jij liever dan ikquote:
ziet er alleen wel raar uit.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voordeel van kunstgras, dan kan je volgend jaar de naalden opzuigen met de stofzuiger.
Lekkah. Ik ga morgen denk ik, vanavond doet m'n trainer een Facebooktraining, even kijken wat dat is.quote:
Dat niet iddquote:
Het gaat nooit erger worden dan wat het nu is.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat nooit erger worden dan wat het nu is.
Ik heb nog steeds die sexy foto niet gezien waar heel Fok! het over heeft.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik heb voor-foto's en nee, die deel ik voorlopig niet.
Staat gewoon in LIF-"welke outfit draag je vandaag" hoor. En zķ sexy is 't niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die sexy foto niet gezien waar heel Fok! het over heeft.
Dat dacht ik.quote:
Denk dat deze crisis een hoop mooie tuinen oplevert!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.En haast heeft het ook niet, dus een mooi na-het-werk-project zo.
Alles zwart, makkelijk combineren.quote:
Mooie tuinen, schone huizen, alles!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat deze crisis een hoop mooie tuinen oplevert!
Ja dat zou je verwachten maar ik ben behoorlijk lui qua huishouden de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie tuinen, schone huizen, alles!
Tuinze!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je verwachten maar ik ben behoorlijk lui qua huishouden de laatste tijd.
Goed, tuinen!
Nee.quote:
Best wel hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat gewoon in LIF-"welke outfit draag je vandaag" hoor. En zķ sexy is 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |