quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ben jij zo'n onkwetsbare die het allemaal maar overdreven vindt?quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef Newone82 het volgende:
Hou toch op. Als je dit nog serieus kunt menen.
Hij doet iets te hip voor z'n leeftijdquote:Op maandag 13 april 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
Deze man komt niet heel lekker over voor de camera
Dat is nu toch wel volkomen duidelijk aan het worden. Als je dat nu nog niet ziet...quote:Op maandag 13 april 2020 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Ben jij zo'n onkwetsbare die het allemaal maar overdreven vindt?
quote:Op maandag 13 april 2020 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij doet iets te hip voor z'n leeftijd
Marcel begon zich heel erg te ergeren aan zijn eigen act.quote:
Waar hoor je mij zeggen dat van de ene op de andere dag doet?quote:Op maandag 13 april 2020 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele probleem is een beetje dat "IC's opschalen" leuk klinkt, maar dat betekent dat je eerst eens even voldoende personeel moet gaan opleiden en dat gaat niet van de ene op de andere dag. Ik denk dat je sneller een vaccin hebt dan structureel voldoende IC-capaciteit.
Nee in de app maatquote:Op maandag 13 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had je het niet in de sc gezet dan
Is het raar dat ik hier opgewonden van raak?quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef matthijst het volgende:
En dan maken mensen zich druk om die app
Oké maat sorry voor het lekkenquote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee in de app maat
En er was uiteindelijk 1 iemand te veel maar dat wist ik niet van te voren
hij stuurt ze langs kralingsebosquote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef Newone82 het volgende:
Er nog trots op zijn ook nog. Mooi he, mensen bespieden 😂
Nee hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hier opgewonden van raak?
quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef JanCees het volgende:
Beter 1 juno de kroegen open anders word ik gek
Op 1,5m afstand van elkaar. Gezellig.quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef JanCees het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2020 22:36 schreef JanCees het volgende:
Dit.quote:Op maandag 13 april 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Liever paar duizend bejaarden dood dan privacy voor eeuwig weg.
In China werden deuren van appartementen dicht gelast. Daar zijn we nog niet.quote:Op maandag 13 april 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
We worden China met al die apps en camera's
quote:Op maandag 13 april 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Wat een popi jopie gebral van deze nobuddy
nee de pedo/terrorismekaart was datquote:Op maandag 13 april 2020 22:38 schreef Coco. het volgende:
De Corona-kaart is de nieuwe racisme-kaart.
Nietquote:Op maandag 13 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaan die huizenprijzen eens omlaag
Cora als Dominatrix?quote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Deze man bezoekt SM meesteresjes
100%
Dan zullen eerst mensen ontslagen moeten worden en hun hypotheek niet kunnen betalen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaan die huizenprijzen eens omlaag
Met Cora thuis zou ik ook andere dames gaan filmenquote:Op maandag 13 april 2020 22:39 schreef Newone82 het volgende:
Hij heeft een stijve van alles bespieden.
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 13 april 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zullen eerst mensen ontslagen moeten worden en hun hypotheek niet kunnen betalen.
We wachten dan ook allemaal op Marcel.quote:Op maandag 13 april 2020 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit maar een erg matig showtje.
Dan ga je toch naar Jinek? (lol)quote:Op maandag 13 april 2020 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit maar een erg matig showtje.
Er staan binnenkort wat lege verpleeghuizen te koop.quote:Op maandag 13 april 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zullen eerst mensen ontslagen moeten worden en hun hypotheek niet kunnen betalen.
Ja leuk.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Liever paar duizend bejaarden dood dan privacy voor eeuwig weg.
ode aan julesquote:Op maandag 13 april 2020 22:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Marcel heeft zijn uitvaartpak al aan.
Maar het zijn uiteindelijk ook gewoon politici die de keuzes maken hoor. Dat daarbij de input van artsen en virologen wordt meegenomen lijkt me wenselijk, anders krijg je zo'n figuur als Bolsonaro of Trump.quote:Op maandag 13 april 2020 22:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat van de ene op de andere dag doet?
Maar je hoort nu ook 'experts' zeggen dat een vaccin lang gaat duren en dat we eventueel tot eind 2021 maatregelen moeten nemen. Dat is het nog steeds niet een discussie die uitsluitend door virologen en artsen gevoerd moet worden. Zelfs al hebben we die IC plekken niet, dan moet er een veel bredere maatschappelijke en politieke discussie komen over oorzaak en gevolg en welk offer we brengen.
Mwah, eigenlijk is dat proces al gaande denk ik. De executieverkopen laten inderdaad nog even op zich wachten.quote:Op maandag 13 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.
Of als alle boomervilla's op de markt komen met duizenden per weekquote:Op maandag 13 april 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar moet je ze dan dumpen?quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Je ouders in een bejaardentehuis dumpen en dan huillie huillie doen dat ze doodgaan aan corona.
Het is een dementerende moeder, idioot.quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Je ouders in een bejaardentehuis dumpen en dan huillie huillie doen dat ze doodgaan aan corona.
In het bos?quote:
Dan hebben we nog wel een flink aantal superspreaders nodig.quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of als alle boomervilla's op de markt komen met duizenden per week
alles lijkt nu gebaseerd op perceptie en perspectief... voor die tijd was het wat je had en kreeg.quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar het zijn uiteindelijk ook gewoon politici die de keuzes maken hoor. Dat daarbij de input van artsen en virologen wordt meegenomen lijkt me wenselijk, anders krijg je zo'n figuur als Bolsonaro of Trump.
Dat er ergens iemand uit de medische wereld roept dat de boel tot 2021 op slot moet blijven is leuk en aardig, maar dat is natuurlijk niet gelijk beleid.
Ik denk dat een veel groter probleem dan virologen en artsen de politici zijn die de kwestie voorstellen als gezondheid versus economie. Daarmee doe je net alsof niet alles zo lang mogelijk op slot houden puur een keuze voor financieel gewin boven mensenlevens en welzijn is, maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
quote:Op maandag 13 april 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
@:coco. reageert op superniger.
Jij bent af.
quote:Op maandag 13 april 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
@:coco. reageert op superniger.
Jij bent af.
Mooi dat het kan..... goed voor de vrije geest om een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef superniger het volgende:
Past goed bij Annemiek van BZV.quote:Op maandag 13 april 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Haha ik lig elke keer weer in een deuk om Marcel. Hilarisch hoe hij ook dit weer vertelt met een stalen gezicht.
Komt Marcel ook uit Drenthe?quote:
Wil je nog een broodje, oh ja, Erik gaat weg.quote:
quote:
Onder aan de streep zijn we het volgens mij best wel eens.quote:Op maandag 13 april 2020 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar het zijn uiteindelijk ook gewoon politici die de keuzes maken hoor. Dat daarbij de input van artsen en virologen wordt meegenomen lijkt me wenselijk, anders krijg je zo'n figuur als Bolsonaro of Trump.
Dat er ergens iemand uit de medische wereld roept dat de boel tot 2021 op slot moet blijven is leuk en aardig, maar dat is natuurlijk niet gelijk beleid.
Ik denk dat een veel groter probleem dan virologen en artsen de politici zijn die de kwestie voorstellen als gezondheid versus economie. Daarmee doe je net alsof niet alles zo lang mogelijk op slot houden puur een keuze voor financieel gewin boven mensenlevens en welzijn is, maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Gooi de ruiten in daar.quote:Op maandag 13 april 2020 22:47 schreef noodgang het volgende:
Dat verzorgingscentrum is hier echt om de hoek
jeetjequote:Op maandag 13 april 2020 22:47 schreef noodgang het volgende:
Als alle bejaarden dood zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 22:47 schreef Coco. het volgende:
Wanneer gaat het voetbal weer door, dat willen we weten.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 13 april 2020 22:47 schreef noodgang het volgende:
Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 13 april 2020 22:47 schreef noodgang het volgende:
Eensquote:Op maandag 13 april 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Jort valt bijna in slaap...
Mens hou over die bejaarden. De economie, die gaat pas echt dood.
En terecht. Iemand die zegt waar het op staat👌quote:Op maandag 13 april 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Jort gaat straks weer met de boot terug naar Terschelling omdat daar amper Corona isquote:Op maandag 13 april 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Jort gaat nederig terugkrabbelen. Die zit al twee weken in de damage control modus.quote:Op maandag 13 april 2020 22:48 schreef matthijst het volgende:
Van te voren goed afgesproken waarop hij geen antwoord gaat geven.quote:Op maandag 13 april 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jort gaat nederig terugkrabbelen. Die zit al twee weken in de damage control modus.
Oh dat kan ik me voorstellen, maar zeker bij de mensen die er zelf middenin zitten snap ik ook wel dat ze een wat ander perspectief hebben. Als je ziet hoe jij en / of je collega's zich totaal de vernieling in moeten werken en met enorm veel ellende worden geconfronteerd dan kan ik me voorstellen dat je heel terughoudend bent met de boel willen versoepelen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Onder aan de streep zijn we het volgens mij best wel eens.Ik stoor me vooral aan de figuren die nu in elk TV programma opduiken die zelf nog denken dat ze de wereld gaan bepalen.
koekoekquote:Op maandag 13 april 2020 22:50 schreef matthijst het volgende:
Haha samen in het pak, alle demente bejaarden in paniek. Die dachtenndat de moffen terug waren voor een tweede ronde.
nou nou nouquote:Op maandag 13 april 2020 22:50 schreef matthijst het volgende:
Haha samen in het pak, alle demente bejaarden in paniek. Die dachtenndat de moffen terug waren voor een tweede ronde.
Mijn opa dacht echt dat de moffen nog eens binnen zouden vallen. Toen hij overleden was samen met mijn zus zijn huis leeggehaald. 5 verborgen wapens gevonden, inclusief een Luger.quote:Op maandag 13 april 2020 22:50 schreef matthijst het volgende:
Eindbaasquote:Op maandag 13 april 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn opa dacht echt dat de moffen nog eens binnen zouden vallen. Toen hij overleden was samen met mijn zus zijn huis leeggehaald. 5 verborgen wapens gevonden, inclusief een Luger.
Ik wil ook een Luger.quote:Op maandag 13 april 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn opa dacht echt dat de moffen nog eens binnen zouden vallen. Toen hij overleden was samen met mijn zus zijn huis leeggehaald. 5 verborgen wapens gevonden, inclusief een Luger.
Minder gelul meer Marcelquote:Op maandag 13 april 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ze laten haar veel te lang aan het woord
Hoobler had ook een luger.quote:Op maandag 13 april 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze heeft wel een knot wol.quote:Op maandag 13 april 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
Zou Marcel door hebben dat zijn demente moeder het slechtst wordt behandeld van iedereen in die instelling momenteel
één luger voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik weet.quote:
Ze kunnen niet omgaan met het feit dat de hele wereld tekorten heeft. De verzorgingshuizen zijn slachthuizen en daar is verder niet zoveel aan te doen. Naar huis kan idd ook niet.quote:Op maandag 13 april 2020 22:53 schreef matthijst het volgende:
Kunnen al die zeikerds niet hun demente bejaarde naar huis halen als ze allemaal zo goed weten hoe het moet?
quote:Op maandag 13 april 2020 22:54 schreef matthijst het volgende:
Deze gast is iig alvast gekleed op een uitvaart.
Hervattequote:Op maandag 13 april 2020 22:55 schreef PSVCL het volgende:
Zeikwijf.
Ben coronamoe..hoogste tijd om het normale leven weer te hervatte
quote:Op maandag 13 april 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
één luger voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Wie wil er nou in gods naam bevriend zijn met Jortquote:Op maandag 13 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Jort en Marcel zijn geen vrienden volgens mij.
Ik. Voor de connectiesquote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wie wil er nou in gods naam bevriend zijn met Jort![]()
Mark en Thierry goden.quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Had net zo goed in het verzorgingshuis kunnen sterven dus (qrue gezegd)quote:Op maandag 13 april 2020 22:56 schreef matthijst het volgende:
En nu is hij dood, hij was maar een clown
Wopke schijnt ook bevriend te zijn met Jort.quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sideshow Bobquote:
Ik heb ook eens in de kledingkast van opa en oma een pistool gevonden. De rest van de familie geloofde er niets van maar toch was het zo.quote:Op maandag 13 april 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
misschien had hij eerst braidsquote:Op maandag 13 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet dat de kapper al een tijdje dicht is maar hoe kan je het zover laten komen zeg
2 seconden werk vingers in stopcontact en klaarquote:Op maandag 13 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet dat de kapper al een tijdje dicht is maar hoe kan je het zover laten komen zeg
BLAUWEDquote:Op maandag 13 april 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat de kleur van zijn 5xl trui erop staat
quote:
Zouden meer mensen moeten doen😋quote:Op maandag 13 april 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
lekker roseetje drinken en lachen om corona
Jaquote:
Stoor me al tijden aan die tetterende klote beesten in de binnentuin van mijn appartementencomplex. Ook voor corona al.quote:Op maandag 13 april 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Stel je niet zo aan, je hoort altijd wel vogels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
behandeldquote:Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen Pauw schaamt zich nu dood thuis dat zijn programma dit item behandeld.
Bestaat dat Koffietijd nog?quote:Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet dit soort flauwekul lekker bij Koffietijd of RTL Boulevard.
Ik in een huisquote:Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik woon al in de natuur dus voor mij is er niks anders nu.
quote:Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen Pauw schaamt zich nu dood thuis dat zijn programma dit item behandelt.
Behandeldquote:Op maandag 13 april 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen Pauw schaamt zich nu dood thuis dat zijn programma dit item behandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |