quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik ging ook viral genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 22:27:56Het verschil tussen de integere Diederik Gommers en blaaskaak Jort Kelder kan niet duidelijker in beeld gebracht worden op één avond. #op1 #jinek reageer retweet
Demagoog Rensquote:Op maandag 13 april 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ging ook viral genottwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 22:27:56Het verschil tussen de integere Diederik Gommers en blaaskaak Jort Kelder kan niet duidelijker in beeld gebracht worden op één avond. #op1 #jinek reageer retweet
Ik word altijd wel weer vrolijk van dit soort beelden.quote:
Dat is net alsof je Mark Rutte hoort.quote:
Elke stad heeft een kroeg voor autistische boomers.quote:Op maandag 13 april 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahaha naar de kroeg rot toch op autistisch boomerwijf. Daar kom jij nooit.
Omdat hij de waarheid zegt?quote:Op maandag 13 april 2020 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zwakbegaafd en geen empathie dat is het
GENOT.quote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Die presentatrice is net zo slecht als die zwarte
Morgen weer EO, dan komt de pastoor uitleggen hoe het zitquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
nou nou nouquote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi die gelijkheidquote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Toch 2kquote:Op maandag 13 april 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
20 min naar die vrouw van net luisteren en Jort moet het kort houden, 5 min
Kort Jelderquote:Op maandag 13 april 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
20 min naar die vrouw van net luisteren en Jort moet het kort houden, 5 min
De pastoor bij de EO?quote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen weer EO, dan komt de pastoor uitleggen hoe het zit
Hij heeft ook nog een minor macro economie gevolgd.quote:
Bom erop.quote:Op maandag 13 april 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen weer EO, dan komt de pastoor uitleggen hoe het zit
Ook jongere obese mensen.quote:Op maandag 13 april 2020 23:12 schreef Newone82 het volgende:
Omdat hij de waarheid zegt?
90% op de IC is obese. Gemiddelde leeftijd sterfte Corona is 72 jaar.
Dus oudere dikke mensen gaan er aan dood.
Kalm aan Mohammed.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Hypocriete kneus aan het woord..trok een fles whiskey open na de eerste besmetting
Ondernemers betalen werknemers die ook weer belasting betalen.quote:Op maandag 13 april 2020 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
Donderop alsof alleen ondernemers bijdragen aan onze economie.
quote:Op maandag 13 april 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Ook jongere obese mensen.
Ook niet-obese 70-min mensen zijn de pineut.
Neem maar niet de gok.
Bron??quote:Op maandag 13 april 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Neem maar niet de gok.
Nee, lekker binnen zitten het hele jaar is mooiquote:Op maandag 13 april 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Neem maar niet de gok.
Grebbeberg genot.quote:
Die geilen op een lockdown.quote:Op maandag 13 april 2020 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, lekker binnen zitten het hele jaar is mooi
quote:Op maandag 13 april 2020 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort lekker kort gehouden en afgeknepen![]()
Bron?quote:Op maandag 13 april 2020 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
Jort snapt het nog steeds niet, de maatregelen zijn nu nodig omdat anders de gezondheidszorg overloopt.
quote:Op maandag 13 april 2020 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
Jort snapt het nog steeds niet, de maatregelen zijn nu nodig omdat anders de gezondheidszorg overloopt.
Kennelijk mis ik je grap en weet je wat ik dagelijks hoor, naast de vogeltjes, loeiende sirenes van ziekenwagens.quote:
We moeten nu door met het leven..,de ic,e liggen altijd vol.quote:Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kennelijk mis ik je grap en weet je wat ik dagelijks hoor, naast de vogeltjes, loeiende sirenes van ziekenwagens.
bron?quote:Op maandag 13 april 2020 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We moeten nu door met het leven..,de ic,e liggen altijd vol.
Niet alleen tijdens de coronagriepgolf
hehe, dat was met een minimaal aantal IC-bedden.quote:Op maandag 13 april 2020 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
Dat gaat niet om de IC, maar om ziekenhuisbedden in het algemeen en in het artikel lees je ook gelijk het verschil met corona, namelijk dat een grieppatiënt maar heel kort op de IC ligt als ie daar al terechtkomt.quote:Op maandag 13 april 2020 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)ps://www.google.com/
watquote:
Enorme lul maar geweldige advocaatquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:26 schreef tompsv18 het volgende:
Jaaa Roethof, kun je je zo heerlijk aan ergeren
jij hebt hem naakt gezien?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enorme lul maar geweldige advocaat
Wel jammer dat er niemand die tegengas kan geven tegenover zit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:26 schreef tompsv18 het volgende:
Jaaa Roethof, kun je je zo heerlijk aan ergeren
Ja hallo!quote:
Tijsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niemand die tegengas kan geven tegenover zit.
Nee, hierna ga ik iets anders kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Je moet Azarkan bij Jinek straks terug kijken.
Hoeveel notes heb jij?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, hierna ga ik iets anders kijken
10quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij?
https://fok.nl/shop/shownotes.php
Ik 74quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij?
Oh, kan je dat inzien jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij?
Ik heb er 1quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij?
Deed die smiecht vorige week ook al.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Boot komt vast weer voor eurobonds pleiten.
Dat is zo'n D66 econoom toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Boot komt vast weer voor eurobonds pleiten.
Mijn laatste 14 notes komen uit COR.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, kan je dat inzien ja
In COR strooien ze wel met notes zeg
De mensenrechten in China zijn geen prioriteit, dat gaat wel gebeuren ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
China verwacht gewoon nog economische groei en dat gaan ze nog halen ook.
Niemand neemt COR serieus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, kan je dat inzien ja
In COR strooien ze wel met notes zeg
Hoeveel heb jij er?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn laatste 14 notes komen uit COR.
Dat valt tegenquote:
Met zo’n 50% bullshit jobs schat ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Wij hebben ook vooral een diensten economie
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
Noord Korea zit nooit in recessie dankzij kimjungungod
twitter:koryoinleiden twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:13:54Juist! https://t.co/xEFce9Lpoa reageer retweet
Hoeveel jij?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:36 schreef matthijst het volgende:
Wat komt roethof doen?
Heeft z'n Pedo weer een dagje gehad?
Nog steeds geen S2E02 K-pod. Sad!quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:koryoinleiden twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:13:54Juist! https://t.co/xEFce9Lpoa reageer retweet
0 natuurlijk. Ik stem Rob Jetten.quote:
Dit gaat dan ook ver boven haar pet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Giovanca herhaalt alleen maar de laatste woorden van een zin en zegt daarna uhum. Ze vraagt niks nieuws.
quote:
Ze kan dit echt niet. Ik erger mij groen en geel aan haar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit gaat dan ook ver boven haar pet.
Omdat ze zwart is?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kan dit echt niet. Ik erger mij groen en geel aan haar.
Wat is de grapquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor.
Speelt wel een beetje mee
Grapje
Bied je aanquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Als die kleine ondernemers nou een goede accountant hadden die al die regelingen voor ze naar binnen trekt...
Kennelijk toch meer een ADO-supporter.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kan dit echt niet. Ik erger mij groen en geel aan haar.
Ik heb het gruwelijk druk.quote:
Meer 100, maar ik werk niet zo hard en doe veel flauwekul tussen door.quote:
Zoals Sims spelen zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meer 100, maar ik werk niet zo hard en doe veel flauwekul tussen door.
Maar wel gewoon 100 uur factureren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan heb je vast een leuk salarisquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker uurtje factuurtjequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar dan 40 uurquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op transport ermee?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Deze zwarte mevrouw is toch slechter dan die van gister, dacht even dat ze even slecht waren.
neequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:45 schreef svann het volgende:
Hoeveel van dat plasma zou je per persoon nodig hebben?
Vermenigvuldigd dat in je lichaam omdat je eigen afweer systeem geïnspireerd raakt?
Ik factureer reguliere klanten niet op uurbasis, was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar wel gewoon 100 uur factureren.
Dit wordt note 11.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik factureer reguliere klanten niet op uurbasis, was het maar zo'n feest.In november/december prijsafspraak maken voor een jaar, diensten+totaalprijs en dat dan per maand factureren.
Zijn werk bestaat toch niet uit zekerheid uitstralen in talkshows?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
Die infectioloog man zal vast veel kennis hebben maar komt mij te onzeker over om enig vertrouwen te in te hebben. Veel te veel twijfels en ik zou hem geen budget geven.
Hoe sneller je genezen bent, hoe minder schade en/of conditieverlies denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Oke, sneller het ziekenhuis verlaten, maar wat is dan het doel? Wordt het afgeremd of genezen?
Kantoor opruimen, mailtjes lezen en archiveren, youtuben, videobellen met familie, fokken.quote:
Dat is nou een echte wetenschapper, geen mediageniek praatpoppetje. De wetenschap is precies zo onzeker als deze man het duidt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
Die infectioloog man zal vast veel kennis hebben maar komt mij te onzeker over om enig vertrouwen te in te hebben. Veel te veel twijfels en ik zou hem geen budget geven.
het vermenigvuldigt niet opeensquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Niet? Zou denken van wel.
Anders is een transfusie toch nooit genoeg?
Ja in tegenstelling tot Mark Rutte in deze tijden, echt een leider.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
En nu de sympathieke advocaat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
Maar het gaat om hoe hij het zegt he. Hij komt heel zelfverzekerd over.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:
De vraag was niet hoeveel besmetting er waren, maar of het een populatie was die kwetsbaar is of niet.
Als er 100% zekerheid is, dan is onderzoek natuurlijk zinloos.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:49 schreef Vallon het volgende:
Eén van de beste zelfsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
Irritante lul die Roethof. Maar het zal wel een goede advocaat zijn.
mocht ik ooit in problemen komen dan zou ik Roethof of Weski inhurenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
Irritante lul die Roethof. Maar het zal wel een goede advocaat zijn.
Ik Knoopsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
mocht ik ooit in problemen komen dan zou ik Roethof of Weski inhuren
Ik Roethof of Knoopsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Anker & Ankerquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |