Ik bestel al zeven jaar online bij Albert Hein. Reden is omdat ik geen rijbewijs hebt. Vanochtend boodschapjes thuis gekregen . Ze hadden alles wat ik bestelde.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:35 schreef quirina het volgende:
Broeinest van covid19
Daarom bestel ik zoveel mogelijk online.
Dit👍quote:Op zondag 5 april 2020 15:51 schreef Aesthetics_ het volgende:
Nergens last van met AH thuisbezorging
Ja zijn statiegeld tassen iets van 5 cent.quote:Op zondag 5 april 2020 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Lekker voor het milieu, of zijn het net als bij PicNic statiegeld tassen?
Dat heb ik voor de zekerheid ook gedaan. Kleine moeite. Alleen voorverpakte dingen (voorverpakte bananen, traytje appels, zak wortels) gekocht. Tenzij ze flink verhit gaan worden (prei, bloemkool, etc.).quote:Op donderdag 9 april 2020 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daarom pak ik al een tijd geen losse tomaten en fruit. Je kunt ze uiteraard wel wassen, maar toch... Vind het geen fijn idee.
Schil van appelen, peren, perziken, nectarines etc. wel. Althans, ik wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:30 schreef Apotheose het volgende:
bananen hebben een schil. Meestal eet je die niet op.
Jezus, wat een calorieën in die reep!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef Salina het volgende:
Ik heb gisteren bij de Action per ongeluk Corona gekocht.Kwam er achter toen ik thuis was.
[ afbeelding ]
Voel me nog wel OK na een reep. Even de incubatietijd afwachten.
Overigens kwam ik mezelf laatst bij de Aldi ook al tegen in de verkoop.![]()
[ afbeelding ]
Ook daar kwam ik achter toen ik thuis was.
Verder is de Action prima geregeld hier: veel aanwijzingen/posters, strepen buiten de winkel (1,5m uit elkaar) waar mensen moeten staan, winkelwagentje werd netjes schoongemaakt door iemand buiten)...
Beter dan Aldi en Jumbo hier.
Jumbo is een beetje matig. Op posters staat dat je verplicht een winkelwagen moet hebben, maar als er geen beveiliging/personeel bij de poortjes staat loop je gewoon naar binnen zonder wagentje.
En laatst zag ik een personeelslid gewoon mandjes uitdelen aan bezoekers, terwijl de wagentjes er naast staan en overal op posters staat dat je verplicht een wagentje moet hebben.
Ik heb maar niets gezegd en moest op dat moment toch niet bij de Jumbo zijn, maar aan dat soort kleine oneffenheden kan ik me wel storen soms.
240 geloof ik. Valt best mee. En ik heb er 2 meegenomen. Er zijn wel ongezondere dingen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Jezus, wat een calorieën in die reep!
Voor het zelfde aantal kcal/vet/suiker neem ik liever een Snickers denk ikquote:Op donderdag 9 april 2020 17:35 schreef Salina het volgende:
[..]
240 geloof ik. Valt best mee. En ik heb er 2 meegenomen. Er zijn wel ongezondere dingen.
Deze waren ¤ 0,39 per stuk. Ik had ze nooit eerder gezien en dacht, ik neem er een paar mee. Op zich zijn er lekkerder dingen ja, maar goed, voor zo weinig centjes...quote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Voor het zelfde aantal kcal/vet/suiker neem ik liever een Snickers denk ik
Nah. Het werkt in elk geval en je hoeft niets aan te raken qua betaalautomaat. Ik vind het allang best.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef quirina het volgende:
Vandaag boodschapjes van de Albert Heijn aan de deur.
Wat werkt dat betalen met de app knullig zeg!
Dat dat niet met Apple Pay kan.
Nee moest een code lezen en dan kwam er een betaalverzoekje.
Is er geen Appie Pay?.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef quirina het volgende:
QR-code? Bij ABN werkt dat perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef quirina het volgende:
Dit is in principe de echte dreiging: al die bewuste huisvrouwen die dit soort shit kopen. Men maakt hiermee alles wat goed en nodig is (ook) kapot. Dit is zo fucking onverstandig en kortzichtig. Domme domme mensen die het virus denken te bezweren met dit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh, de bruine, die je moet verdunnen? Ja, die heb ik ook staan.
Gebruik ik echter weinig, geen fijn spul, te vettig.
[ afbeelding ]
Uitverkocht, echter alternatief niet.
[ afbeelding ]
Dr. Johnson's Antiseptic Disinfectant kills 99.9 of bactaria 500 ml
9.99
Om desinfecteren gebruik ik alcoholische desinfectie, van Medichem met limoengeur. Inmiddels uitverkocht, prijzen zijn ook verdubbeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dit merk heb ik enkel de spray, heel handig, neem ik ook mee voor onderweg.
[ afbeelding ]
Gelukkig nog 4 flesjes staan.
Ik ontsmette mijn boodschappen al voor de crisis, smetvrees![]()
.
Ja precies en volgens Duits onderzoek kun je zo niet besmet raken:quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit is in principe de echte dreiging: al die bewuste huisvrouwen die dit soort shit kopen. Men maakt hiermee alles wat goed en nodig is (ook) kapot. Dit is zo fucking onverstandig en kortzichtig. Domme domme mensen die het virus denken te bezweren met dit.
Is tegen bacteriën waarvan de bulk juist nuttig en nodig is voor je gezondheid. Maken die domme wijven allemaal kapot. Deze vrouwen zijn gevaarlijker dan het gevreesde virus.
Anders koop jij even voor tien jaar aan zout.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
Ook daar kwam ik achter toen ik thuis was.
Mensen kunnen ook zelf nadenken, hè.quote:Jumbo is een beetje matig. Op posters staat dat je verplicht een winkelwagen moet hebben, maar als er geen beveiliging/personeel bij de poortjes staat loop je gewoon naar binnen zonder wagentje.
Ik betaal met de pinpas.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:06 schreef quirina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |