Hahaha, moet mij dan goed voor bereiden en wat spotlights op mij en wind'achinequote:Op donderdag 16 april 2020 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaa, Ato als puntengever zou ik wel een genot vinden
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 16 april 2020 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaa, Ato als puntengever zou ik wel een genot vinden
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja NL houdt plaats 23!
[..]
![]()
Whoop whoop
![]()
![]()
Mag ik tussendoor een vraag stellen ? Zijn @Greys en @Cee uitgesloten van deelname ? Als de Fok ESF reporters ?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:23 schreef Greys het volgende:
Wil jij de punten geven namens Nederland tijdens Eurostream 2020?
Ja vind ik wel!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik tussendoor een vraag stellen ? Zijn @:Greys en @:Cee uitgesloten van deelname ? Als de Fok ESF reporters ?
twitter:eurostream2020 twitterde op maandag 20-04-2020 om 14:00:06Tomorrow the draw for the first Semi-Final will be done live on Facebook. Show starts at 20.00 CET. Eurostream 2020 is a joint initiative from various Eurovision related websites, blogs, podcasts and channels. The hosts for the first draw are @aussievisionnet 🇦🇺
#Eurostream2020 https://t.co/iw7QVrbkRe reageer retweet
Site maar meteen op Facebook opgezocht en op volgend gezet.quote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef Greys het volgende:
Morgen de loting, die gepresenteerd zal worden door de heren van Aussievision!twitter:eurostream2020 twitterde op maandag 20-04-2020 om 14:00:06Tomorrow the draw for the first Semi-Final will be done live on Facebook. Show starts at 20.00 CET. Eurostream 2020 is a joint initiative from various Eurovision related websites, blogs, podcasts and channels. The hosts for the first draw are @:aussievisionnet 🇦🇺
#Eurostream2020 https://t.co/iw7QVrbkRe reageer retweet
België op plek 14, dit waren WARME LOOTJES!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef Greys het volgende:
De eerste semi volgorde is bekend.
[ afbeelding ]
Was dit eigenlijk geloot of door de ‘producers’ bepaald.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ausie vision deden het met lootjes, zij deden het best leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was dit eigenlijk geloot of door de ‘producers’ bepaald.
Arm Ierland alweer 2e start positie, Zweden (ook l heb ik nog niet veel met het nummer) is een geschikte opener. Rusland en Litouwen achter elkaar, dat wordt voor beide landen punten sprokkelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, het is voor een loting best een geslaagde volgorde gewordenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:59 schreef ato het volgende:
[..]
Ausie vision deden het met lootjes, zij deden het best leuk.
Is 50-50 daadwerkelijk zo of is dat jouw inschatting?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of er hier mensen zijn met een account bij Coral of Ladbrokes (ikzelf niet in elk geval). Maar die hebben wat markten neergezet voor deze show.
https://sports.coral.co.uk/sport/tv-specials
Er staat nog het één en ander uit lijn, zoals Georgië not to qualify @ 6.5 (als in WTF, die kans is 50-50). Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
@:hawaii_tim
@:lashatumbai
@:kyran
@:heywoodu
Dat is uiteraard mijn inschatting, het is geen wiskundige vergelijkingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 50-50 daadwerkelijk zo of is dat jouw inschatting?Ik ken dit hele Eurostream niet
En bij Coral en Ladbrokes mogen (of mochten?) Nederlanders niet spelen
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of er hier mensen zijn met een account bij Coral of Ladbrokes (ikzelf niet in elk geval). Maar die hebben wat markten neergezet voor deze show.
https://sports.coral.co.uk/sport/tv-specials
Er staat nog het één en ander uit lijn, zoals Georgië not to qualify @ 6.5 (als in WTF, die kans is 50-50). Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
@:hawaii_tim
@:lashatumbai
@:kyran
@:heywoodu
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
HEBBEN WE ER AL EEN BEETJE ZIN IN?!?!?!?!?!?!
twitter:eurostream2020 twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:29:21🇳🇱 #TheNetherlands
@AranBade - TV journalist, #Eurovision reporter @Spiekje - Singer and voice actress, Eurovision 1997 representative @mauricewijnen - Creative director, 2015 jury member @RazendeRutger - Radio host, Reporter
#Eurostream2020 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |