abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 19:57:11 #1
236264 crew  capricia
pi_192556939
En hier weer verder.
Definitely not CIA
  zaterdag 11 april 2020 @ 01:11:33 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192561864
Interessante uitleg waarom ze duizenden liters melk hebben moet weggooien in Wisconsin:
https://www.reddit.com/r/(...)_56k_pounds_of_milk/

quote:
https://mobile.twitter.co(...)/1247876205564526593
I've seen over the last few days a lot of stories, comments and mixed messages about farmers having to dump milk.

I thought I'd clear a few things up as the perspective from the farm.

A thread:
We were included in the farmers asked to dump milk. We dumped a little over 4000L of raw unpasteurized milk. It's what we produce over a 48 hour period.

In case you are wondering, it's not a fun thing to do. We are proud of the work we do & the nutrition we provide. We don't want to see that wasted.

Of course the question comes to why. First off it has nothing to do with price. Milk in Canada has a fixed price coming from the farm, depending on what it's used for. Whether it's a big order or a small one, whether it's today or the first of March - the price is set.

Second has to do with shelf life. Of course milk doesn't last forever and this is especially true of raw, unpasteurized milk. It's required to be picked up from our farm within 72 hours. And then would need to be processed within a day or two. It can't just sit and wait.

Third challenge is storage. I said it's required to be picked up within 72 hours, but our farm & most others only have 48 hours worth of milk storage on farm. That's because milk is picked up every 48 hours. It would be an extra cost that would have to be accounted for.

The same is with tanker trucks. There are enough milk trucks to pick up every farm every 48 hours. But there isn't a fleet waiting for more. That would be an extra cost that no one has wanted to pay. So once it's picked up, it has to be unloaded within the day.
That brings us to processors. And I feel for all of them right now.

Before this started, demand was pretty constant. Tim Hortons would need a pretty steady amount of cream week to week. My Loblaws store would need a pretty steady amount of 2%.

Processors would be able to adapt to small increases or decreases. But what's happened over the last few weeks is nothing short of a absolute shock to the system. Plus, many are working with new rules of physical distancing for employees to make sure they stay healthy & operating
Figures out of the US (Cdn #'s should come soon) show increases through retail of 53% in milk, 84% in cheese, 127% for butter. All while food service demand collapsed.

Keep in mind food service wants buckets of sour cream, not tubs, or 10lb bags of shredded cheese, not packets. Think even cream where Tim's uses a big bag of cream through a SureShot machine, while you want 500ml at a time.

Those processing lines can't change overnight. It takes millions in new equipment and packaging to convert those. So you've got retail lines that can't keep up while food service lines are completely backed up or shut down.

Having processing lines just sitting waiting for this occassion would be another cost that no one wanted to cover. It would have been passed on to consumers that typically don't want to pay more than they have to.

Finally you've got retail logistics. If it took 2 truck loads a day to keep a grocery store stocked in February, all the extra demand means it now might take 3 or 4. That's more trucks. More drivers.

Unfortunately all that combined meant something have to break. In our business of milk, some raw milk had no where to go. So a few hundred farms out of the 3900 in Ontario were asked to dump 2 days worth of production. The next question is what about food banks?

It's a great question. But again we run into the challenge of it being raw and unpasteurized. A food bank can do nothing with a 40,000L tanker at its back door. They aren't processors.

If anyone knows of an available line that can pastueruize, process and package milk I'd love to hear from them. But all those lines are tied up filling orders for grocers. And foodservice lines aren't packaging in a usable form for food banks.

Fortunately, as dairy farmers in ON we're donating close to 100K litres each month to food banks. Not because of the crisis, but because hundreds of farms have done it for many years. That milk was donated last month, the month before and the month before that. It will continue.

We can do better though. But the food chain can't evolve overnight. @modernfarmer had a great thread on this subject. It's pinned on his profile so look it up & make sure you're following his story as a pig farmer.

Struggles in the food chain are going to continue over the next several weeks. We'll all do our best to cope, but know the struggles are real. Solutions aren't simple. Or cheap. They'll take a lot of work but they will come.

In the meantime, no matter where you are in the food chain, know how important your work is. And I hope your struggles are ones you can come out the other side from.
And of course if you need to talk, look up resources like Farm-Help lines, @domoreag or reach out it friends.


[ Bericht 20% gewijzigd door slashdotter3 op 11-04-2020 01:21:37 ]
pi_192561979
Nog steeds nergens meel en toiletpapier te krijgen hier. Verder alle schappen vol.

Moest vandaag ook even naar de Albert Heijn, viel me tegen daar. Je moest wel een karretje of.mandje maar om deze te pakken eerst een stukje richting kassa's lopen. Daardoor kruiste je onnodig mensen die al betaald hadden en liep je elkaar in de weg. Karretjes werden ook niet schoongemaakt. Je werd gewoon geacht zelf een kar te pakken, ook al was die 2 seconden daarvoor door iemand teruggezet

Dan doet de Dekamarkt dat toch stukken beter hier.
pi_192562728
quote:
Ik koop alleen maar diepvriesgroenten en fruit uit blik.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192562805
Bij Picnic bestellen lukt mij inmiddels niet meer.
Ik zag in de app (ergens in afgelopen dagen) een pop-up bericht dat je nog maar tot 4 dagen vooruit boodschappen kunt bestellen bij Picnic, maar vreemd genoeg kom ik dit bericht nergens anders tegen. Ik ga er vanuit dat dit wel klopt, want het lukt mij in elk geval niet meer om een week vooruit te bestellen ;(
Ik stap (voorlopig) over naar de Plus (gecombineerd met af en toe een bezoek aan de Appie).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 11 april 2020 @ 08:01:44 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192562968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 06:55 schreef KillerBee4ever het volgende:
Bij Picnic bestellen lukt mij inmiddels niet meer.
Ik zag in de app (ergens in afgelopen dagen) een pop-up bericht dat je nog maar tot 4 dagen vooruit boodschappen kunt bestellen bij Picnic, maar vreemd genoeg kom ik dit bericht nergens anders tegen. Ik ga er vanuit dat dit wel klopt, want het lukt mij in elk geval niet meer om een week vooruit te bestellen ;(
Ik stap (voorlopig) over naar de Plus (gecombineerd met af en toe een bezoek aan de Appie).
Ik zag het bericht ook. Terwijl wel alles een week dicht zit als ik nu kijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 11 april 2020 @ 08:03:09 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192562978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 06:55 schreef KillerBee4ever het volgende:
Bij Picnic bestellen lukt mij inmiddels niet meer.
Ik zag in de app (ergens in afgelopen dagen) een pop-up bericht dat je nog maar tot 4 dagen vooruit boodschappen kunt bestellen bij Picnic, maar vreemd genoeg kom ik dit bericht nergens anders tegen. Ik ga er vanuit dat dit wel klopt, want het lukt mij in elk geval niet meer om een week vooruit te bestellen ;(
Ik stap (voorlopig) over naar de Plus (gecombineerd met af en toe een bezoek aan de Appie).
Ik kan gewoon een week vooruit bestellen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192563035
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:03 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik kan gewoon een week vooruit bestellen.
Dan is het misschien alleen in bepaalde delen van het land?
Als je hier in de app uberhaupt onderscheid in kunt maken? :?

Ik zie trouwens wél tot 7 dagen vooruit, ik kan alleen niet meer 7 dagen vooruit bestellen.
De bezorgslots over een week zijn gewoon direct dicht, zodra je om 9 uur klaar zit om te bestellen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 11 april 2020 @ 08:15:35 #9
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192563042
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:13 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dan is het misschien alleen in bepaalde delen van het land?
Als je hier in de app uberhaupt onderscheid in kunt maken? :?
Wellicht afhankelijk van het distributiecentrum dat de producten moet leveren.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192563049
Yep, kan ook nog idd. Volgende maand krijgt Picnic er gelukkig een distributiecentrum bij, hopelijk wordt het dan iets normaler met bestellen :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192563473
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef quirina het volgende:
Vandaag boodschapjes van de Albert Heijn aan de deur.
Wat werkt dat betalen met de app knullig zeg!
Dat dat niet met Apple Pay kan.
Nee moest een code lezen en dan kwam er een betaalverzoekje. :')
Kunnen ze niet beter instellen dat je vooraf betaalt? Net zoals bij Picnic.
  zaterdag 11 april 2020 @ 09:09:18 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192563566
quote:
19s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag het bericht ook. Terwijl wel alles een week dicht zit als ik nu kijk.
Als ik nu in de app kijk kan ik woensdag laten leveren maar zit zaterdag vol.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 11 april 2020 @ 09:41:12 #13
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192563928
Vanochtend zonder erg in de rij gaan staan bij de enige kassa waar je nog met geld kunt betalen. Nou dat heb ik geweten. Die mensen teuten en zeuren over van alles en vallen dood op elke cent. Ik stond er 3 x zo lang als de mensen in de rijen voor de pin kassa's . Pffff dat doe ik nooit meer. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192563976
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:13 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dan is het misschien alleen in bepaalde delen van het land?
Als je hier in de app uberhaupt onderscheid in kunt maken? :?

Ik zie trouwens wél tot 7 dagen vooruit, ik kan alleen niet meer 7 dagen vooruit bestellen.
De bezorgslots over een week zijn gewoon direct dicht, zodra je om 9 uur klaar zit om te bestellen.
Haha, hier alleen maandag nog één slot vrij strak om 9.00 vanochtend. Niet ideaal, maar allang blij dat ik er tussen ben gekomen.
pi_192564134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:44 schreef trustychords het volgende:

[..]

Haha, hier alleen maandag nog één slot vrij strak om 9.00 vanochtend. Niet ideaal, maar allang blij dat ik er tussen ben gekomen.
Dat werkt voor mij helaas niet, ik ben echt aangewezen op de vrijdag, of uiterlijk zaterdag, omdat ik bepaalde vers producten (groenten) in het weekend wil gebruiken, die zijn toch beperkt houdbaar.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:01:09 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192564170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:59 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat werkt voor mij helaas niet, ik ben echt aangewezen op de vrijdag, of uiterlijk zaterdag, omdat ik bepaalde vers producten (groenten) in het weekend wil gebruiken, die zijn toch beperkt houdbaar.
:'(

Ben geraakt door je verhaal.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192564220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:44 schreef trustychords het volgende:

[..]

Haha, hier alleen maandag nog één slot vrij strak om 9.00 vanochtend. Niet ideaal, maar allang blij dat ik er tussen ben gekomen.
Of je gaat gewoon zelf naar de supermarkt?
pi_192564238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:01 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

:'(

Ben geraakt door je verhaal.
Ik ook, wat een treurnis, de wereld is kapot. Ik leef met deze personen mee!

Was er maar een andere manier waarop je gemakkelijk, op een veilige manier, zonder dagen te wachten aan je fruit kan komen....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2020 10:05:59 ]
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:06:23 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192564250
Dit topic gaat toch over naar de supermarkt gaan ipv er NIET heengaan maar thuis laten bezorgen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:06:55 #20
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192564267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:05 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Ik ook, wat een treurnis, de wereld is kapot. Ik leef met deze personen mee!

Was er maar een andere manier waarop je gemakkelijk, op een veilige manier, zonder dagen te wachten aan je fruit kan komen....
Naja, risicolopers daargelaten dan he, miep miep miep.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192564268
Na het lezen van dat melk-verhaal, snap ik het wel van de aardappels en sierteelt. Toch vind ik het jammer dat ze niet gewoon grote zakken aardappel en grote bossen bloemen verkopen voor een iets schappelijkere prijs. Voedselbank kan zelf porties maken van grote zakken, en ik zou best een grote zak kopen omdat het goed te bewaren is. En hoe leuk is het om een keer in je leven een xxl boeket in huis te hebben!
pi_192564348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:01 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

:'(

Ben geraakt door je verhaal.
:Y :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:06 schreef deedeetee het volgende:
Dit topic gaat toch over naar de supermarkt gaan ipv er NIET heengaan maar thuis laten bezorgen ?
Deze topicreeks wordt echt al langer gebruikt voor beiden: zelf naar supermarkt, of laten bezorgen door supermarkt ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192564374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:59 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat werkt voor mij helaas niet, ik ben echt aangewezen op de vrijdag, of uiterlijk zaterdag, omdat ik bepaalde vers producten (groenten) in het weekend wil gebruiken, die zijn toch beperkt houdbaar.
Dan ga je toch naar de groenteboer?
Verder is vers niet altijd wat het lijkt: de winterpeen bijvoorbeeld is vorig jaar augustus geoogst.
En verse groente blijft heus wel een week goed als je het goed bewaart.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:14:27 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192564392
Ben nu 2x bij de Aldi geweest. Karretje zelf schoonmaken. Het was rustig, mensen deden normaal en hielden afstand, allemaal prima.

Gisteren naar de Jumbo geweest. Karretjes worden schoongemaakt, hekken zodat uit en ingaand niet kruisen etc. Maar 1 m na binnenkomst staat al iemand te twijfelen over wat ze zou gaan kopen. Mensen liepen kriskras door de winkel, keken nergens naar. Het was m.i. veel te druk in de winkel. De paden waren veel te smal en bij de broodafdeling zijn smalle gangen die wat schuin staan tov de rest, daar kon je niet doorheen dus moesten mensen draaien en elkaar voorbij etc. Wat een chaos :N
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192564417
Het zal je misschien verbazen, maar hier in de wijk heb ik geen groenteboer.
Ik haal (of laat bezorgen) alles in de supermarkt.
En ja, ik ga vaak genoeg op pad om zelf (losse) boodschappen te halen, maar zonder rijbewijs, vind ik het prettiger om te laten bezorgen, zeker de zwaardere producten. En als ik volgens sommigen dan toch extra reden nodig heb om online te bestellen: ik werk in de zorg en ben ook nog steeds volledig aan het werk. Mag ik dan nu wél online bestellen, is het nu goed zo? ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:18:45 #26
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192564430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:16 schreef KillerBee4ever het volgende:
Het zal je misschien verbazen, maar hier in de wijk heb ik geen groenteboer.
Ik haal (of laat bezorgen) alles in de supermarkt.
En ja, ik ga vaak genoeg op pad om zelf (losse) boodschappen te halen, maar zonder rijbewijs, vind ik het prettiger om te laten bezorgen, zeker de zwaardere producten. En als ik volgens sommigen dan toch extra reden nodig heb om online te bestellen: ik werk in de zorg en ben ook nog steeds volledig aan het werk. Mag ik dan nu wél online bestellen, is het nu goed zo? ;)
Meid jij mag alles, you go girl! *O* *O*

Of nee: you stay at home and wait for the deliveryman girl!
*O* *O* *;
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192564436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:18 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Meid jij mag alles, you go girl! *O* *O*

Of nee: you stay at home and wait for the deliveryman girl!
*O* *O* *;
*;
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 13 april 2020 @ 12:02:59 #28
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192594888
Straks naar de Jumbo verse groente is bijna op.

To mondkapje or not to mandkapje? :? :X :?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  maandag 13 april 2020 @ 12:32:50 #30
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192595090
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
To mondkapje or not to mandkapje? :? :X :?
Ik vind het onzin. (Maarja, dat is mijn mening!) ;)
  maandag 13 april 2020 @ 12:49:25 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_192595343
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:32 schreef Bocaj het volgende:


Ik vind het onzin. (Maarja, dat is mijn mening!) ;)
Ik ook😳.
pi_192595444
Bij mij in de buurtsuper staat er een meisje achter de kassa met iets wat op een stofmasker lijkt. Niet te verstaan.

Overigens hebben medewerkers van AH en cadeaubon gekregen voor hun inzet de afgelopen weken *O*
  maandag 13 april 2020 @ 13:32:30 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192595832
Gisteren bij de AH geweest, er stond wel een medewerker mandjes te behandelen maar die liep tussendoor vrolijk weg en het was totaal niet duidelijk welk mandje wel en welk niet was schoongemaakt.

Waardeloze aanpak daar. Als Corona via mandjes kan worden overgedragen dan gaat dat hier iig gruwelijk mis.
pi_192595915
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Gisteren bij de AH geweest, er stond wel een medewerker mandjes te behandelen maar die liep tussendoor vrolijk weg en het was totaal niet duidelijk welk mandje wel en welk niet was schoongemaakt.

Waardeloze aanpak daar. Als Corona via mandjes kan worden overgedragen dan gaat dat hier iig gruwelijk mis.
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 13 april 2020 @ 13:47:56 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192596034
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.
Winkelen is sowieso een risico.
Gewoon je handen goed wassen na afloop en tussendoor niet met je tengels aan je gezicht zitten.
De rest is paranoia.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192596235
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 13:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Winkelen is sowieso een risico.
Gewoon je handen goed wassen na afloop en tussendoor niet met je tengels aan je gezicht zitten.
De rest is paranoia.
Dat is idd ook hoe ik het doe ja. Winkel in, boodschappen doen, netjes afstand houden en niet aan je kop zitten. Meteen naar huis. Klauwen wassen, boodschappen opruimen, even de klinken die ik aangeraakt heb afdoen met een doekje en weer klauwen wassen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_192596552
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij mij in de buurtsuper staat er een meisje achter de kassa met iets wat op een stofmasker lijkt. Niet te verstaan.

Overigens hebben medewerkers van AH en cadeaubon gekregen voor hun inzet de afgelopen weken *O*
Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?
pi_192596583
Met mondkapje gegaan helaas is het mondkapje niet goed gebleken omdat langs mijn neus lekkage is.

Maar goed..

Het was rustig dus ging het wel regelijk op een elektrischestepmongool na dan.

Die ging te dicht achter mij staan bij de kassa.

En de mevrouw voor mij was takketraag met het inpakken .. ook niet handig als je rijen wil vermijden.

En twee dingen die ik wilde waren er nog steeds niet...

Huttekasse en Hete kip -O-
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_192596586
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 14:15 schreef Farenji het volgende:

[..]

Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
  maandag 13 april 2020 @ 14:18:11 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192596600
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
HIERRRRR... heb jij...... een sigaar uit eigen doos!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 13 april 2020 @ 14:18:25 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192596604
Als ik AH was, zou ik ook even een spontane soheewatleuk-actie op social media opstarten, van dankbare en betrokken medewerkers!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192596651
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef Ringo het volgende:

[..]

HIERRRRR... heb jij...... een sigaar uit eigen doos!
Aangezien Bol.com ook onderdeel is van Ahold heb je dus keus zat.

En ze hadden ook niks kunnen geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 14:23:17 ]
pi_192596658
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
Beter dan niks ja... Maar bij een fatsoenlijk bedrijf krijg je in dergelijke gevallen een bonus, in echt geld. Ahold maakt zich er weer lekker goedkoop vanaf. Zelf dikke vette winsten binnenharken en dan deze essentiele medewerkers afschepen met een sigaar uit eigen doos.
  maandag 13 april 2020 @ 14:23:49 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192596679
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Aangezien Bol.com ook onderdeel is van Ahold heb je dus keus zat.

En ze hadden ook niks kunnen geven.
Zo, heb je aandelen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192596688
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 14:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo, heb je aandelen?
Nee.

Nog meer kortzichtige opmerkingen?
  maandag 13 april 2020 @ 14:25:57 #46
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192596707
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Nee.
Oh, het is gewoon je hobby om met de boardroom mee te praten?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192596708
Tja van Neerland's grootste kruidenier kun je natuurlijk ook een kruideniersmentaliteit verwachten.
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 14:29:45 #48
236264 crew  capricia
pi_192596748
Klaar nu.
We gaan weer ontopic.
Definitely not CIA
  maandag 13 april 2020 @ 17:26:04 #49
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_192599302
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-supermarkt-a3996617

Politieagentje spelen in eigen supermarkt
Winkelen Managers van supermarkten wisten niet wat hun overkwam. Lange rijen voor de deur, lege schappen, chaotische bevoorrading, plexiglasschermen, strepen op de vloer. Drie van hen blikken terug op de voorbije weken.
pi_192600071
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 06:13 schreef superniger het volgende:

[..]

Ik koop alleen maar diepvriesgroenten en fruit uit blik.
ik word zo moe van al die "ooe het zit hier op en daar op ... en het blijft EEUWENLANG in de lucht hangen. En kijk eens onder je schoen! Daar zit het ook!1! "
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')