abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2020 @ 06:25:53 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192659276

Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192659297
Present
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 17 april 2020 @ 06:51:26 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_192659386
Iets minder vroeg. Maar ook weer achter de pc.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192659402
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2020 06:25 schreef Barreltje het volgende:

Voor mini nog een topic... voor dr ochtend fapje :*
Attent! O+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_192659595
Morning!

Niet onwijs vroeg... maar ook eerst even wat andere dingen gedaan zoals een weekendplanning maken :)

Frisse neus ingepland enzo :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 07:31:26 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192659674
Mogge :W

Half dagje en dan weekend :). Geen lange wandeling zaterdag, maar een online congres en andere bezigheden. Aangezien we van stemmen houden heb ik gisteren op zo'n 20 stemmen uitgebracht op vacante posities, moties en amendementen _O-.
Er moet dit najaar immers een nieuw verkiezingsprogramma komen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 april 2020 @ 07:57:05 #7
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192659963
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie :O
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192660053
pfff ik zou de hele site wel willen kopen...

https://www.speedcube.nl/

echt bijna alles is leuk :)

en weet wel wat mijn lief het volgende kado-excuus gaat krijgen
ze hebben schaakstukken met een geluksmunt er in.
gaat natuurlijk niet zo maar open.... :)
pi_192660059
Ik was laat :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192660077
ik hoest me suf ondertussen

dochter zit met het lijmpistool te freubelen op de grond... maar die lucht :|W
pi_192660290
:O :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192660332
Mogge!

Sterkte vandaag B&G
We have far more in common than that which devides us..
pi_192660608
Ach Xena, wat vreselijk sneu!
Sterkte vandaag B&G
  vrijdag 17 april 2020 @ 08:58:32 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 07:57 schreef Muck het volgende:
Ik ben inmiddels ook alweer een uurtje aan het werk.
Gelukkig is er koffie :O
*O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2020 @ 08:58:56 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660643
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192660645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

*O*
Heb je al water?
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:00:05 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192660656
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je al water?
Gisteravond om 22:45 stroomde het weer :)

Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten :)
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:00:32 #18
112545 Muck
pi_192660659
quote:

[..]

*O*
Hey *O*
pi_192660667
Zo op zoek naar kimchi in de (grote!) aziatische supermarkt. Dan sporten. Vanmiddag komt er op veilige afstand iemand een vrijdagmiddagborrel doen.

Vanavond lekker op de bank met serie. Oh en beter krijg ik de puzzel af waar ik mee bezig ben. :(
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:01:15 #20
112545 Muck
pi_192660671
quote:
Confcall #1 van 5 op confcall-vrije-vrijdag.
Ik ben druk aan het werk, maar heb 0 vergaderingen staan.
Pyjamabroek en hoodie it is :+
  vrijdag 17 april 2020 @ 09:07:08 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_192660740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gisteravond om 22:45 stroomde het weer :)

Was mooi op tijd, want kon ik gelijk mijn baard in de conditioner zetten :)

Waarom? Is gewoon mee wassen met de rest niet voldoende?
pi_192660805
Sterkte vandaag B&G :*

Succes met puzzelen Loon! Ik heb ook weer een nieuwe! (Moet nog beginnen)

Ho daar ging even wat mis. Terug:

We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).

Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.

... Das bizar. Voor 60m2 hè :o
(In de niet bepaald beste wijk van deze stad. Voor een jaren 70 betonblok...)

(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)

Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.

[ Bericht 38% gewijzigd door Candaasje op 17-04-2020 09:31:11 ]
pi_192661066
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

We wisten eigenlijk nog niet zo goed of we nu al moesten gaan kijken voor een ander huis. (En of het dan huur zou worden - want wat we écht willen is toch nog jaren onbereikbaar, maar ja, huur is niet zo'n goede investering, althans.... als je een gekocht huis weer goed kan verkopen.... En waar dan precies; want qua werk/studie zouden we naar het zuiden moeten, maar gaan we dan voor een aantal jaar richting Delft (dan sowieso huur) of Brabant?).

Maar mijn vader wees me gisteren op een appartement in de straat dat te koop staat, gelijk aan het onze (behalve dan dat wij op de bovenste verdieping zitten en een lift in het gebouw hebben). 209.500 - fokking- euro.

(Wij kochten het voor 110. Wel met koopgarantregeling (60/40), anders was het 140 geweest. Maar toch)

Die woningmarkt is echt mesjogge. Maar misschien toch eens moeite dan om nu wel echt verder te kijken.
Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
pi_192661124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn idiote prijzen. Appartement hier in het gebouw, begane grond wel een minituintje. 23 jaar geleden gekocht voor 145.000 gulden, is verkocht voor 199.500 euro. Volgens mij ca 70m2
Hier geen eens een tuin, maar enkel een balkonnetje.

Maar misschien moeten we eerst eens echt bedenken wat we willen :')
pi_192661179
Mogguh :O Thuis. De komende drie uur meetings :X Effe geen G-DNA om me heen. Wat kunnen kinderen af en toe zuigend en irritant zijn :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192661187
B&G, sterkte -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192661208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag dat een appartement bij mij in de flat voor 209.00 is verkocht. En dan bedenken dat ik deze 17 jaar geleden kocht voor EUR 116000 :X
pi_192661252
Ach O+ poes O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:41 schreef Blues het volgende:
Ik heb ooit de kat van moeder laten inslapen.. verder zijn ze altijd of meegegaan met een ex of weggelopen.
Vind het best wel heftig, het idee. We hebben haar al vanaf kitten, veel met haar meegemaakt en ze is heel erg op ons 'gericht' zeg maar. Nou ja, we kunnen er nu wel aan 'wennen' aan het idee ipv dat het ons overvalt.
Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.

Sterkte :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192661256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Thuis. De komende drie uur meetings :X Effe geen G-DNA om me heen. Wat kunnen kinderen af en toe zuigend en irritant zijn :{
Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?
pi_192661353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach O+ poes O+
[..]

Het is heftig, maar ik vind het zelf fijn om het ook zelf af te ronden met ze. Knuffelen en geruststellen en nog even tegen je aanhouden en zorgen dat ze zo fijn mogelijk "gaan" en iig veel liefde voelen op dat moment. Is waarschijnlijk vermenselijking, maar het troost mij en beide katten die ik als volwassene heb in laten slapen kropen ook tegen me aan en in mijn armen en dat was zwaar en kut, maar ook heel fijn om tot het eind bij je homie te zijn.

Sterkte :*
Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.
En dat doet ze O+ ;( Gisteravond de hele avond tegen me aan geplakt werkelijk en vannacht sinds best lang weer op bed tussen ons in gelegen.
Ik was steeds wakker en dan aaide ik haar en lag ze me steeds aan te kijken.

Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd ;(
pi_192661413
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Tuurlijk is het voor ons lastiger dan voor haar.. ze kan alleen instinctief iets aanvoelen.
En dat doet ze O+ ;( Gisteravond de hele avond tegen me aan geplakt werkelijk en vannacht sinds best lang weer op bed tussen ons in gelegen.
Ik was steeds wakker en dan aaide ik haar en lag ze me steeds aan te kijken.

Nu op het werk, dat is wel afleiding, maar ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd ;(
Uuurgh, ellende :(

pi_192661445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe doe je het eigenlijk met jouw katten nu?
Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.
pi_192661452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:41 schreef Blues het volgende:

:*
pi_192661473
Bloes, dikke pakkerd voor je vandaag, hier: -x- !
pi_192661499
Heel veel sterkte vandaag Blues en Golfer :*
pi_192661512
Pfff. Ik ga voor mij persoonlijk best een beetje balen als de maatregelen over een tijdje worden versoepeld, heel snel zó verknocht geraakt aan J. en Günther de hele dag en elke dag thuis.. :9

@Lot_1 Ik snap je :Y Denk je dat je door de huidige opgelegde situatie straks dingen anders gaat doen? :*
pi_192661525
Eh oh jongens: er was gist bij de Lidl! Voor het eerst in weken! *O*
*liefkoost gekochte zakjes*
pi_192661543
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reisbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 17-04-2020 10:05:25 ]
pi_192661550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Candaasje het volgende:

Ho daar ging even wat mis. Terug:

wij hopen stilletjes dat de huizenmarkt enigzins inzakt onder invloed van corona....

ik zie wel dat er meer huizen in mijn wijk beschikbaar komen onder de 175k
maar inmiddels samen aan het kijken dus wordt het een iets ander huis op andere lokatie wellicht.
pi_192661559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die zitten 3-4 dagen alleen. Ik ben hier elke woensdag en vrijdag de hele dag, op zaterdag ook vaak want dan zijn we aan het opruimen en klussen etc. en maandagavond rij ik heen en weer om ze van voer te voorzien.
Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent? :D
pi_192661571
En wat een prijzen voor appartementen, is dat in grote steden?
Voor dat geld hadden we een halfvrijstaand huis.
pi_192661576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:53 schreef minilot het volgende:
Pfff. Ik ga voor mij persoonlijk best een beetje balen als de maatregelen over een tijdje worden versoepeld, heel snel zó verknocht geraakt aan J. en Günther de hele dag en elke dag thuis.. :9

@:Lot_1 Ik snap je :Y Denk je dat je door de huidige opgelegde situatie straks dingen anders gaat doen? :*
Ik kan hier ook zo fucking aan wennen :@ Liever nog zonder werk :@
pi_192661579
Ohja gist, wat een ellende. Ik ga het volgende week online bij een molen bestellen, en meteen veeeeeel. Ik begreep dat je droge gist prima in de vriezer kan bewaren.
pi_192661605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reusbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)
Ja zo begon het hier ook }:|
3 weken later woon je samen.
pi_192661613
Onze maisonnette was getaxeerd op 295 toen we het kochten :'( (centrum 010). we hebben het overigens voor iets minder gekocht. Wel benieuwd wat het nu waard is. Maar bizarre prijzen ja.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:02:11 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192661637
Ik heb bloem in huis, gist, roomboter; alles.

Alleen nul tijd om er ook iets mee te doen.
pi_192661650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bloem in huis, gist, roomboter; alles.

Alleen nul tijd om er ook iets mee te doen.
Gist op de zwarte markt aanbieden dan.
pi_192661661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.

maar nu een groter issue.. omdat ik denk dat onze katten niet heel erg compatibel zijn. -O-
pi_192661667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

same... uiteindelijk 10 jaar later... mijn eigen kat weer meegenomen ook.

maar nu een groter issue.. omdat ik denk dat onze katten niet heel erg compatibel zijn. -O-
Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.
pi_192661675
De molen had hier vorige week nog volop gist gelukkig. :)

@Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
pi_192661699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:

@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
Wij hebben net verkocht. Ton winst in 3 jaar. En bedankt :D
pi_192661704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:

@:Appartementen: ik woon in de stad van de grootste kerstboom ;) Op zich niet echt een wereldstad dus. Maar wel dichtbij Utrecht natuurlijk. Goedkoop is hier in geen enkele wijk. Maar ik stond echt even ' :') ' te kijken toen ik die prijs zag voor 'ons' appartementje.
Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen :)
pi_192661740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk, die kunnen we zien vanuit het huis van A en B. En B haalt z'n meel bij jullie molen :)
Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten dan :D
pi_192661770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja superkut als dat niet lukt. Eigenwijze kutbeesten.
ik hou mijn hart vast...

ze zijn zo enorm tegengesteld... en mijn soort staat niet bekend om zn verdraagzaamheid naar andere soorten ook.
pi_192661775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik weet waar die kerstboom en molen wonen *O*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 april 2020 @ 10:16:07 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192661810
Zelfs fok is saai. Fi.
pi_192661817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nooit geweten dat A en B zo dichtbij zitten dan :D
Ruim 14 km hemelsbreed, heb ik zojuist opgemeten. Het helpt dat zij acht hoog wonen en dat die TV-mast hoog is ;)
pi_192661830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

Wanneer ga je verhuizen?
Spoilers!
pi_192661872
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:o

Wanneer ga je verhuizen?
Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog mei :Y
pi_192661882
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik weet waar die kerstboom en molen wonen *O*
Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet ;) ) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
pi_192661887
quote:

[..]

:D Wow.
pi_192661905
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:16 schreef Kreator het volgende:
Zelfs fok is saai. Fi.
Vertel zelf eens wat leuks dan :6
pi_192661906
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Altijd welkom voor een bakkie koffie/thee/fris (na corona-tijd natuurlijk, en doe maar in het weekend, doordeweeks ben ik er als het goed is dan weer niet ;) ) . Maar ik woon niet in de molen. (ook niet in de kerstboom)
_O-
Goed om te weten :P
pi_192661965
quote:

[..]

Woei *O*
pi_192661968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Deceptie -O-
pi_192661970
Oh ja, werken :')
pi_192662148
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Deceptie -O-
Ja beetje wel. De kasteeltoren had ook wel leuk geweest!

En ohja, studie.... :')
pi_192662154
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:56 schreef minilot het volgende:
Pee, katten mee naar je lief geen optie? Geen idee van reisbereidheid van poezen verder, dus excuses indien malle vraag :)
Heb ik overwogen, maar G is geen katten-liefhebber :+ En haar huis is niet groot genoeg en onhandig ingedeeld om ze daar te laten rondrennen. Plus ze worden makkelijk gestressed van kinderen :+ :+
pi_192662168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Laten ze je een beetje rustig werken als je er bent? :D
Jawel hoor. De een ligt nu naast me op tafel en de ander kwam ook even kroelen daarstraks :D
pi_192662178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O-
pi_192662190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk juni. Afhankelijk van financiering tegenpartij. Hopelijk nog mei :Y
Beter. Ook weer in Rotterdam?
Spoilers!
pi_192662209
Zo. Meeting 3 is ook klaar. Veel te veel geouwehoerd vandaag al :P Maar eerder klaar dan verwacht *O* Zou tot 12 uur duren :+
pi_192662268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beter. Ook weer in Rotterdam?
Beter Rotterdam zelfs O+
pi_192662297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beter Rotterdam zelfs O+
*O*
Spoilers!
pi_192662305
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.

En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is :')
pi_192662331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:
Dat je denkt: ok, we gaan er voor, we gaan eens (niet te dure) halter+halterschijven kopen. Voor thuis, om een beetje fit te blijven. Want die pakken soyamelk waren het ook niet helemaal, als dumbells zeg maar.

En dat dan overal alles (wat niet gelijk professioneel materiaal is) uitverkocht is :')
Al een tijdje begreep ik :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:47:58 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_192662342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja beetje wel. De kasteeltoren had ook wel leuk geweest!

En ohja, studie.... :')
Ik heb gekeken voor een woning in een oude stadswal. Aan de buitenkant ziet het er leuk uit. Maar binnen is een ramp. Er is geen rechte muur te vinden. Kastje staat met de punten tegen de muur en in het midden zit dan een groot loos gat waar alles in valt. Alle loose ruimte en alles op maat moeten maken was de reden om er niet voor te gaan.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:52:30 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_192662423
quote:

Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?
Je gaat er als huismus van op reis. Je koopt de hele voorraad wc papier, bloem en gist. Koopt sportspullen.
pi_192662494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Het coronavirus is een gek beestje. Weten ze wel zeker dat het een longvirus is? En niet een hersensetertje?
Je gaat er als huismus van op reis. Je koopt de hele voorraad wc papier, bloem en gist. Koopt sportspullen.
Als je het zo zegt zou je dat wel bijna denken hè...
En op straat ga je er ook nog idiote slalom-dansjes van doen ;( .

Misschien dienen we wel ter vermaak van buitenaards leven dat onze planeet geïnfiltreerd heeft.
Realityshow of zo.
pi_192662497
quote:

Die zag je al wel aankomen, toch? :D
pi_192662514
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die zag je al wel aankomen, toch? :D
Ja, maar ik had ijdele hoop. :P
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:01:41 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662584
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
pi_192662590
Ik ben benieuwd als we straks allemaal weer naar kantoor gaan. Denk dat de ene helft een paar kilo zwaarder terugkomt, en de andere helft bruin en gespierd.
pi_192662635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Wel zonde van al die sportapparatuur die dan nu overal ongebruikt in schuurtjes staat, net nieuw aangeschaft.
Ik denk dat best veel mensen er wel gebruik van maken.
Gisteren tijdens de work-out van de fysio hier deden ook redelijk wat mensen mee :Y
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:05:08 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben benieuwd als we straks allemaal weer naar kantoor gaan. Denk dat de ene helft een paar kilo zwaarder terugkomt, en de andere helft bruin en gespierd.
De helft heeft niet thuisgewerkt maar was thuis andere dingen aan het doen?
pi_192662690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.
pi_192662704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn ongeveer 2x zoveel WW-aanvragen nu bij het UWV. En ook bijna 100.000 vragen voor werktijdverkorting (of hoe dat precies mag heten.)
Zal vast wel leiden tot meer mensen die geen werkzaamheden uitvoeren nu.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 11:10:37 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192662731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ook als je wel werkt hoef je niet extra te gaan eten natuurlijk. Denk dat veel mensen gewoon extra/anders gaan eten als ze de hele dag thuis zitten en andere juist bewust meer gaan sporten.
Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal. :+. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
pi_192662769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik ben juist een kilo kwijt door gezonder te eten en meer te wandelen dan normaal. :+. Ik snaai eigenlijk alleen maar op kantoor.
2 hier. Heb na een paar dagen godeloosheid het roer omgegoeid omdat ik mezelf zag uitdijen :D
pi_192662770
quote:

Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoeling :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192662820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:10 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik snaai me thuis juist echt het ongans :') Normaal zat ik vaak meerdere dagen van 8:30 uur tot 18:00 uur in de collegebanken, en op af en toe lunch en een cracker na, was dat het.
Of nouja, 's avonds dan nog wel eens wat hoor, of op vrije dagen...maar de supermarkt was verder weg, en de voorraad was niet eindeloos :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, sorry. Wij hadden de eerste week al gekocht, want Jross zag de bui al hangen. Die is er 5x per week fanatiek mee bezig. De arme mevrouw van de pakketdienst kwam het nog de trap op tillen terwijl ze zei "Is heel zwaar hoor!" Ja, dat was de bedoeling :+
:D Heeft ze ook gelijk haar work-out gehad.

Ik ga eens even bedenken hoe ik het ga aanpakken. Wil toch weer gaan bodypumpen merk ik. Die workout van de fysio was ok, maar niet helemaal wat ik zoek.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2020 @ 11:17:31 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192662849
Overigens ga ik vandaag de patatboer redden. Ik ga een keer naar de lokale snackbar :P.
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:17:39 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192662852
Snaaien? Neuh, ik zit boven, hier is niets wat eetbaar is.
pi_192662916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
Snaaien? Neuh, ik zit boven, hier is niets wat eetbaar is.
Ik zit 'naast' de keuken (aan de eettafel) :P
pi_192662958
Apart, ik was het NRC aan het lezen, zie ik opeens iemand op een foto staan en denk "goh, wat lijkt hij op Hasan". Goed kijken, stuk lezen, is het Hasan. Over vluchtelingen in tijden van lockdown (want die kennen het wel)
pi_192662972
Linkje kaat?
pi_192663004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:01 schreef fietsie het volgende:
Dat staat over een half jaar “voor weinig” op marktplaats
pi_192663028
En over 7 maanden voor 4 euro bij de kringloop *O*
pi_192663047
  vrijdag 17 april 2020 @ 11:30:48 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192663074
Wat ik op zich wel zou willen hebben is zo'n "trappenklim achtig apparaat" op sportschool kwaliteit, maar die waren best duur (waar je met je voeten "loopt" en dan met je armen aan twee van die stokken hangt...)
pi_192663106
quote:
Is dat mandje voor zijn kat op de foto bovenaan? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')