Ik snap niet dat campings nog open zijn. De mijne uit Wassenaar is gewoon netjes gesloten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef Ven1972 het volgende:
Wat willen die Duitsers in ons land, een weekendje doorbrengen op een camping?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 en ik juichen dit moment
Goffer, daar krijgen we het alquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgend weekend nog warmer. 27 in de voorspellingen
Daardoor was 112 niet bereikbaarquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De afgelopen dagen is er bij vier telefoonzendmasten in Nederland brand uitgebroken. Dat gebeurde afgelopen nacht in Nuenen, daarvoor al in Beesd, Rotterdam en Deurne.
NOS
Jezus, krijgen we die onzin hier ook al
Ik kwam gisteren tijdens het lopen het eerste mondkapje tegenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
RIVM herhaalt dat mondkapje niks toevoegt en hamert op handen wassen
Ze blijven stug volhouden.
Het WHO zegt *nog steeds dit*
Ja, dat weten we inderdaad nog niet. En misschien valt het mee. Misschien vinden we snel een medicijn. Of is de groep mensen die immuun is groter dan gedacht. Dat zou mooi zijn. Dan gaan alle restaurants in juli weer openquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:05 schreef kol7680 het volgende:
Hoezo wordt het dan niet meer hetzelfde? Dat weet je toch simpel weg niet. Ook niet de periode. Over een jaar kan het best zijn dat we er compleet naast zaten, ook de zogenoemde “experts”. Je weet het niet.
Nee, ik snap dat ook niet, maar op geopende campings zijn heel veel sanitaire voorzieningen gesloten vanwege het coronavirus. Dat zorgt wel voor vele besmettingen als Duitsers daar zijn, ik hou echt mijn hart vast.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:22 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik snap niet dat campings nog open zijn. De mijne uit Wassenaar is gewoon netjes gesloten.
Hier in Den Haag veel meer. Gisteren al 4 in de Action.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren tijdens het lopen het eerste mondkapje tegen
Belachelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier in Den Haag veel meer. Gisteren al 4 in de Action
Het WHOquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
RIVM herhaalt dat mondkapje niks toevoegt en hamert op handen wassen
Ze blijven stug volhouden.
Het WHO zegt *nog steeds dit*
Den Haag + Action =quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier in Den Haag veel meer. Gisteren al 4 in de Action.
Hoe ze aan die dingen komen is me een compleet raadsel
Ik denk dat we daar ook op moeten inzetten, niet het ontwikkelen van immuniteit maar het dempen van symptomen zodat het geen enorm probleem is wanneer iemand besmet raakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef Nadelspiel het volgende:
Van de Veerdonk: ,,Bradykinine maakt bloedvaten lek. We hebben goede redenen aan te nemen dat we bij deze Covid-19-infectie precies dit effect zien. ACE2 receptoren verdwijnen door het virus, waardoor bradykinine vrij spel heeft en de kleine bloedvaten massaal gaan lekken op de plaats van infectie.”
Dat kan wel eens van cruciaal belang zijn bij de behandeling van coronapatiënten. Er bestaan immers middelen om de werking van bradykinine te remmen.
Hoezo? Ze lijken betrouwbaarder dan het RIVMquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het WHO
Die hebben zich al buitenspel gezet
Tuurlijk! Op Wielrennenquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag een kapotte uitlaat wel of lekke band?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoezo? Ze lijken betrouwbaarder dan het RIVM
Deze Action is oke. Ik woon in het nette gedeelte van Den Haagquote:
Want? Nederland doet het vrij aardig volgens mij.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:28 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoezo? Ze lijken betrouwbaarder dan het RIVM
Ik ook, puur omdat JaapGod dichterbij staat.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:29 schreef Doublepain het volgende:
10x meer vertouwen in Jaap en zijn kameraden dan het WHO
Want?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:29 schreef Doublepain het volgende:
10x meer vertouwen in Jaap en zijn kameraden dan het WHO
Mooiquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:11 schreef Ven1972 het volgende:
Het aantal coronapatiënten op intensive cares gedaald naar 1384, een daling van 33 ten opzichte van gisteren.
Bron; nu.nl
Nou de WHO heeft zijn geloofwaardigheid wel een beetje verloren door oa maar niet informatie over het virus, en hoe het te voorkomen, uit Taiwan door te spelen aan de rest van wereld. En we kunnen allemaal raden waarom.quote:
Met name het woord pandemie koste wat kost vermijden was vrij treurig..quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou de WHO heeft zijn geloofwaardigheid wel een beetje verloren door oa maar niet informatie over het virus, en hoe het te voorkomen, uit Taiwan door te spelen aan de rest van wereld. En we kunnen allemaal raden waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |