Wat is deze?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:22 schreef Snowpea het volgende:
Mijn kint hoest de longen uit zn lijf, al weken. Geen idee of t weken of maanden duurt, kanker is net als het virus. Kan alle kanten opgaan dus we kiezen het nieuwe normaal en ondanks dat ik enkel de supermarktoorlog heb meegemaakt is dat soms flink ruk.
Ja meid, alles is ruk in deze tijd.Heeft je vader kanker? Hoop toch dat je tijd kunt vinden om met je vader door te brengen.
Supermarktoorlog (Hornbach) stelt niets voor en betekent niets als het gaat om het leven van de mensen die je lief zijn. Je bent in mijn hart lieverd ♥
Wat een klote-afweging is het danquote:Op woensdag 15 april 2020 21:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn kint hoest de longen uit zn lijf, al weken. Geen idee of t weken of maanden duurt, kanker is net als het virus. Kan alle kanten opgaan dus we kiezen het nieuwe normaal en ondanks dat ik enkel de supermarktoorlog heb meegemaakt is dat soms flink ruk.
Stelt niets voor.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is deze?En supermarktoorlog?
![]()
Nee dat bedoel ik. Heerlijk winkelen vind ik zelfs.quote:
Ik was mooi op tijd. 1 week voor de 'clash of the supermarkt' mooi ingeslagen voor 3 weken. (gewoon beschaafd dan hoor). Was ook vrij duidelijk dat dat eraan zat te komen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb wel de WC rollen oorlog meegemaakt
Sorry. Totaal geen benul waar u hebt over heeft?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik. Heerlijk winkelen vind ik zelfs.
Geen last van gehad ik heb een toilet bidet.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb wel de WC rollen oorlog meegemaakt
Laat weten wat de achterliggende gedachte is met en voor deze argumentatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was het weel heel lullig geweest dat ons kabinet helemaal was vergeten die te bestellen.
[..]
Oh, wacht even....
Wellicht mis ik bericht van u. Over welke supermarktoorlog heb je het in hemelsnaam? De schappen zijn hooguit 1 week wat minder gevuld geweest.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:31 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Sorry. Totaal geen benul waar u hebt over heeft?
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht mis ik bericht van u. Over welke supermarktoorlog heb je het in hemelsnaam? De schappen zijn hooguit 1 week wat minder gevuld geweest.
Het is nu heerlijk rustig in de winkels. Het is misschien anders als je op spitsuur gaat winkelen, dan staat hier ook een rij buiten voordat je naar binnen mag. Beetje timen, niet om 17.00 - 18.00 uur boodschappen gaan doen.
Dat geloof ik gelijk. Zeker als je meer zaken hebt dan krijg je dat niet recht.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:48 schreef matthijst het volgende:
1 op de 6-7 horecazaken valt eind april om, bij Jinek.
Karma is een bitchquote:
Ok doei, vage posts van jequote:Op woensdag 15 april 2020 21:45 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.
En heb meelij met volk dat in de rij staat, maar niet heus ♥
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:32 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Geen last van gehad ik heb een toilet bidet.
https://www.wonen.nl/badkamer/toilet/toilet-bidet-combinatie-
Gelukkig maar dat de alwetende Vallon die het niet kan laten anderen weg te zetten het terecht vindt. Ondertussen weet iedereen dat mondkapjes, zeker wanneer breed en juist in gebruik verspreiding reduceren.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef Vallon het volgende:
Strikt genomen is dit (mondkapjes) een non-discussie: zowel de WHO als RIVM noch beroepsgroepen; geven terecht, geen dringend advies tot het dragen van mondkapjes.
Mogelijk ook om de zorgbehoefte van middelen niet in de wielen te rijden en sws geen atmosfeer van schijnveiligheid (mondkapje=veilig) te willen creëren.
Veel verder dan "het kan bijdragen" komt de argumentatie van neurotische voorstanders en journalisten niet.
Bij sommige wel. Vind papier fijner om te drogen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2020 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit in zo een bidet ook een föhn om je aars en ballen droog te föhnen nadat die straal water erop gestaan heeft?
Laat me raden: je hebt voor 3 maanden gehamsterd en weigert nu te geloven dat alles voorradig is en je redelijk rustig je boodschappen kunt doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:45 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Slaap lekker en welterusten lieve schat. Ik heb totaal niets te maken met spitsuur van Supers.
En heb meelij met volk dat in de rij staat, maar niet heus ♥
Er zijn. Meerdere van dit soort stumpers omgekomen in de VS. Het resultaat van een misplaatste gevoel voor geloof.quote:
Vind ik ook niet zo gek nee. En zolang ze nog dicht moeten blijven gaan er nog vele volgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:48 schreef matthijst het volgende:
1 op de 6-7 horecazaken valt eind april om, bij Jinek.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |