Foto?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel irritant spul komt van de buren, ook een woekerend ding op iets dat ooit een schutting was.Maar goed, dat ding is niet dood te krijgen, dus daar ga ik na het onkruid wild in knippen.
quote:Op donderdag 16 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh hebben ze je oog eruit gelepeld en daarna de oogspieren goed afgesteld?
Pijnlijk lijkt me dat tijdens het genezen.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 april 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeten ze anders bij de oogspieren komen?
Narcose, dus eh. Meer last gehad van de narcose dan van de ingreep.quote:
Ha beter, die buurman heeft echt een jaar lang gruwelijke pijn gehadquote:Op donderdag 16 april 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En genezen viel mee, paar weekjes niet tillen en stomme oogdruppels, maar met een paar dagen al weinig last meer.
Ook alweer 15 jaar geleden.
Oh beter want misschien ben ik dan al naar de tuin en hoef ik niet terug te zoeken als ik thuiskom.quote:
Ja, narcose is wel heftig. Ook veel last van gehad, die ene keer dat ik onder zeil geweest ben.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Narcose, dus eh. Meer last gehad van de narcose dan van de ingreep.
In Belgiëquote:
Verschilt echt veel per persoon hé.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, narcose is wel heftig. Ook veel last van gehad, die ene keer dat ik onder zeil geweest ben.
Per persoon, per operatie. Het was bij mij een spoedoperatie en ik was niet helemaal nuchter (als in geen lege maag). Dan word je hondsberoerd wakker.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Verschilt echt veel per persoon hé.
Jup, ding klimt overal tegenop.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wow!
Is het een klimop?
Je tuin heeft wel wat liefde nodig hoor! En plantjes.
Fuqueville's swingpaleis.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je geen huisje in Foqueville?
huisjequote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je geen huisje in Foqueville?
ai dat is klote ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Per persoon, per operatie. Het was bij mij een spoedoperatie en ik was niet helemaal nuchter (als in geen lege maag). Dan word je hondsberoerd wakker.
Dat moet je allemaal stofzuigenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huisje
Ik woon nou in een huis van meer dan 200 vierkante meter met een dubbele garage en helemal onderkelderd
Daar heb ik zo een robotzuiger voorquote:Op donderdag 16 april 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal stofzuigen
Ik heb zelfs tijdens de operatie de hele boel bij elkaar gekotstquote:Op donderdag 16 april 2020 13:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ai dat is klote ja.
stel je voor dat je niet helemaal nuchternuchter bent...fest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |