quote:Op woensdag 15 april 2020 22:04 schreef matthijst het volgende:
Juist, hou ouderen binnen en laat jongeren leven.
Kan er weinig van maken en vraag mij of dit goed is, afgezien dat er nu ruim voldoende capaciteit is.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Lees ik de info van https://www.stichting-nice.nl/ nu verkeerd of zijn we weer aan het stijgen...?
Gisteren iets van 1160 en nu 1200.
Daar heb je geen bron voor anders dan kranten artikelen, geschreven door neurotische journalisten die geen kwaad zien in misplaatst framen van informatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nergens ontken ik dat door deze organisaties "niet dringend geadviseerd wordt" mondkapjes te gaan dragen, wat ik stel is dat breed en juist gebruik van mondkapjes verspreiding wel degelijk terugdringt en dus geen atmosfeer van schijnveiligheid creëert zoals jij beweert maar de veiligheid, zeker collectief heel concreet substantieel vergroot, zelfs al maakt het een individu niet immuum voor alle gevaar.
Direct nadat ik het onderzoek voor je gevonden heb waaruit blijkt dat brandend hout met water te doven valt.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Daar heb je geen bron voor anders dan kranten artikelen, geschreven door neurotische journalisten die geen kwaad zien in misplaatst framen van informatie.
Laat mij maar weten volgens welk onderbouwd onderzoek het aandeel is of zou zijn met terugdringing virusverspreiding bij de bevolking door het dragen van mondkapjes.
Na 21 April weten we of de intelligente lockdown versoepeld gaat worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef quirina het volgende:
Ja je merkt aan alles dat we zo weer vrijer kunnen bewegen en weer aan het werk kunnen. Kinderen weer naar de opvang en naar school.
En misschien moeten we wel heel veel terrasjes pakken om de horeca te redden van de zomer. En lekker naar de strandtenten gaan. Komt het weer helemaal goed met Nederland.![]()
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:04 schreef matthijst het volgende:
Juist, hou ouderen binnen en laat jongeren leven.
Bans worden hier niet besproken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, welkom terug. Ruzie gemacht?
Waar lees je dat? Wat bedoel je met "vrijer bewegen"? Dezelfde maatregelen zijn nog van kracht hoor! Ik verwacht niet dat het schooljaar dit jaar nog opgepakt gaat worden. Het volledige festivalseizoen is afgelast, en de terrasjes? Misschien eind van de zomer.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef quirina het volgende:
Ja je merkt aan alles dat we zo weer vrijer kunnen bewegen en weer aan het werk kunnen. Kinderen weer naar de opvang en naar school.
En misschien moeten we wel heel veel terrasjes pakken om de horeca te redden van de zomer. En lekker naar de strandtenten gaan. Komt het weer helemaal goed met Nederland.![]()
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.quote:
Ok, snapquote:Op woensdag 15 april 2020 22:56 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Ok sorry ben nog niet zo lang op dit forum.
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
Bekijk Gelaatsbescherming / spatscherm / gezichtsbescherming op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Dit is vandaag de ‘hardloper’ op bol.com. Zorginstellingen kopen dit dus via bol in voor een woekerprijs?
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat mij betreft mag de horeca nog heel lang dicht blijven. In elk geval tot 1 juni en dan echt 1,5 meter tussen elke persoon. Eerst maar eens de scholen weer rustig aan opstarten.
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Als je als instelling je zo kunt behelpen speelt geld geen rol.
Ik neem aan dat je toch discount kunt krijgen bij grote bestelling via inkoop.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me logisch. Maar als aanbieder moet je je toch schamen als je zulke prijzen vraagt voor een stukje plastic?
Nee, niemand wordt geisoleerd.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Angst. Pure angst. Gewoon gefaseerd open gooien en kwetsbare isoleren.
Free market economic..... Maar of het netjes is?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef quirina het volgende:
Bol.com vind het ook prima dat handalcohol en handgels tegen woekerprijzen verkocht worden.
Paar weken geleden kon je ook voor woekerprijzen mondmaskers kopen.
De een zijn nood is bol.com’s brood. Helaas kan je er niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |