Ik werk om mijn benen te beschermen in een dikke joggingsbroek maar zo in de zon dan is het echt te warm voor een trui.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
(tropen-) overall aantrekken een idee?
Ja hoeft voor mij ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever nergens fillers of silliconenrommel
Hoogste aantal tot nu toe in België. Maar daar zitten ook doden in verpleeghuizen bij. Zelfs mensen die niet getest zijn maar wel symptomen hadden.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat veel ten opzichte van andere dagen? Heb dat niet zo bijgehouden.
ook gewoon een paar uit het platsoen jatten?quote:
Die van Davina en snelle vind ik wel goed. Maar die andere versies zijn ruk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slecht nummer zeg dat 17m mensen
Ga niet luisteren.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slecht nummer zeg dat 17m mensen
Succesquote:Op donderdag 16 april 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchpauze om, ik ga weer aan het werk
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja hoeft voor mij ook niet.
Heb wel een vriendinnetje gehad jaren geleden die heel onzeker was door hoe ze er uit zag. Die heeft hier en daar een paar dingen subtiel laten bewerken. Scheelde enorm veel qua zelfverzekerdheid.
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van Davina en snelle vind ik wel goed. Maar die andere versies zijn ruk.
Geen beginnen aan bij mijquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.
Nieuwe kop voor mijn voegenborstel, een zak voor mijn groenafval en wat ander klein spul. Maar moet nu toch eerst wachten tot maandag voor ik écht verder kan met leegtrekken.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bossie is onderweg
wat voor tuinmeuk?
Ik kom er vroeg of laat altijd achterquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.
Niet bij bakker hoop ik?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar net pas besteld, dus komt morgen op zijn vroegst pas.
Daarom ook amper.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom er vroeg of laat altijd achter
Gelukkig niets waar ik niet zonder kán.quote:
Ja ach trouwens, kwam er na een jaar samenwonen ook pas achter dat mijn vriendin blond was in plaats van ravenzwart, awkwardquote:Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook amper.
Al ga je mijn "werk" echt niet kunnen zien.
Oeh dat snap ik. Heb je geen hoekje waar je plantafval gewoon kwijt kan? Mooie compost maken?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig niets waar ik niet zonder kán.
Al zou ik wel heel blij worden van niet meer met kliko door het huis hoeven.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ach trouwens, kwam er na een jaar samenwonen ook pas achter dat mijn vriendin blond was in plaats van ravenzwart, awkward
Daar is de tuin eigenlijk te klein voor. Maar nu dus een flinke zak besteld, kan ik daar mee (laten) slepen en in het schuurtje gooien als ik 'm niet gebruik.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dat snap ik. Heb je geen hoekje waar je plantafval gewoon kwijt kan? Mooie compost maken?
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook amper.
Al ga je mijn "werk" echt niet kunnen zien.
Mulchen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is de tuin eigenlijk te klein voor. Maar nu dus een flinke zak besteld, kan ik daar mee (laten) slepen en in het schuurtje gooien als ik 'm niet gebruik.![]()
Maandag eerst maar de kliko laten legen, hij zit nu vol met naalden. Voordeel, waar de naalden lagen, groeit geen onkruid tussen de klinkers.
Op voor en na foto's is het overduidelijk hoor, scheel vs niet scheel. Maar was geen medische noodzaak ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in Boedapest een collega die zogenaamd voor een scheef tussenschot het ziekenhuis in moest, maar er met een andere neus uit kwam.![]()
En stug volhouden dat ze niks had laten doen
De naalden komen van de buren.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mulchen.
Ik heb geen echte grote bladverliezende bomen (of naald verliezende bomen gelukkig!) in mijn tuin. Dus dan neem ik in de herfst een paar vuilniszakken blad mee vanaf het werk.
Lang geleden gedaan?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op voor en na foto's is het overduidelijk hoor, scheel vs niet scheel. Maar was geen medische noodzaak ofzo.
Oeh hebben ze je oog eruit gelepeld en daarna de oogspieren goed afgesteld?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op voor en na foto's is het overduidelijk hoor, scheel vs niet scheel. Maar was geen medische noodzaak ofzo.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh hebben ze je oog eruit gelepeld en daarna de oogspieren goed afgesteld?
Pijnlijk lijkt me dat tijdens het genezen.
Nee toch?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op donderdag 16 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Oude buurman van me, die was scherpschutter bij de mariniers maar die had een lui oog, mooi voor het lapje houden was dat altijd
Foto?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel irritant spul komt van de buren, ook een woekerend ding op iets dat ooit een schutting was.Maar goed, dat ding is niet dood te krijgen, dus daar ga ik na het onkruid wild in knippen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders bij de oogspieren komen?
Narcose, dus eh. Meer last gehad van de narcose dan van de ingreep.quote:
Ha beter, die buurman heeft echt een jaar lang gruwelijke pijn gehadquote:Op donderdag 16 april 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En genezen viel mee, paar weekjes niet tillen en stomme oogdruppels, maar met een paar dagen al weinig last meer.
Ook alweer 15 jaar geleden.
Oh beter want misschien ben ik dan al naar de tuin en hoef ik niet terug te zoeken als ik thuiskom.quote:
Ja, narcose is wel heftig. Ook veel last van gehad, die ene keer dat ik onder zeil geweest ben.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Narcose, dus eh. Meer last gehad van de narcose dan van de ingreep.
In Belgiëquote:
Verschilt echt veel per persoon hé.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, narcose is wel heftig. Ook veel last van gehad, die ene keer dat ik onder zeil geweest ben.
Per persoon, per operatie. Het was bij mij een spoedoperatie en ik was niet helemaal nuchter (als in geen lege maag). Dan word je hondsberoerd wakker.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Verschilt echt veel per persoon hé.
Jup, ding klimt overal tegenop.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wow!
Is het een klimop?
Je tuin heeft wel wat liefde nodig hoor! En plantjes.
Fuqueville's swingpaleis.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je geen huisje in Foqueville?
huisjequote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je geen huisje in Foqueville?
ai dat is klote ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Per persoon, per operatie. Het was bij mij een spoedoperatie en ik was niet helemaal nuchter (als in geen lege maag). Dan word je hondsberoerd wakker.
Dat moet je allemaal stofzuigenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huisje
Ik woon nou in een huis van meer dan 200 vierkante meter met een dubbele garage en helemal onderkelderd
Daar heb ik zo een robotzuiger voorquote:Op donderdag 16 april 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal stofzuigen
Ik heb zelfs tijdens de operatie de hele boel bij elkaar gekotstquote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ai dat is klote ja.
stel je voor dat je niet helemaal nuchternuchter bent...fest
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo een robotzuiger voor
Tijdens de operatiequote:Op donderdag 16 april 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelfs tijdens de operatie de hele boel bij elkaar gekotst
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, ding klimt overal tegenop.
En eens, daarom heb ik me er nu maar op gestort. Vriend neemt er te weinig tijd voor en weet vooral niet wat 'ie er mee wil (maar da's nu al 7 jaar zo). Dit is jaar 2/3 dat ik hier ook woon, dus ik begin maar gewoon ergens met scheuren en trekken. Vandaar ook de kliko vol naalden, die was bijna leeg toen ik begon gisteren.
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US ziet een club in Foqueville wel zitten!
Nee, gewoon onder narcose. Maag vond dat het eruit moest blijkbaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tijdens de operatie
Plaatselijk verdoofd dan?
Of wakker gewordenschijnt in theorie wel te kunnen gebeuren..
Ja, die klimop gaat gewoon zo kort mogelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
De klimop gewoon aan jullie kant terugsnoeien, die kan inderdaad een heel stuk worden uitgedunt. En misschien een paar tegels eruit halen en er dan iets met leuke bloemen ofzo voor terugzetten?
Lijkt me redelijk gevaarlijk ivm stikken. Gelukkig alles goed gegaan zo lijkt hetquote:Op donderdag 16 april 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon onder narcose. Maag vond dat het eruit moest blijkbaar.
Ik heb het overleefd. Ik was 12, dus het is al een poosje geleden.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk gevaarlijk ivm stikken. Gelukkig alles goed gegaan zo lijkt het
Ja we moeten toch ook goed zorgen voor de mensen die niet van lezen, petanque en filosoferen houden?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US ziet een club in Foqueville wel zitten!
Voordeel van kunstgras, dan kan je volgend jaar de naalden opzuigen met de stofzuiger.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die klimop gaat gewoon zo kort mogelijk.En ik ben nu aan het overwegen om voor kunstgras te gaan (ook gezien hoe goed we zijn in onderhoud van de zooi). Rits van die klinkers eruit en naar het achterste deel van de tuin (daar ligt nu niets) en dan de boel inderdaad opleuken met plant.
Zeker!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we moeten toch ook goed zorgen voor de mensen die niet van lezen, petanque en filosoferen houden?
Zwart? Of met katten?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn nieuwe dekbedovertrek is wel ijsdraakje approved
jij liever dan ikquote:
ziet er alleen wel raar uit.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voordeel van kunstgras, dan kan je volgend jaar de naalden opzuigen met de stofzuiger.
Lekkah. Ik ga morgen denk ik, vanavond doet m'n trainer een Facebooktraining, even kijken wat dat is.quote:
Dat niet iddquote:
Het gaat nooit erger worden dan wat het nu is.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat nooit erger worden dan wat het nu is.
Ik heb nog steeds die sexy foto niet gezien waar heel Fok! het over heeft.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik heb voor-foto's en nee, die deel ik voorlopig niet.
Staat gewoon in LIF-"welke outfit draag je vandaag" hoor. En zó sexy is 't niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die sexy foto niet gezien waar heel Fok! het over heeft.
Dat dacht ik.quote:
Denk dat deze crisis een hoop mooie tuinen oplevert!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.En haast heeft het ook niet, dus een mooi na-het-werk-project zo.
Alles zwart, makkelijk combineren.quote:
Mooie tuinen, schone huizen, alles!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat deze crisis een hoop mooie tuinen oplevert!
Ja dat zou je verwachten maar ik ben behoorlijk lui qua huishouden de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie tuinen, schone huizen, alles!
Tuinze!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je verwachten maar ik ben behoorlijk lui qua huishouden de laatste tijd.
Goed, tuinen!
Nee.quote:
Best wel hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat gewoon in LIF-"welke outfit draag je vandaag" hoor. En zó sexy is 't niet.
Dan heb je pech.quote:
Ik blijf maar denken dat jij zwart haar hebt. Door je UIquote:Op donderdag 16 april 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Of niet, net hoe je het bekijkt. Of niet bekijkt dus.
Haisuli.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar denken dat jij zwart haar hebt. Door je UI
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar denken dat jij zwart haar hebt. Door je UI
Zet je hem op niet bereikbaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Om half drie een videocall met een nieuwe collega. Geen zin in
Jawel. Vriend van mijn vader is een echte Hagenees. En mijn tante had jarenlang een vriend die uit Den Haag kwam. Dus ik ken het accent heel goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je een beetje plat Haags?
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Vriend van mijn vader is een echte Hagenees. En mijn tante had jarenlang een vriend die uit Den Haag kwam. Dus ik ken het accent heel goed.
Da's ook weer zo onaardig. En ze heeft iets van me nodig.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je hem op niet bereikbaar.
bovenkastjes was een beetje gekut om die goed te krijgenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt de klus mee tot nu toe?
Nice.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's ook weer zo onaardig. En ze heeft iets van me nodig.
Misschien is ze wel net zo sexy als IJsdraakje?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder gekut geen keukenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
bovenkastjes was een beetje gekut om die goed te krijgen
Ik wil picsquote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder gekut geen keuken
Komt het morgen af?
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is ze wel net zo sexy als IJsdraakje?
Grote keuken wemquote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Denk het niet, rustig aan denk nog twee halve dagen
Beetje kamperen thuis dusquote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Denk het niet, rustig aan denk nog twee halve dagen
Een keer een wilde nacht en hij ligt perfect.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat glimmende is er met 2x wassen af
The D from the B?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je piemel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandig op een eerste datequote:Op donderdag 16 april 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ik hou mijn broek ook gewoon aan tijdens deze videocall.
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef Karzai het volgende:
doet 't niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef Karzai het volgende:
KastjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, je moet toch wat te doen hebben tijdens zo'n saai call?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verstandig op een eerste date
maar dat insinueert dat je je broek bij andere videocalls wel laat zakken
Beetje het giraffe type dus.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze is lang en blond. Maar ik vind haar niet knap. Ik heb haar een van de laatste dagen op kantoor zien lopen.
gewoon blijven spammenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]duurde effe bij bakker
Ik heb nog niks gehoord over tafel
Netjes hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 14:00 schreef Karzai het volgende:
bij mij doettie het laadt een beetje langzaam
gewoon blijven spammenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]duurde effe bij bakker
Ik heb nog niks gehoord over tafel
uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2020 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geef je de framboos wel af en toe een beetje water?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:04 schreef Karzai het volgende:
Je foto laadt super traag maar de bovenhelft ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef ze tot morgenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon blijven spammen
[..]
uiteraard
Truequote:Op donderdag 16 april 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat te doen hebben tijdens zo'n saai call?
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:04 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die tweede spoiler gat snellerquote:Op donderdag 16 april 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je foto laadt super traag maar de bovenhelft ziet er goed uit
Stiefmonster weer naar huis?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
meh terras schrobben of zaadjes doen?
Heb een nieuwe lading
Jeps :pquote:Op donderdag 16 april 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiefmonster weer naar huis?
Zaadjes planten danquote:Op donderdag 16 april 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb aa mijn arm gevraagd of hij wil schrobben. Wil die niet
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
kan niet wachten![]()
https://www.facebook.com/(...)234882611203183/?t=7
gewoon resizen man. 10 MP is onzin op internet.quote:
kan niet wachten![]()
kan niet wachten![]()
Wees blij dat die de foto weet te plaatsenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon resizen man. 10 MP is onzin op internet.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe vaak ik dat wel niet hebben willen doen :p
Okee, dan ben ik blijquote:Op donderdag 16 april 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wees blij dat die de foto weet te plaatsen
Ben daar ooit mee begonnen omdat wandelen me te inefficient wasquote:Op donderdag 16 april 2020 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij liever dan ik
Wandelen en fietsen prima, maar hardlopen heb ik echt niks mee
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
nog 1
https://www.facebook.com/fredvleer/videos/2519048998308877/?t=7
Wil je geen lekkere tomatensoepquote:Op donderdag 16 april 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zit al klaar, gooien met die champagne maar
Die mag ook in de Grappige Gerbil werkenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
nog 1
https://www.facebook.com/fredvleer/videos/2519048998308877/?t=7
Eet smakelijkquote:Op donderdag 16 april 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gazpacho!!!! ja goooooooien maar
*knuffel*quote:Op donderdag 16 april 2020 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oronavirus-zeelieden
RTL pikt het nu ook op..
vandaag niet schrobben ;pquote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet je niet een plekje, buuf
Ik wil haar buuf worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet je niet een plekje, buuf
@bitterbal is vast wel bereid om van Ab, sAbrina te maken.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil haar buuf worden.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal is vast wel bereid om van Ab, sAbrina te maken.
Nee dat wil ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of je moet 'm continue in je naad kunnen houden
Niet willen of niet kunnen?quote:
Niet gekliktquote:
hahahaquote:
Wsl geen corona nee.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Hier zijn misschien de terrasjes en de restaurantjes nog wel open![]()
https://www.scientias.nl/(...)in-oude-kepler-data/
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oronavirus-zeelieden
RTL pikt het nu ook op..
Niet gekliktquote:Op donderdag 16 april 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7891837_935c205d
Nee dankjequote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is je adres? stuur ik je een tampon met suiker
ja hijs zuur vandaagquote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)strip-2-meter-142024quote:Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
project staat even on hold gezien recente ontwikkelingenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)strip-2-meter-142024
50.000 shades of whitequote:Op donderdag 16 april 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)strip-2-meter-142024
Ze heeft het al gehad, zei ze. En ze heeft een vriend en kindquote:Op donderdag 16 april 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Temperatuur opmeten
30 minuten observeren of ze hoest.
Go
dat zei ze ook, of dat zei Facebook?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft het al gehad, zei ze. En ze heeft een vriend en kind
Dat kwam ter sprakequote:Op donderdag 16 april 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zei ze ook, of dat zei Facebook?
Ja, tijdens zo’n kennismakingsgesprek komt dat wel ter sprake. Ik heb ook verteld dat ik remi in Dordrecht woon.quote:
Bitterballen?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
zo eerste testrit met de airfryer denk ik
Details.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft het al gehad, zei ze. En ze heeft een vriend en kind
Lekkâh!quote:Op donderdag 16 april 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen.
denk frikandelletjes
kadaverstavenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen.
denk frikandelletjes
Ik zie het probleemquote:Op donderdag 16 april 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nja, ze lijkt me eerder een Ibiza dan een Schotland-type.
Idem..quote:Op donderdag 16 april 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
jeeee ik ben niet vooruit te brandenAl krijg ik nog best veel werk klaar.
moeten die dingen opwarmen? En gooi ik olie in het mandje?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Rare tegenstelling eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op donderdag 16 april 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten die dingen opwarmen? En gooi ik olie in het mandje?
Huilon zeker als ik je team vernietigquote:Op donderdag 16 april 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf een rare tegenstelling
airfryer.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt?
Lolquote:Op donderdag 16 april 2020 15:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Huilon zeker als ik je team vernietig
'hertjesogen', ze zat dus gewoon in d'r blote tieten.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Nieuwe collega is wel aardig. Ze zette wel erg nadrukkelijk haar grote hertjesogen op omdat ze mijn hulp nodig heeft.Maar goed, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
ja is nieuwigheid. Gaat vanzelf weg als je m een paar keer gebruikt hebt.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
airfryer.
ding ruikt wat verbrand zo
Je moet de delletjes wel uit het doosje halen, Bitterquote:Op donderdag 16 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
airfryer.
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hertjesogen', ze zat dus gewoon in d'r blote tieten.
das altijd met nieuwe apparaten die warm wordenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
airfryer.
Dat had wel beter gewerkt dan die hertenogenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'hertjesogen', ze zat dus gewoon in d'r blote tieten.
lolquote:Op donderdag 16 april 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/avoYRLZ
dit is wel een goeie videofuck
quote:Op donderdag 16 april 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/avoYRLZ
dit is wel een goeie videofuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |