Ik ook, bij de derde aflevering nu. Die tandarts/bite-marks expert is echt compleet wappiequote:
Dat zijn toch vreselijke films.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:31 schreef Slayage het volgende:
Fast abd the furious fans komen aan hun trekken
Paar jaar geleden gezien, echt een boeiende film.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:57 schreef TLC het volgende:
4 Engelse vrienden op een hikingtocht door de Zweedse bossen, en t gaat niet zoals gepland....
The Ritual, best een goede film
Iknhwb er ook niks mee maar ondertussen heeft de franchise wel meerdere miljarden opgeleverd.quote:
Fransquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:52 schreef DKUp het volgende:
Fast Five en Furious 6 zijn best goede actie films. Een hoop dingen kloppen niet maar wel vermakelijke films. Ja de rest is meer nostalgie en over de top bagger.
Furious 7 was natuurlijk de laatste film met Paul Walker. Deel 8 is echt pure bagger.
Tja Star Wars ook en dat is ook rotzooi.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Iknhwb er ook niks mee maar ondertussen heeft de franchise wel meerdere miljarden opgeleverd.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Star Wars ook en dat is ook rotzooi.
Bijna 3 uurquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:58 schreef Tyr80 het volgende:
Zit nu "Once Upon a Time In Hollywood" te kijken, "Directed by Antonio Margheriti"
Wel een vermakelijke film, traag en lang wel, maar prima behang.
Zou er ook moeite mee hebben om er aandachtig naar te kijken, daar snap ik Tarantino z’n gevoel voor humor denk ik niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bijna 3 uurHulde
![]()
Wil hem wel zien, maar ik denk dat het niks is en dan 3 uur. Wel een Tarantino fan.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:14 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zou er ook moeite mee hebben om er aandachtig naar te kijken, daar snap ik Tarantino z’n gevoel voor humor denk ik niet goed genoeg voor.
Wel aan te raden hoor, niks slechts aan ofzo.
Geniet ze!quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Vooral dialogen toch? Ik kijk hem wel alleen, hou er wel van.
Hey, inclusief volgordequote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyena – [Korea] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee rivaliserende advocaten met rijke klanten gaan nietsontziend te werk om hun ambities waar te maken en te overleven in een wereld waar het ieder voor zich is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Het is imo een van de zwakste tarrantinos. Hoewel er wel een aantal briljante scènes tussen zitten en ik de buddy relatie van de twee acteurs heel tof vond.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:58 schreef Tyr80 het volgende:
Zit nu "Once Upon a Time In Hollywood" te kijken, "Directed by Antonio Margheriti"
Wel een vermakelijke film, traag en lang wel, maar prima behang.
Hij speelt echt een fantatische rol in deze film. Leo ook trouwens. Ik vind het echt een heerlijke film.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:26 schreef ok01 het volgende:
Ik vond Once upon a time in Hollywood eigenlijk vooral leuk vanwege Brad Pitt![]()
Ik had het ook niet doorquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
Blijkbaar moet je eea weten over Charles Manson en co om het echt te volgen...had geen idee.
Voor mij zeer herkenbaar allemaal, qua tijdsbeeld en ook qua gebeurtenissen er om heen. Maar ik heb die tijd natuurlijk ook zelf bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
Blijkbaar moet je eea weten over Charles Manson en co om het echt te volgen...had geen idee.
Ach ja, kunt niet alles weten / meegemaakt hebben. Vond Jackie Brown ook vermakelijk zonder ooit een blacksploitation film gezien te hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij zeer herkenbaar allemaal, qua tijdsbeeld en ook qua gebeurtenissen er om heen. Maar ik heb die tijd natuurlijk ook zelf bewust meegemaakt.
Ja daar had ik ook al een mening over. Ik weet daar wel van dat maakt het kijken wat makkelijker denk ik, ook al is het niet zo. Ok lekker vaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe weet je dat het een parel is aangezien je het hebt gemist?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ozark, toch wel een pareltje wat ik gemist heb
Het geeft wel een extra dimensie als je het verhaal van de Tate moorden kent ja. Er worden dan namelijk bepaalde verwachtingen gecreëerd nog voordat je de film hebt gezien en denk je dat je weet waar het allemaal heengaat. En Tarantino speelt heel leuk met die verwachting.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij speelt echt een fantatische rol in deze film. Leo ook trouwens. Ik vind het echt een heerlijke film.
Vond ik ook een leuke plottwist. Brad speelt goed en wat ziet hij er nog goed uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het geeft wel een extra dimensie als je het verhaal van de Tate moorden kent ja. Er worden dan namelijk bepaalde verwachtingen gecreëerd nog voordat je de film hebt gezien en denk je dat je weet waar het allemaal heengaat. En Tarantino speelt heel leuk met die verwachting.
Een beetje net als DiCaprio en keanu Reeves. Forever Young.quote:Op zondag 19 april 2020 12:16 schreef ato het volgende:
[..]
Vond ik ook een leuke plottwist. Brad speelt goed en wat ziet hij er nog goed uit.
Ja, genoeg. Maar kijk hier eens: https://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/top-100quote:Op zondag 19 april 2020 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte Netflix noob hebben we hier sinds vrijdag ook Netflix. Meteen naar Rambo: Last Blood (mijn keuze) en Ocean's 8 (keuze van de vrouw des huizes) gekeken.
Heeft iemand nog tips? Qua film, maar vooral series.
Netflix original series tip, maniac, stranger things.quote:Op zondag 19 april 2020 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte Netflix noob hebben we hier sinds vrijdag ook Netflix. Meteen naar Rambo: Last Blood (mijn keuze) en Ocean's 8 (keuze van de vrouw des huizes) gekeken.
Top. Zo te zien wordt het in ieder geval John Wick 3 en Sons of Anarchyquote:Op zondag 19 april 2020 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Maar kijk hier eens: https://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/top-100
Kun je ook meteen een leuk genre uitzoeken.
Net de trailer van Stranger Things bekeken. Dat ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 19 april 2020 17:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Netflix original series tip, maniac, stranger things.
Breaking Bad, Ozark, Fargo.quote:Op zondag 19 april 2020 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |