Wat is deze?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Snowpea het volgende:
Mijn kint hoest de longen uit zn lijf, al weken. Geen idee of t weken of maanden duurt, kanker is net als het virus. Kan alle kanten opgaan dus we kiezen het nieuwe normaal en ondanks dat ik enkel de supermarktoorlog heb meegemaakt is dat soms flink ruk.
Ja meid, alles is ruk in deze tijd.Heeft je vader kanker? Hoop toch dat je tijd kunt vinden om met je vader door te brengen.
Supermarktoorlog (Hornbach) stelt niets voor en betekent niets als het gaat om het leven van de mensen die je lief zijn. Je bent in mijn hart lieverd ♥
Wat een klote-afweging is het danquote:Op woensdag 15 april 2020 21:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn kint hoest de longen uit zn lijf, al weken. Geen idee of t weken of maanden duurt, kanker is net als het virus. Kan alle kanten opgaan dus we kiezen het nieuwe normaal en ondanks dat ik enkel de supermarktoorlog heb meegemaakt is dat soms flink ruk.
Stelt niets voor.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is deze?En supermarktoorlog?
![]()
Nee dat bedoel ik. Heerlijk winkelen vind ik zelfs.quote:
Ik was mooi op tijd. 1 week voor de 'clash of the supermarkt' mooi ingeslagen voor 3 weken. (gewoon beschaafd dan hoor). Was ook vrij duidelijk dat dat eraan zat te komen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb wel de WC rollen oorlog meegemaakt
Sorry. Totaal geen benul waar u hebt over heeft?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik. Heerlijk winkelen vind ik zelfs.
Geen last van gehad ik heb een toilet bidet.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb wel de WC rollen oorlog meegemaakt
Laat weten wat de achterliggende gedachte is met en voor deze argumentatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was het weel heel lullig geweest dat ons kabinet helemaal was vergeten die te bestellen.
[..]
Oh, wacht even....
Wellicht mis ik bericht van u. Over welke supermarktoorlog heb je het in hemelsnaam? De schappen zijn hooguit 1 week wat minder gevuld geweest.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:31 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Sorry. Totaal geen benul waar u hebt over heeft?
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht mis ik bericht van u. Over welke supermarktoorlog heb je het in hemelsnaam? De schappen zijn hooguit 1 week wat minder gevuld geweest.
Het is nu heerlijk rustig in de winkels. Het is misschien anders als je op spitsuur gaat winkelen, dan staat hier ook een rij buiten voordat je naar binnen mag. Beetje timen, niet om 17.00 - 18.00 uur boodschappen gaan doen.
Dat geloof ik gelijk. Zeker als je meer zaken hebt dan krijg je dat niet recht.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:48 schreef matthijst het volgende:
1 op de 6-7 horecazaken valt eind april om, bij Jinek.
Karma is een bitchquote:
Ok doei, vage posts van jequote:Op woensdag 15 april 2020 21:45 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.
En heb meelij met volk dat in de rij staat, maar niet heus ♥
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:32 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Geen last van gehad ik heb een toilet bidet.
https://www.wonen.nl/badkamer/toilet/toilet-bidet-combinatie-
Gelukkig maar dat de alwetende Vallon die het niet kan laten anderen weg te zetten het terecht vindt. Ondertussen weet iedereen dat mondkapjes, zeker wanneer breed en juist in gebruik verspreiding reduceren.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef Vallon het volgende:
Strikt genomen is dit (mondkapjes) een non-discussie: zowel de WHO als RIVM noch beroepsgroepen; geven terecht, geen dringend advies tot het dragen van mondkapjes.
Mogelijk ook om de zorgbehoefte van middelen niet in de wielen te rijden en sws geen atmosfeer van schijnveiligheid (mondkapje=veilig) te willen creëren.
Veel verder dan "het kan bijdragen" komt de argumentatie van neurotische voorstanders en journalisten niet.
Bij sommige wel. Vind papier fijner om te drogen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2020 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?
Laat me raden: je hebt voor 3 maanden gehamsterd en weigert nu te geloven dat alles voorradig is en je redelijk rustig je boodschappen kunt doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:45 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.
En heb meelij met volk dat in de rij staat, maar niet heus ♥
Er zijn. Meerdere van dit soort stumpers omgekomen in de VS. Het resultaat van een misplaatste gevoel voor geloof.quote:
Vind ik ook niet zo gek nee. En zolang ze nog dicht moeten blijven gaan er nog vele volgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:48 schreef matthijst het volgende:
Nicequote:
Ja die gast snapt er echt helemaal niks vanquote:Op woensdag 15 april 2020 21:59 schreef matthijst het volgende:
Jeu, 1 juni gewoon weer open en op eigen risico naar restaurants.
-- mannetje bij Jinek.
Na mei zal het helemaal dramatisch worden met vakantiegeld etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo gek nee. En zolang ze nog dicht moeten blijven gaan er nog vele volgen.
Mwah, ben er wel voorquote:Op woensdag 15 april 2020 22:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja die gast snapt er echt helemaal niks van. Met z'n restaurant.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:04 schreef matthijst het volgende:
Juist, hou ouderen binnen en laat jongeren leven.
Laten ik zeggen dat je niet weet wat op de persoon spelen is.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat de alwetende Vallon die het niet kan laten anderen weg te zetten het terecht vindt. Ondertussen weet iedereen dat mondkapjes, zeker wanneer breed en juist in gebruik verspreiding reduceren.
Mocht dat juiste gebruik voor Vallon nou te hoog gegrepen zijn dan kan hij - net als ieder ander die taalvaardig is - hier in het AD een heel eenvoudige handleiding vinden: https://www.ad.nl/binnenl(...)mondkapjes~a7942db6/ Succes!
Dank voor de verder onderbouwing van het verhaal.quote:"De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) raadt aan om een mondmasker te dragen als je iemand verzorgt die vermoedelijk besmet is met het coronavirus. Ook wie symptomen vertoont als koorts, hoesten, een snotneus of kortademigheid, kan beter een mondmasker dragen.
Den Haag trekt zo weer een paar miljard voor NOW.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:48 schreef matthijst het volgende:
Daarmee dek je de kosten nietquote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Den Haag trekt zo weer een paar miljard voor NOW.
Dus het zal wel meevallen.
prachtig zo'n PPEquote:Op woensdag 15 april 2020 22:10 schreef RipCity het volgende:
https://www.1sttheworld.c(...)-windmill-mouth-mask
40 dollar
Wel dicht bij god nu.quote:
Nergens ontken ik dat door deze organisaties "niet dringend geadviseerd wordt" mondkapjes te gaan dragen, wat ik stel is dat breed en juist gebruik van mondkapjes verspreiding wel degelijk terugdringt en dus geen atmosfeer van schijnveiligheid creëert zoals jij beweert maar de veiligheid, zeker collectief heel concreet substantieel vergroot, zelfs al maakt het een individu niet immuum voor alle gevaar.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten ik zeggen dat je niet weet wat op de persoon spelen is.
Komen met een krantenartikel als argumentatie.....dat zich verder onderwerpt aan de WHO adviezen:
[..]
Dank voor de verder onderbouwing van het verhaal.
Nergens wordt door de WHO geadviseerd om in andere gevallen een mondkapje te gebruiken.
Dat het AD een handleiding als bladvulling afdrukt, is vooral clickbait en daarmee suggereren dat het wel wordt geadviseerd.
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik PPE inkoop voor mijn familie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nergens ontken ik dat door deze organisaties "niet dringend geadviseerd wordt" mondkapjes te gaan dragen, wat ik stel is dat breed en juist gebruik van mondkapjes verspreiding wel degelijk terugdringt en dus geen atmosfeer van schijnveiligheid creëert zoals jij beweert maar de veiligheid, zeker collectief heel concreet substantieel vergroot, zelfs al maakt het een individu niet immuum voor alle gevaar.
Ervan uitgaand dat je niet onder bewind staat zal dat vast zo zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik PPE inkoop voor mijn familie.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat je niet onder bewind staat zal dat vast zo zijn.
Goed punt..... Vraag het even aan geert van PVV.....das een expert volgens velen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:28 schreef Evertjan het volgende:
moeten ze dan ook niet eerst het burkaverbod afschaffen? Of vallen mondkapjes niet onder gezichtbedekkende bekleding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://www.rtlnieuws.nl/(...)ete-openbare-plekken
Zou dat een reden kunnen zijn van het RIVM???
[ Bericht 16% gewijzigd door Oekelele op 15-04-2020 22:38:53 ]Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:04 schreef matthijst het volgende:
Kan er weinig van maken en vraag mij of dit goed is, afgezien dat er nu ruim voldoende capaciteit is.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Lees ik de info van https://www.stichting-nice.nl/ nu verkeerd of zijn we weer aan het stijgen...?
Gisteren iets van 1160 en nu 1200.
Daar heb je geen bron voor anders dan kranten artikelen, geschreven door neurotische journalisten die geen kwaad zien in misplaatst framen van informatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nergens ontken ik dat door deze organisaties "niet dringend geadviseerd wordt" mondkapjes te gaan dragen, wat ik stel is dat breed en juist gebruik van mondkapjes verspreiding wel degelijk terugdringt en dus geen atmosfeer van schijnveiligheid creëert zoals jij beweert maar de veiligheid, zeker collectief heel concreet substantieel vergroot, zelfs al maakt het een individu niet immuum voor alle gevaar.
Direct nadat ik het onderzoek voor je gevonden heb waaruit blijkt dat brandend hout met water te doven valt.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Daar heb je geen bron voor anders dan kranten artikelen, geschreven door neurotische journalisten die geen kwaad zien in misplaatst framen van informatie.
Laat mij maar weten volgens welk onderbouwd onderzoek het aandeel is of zou zijn met terugdringing virusverspreiding bij de bevolking door het dragen van mondkapjes.
Na 21 April weten we of de intelligente lockdown versoepeld gaat worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef quirina het volgende:
Ja je merkt aan alles dat we zo weer vrijer kunnen bewegen en weer aan het werk kunnen. Kinderen weer naar de opvang en naar school.
En misschien moeten we wel heel veel terrasjes pakken om de horeca te redden van de zomer. En lekker naar de strandtenten gaan. Komt het weer helemaal goed met Nederland.![]()
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:04 schreef matthijst het volgende:
Bans worden hier niet besproken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, welkom terug. Ruzie gemacht?
Waar lees je dat? Wat bedoel je met "vrijer bewegen"? Dezelfde maatregelen zijn nog van kracht hoor! Ik verwacht niet dat het schooljaar dit jaar nog opgepakt gaat worden. Het volledige festivalseizoen is afgelast, en de terrasjes? Misschien eind van de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef quirina het volgende:
Ja je merkt aan alles dat we zo weer vrijer kunnen bewegen en weer aan het werk kunnen. Kinderen weer naar de opvang en naar school.
En misschien moeten we wel heel veel terrasjes pakken om de horeca te redden van de zomer. En lekker naar de strandtenten gaan. Komt het weer helemaal goed met Nederland.![]()
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.quote:
Ok, snapquote:Op woensdag 15 april 2020 22:56 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
Bekijk Gelaatsbescherming / spatscherm / gezichtsbescherming op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Dit is vandaag de ‘hardloper’ op bol.com. Zorginstellingen kopen dit dus via bol in voor een woekerprijs?
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat mij betreft mag de horeca nog heel lang dicht blijven. In elk geval tot 1 juni en dan echt 1,5 meter tussen elke persoon. Eerst maar eens de scholen weer rustig aan opstarten.
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.
Ik neem aan dat je toch discount kunt krijgen bij grote bestelling via inkoop.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?
Nee, niemand wordt geisoleerd.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.
Free market economic..... Maar of het netjes is?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef quirina het volgende:
Bol.com vind het ook prima dat handalcohol en handgels tegen woekerprijzen verkocht worden.
Paar weken geleden kon je ook voor woekerprijzen mondmaskers kopen.
De een zijn nood is bol.com’s brood. Helaas kan je er niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |