Moet wel zeggen dat de kijkvolgorde niet helemaal duidelijk is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:31 schreef Slayage het volgende:
Fast abd the furious fans komen aan hun trekken
Bij 1 beginnen en dan proberen uit te zoeken wat de volgende is met al die gekke titelsquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de kijkvolgorde niet helemaal duidelijk is.
Jaar van uitbrengen jonguh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de kijkvolgorde niet helemaal duidelijk is.
Making a murderer had ik niet zoveel mee. Eerste stuk van gezien en daarna had ik zoiets van het zal wel. Ik lees het wel in de jrant als er iets bijzonders is.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Na het hysterische Tiger King wat echt misschien wel de meest spraakmakende docu is die Netflix ooit gehad heeft, naast Making A Murderer misschien wel, begonnen met Unorthodox. Ziet er goed uit, maar hier gaat geen seizoen 2 van komen begrijp ik?
Yes yes yesquote:
Tiger King was wel grappig, maar ik vond Wild Wild Country minstens net zo bizar.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Na het hysterische Tiger King wat echt misschien wel de meest spraakmakende docu is die Netflix ooit gehad heeft, naast Making A Murderer misschien wel, begonnen met Unorthodox. Ziet er goed uit, maar hier gaat geen seizoen 2 van komen begrijp ik?
Ik ook, bij de derde aflevering nu. Die tandarts/bite-marks expert is echt compleet wappiequote:
Dat zijn toch vreselijke films.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:31 schreef Slayage het volgende:
Fast abd the furious fans komen aan hun trekken
Paar jaar geleden gezien, echt een boeiende film.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:57 schreef TLC het volgende:
4 Engelse vrienden op een hikingtocht door de Zweedse bossen, en t gaat niet zoals gepland....
The Ritual, best een goede film
Iknhwb er ook niks mee maar ondertussen heeft de franchise wel meerdere miljarden opgeleverd.quote:
Fransquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:52 schreef DKUp het volgende:
Fast Five en Furious 6 zijn best goede actie films. Een hoop dingen kloppen niet maar wel vermakelijke films. Ja de rest is meer nostalgie en over de top bagger.
Furious 7 was natuurlijk de laatste film met Paul Walker. Deel 8 is echt pure bagger.
Tja Star Wars ook en dat is ook rotzooi.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Iknhwb er ook niks mee maar ondertussen heeft de franchise wel meerdere miljarden opgeleverd.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Star Wars ook en dat is ook rotzooi.
Bijna 3 uurquote:Op zaterdag 18 april 2020 00:58 schreef Tyr80 het volgende:
Zit nu "Once Upon a Time In Hollywood" te kijken, "Directed by Antonio Margheriti"
Wel een vermakelijke film, traag en lang wel, maar prima behang.
Zou er ook moeite mee hebben om er aandachtig naar te kijken, daar snap ik Tarantino z’n gevoel voor humor denk ik niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bijna 3 uurHulde
![]()
Wil hem wel zien, maar ik denk dat het niks is en dan 3 uur. Wel een Tarantino fan.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:14 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zou er ook moeite mee hebben om er aandachtig naar te kijken, daar snap ik Tarantino z’n gevoel voor humor denk ik niet goed genoeg voor.
Wel aan te raden hoor, niks slechts aan ofzo.
Geniet ze!quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Vooral dialogen toch? Ik kijk hem wel alleen, hou er wel van.
Hey, inclusief volgordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |