ik had het nooit gedacht maar ik zou nu zo tekenen voor Mike Pencequote:Op vrijdag 17 april 2020 22:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan komen al die wapens wel van pas, ja![]()
Er bestaat toch iets als een Artikel 25 als de president niet spoort?
“ Amendement XXV: Codificeert de presidentiële opvolging en geeft weer hoe en wanneer een president niet geschikt wordt geacht om het ambt uit te oefenen.”
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grondwet_van_de_Verenigde_Staten
Ja. Wat is die man de rust zelve. Geïnformeerd en to the point.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik had het nooit gedacht maar ik zou nu zo tekenen voor Mike Pence
Niet verkeerd als de VP wel geïnformeerd is natuurlijk, maar wat betreft gezondheidszorg heeft Pence eerder serieus gefaald als governor van Indiana met een grote uitbraak van HIV dankzij zijn beleid en vervolgens trage reactie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28130629quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat is die man de rust zelve. Geïnformeerd en to the point.
Mike Pence? Meen je dat nou? Als er iemand is die voortdurend kritische vragen ontwijkt door met heel veel woorden totaal niets te zeggen is het Pence wel. Zelfs Trump zei daar een keer wat vanquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wat is die man de rust zelve. Geïnformeerd en to the point.
Vandaag nog:twitter:AmerIndependent twitterde op donderdag 02-04-2020 om 01:07:17Even Trump notes the evasiveness of Pence's answer on health care: "I think that's one of the greatest answers I've ever heard. Because Mike was able to speak for five minutes and not even touch your question. I said that's what you call a great professional." https://t.co/yZ1qXk8g8L reageer retweet
quote:Senate Democrats exploded in frustration during a conference call with Vice President Mike Pence and Trump administration officials on Friday afternoon, with one normally laid-back senator asserting it was the most maddening phone call he’s ever been on, according to participants and people familiar with the call.
The call between President Donald Trump’s coronavirus task force and Senate Democrats on Friday left the Senate minority “livid,” according to one Democrat on the call, due to the lack of clear answers about national testing for the disease.
Sen. Angus King (I-Maine) called it a “dereliction of duty,” said a second person on the call. King added: “I have never been so mad about a phone call in my life.”
King is generally among the most mild-mannered senators but was extraordinarily frustrated with the Trump administration’s testing woes. He said that the administration had left states adrift.
Pence responded to King by saying there have been misunderstandings about the federal government’s work with states, according to a person familiar with a call, and Pence explained how the administration had been coordinating with states to ramp up testing. Pence was even keeled in the face of the frustration, that person said. But Democrats said afterward they felt he wasn't giving clear answers to their questions.
[..]
Soms heeft Trump wel wat humor. Wel altijd ten koste van een ander wat ik zo ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:01 schreef Salina het volgende:
OMG dat filmpje van Pence hierboven. En Trump die er wat van zei en een grap maakte.
En Pence even publiekelijk de grond in boorde, maar whatever.
Trump die een leuk grapje maakte. Did I just say that?!
Een echte vent heeft zelfspot en een flinke dosis sarcasme (en dat hoeft niet ten koste van iemand te zijn).quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Soms heeft Trump wel wat humor. Wel altijd ten koste van een ander wat ik zo ben tegengekomen.
Deze governor heeft natuurlijk gelijk. Als Trump het er niet mee eens is moet hij wetgeving voorstellen, niet rellen proberen te veroorzaken.twitter:GovCTW twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 20:55:45This #President is now truly getting out of control. In talking about “liberating” the states, he is using language that could well lead to rioting. No one has done more to undermine our constitution and destroy our country’s values than @realDonaldTrump. reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Soms heeft Trump wel wat humor. Wel altijd ten koste van een ander wat ik zo ben tegengekomen.
Trump kan er heel slecht tegen als er grappen over hem gemaakt worden. Er wordt gefluisterd dat de roast van Obama tijdens het Correspondent's Dinner in 2011 Trump zo pissig maakte dat hij besloot voor het presidentschap te gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Een echte vent heeft zelfspot en een flinke dosis sarcasme (en dat hoeft niet ten koste van iemand te zijn).
Ik ga het YT-filmpje dalijk afkijken. Het begint leuk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Trump kan er heel slecht tegen als er grappen over hem gemaakt worden. Er wordt gefluisterd dat de roast van Obama tijdens het Correspondent's Dinner in 2011 Trump zo pissig maakte dat hij besloot voor het presidentschap te gaan.
Hij werd net weggeleid door mensen zodat Pence kon spreken, dus er zal wel wat mis zijn met hem.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:47 schreef Salina het volgende:
A Bright Shining Light at the end of the Tunnel.
En een bedankje voor de media: fair coverage.
De man is goedgeluimd vandaag. Is dit dezelfde man die vanmiddag zat te Twitteren over Liberation en met Cuomo zat te stoeien?
Verstandig dat hij wordt weggeleid dan, kan hij zich laten nakijken door zo'n medical warrior van hem. Ik maak me zorgen om de man.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij werd net weggeleid door mensen zodat Pence kon spreken, dus er zal wel wat mis zijn met hem.
Drugs pauze.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hij werd net weggeleid door mensen zodat Pence kon spreken, dus er zal wel wat mis zijn met hem.
twitter:atrupar twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 00:53:16"We believe labs and hospitals are performing more than 120,000 tests per day," Pence proclaims as if it's a big accomplishment, but what he doesn't mention is that the number of per-day completed tests hasn't really increased in a month https://t.co/hlhyKBwxsd reageer retweet
twitter:DrRobDavidson twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 00:56:12120k tests/day? Is he seriously celebrating this? We need 8-10x this to even consider opening up anywhere. This grand experiment of governance by disinformation and detachment from reality is a massive failure. https://t.co/lJ3losDMHE reageer retweet
Dat zijn de leiders in de Senaat en het Congress. Begrijp je de functie van de Senaat en het Congress een beetje of ontgaat het je allemaal? De President, Trumps idiotie ten spijt, is geen almachtige koning.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Als mensen voor Biden kiezen, willen ze de standpunten van Biden getransformeerd worden in beleid en dat Biden de baas is en niet dat hij een trekpop is die handjes schut en voor de fotomomenten gaat.
Democratische elite: De donoren, Tom Perez, Nancy Pelosi, Steny Hoyer en Chuck Schumer.
twitter:morningmoneyben twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 00:56:48Fauci makes the point that we don’t actually know that people who have been infected can’t be infected again. Seems ... important. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |