Wtf is hij nou weer aan het doen dan? Ik zie het voorbij komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat 'normale' is er vandaag wel weer vanaf
twitter:twitter:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:25:45LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege! reageer retweet
Haakt in op die idioten die aan het protesteren waren om de boel weer open te gooien en een opzichtige poging om de economische schade in de schoenen van democraten te schuiven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf is hij nou weer aan het doen dan? Ik zie het voorbij komen.
Ik kan alleen maar aanhalen wat iemand onder één van die tweets schrijft: WTF is wrong with him?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haakt in op die idioten die aan het protesteren waren om de boel weer open te gooien en een opzichtige poging om de economische schade in de schoenen van democraten te schuiven.
Hij zat Fox te kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wtf is hij nou weer aan het doen dan? Ik zie het voorbij komen.
Niet heel verrassend.twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 18:04:03MORE: The first large-scale community test of 3,300 people in Santa Clara County found that 2.5 to 4.2% of those tested were positive for antibodies—a number suggesting a far higher past infection rate than the official count. https://t.co/Z7iyTPC71O reageer retweet
De beelden:quote:
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:52:20Here's the Fox News segment that inspired Trump's unhinged "LIBERATE MINNESOTA" tweet (as @MattGertz notes it ran just two minutes before Trump's tweet was posted) https://t.co/mHLxCcpoDP reageer retweet
Wtf. Het staat echt haaks op wat hij gisteravond zei. De medicatie is blijkbaar uitgewerkt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat 'normale' is er vandaag wel weer vanaf
twitter:twitter:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:25:45LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege! reageer retweet
Minnesota is vrij. Van Republikeinse gouverneurs en Minnesota is daardoor welvarend met een redelijk goede infrastructuur, vergelijk het maar eens met buurstaat Wisconsin, wel geleid door Republikeinen en het verschil is schrikbarend.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De beelden:twitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:52:20Here's the Fox News segment that inspired Trump's unhinged "LIBERATE MINNESOTA" tweet (as @:MattGertz notes it ran just two minutes before Trump's tweet was posted) https://t.co/mHLxCcpoDP reageer retweet
Ja ik word altijd een beetje moe van mensen die blijkbaar weinig volgen wat er de afgelopen 3 jaar is gebeurd en even komen vertellen dat het hier vooral Trump bashen is. Dat we vooral wat neutraler naar die shitshow moeten kijken. Als je het wel intensief gevolgd hebt weet je gewoon dat als Trump één keertje 'normaal' doet dat berekenend is en van zeer korte duur. En nee het is geen bashen, het is volkomen terechte kritiek omdat hij keer op keer laat zien hoe ontzettend (en gevaarlijk) incompetent hij is als president.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wtf. Het staat echt haaks op wat hij gisteravond zei. De medicatie is blijkbaar uitgewerkt.
Met president Biden krijg je een trekpop van de Democratische elite.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja ik word altijd een beetje moe van mensen die blijkbaar weinig volgen wat er de afgelopen 3 jaar is gebeurd en even komen vertellen dat het hier vooral Trump bashen is. Dat we vooral wat neutraler naar die shitshow moeten kijken. Als je het wel intensief gevolgd hebt weet je gewoon dat als Trump één keertje 'normaal' doet dat berekenend is en van zeer korte duur. En nee het is geen bashen, het is volkomen terechte kritiek omdat hij keer op keer laat zien hoe ontzettend (en gevaarlijk) incompetent hij is als president.
Wat is de "democratische elite" precies? En leg eens uit waarom dat slecht is? Dat verhaal wil ik wel horen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:39 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Met president Biden krijg je een trekpop van de Democratische elite.
Biden lijkt mij een zeer vriendelijke man, maar hij komt over als een seniele oude man en/of iemand waarbij dementie in de voorfase zit. Dan krijg je een president die vooral handjes schut en waarbij de VP, de ministers en de Democratische elite het beleid uitzetten. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.
eigenlijk zou een besmette democraat zich in het groepje moeten mengen en ze overvloedig moeten bespugen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haakt in op die idioten die aan het protesteren waren om de boel weer open te gooien en een opzichtige poging om de economische schade in de schoenen van democraten te schuiven.
hij schrijft 'your' in ieder geval wel goed, daar kunnen zn kiezers wel tegen opzienquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:25:45LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege! reageer retweet
Doelde meer op het idee dat je wanneer je een president kiest, verwacht dat hij grotendeels het beleid bepaalt en niet ongekozen mensen achter de schermen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is de "democratische elite" precies? En leg eens uit waarom dat slecht is? Dat verhaal wil ik wel horen.
Welk deel van dat "Democratische elite" beleid is er zo slecht?
Ik kijk liever naar FiveThirtyEight. Daar zag je toch wel iets meer opleving, al was het nog steeds in een hele smalle bandbreedte en lijkt het nu weer langzaam richting het stabiele niveau te gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:44 schreef martijnde3de het volgende:
Overigens is het interessant om te kijken naar de approval ratings van realclear (gemiddeldes) over Trump:
Voor Corona: 46%
Eerste weken van Coronacrisis: 44%
Door voeren van het economische hulppakket: 47%
Nadat bleek dat hij te laat begon: 45%
Momenteel: 46%
Met andere woorden, wat Trump of doet, positief of negatief, het maakt heel weinig uit voor zijn waardering.
Die "wapenwet" hebben ze honderden jaren geleden ingevoerd toen er nog beren rondliepen buiten de reservaten. Als the founding fathers hadden geweten dat een tegenwoordig assaultwapen een heel leger vertegenwoordigd, zouden ze die direct hebben verboden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef Montov het volgende:
2nd amendment under siege?
2 jaar geleden was er zo'n linkse politicus die het had over eerst het wegnemen van de wapens en daarna juridisch kijken hoe en wat.
Je dacht echt dat hij ineens een echte staatsman was geworden omdat hij tien minuten lang niet in geraaskal was uitgebarsten?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wtf. Het staat echt haaks op wat hij gisteravond zei. De medicatie is blijkbaar uitgewerkt.
Hij heeft er al een paar gekregen op basis van deze opmerkingen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:45 schreef Szura het volgende:
Cuomo mag straks weer wat boze tweetjes verwachten, die staat even de vloer aan te vegen met Trump
Op zijn Trumps waren de reacties natuurlijktwitter:atrupar twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 18:44:15Here's the Andrew Cuomo comments that apparently set off Trump: "The only thing he's doing -- let's be honest -- 'well, it's up to the states' ... it was always up to the states. What, are you going to grant me what the Constitution gave me before you were born?" https://t.co/mFHTlXnwro reageer retweet
Nee, dat sowieso niet. Maar dit is wel weer het compleet andere uiterste.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je dacht echt dat hij ineens een echte staatsman was geworden omdat hij tien minuten lang niet in geraaskal was uitgebarsten?
Oh. Maar dat is sowieso een lulverhaal, Congress en Senaat enzo. Dus nogmaals, leg nou eens uit wat die "Democratische elite" is want dat doe je niet. Je gooit hier een wazige beschuldiging neer en lult er dan omheen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:45 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Doelde meer op het idee dat je wanneer je een president kiest, verwacht dat hij grotendeels het beleid bepaalt en niet ongekozen mensen achter de schermen.
het wonderlijke aan (een deel van de) Amerikanen is natuurlijk dat die niet echt evidence-based beslissingen nemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Minnesota is vrij. Van Republikeinse gouverneurs en Minnesota is daardoor welvarend met een redelijk goede infrastructuur, vergelijk het maar eens met buurstaat Wisconsin, wel geleid door Republikeinen en het verschil is schrikbarend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |