quote:
Deze topicreeks wordt echt al langer gebruikt voor beiden: zelf naar supermarkt, of laten bezorgen door supermarktquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:06 schreef deedeetee het volgende:
Dit topic gaat toch over naar de supermarkt gaan ipv er NIET heengaan maar thuis laten bezorgen ?
Dan ga je toch naar de groenteboer?quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij helaas niet, ik ben echt aangewezen op de vrijdag, of uiterlijk zaterdag, omdat ik bepaalde vers producten (groenten) in het weekend wil gebruiken, die zijn toch beperkt houdbaar.
Meid jij mag alles, you go girl!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:16 schreef KillerBee4ever het volgende:
Het zal je misschien verbazen, maar hier in de wijk heb ik geen groenteboer.
Ik haal (of laat bezorgen) alles in de supermarkt.
En ja, ik ga vaak genoeg op pad om zelf (losse) boodschappen te halen, maar zonder rijbewijs, vind ik het prettiger om te laten bezorgen, zeker de zwaardere producten. En als ik volgens sommigen dan toch extra reden nodig heb om online te bestellen: ik werk in de zorg en ben ook nog steeds volledig aan het werk. Mag ik dan nu wél online bestellen, is het nu goed zo?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Meid jij mag alles, you go girl!![]()
![]()
Of nee: you stay at home and wait for the deliveryman girl!
![]()
![]()
Ik vind het onzin. (Maarja, dat is mijn mening!)quote:Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
To mondkapje or not to mandkapje?![]()
![]()
Ik ook😳.quote:Op maandag 13 april 2020 12:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind het onzin. (Maarja, dat is mijn mening!)
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.quote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Gisteren bij de AH geweest, er stond wel een medewerker mandjes te behandelen maar die liep tussendoor vrolijk weg en het was totaal niet duidelijk welk mandje wel en welk niet was schoongemaakt.
Waardeloze aanpak daar. Als Corona via mandjes kan worden overgedragen dan gaat dat hier iig gruwelijk mis.
Winkelen is sowieso een risico.quote:Op maandag 13 april 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.
Dat is idd ook hoe ik het doe ja. Winkel in, boodschappen doen, netjes afstand houden en niet aan je kop zitten. Meteen naar huis. Klauwen wassen, boodschappen opruimen, even de klinken die ik aangeraakt heb afdoen met een doekje en weer klauwen wassen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Winkelen is sowieso een risico.
Gewoon je handen goed wassen na afloop en tussendoor niet met je tengels aan je gezicht zitten.
De rest is paranoia.
Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?quote:Op maandag 13 april 2020 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij mij in de buurtsuper staat er een meisje achter de kassa met iets wat op een stofmasker lijkt. Niet te verstaan.
Overigens hebben medewerkers van AH en cadeaubon gekregen voor hun inzet de afgelopen weken![]()
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.quote:Op maandag 13 april 2020 14:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?
HIERRRRR... heb jij...... een sigaar uit eigen doos!quote:Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |