abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192627295
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2020 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
Ach die mensen kunnen best een paar dagen wachten :')

wpjenna twitterde op woensdag 15-04-2020 om 02:56:05 Delivery of stimulus checks is being slowed down by several days... so that President Trump’s name can be printed on each check. https://t.co/JYTVhcgdFt reageer retweet
En deze dan :')

maggieNYT twitterde op woensdag 15-04-2020 om 01:00:22 The president, who rolled out a partnership for testing in parking lots at major retailers in mid-March, now says fed govt "can't be thinking about" testing in a Wal-Mart parking lot, but states should. The testing never lived up to the promises the president rolled out. reageer retweet
Ik kan me nog herinneren dat een user hier die belofte een bewijs vond voor de geweldige aanpak van Trump :')
Ik vergeleek de aanpak met onze geweldige aanpak in Nederland waar overigens nog steeds nauwelijks getest word. En ja ik vond het inderdaad wel een goede aanpak.
pi_192627334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je deze man als president kiest is al een aardige vlaag van verstandsverbijstering, maar herkiezen zou echt helemaal van de pot gepleurd zijn...
En toch is dat wat er gaat gebeuren.
Wat is het alternatief?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 april 2020 @ 10:28:06 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_192627632
Op dit moment zou zelfs de Punxatawny Groundhog betere keuzes kunnen maken voor de crisis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192627894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:28 schreef speknek het volgende:
Op dit moment zou zelfs de Punxatawny Groundhog betere keuzes kunnen maken voor de crisis.
Punxsutawney Phil. _O_

Dat heb ik hier op FOK soms een beetje bij al die welles-nietes discussies over Trump/WHO/Rutte/RIVM goed/slecht: elke dag hetzelfde liedje.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 15 april 2020 @ 10:56:44 #95
458679 Ruse
Super, man
pi_192627914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:54 schreef Salina het volgende:

[..]

Punxsutawney Phil. _O_

Dat heb ik hier op FOK soms een beetje bij al die welles-nietes discussies over Trump/WHO/Rutte/RIVM goed/slecht: elke dag hetzelfde liedje.

moet je Nieuwsuur/Op1/Jinek eens proberen dagelijks te kijken :') je wordt hoorndol van hoe vaak daar hetzelfde liedje langskomt. dat die lui niet kotsmisselijk van zichzelf worden, maar goed dat heb ik met heel Hilversum
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_192628049
quote:
99s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef Ruse het volgende:

[..]

moet je Nieuwsuur/Op1/Jinek eens proberen dagelijks te kijken :') je wordt hoorndol van hoe vaak daar hetzelfde liedje langskomt. dat die lui niet kotsmisselijk van zichzelf worden, maar goed dat heb ik met heel Hilversum
Mijn tv doet het al een maand niet meer. :')

Toen ik net moest gaan thuiswerken (4-5 weken geleden) kreeg ik problemen met de wifi-verbinding, ik ben toen aal alle draadjes gaan kloten, en nu doet mijn tv het niet meer goed. _O-

Never mind, ik kijk toch amper tv en ik mis niets (er is geen sport meer te zien). Maar ik moet er ooit toch eens wat aan gaan doen, geen idee aan welk draadje of snoertje het nu precies ligt.

Dus nee, ik krijg niets mee van Op1, Nieuwsuur, Jinek e.d. Ik ga het ook niet opzoeken op internet. Niet interessant genoeg. Wel lees ik via het Corona-forum dat steeds dezelfde mensen komen vertellen. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192628570
Helaasch...

“ The president's not a legally permitted signer of the stimulus checks, so instead his name will be in the "memo" section, via
@Reinlwapo”...
https://mobile.twitter.com/maggieNYT/status/1250231320300720135
pi_192628620
Dit compilatie filmpje van trump kwam net voorbij: https://www.dumpert.nl/item/7891607_86f729ce

Er zit ook een stukje in van een comedian die Trump nadoet. Het is gewoon niet grappig, want het is geen karikatuur. Die man is echt zo. 8)7
pi_192628916
quote:
99s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef Ruse het volgende:

[..]

Dat is het hele punt dat weten die lui niet, daarom gaven ze bij net5 corona de schuld van het falen van dat programma van Merel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192628979
quote:
President Donald Trump's Treasury Department has given U.S. banks a green light to seize a portion or all of the one-time $1,200 coronavirus relief payments meant to help Americans cope with financial hardship and instead use the money to pay off individuals' outstanding debts
https://www.commondreams.(...)een-light-seize-1200

Blijkbaar heeft chef geld uitdelen bij Treasury tijdens een webinar aan de banken verteld dat er wettelijk geen beletsel is om beslag te leggen op het coronageld dat particulieren nu ontvangen bij openstaande schulden. This is fine.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192630746
The New York Times:

If Trump’s daily briefings during the pandemic have left you wanting to hear from him more, well, you were nearly in luck. Imagine a daily, two-hour radio show hosted from the White House by the president himself: This, Trump told his staff recently, was his dream. It was only Trump’s worry that he would compete with his friend Rush Limbaugh for ratings that tanked the idea, our colleague Elaina Plott reports.”

#no comment. 8)7
pi_192630813
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:17 schreef AnneX het volgende:
The New York Times:

If Trump’s daily briefings during the pandemic have left you wanting to hear from him more, well, you were nearly in luck. Imagine a daily, two-hour radio show hosted from the White House by the president himself: This, Trump told his staff recently, was his dream. It was only Trump’s worry that he would compete with his friend Rush Limbaugh for ratings that tanked the idea, our colleague Elaina Plott reports.”

#no comment. 8)7
Trump heeft geluk, goede vriend Limbaugh is aan het doodgaan dus mischien kan hij dan zijn slot overnemen.
pi_192630868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump heeft geluk, goede vriend Limbaugh is aan het doodgaan dus mischien kan hij dan zijn slot overnemen.
Voor hetzelfde geld / contract? 🇺🇸

En ik dan even denken, dat het ‘waar’ is.
“Breaking: World Health Organization announces it will immediately launch an investigation of Joe Biden and Burisma.“

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 15-04-2020 14:42:52 ]
  woensdag 15 april 2020 @ 15:12:43 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192631496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

misschien past hij samen met hem in de kist.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192632064
revrrlewis twitterde op woensdag 15-04-2020 om 14:08:43 Kellyanne Conway: "This is COVID-19, not COVID-1 folks, and so you would think the people in charge of the World Health Organization, facts and figures, would be on top of that." https://t.co/losQ3H4ZhW reageer retweet
Zucht.
  woensdag 15 april 2020 @ 15:56:33 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192632109
dabeard twitterde op woensdag 15-04-2020 om 12:59:00 Illinois governor didn't want the US government to seize the masks and gloves he was buying to protect his state, so he has kept the details secret about the shipments from China
https://t.co/h2VbnLBb4u @Suntimes reageer retweet
  woensdag 15 april 2020 @ 15:57:45 #107
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192632123
Na deze hele shitshow gaat de VS voortaan door het leven als de 'Not So United States of America'

Wat een land hé.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192632231
Als China nu eens zou zeggen dat ze het gekort geld van Amerika aan de who gaan overmaken. Dat zou voor China een mooie pr zet zijn en deze keizer zonder kleren nog meer over de zeik helpen. :D
pi_192632378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:04 schreef Basp1 het volgende:
Als China nu eens zou zeggen dat ze het gekort geld van Amerika aan de who gaan overmaken. Dat zou voor China een mooie pr zet zijn en deze keizer zonder kleren nog meer over de zeik helpen. :D
Het zou een mooiere zet zijn als ze verantwoordelijkheid zouden nemen voor hun leugens en met een welgemeend excuses komen.
pi_192632395
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zou een mooiere zet zijn als ze verantwoordelijkheid zouden nemen voor hun leugens en met een welgemeend excuses komen.
Net zoals Trump.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 15 april 2020 @ 16:16:25 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_192632406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef Ulx het volgende:
revrrlewis twitterde op woensdag 15-04-2020 om 14:08:43 Kellyanne Conway: "This is COVID-19, not COVID-1 folks, and so you would think the people in charge of the World Health Organization, facts and figures, would be on top of that." https://t.co/losQ3H4ZhW reageer retweet
Zucht.
What the fuck _O-
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192632546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef DonDruiper het volgende:
Na deze hele shitshow gaat de VS voortaan door het leven als de 'Not So United States of America'

Wat een land hé.
Nee hoor, gewoon als de USA:

Ununited States of America.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef Ulx het volgende:
Zucht.
WTF. Is dit echt?! :')

Reacties op Twitter zijn wel priceless. Malcolm X is de opvolger van Malcolm IX, de eerste 2000 Space Odyssey's zijn nooit gerealed, etcetera.

Blijven lachen, jongens, ook in crisistijd. Blijven lachen.
pi_192632700
Satire is geen genre meer sinds de Trump administration. De werkelijkheid is écht nog gekker :')
What Would Goku Do
pi_192633382
LACaldwellDC twitterde op woensdag 15-04-2020 om 17:03:38 .@justinamash paused his Congressional campaign in mid-February to consider a run for president.

“He has been discussing the potential campaign with his family, his friends, his team, and others, and a decision can be expected soon,” his campaign tells NBC News. reageer retweet
  woensdag 15 april 2020 @ 17:40:26 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192633569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:22 schreef DonDruiper het volgende:
Er is licht aan het eind van de tunnel, volgens Trump.

Dat zal ook wel moeten, want als het nog langer duurt zal de hele economie in de US naar de tyfus gaan en dat is net zijn stokpaardje.
De economie lijkt mij daar al kapot. Zodra er wat gebeurt stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 15 april 2020 @ 17:53:43 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192633724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jij bent misschien wel de grootste hypocriet die ik op deze site tegenkom. Dagelijks liegt Trump alles aan elkaar, maar dan kom jij hem verdedigen. En dat terwijl je gelijk komt wijzen naar andere mensen of organisaties alsof je dan ineens wel een moraal hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192633791
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij bent misschien wel de grootste hypocriet die ik op deze site tegenkom. Dagelijks liegt Trump alles aan elkaar, maar dan kom jij hem verdedigen. En dat terwijl je gelijk komt wijzen naar andere mensen of organisaties alsof je dan ineens wel een moraal hebt.
jA mAaR aLlE pOlItIcI lIeGeN :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192634404
Voor de liefhebbers, een uitgebreide tijdlijn van de voorbereidingen van deze administratie, gaat terug tot de transitie zelfs, als je een bewijs wil hebben voor Trumps incompetentie is dit het wel:

quote:
What follows is a comprehensive timeline of major U.S. policy events related to the novel coronavirus pandemic. We’ve focused on the U.S. government’s preparation for a pandemic, tracking warning signals of COVID-19, and public and internal responses when the outbreak hit inside the United States.

In our view, the timeline is clear: Like previous administrations, the Trump administration knew for years that a pandemic of this gravity was possible and imminently plausible. Several Trump administration officials raised strong concerns prior to the emergence of COVID-19 and raised alarms once the virus appeared within the United States. While some measures were put in place to prepare the United States for pandemic readiness, many more were dismantled since 2017.

https://www.justsecurity.(...)ic-and-u-s-response/
pi_192634521
ThePlumLineGS twitterde op woensdag 15-04-2020 om 16:29:58 I've compiled a side-by-side comparison of the reaction to coronavirus by Trump and the World Health Organization.

The timeline is utterly, comprehensively damning to Trump.

What it shows about him is far worse than what it shows about WHO.

New piece:
https://t.co/ujv6EVqIEr reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')