschien wachten ze wel op wat financiële ondersteuning of duidelijkheid van de overheid.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef z80 het volgende:
Dit komt ook door de vliegtuigmaatschappijen zelf. Als je boekt moet je direct betalen. Wil je iets gewijzigd hebben meteen kassa. Nu moet er iets vanuit hun kant en is er meteen paniek. De eerste annulering van SA was op het einde van de eerste week maart. Vanaf dat moment is er totaal geen communicatie mogelijk met SA over hoe verder, wat zijn de mogelijkheden, kan er omgeboekt worden. Helemaal niets.
Dus niet zo gek dat ik wil weten hoe verder. Door het niet communiceren heb ik bij een andere maatschappij een ticket moeten boeken. De paar dagen Bangkok en vlucht naar huis is net zo duur als een kerstvakantie. Terwijl de retourticket eigenlijk door SA geregeld had moeten worden.
Dat hebben wij ook weleens gedaan... maar die buizen heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Die knikkerbaan is inderdaad heel tof
Ik was een tijd geleden op een vrijgezellenfeestje. 's Ochtends gingen we naar een soort marktje in het bos en kon je zelf kijken wat je wilde doen, 's middags gingen we paardrijden. Op dat marktje hadden ze een kraam waar je zelf knikkerbanen kon bouwen met allerlei stukken pvc pijp en houten latten en van die buigzame buizen en trechters en alles
's Middags was een beetje jammer. Ik had wel medelijden met die paarden eigenlijk, die kregen 2 uur lang een hoop totaal onwetende zenuwachtige mensen op zich.Mijnes bleef telkens gewoon staan en weigerde om nog een poot uit te steken, nou dat snap ik, ik zou ook niet gaan draven met mij op m'n rug
Annecy is anders. Annecy is een week lang animatiefilmfestival; ongelooflijk gezellig en relaxt. In de pauzes wedstrijdjes papieren vliegtuigjes gooien, speciale Annecy-short-filmpjes met konijnen erin verstopt... iedereen die tijdens de vertoning wel keurig zijn klep houdt, maar na de vertoning applaus voor de makers (die ook vaak in de zaal zitten.). Lezingen/verhalen van Disney en Pixar-animatoren (Pete Doctor was er de laatste keer dat ik er was)quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:05 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou er denk ik niet heel gelukkig van worden eigenlijk, om de hele dag nonstop in de bioscoop te zitten. Ik vind het al gauw te veel allemaal
Op een grasveld bij een meer liggen daarentegen![]()
Dat klinkt echt goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Annecy is anders. Annecy is een week lang animatiefilmfestival; ongelooflijk gezellig en relaxt. In de pauzes wedstrijdjes papieren vliegtuigjes gooien, speciale Annecy-short-filmpjes met konijnen erin verstopt... iedereen die tijdens de vertoning wel keurig zijn klep houdt, maar na de vertoning applaus voor de makers (die ook vaak in de zaal zitten.). Lezingen/verhalen van Disney en Pixar-animatoren (Pete Doctor was er de laatste keer dat ik er was)
En dan tussendoor lekker genieten van het mooie weer, frisbeen... muziek maken.... oh en ene teringend omhoog lopen naar de campingMaar goed, dat hoort erbij.
De sfeer is echt totaal anders dan van een gemiddeld bioscoopbezoekje, ook dus in de bioscoopzalen zelf. Veel respectvoller, je kijkt veel meer samen
Lijkt me geheel afhankelijk van de bankrekening en wat het reisje kostte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij lijkt een reisje, of het geld voor een reisje, nou niet écht zo belangrijk op dit moment.
Ja, goede herinneringen aan. We hadden ook wel een leuke groep, dat scheelt natuurlijk ookquote:
quote:
Doet TUI beter. Die beloven ons een voucher voor het volledige bedrag van de vlucht omdat onze terugvlucht was geannuleerd terwijl we van de 13 dagen er toch 7 weggeweest zijn en zowel heen als terug in een vliegtuig van hen zaten. Nog even benieuwd of we die voucher daadwerkelijk krijgen, dit is natuurlijk wel massacommunicatie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:48 schreef z80 het volgende:
Inmiddels ook duidelijk dat ik van de reis/annuleringsverzekering niets terug krijg.
Niet zeer ernstig ziek en geen dode in de directe lijn is geen vergoeding.
Je móet niet betalen volgens mij, postnl vraagt je om een gunst.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Leuk een kaartje krijgen, minder leuk dat we 4 euro moeten betalen omdat er niet genoeg postzegels op zat
Er staat 'verzoekt' hmmm dan maar gewoon negeren?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je móet niet betalen volgens mij, postnl vraagt je om een gunst.
Ik heb op het vliegveld zat mensen ontmoet waarvan de maatschappij niks anders had gedaan dan melden Yo je vlucht is geannuleerd, doei hè, die vervolgens dagen en nachten op het vliegveld moesten bivakkeren in de hoop nog met een vlucht mee naar huis te kunnen. Of überhaupt naar Europa. Of het vasteland. De meesten van die mensen stonden met al hun bagage in de tropische zon te wachten, zonder toegang tot vocht of voedsel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef z80 het volgende:
Terwijl de retourticket eigenlijk door SA geregeld had moeten worden.
Ja, kan je doen, je hoort er meestal niets meer van daarna. Althans, die twee keer dat wij dat hadden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er staat 'verzoekt' hmmm dan maar gewoon negeren?
Oh ja, ik kan me de struggle levendig voorstellen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:10 schreef Tele6 het volgende:
BRILJANT.
Hier komen ze nu elke middag 15:00-17:00 zingen voor de demente bejaarden tegenover me. In de tuin, op volume 1000 (want ze zullen wel doof zijn, en je moet afstand houden). Ondanks dat er een heel flatgebouw tussen zit, kan ik het woordelijk verstaan. Ik probeer me niet te ergeren, want het is fijn voor die mensen dat ze vermaakt worden en ook heel lief dat al die muzikanten langskomen. Maar manmanman moet het zo hard.
Ga eens met de trekzak je balkon op, kan ik kijken of ik je hoorquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoor hem niet hoor, dus het valt best mee.
Mijn vriend is ook aan het schreeuwen in de tuin naar zijn collega's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Clubsoda het volgende:
HÈ GEZELLIG, DE BUURMAN HEEFT EEN ZOOMFEESTJE IN DE TUIN.
Lief! Een van mijn bazen heeft ook wat beloofd. Zou deze week arriveren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:32 schreef sigme het volgende:
Straks bijlezen, als ik tijd vind. Maar kiek dan, dit liet mijn baas zojuist bezorgen!
[ afbeelding ]
[..]
Daarna samen pizza gegeten, knikkerbaan filmpjes gekeken en terwijl ik een modelbouw-knikkerbaan online bestelde heeft dochterlief al het karton in huis verzameld (arme muizen... ook hun voorraad wcrollen moest er aan geloven) en zelf wat gebouwd.tnx voor de tip! Pizza it is vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nou, je zou het ook kunnen betalen, omdat je het op prijs stelt dat de PTT zelfs on(voldoende)gefrankeerde brieven bezorgt. Ik doe dat welquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er staat 'verzoekt' hmmm dan maar gewoon negeren?
Tja zou kunnen. Ik ben het wel een beetje zat om te moeten betalen voor kaartjes die ik krijg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, je zou het ook kunnen betalen, omdat je het op prijs stelt dat de PTT zelfs on(voldoende)gefrankeerde brieven bezorgt. Ik doe dat wel.
Als ze de afzender kunnen vinden (dus: als die erop staat) krijg die de strafporto in rekening gebracht trouwens.
Ik had laatst - in alle onschuld- een condeolancebrief blijkbaar onvoldoende gefrankeerd (gelukkig mijn postcode/huisnummer achterop gezet). Ik vind het echt fijn dat de PTT die toch aflevert, en ik betaal dan uiteraard de porto + extra porto.
Ik kreeg eens onvoldoende gefrankeerde reclamepost (van een hele dure-kachel-handelaar). Toen was ik ook wel even wat hmmmmmmmm in dubio.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja zou kunnen. Ik ben het wel een beetje zat om te moeten betalen voor kaartjes die ik krijg.
Nu al de 3e keer dat dit gebeurd in 1 jaar tijd, steeds door schoonfamilie.
En ja daar kan Postnl niets aan doen heb je helemaal gelijk in.
Ik zal vast ook wel gewoon betalen zoals de vorige keren maar wil nu gewoon even zeuren
Gewoon je schoonfamilie een tikkie sturen. Niet om die euro, maar om het ze af te leren!quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja zou kunnen. Ik ben het wel een beetje zat om te moeten betalen voor kaartjes die ik krijg.
Ik zal vast ook wel gewoon betalen zoals de vorige keren maar wil nu gewoon even zeuren
Jij hebt zeker geen schoonfamiliequote:Op vrijdag 17 april 2020 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon je schoonfamilie een tikkie sturen. Niet om die euro, maar om het ze af te leren!
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
En ook tx voor al het medeleven hier.
Het was best wel lastig, haar meenemen in het mandje, over straat met veel herrie naar de d.a., daar weer uit het mandje.
Maar ze viel snel 'in slaap' op mijn schoot, tegen haar praten, knuffelen, soort spingeluidje.. daarna binnen 2 minuten of minder met de andere injectie stopte haar hartje al. Ze was ook slechter dan gister vond de d.a.
Dus de beste keuze voor haar.
Beter.quote:
Bij mijn familie had ik dat ook zeker gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef Aure het volgende:
Ik vind dat niet eens zo'n slecht idee, om een tikkie te sturen, zeker als het al de 3e keer is
Heb zo'n gevoel dat dat niet in dank zal worden afgenomen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:32 schreef Aure het volgende:
Of even appen of ze de volgende keren de post wel voldoende kunnen frankeren? Dat moet toch wel kunnen?
Ze sturen die kaarten ook gewoon zonder reden. Twee keer negeren en dan ben je er vanaf.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij kregen gister een doos handgemaakte paaseitjes van zijn baas. Die was vorige week maandag op de bus gedaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lief! Een van mijn bazen heeft ook wat beloofd. Zou deze week arriveren.
Maar de postbode weet mijn huis nog niet goed te vinden. Een paaskaartje is ook AWOL.
Volgende keer zo’n Appie zegel dr op plakken als je hen iets stuurtquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter.
Nee bij eigen familie had ik hier wel iets over gezegd maar met schoonfamilie ga ik me daar niet aan branden.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx voor de tip! Pizza it is vanavond
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx voor de tip! Pizza it is vanavond
Hm ik stuurde een collega Ruim anderhalve week terug Een verjaardagskaartquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij kregen gister een doos handgemaakte paaseitjes van zijn baas. Die was vorige week maandag op de bus gedaangelukkig vergaat dat niet snel.
De papieren die ik dinsdag aan mijn ouders had verstuurd, zijn vandaag pas aangekomen. Soms duurt het even dus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lief! Een van mijn bazen heeft ook wat beloofd. Zou deze week arriveren.
Maar de postbode weet mijn huis nog niet goed te vinden. Een paaskaartje is ook AWOL.
Dit exact wat SA ook gedaan heeft. Mijn reisbureau in Nederland is vervolgens als een gek gaan rondbellen om een ticket te regelen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet TUI beter. Die beloven ons een voucher voor het volledige bedrag van de vlucht omdat onze terugvlucht was geannuleerd terwijl we van de 13 dagen er toch 7 weggeweest zijn en zowel heen als terug in een vliegtuig van hen zaten. Nog even benieuwd of we die voucher daadwerkelijk krijgen, dit is natuurlijk wel massacommunicatie.
[quote]Op vrijdag 17 april 2020 18:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb op het vliegveld zat mensen ontmoet waarvan de maatschappij niks anders had gedaan dan melden Yo je vlucht is geannuleerd, doei hè, die vervolgens dagen en nachten op het vliegveld moesten bivakkeren in de hoop nog met een vlucht mee naar huis te kunnen. Of überhaupt naar Europa. Of het vasteland. De meesten van die mensen stonden met al hun bagage in de tropische zon te wachten, zonder toegang tot vocht of voedsel.
Ik denk dat dat soort mensen ook best wat aandacht wil.
Ik heb tegenwoordig dubbel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |