quote:Op donderdag 16 april 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar denken dat jij zwart haar hebt. Door je UI
Zet je hem op niet bereikbaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Om half drie een videocall met een nieuwe collega. Geen zin in
Jawel. Vriend van mijn vader is een echte Hagenees. En mijn tante had jarenlang een vriend die uit Den Haag kwam. Dus ik ken het accent heel goed.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je een beetje plat Haags?
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Vriend van mijn vader is een echte Hagenees. En mijn tante had jarenlang een vriend die uit Den Haag kwam. Dus ik ken het accent heel goed.
Da's ook weer zo onaardig. En ze heeft iets van me nodig.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je hem op niet bereikbaar.
bovenkastjes was een beetje gekut om die goed te krijgenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt de klus mee tot nu toe?
Nice.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's ook weer zo onaardig. En ze heeft iets van me nodig.
Misschien is ze wel net zo sexy als IJsdraakje?quote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's ook weer zo onaardig. En ze heeft iets van me nodig.
Zonder gekut geen keukenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
bovenkastjes was een beetje gekut om die goed te krijgen
Ik wil picsquote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder gekut geen keuken
Komt het morgen af?
quote:Op donderdag 16 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is ze wel net zo sexy als IJsdraakje?
Grote keuken wemquote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Denk het niet, rustig aan denk nog twee halve dagen
Beetje kamperen thuis dusquote:Op donderdag 16 april 2020 13:51 schreef Karzai het volgende:
Denk het niet, rustig aan denk nog twee halve dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |