In Emmen natuurlijk ook al wel beetjequote:
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanaleneiland is wel flink opgeknapt toch afgelopen jaren?
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Emmen natuurlijk ook al wel beetjeVan die Petunia Duffeling buren die je de hele dag in de gaten houden. Of zomaar in je keuken staan zonder aan te bellen Op je muil gauw
Nee wellicht niet. Mb ouders wonen in Woerden en broertje in Ondiep dus ik moet de volgende maar worden. Beetje jammer dat je aan huur rustig 1k kwijt bentquote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
.
[..]
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonen
Rietlanden woonde ik he.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.
Lag misschien aan de straat danquote:
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lag misschien aan de straat dan
Buren vroegen gewoon waarom de deur op slot zathou op hoor
Purperreigerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.
Was prima wonen ja. Qua wooncomfort dan.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ken ik niet. Wel leuk vlakbij het water.
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was prima wonen ja. Qua wooncomfort dan.
De zolder die ik had was net zo groot als mijn studio nu#feelsbad
En dat zwembadquote:Op donderdag 9 april 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.
Ja en fucking duur ook.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zwembad![]()
met die sloeberglijbaan omg dat weet ik nog goed
Ja lijkt me niet echt gezellig ofzo. Je woont toch beetje op vakantieparkquote:Op donderdag 9 april 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.
Ja maar echt hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt gezellig ofzo. Je woont toch beetje op vakantiepark
Terraquote:Op donderdag 9 april 2020 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb jij op school gezeten dan? Esdal dan zeker?
Zat toch ook 1 van de drie met een locatie in Klazienaveen ofzo?quote:
Volgens mij had Klazienaveen een Esdal.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat toch ook 1 van de drie met een locatie in Klazienaveen ofzo?
Oh ik zou er best willen wonen hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
Klazienaveenalleen bij de naam al krijg ik trauma's
Ga je toch lekker in zo'n appartementencomplex in het centrum zitten johquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zou er best willen wonen hoor.Later als ik oud ben.
Na neequote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in zo'n appartementencomplex in het centrum zitten joh
Misschien hebben wij elkaar trouwens wel eens opgestookt via viaquote:
Maar ik zat niet op het Esdal?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben wij elkaar trouwens wel eens opgestookt via via
Hondsrug en Esdal gingen vaak tegen elkaar 'vechten'![]()
Oh overheen gelezenquote:
School voor de boeren enz haha.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh overheen gelezenTerra ken ik niet zo goed
Openbare school?
Niet als je de sociale huur in gaat. Maar ja als je leuk wil zitten moet je 25 jaar ingeschreven staan ofzoquote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wellicht niet. Mb ouders wonen in Woerden en broertje in Ondiep dus ik moet de volgende maar worden. Beetje jammer dat je aan huur rustig 1k kwijt bent
Ja dat is niet te doenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als je de sociale huur in gaat. Maar ja als je leuk wil zitten moet je 25 jaar ingeschreven staan ofzo
Zo kwam ik in Kanaleneiland terecht. En tijdens het studeren was dat prima. Samen met een studiegenoot er in. Flatje voor een gezin. Plus huurtoeslag. Heb nog nooit zo goedkoop gewoond en zat met tien minuten fietsen midden in de stad.quote:
Zie je veel volwassenen ook doen nu nog terwijl ze gewoon werken. Met huisgenoten in gaan wonen. Weet niet of dat nou wat voor mij is.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo kwam ik in Kanaleneiland terecht. En tijdens het studeren was dat prima. Samen met een studiegenoot er in. Flatje voor een gezin. Plus huurtoeslag. Heb nog nooit zo goedkoop gewoond en zat met tien minuten fietsen midden in de stad.
Echt een nare trend. Zie je in de VS ook veel in de grote steden.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je veel volwassenen ook doen nu nog terwijl ze gewoon werken. Met huisgenoten in gaan wonen. Weet niet of dat nou wat voor mij is.
Nou ja, nare trend weet ik niet. Het levert best wat opquote:Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt een nare trend. Zie je in de VS ook veel in de grote steden.
Het heeft tot gevolg minder privacy, lager geboortecijfer en hogere huren.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, nare trend weet ik niet. Het levert best wat op
Maar je gaat ook wel wat achteruit weer in het leven heb ik altijd het idee
Hm ja dat klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft tot gevolg minder privacy, lager geboortecijfer en hogere huren.
wel belangrijk dat we veel baby's maken zodat de nikkers ons niet uitbroeden jaquote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft tot gevolg minder privacy, lager geboortecijfer en hogere huren.
Neequote:
of cultuurquote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk die frisse lucht idd
Weet niet wat je met ons bedoelt, maar is er ooit een tijd geweest dat er meer blanken waren dan negers?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel belangrijk dat we veel baby's maken zodat de nikkers ons niet uitbroeden ja
linkse weg-kijker... ooit heerste ons Ras over deze aarde , toen de grieken minderjarige jongens verkrachtten en overal spierwitte standbeelden stonden. verdedig evropa!quote:Op donderdag 9 april 2020 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet wat je met ons bedoelt, maar is er ooit een tijd geweest dat er meer blanken waren dan negers?
Als je met ons Aziaten bedoelt, dan zie ik dat niet snel gebeuren.
Die jongens vroegen er zelf om met die korte jurkjesquote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
linkse weg-kijker... ooit heerste ons Ras over deze aarde , toen de grieken minderjarige jongens verkrachtten en overal spierwitte standbeelden stonden. verdedig evropa!
Roland zocht jouquote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die jongens vroegen er zelf om met die korte jurkjes
Ja ver hequote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je in Den Haag woont.
>Griekenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
linkse weg-kijker... ooit heerste ons Ras over deze aarde , toen de grieken minderjarige jongens verkrachtten en overal spierwitte standbeelden stonden. verdedig evropa!
Onterechte klachtquote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je in Den Haag woont.
die standbeelden waren ook helemaal niet wit hè? waren in (nogal smakeloze) kleuren geschilderd. kwam ik een jaar geleden pas achterquote:
Heb dat wel eens gehoord, ja. Maar geen idee meer of dat echt waar was.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
die standbeelden waren ook helemaal niet wit hè? waren in (nogal smakeloze) kleuren geschilderd. kwam ik een jaar geleden pas achter
Echt he wat een pussy.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het weer niet alleen af.
Berequote:
Ggmm is m'n allerbeste vriend van heel fokquote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het weer niet alleen af.
#randomfeitjevandedagquote:Op donderdag 9 april 2020 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog wel toen we in Rome waren, dat ons werd verteld dat er ergens een hele kist stond vol met piemels die afgehakt waren van standbeelden omdat een paus het aanstootgevend vond.
Dit zal ik altijd onthouden.
Weet ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ggmm is m'n allerbeste vriend van heel fok
Die faal symboliseert wel zijn hele account op FOK!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die faal symboliseert wel zijn hele account op FOK!
Niet gekliktquote:
Hey kerelquote:Op donderdag 9 april 2020 19:22 schreef Solotovski het volgende:
Mooie dienst was het, pfoe
En gewoon een speech met 'jodendoder' erin. Toch nog gelachen
Naar omstandigheden. Veel steun met de vriendengroep ook, erg fijn.quote:
👊quote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Naar omstandigheden. Veel steun met de vriendengroep ook, erg fijn.
Jaaaaaaah jongen was grapjequote:
Iedereen is dronkenquote:
Oh ja. Jij niet. Ben je al stoned?quote:
Neequote:Op donderdag 9 april 2020 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch, op zijn tijd.
quote:
Over de houdbaarheidsdatum zijnde loempiaquote:
Xdquote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Over de houdbaarheidsdatum zijnde loempia
dat vinden de beestjes ook ahahahah kijk ze krioelenquote:
Ik had gister al een mugquote:Op donderdag 9 april 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat vinden de beestjes ook ahahahah kijk ze krioelen
Werk je niet thuis?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje overwerkt geloof ik...
Merk het ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of te veel koffie gedronken?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOOIT....................quote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of te veel koffie gedronken?
... Uh ja, en dat veronderstelt dat je daar wat voor moet doen, of is dat een heel raar idee?quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOOIT....................
MORGEN WEER EEN HELE KAN
Doen alsof is ook iets doenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Uh ja, en dat veronderstelt dat je daar wat voor moet doen, of is dat een heel raar idee?
Ik vind dit een heel slecht voorbeeld voor Naatjequote:
Doen alsof is wel echt de eerste regel om verder te komen binnen de filosofiequote:Op donderdag 9 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel slecht voorbeeld voor Naatje
Uhu. Maar niet in het levenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doen alsof is wel echt de eerste regel om verder te komen binnen de filosofie
Oke. Leg mij dan maar eens uit hoe doen alsof je verder brengt in leven.quote:
Ik verwijs je naar de serie Mad Menquote:Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Leg mij dan maar eens uit hoe doen alsof je verder brengt in leven.
Ja ik ga een hele serie kijken om een vraag beantwoord te krijgen. Jij bent verbaal sterk. Show itquote:Op donderdag 9 april 2020 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de serie Mad Men
Ik ben fan van Unorthodoxquote:
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat stinkt het hier naar nagellak
Neequote:Op donderdag 9 april 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zolang er maar geen glitter in zit
Nee man ben daar zelf ook altijd slecht in.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh, wilde vragen of jij nog tips voor cadeaus had
Ja echt hequote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat wil die etto toch steeds van jou
Iets met glitters doet het altijd goedquote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh, wilde vragen of jij nog tips voor cadeaus had
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets met glitters doet het altijd goed
Hmmja... zat te denken aan een horloge...quote:Op donderdag 9 april 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man ben daar zelf ook altijd slecht in.
Kun je doenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja... zat te denken aan een horloge...
Dat dus nooit.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets met glitters doet het altijd goed
Zit tegenwoordig weinig verschil meer in doordeweeks en weekend hequote:
dat ja.. en tussen werk en prive... gaat gewoon in een ruk door allemaalquote:Op donderdag 9 april 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig weinig verschil meer in doordeweeks en weekend he
Naja werken of niet werkenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig weinig verschil meer in doordeweeks en weekend he
Maakt niet uit... of ik nou morgen werk of dinsdag weer... moet toch afquote:
????quote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh raar dat de verjaardag van Jezus geen vrije dag is en zijn geboortedag wel
Met deze redenatie zou niemand op de wereld ook maar een dag hoeven werken gezien we allemaal een kind van God zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kon erop wachten dat dat verkeerd gingquote:
ja leek me ook niet slim, maar dat mensen zo laag kunnen zijn.. echt, ga wat nuttigs doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kon erop wachten dat dat verkeerd ging
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij niks over te zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.
Truequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja leek me ook niet slim, maar dat mensen zo laag kunnen zijn.. echt, ga wat nuttigs doen
Wat is er nou weer gebeurdquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True
Al mag ik hem ook totaal niet en vind hem een leugenachtig lui stuk vreten, dat gaat wel te ver inderdaad
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.
Omdat islam geen plek verdiend in onze samenlevingquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijk
Ja gewoon één lijn trekken, alle godsdiensten weg.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijk
Even terug gelezen. Het heeft erg lang geduurd weerquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True
Al mag ik hem ook totaal niet en vind hem een leugenachtig lui stuk vreten, dat gaat wel te ver inderdaad
Aan de ene kant hij, die weer gestalkt wordt met bestellingen en shit, aan de andere kant hij, die weer van alles uit zijn worstenbroodjesduim loopt te zuigen. Same old dusquote:
Jij hebt gesprekken met je TL-buis? Jemig de quarantaine wordt wel erg zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Mijn TL stelde laatst wel iets goeds voor. Iedereen gewoon hetzelfde aantal vrije dagen geven + een aantal extra dagen die je zelf mag inplannen. Als je moslim bent neem je suikerfeest vrij, als je christen bent pinksteren en als je atheist bent kan je gewoon zelf extra vrije dagen kiezen
Ideaal
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt gesprekken met je TL-buis? Jemig de quarantaine wordt wel erg zo.
Wat is jouw oplossing voor het jodenprobleem?quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Damn die orthodoxe joden kunnen dwingend zijn
@Eichmannquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing voor het jodenprobleem?
Schijnen achter alle problemen te zitten!quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Eichmann
Nee laten we dit maar niet doen, maarre, welk jodenprobleem?
Behalve de coronavirus, daar zit een pferd achterquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnen achter alle problemen te zitten!
Nee zo'n smerige vleermuisetende gele aapquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Behalve de coronavirus, daar zit een pferd achter
Ja, en al ons geld in handen te hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnen achter alle problemen te zitten!
Nou nou nouquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee zo'n smerige vleermuisetende gele aap
Hopelijk is dit het einde tijdperk afhaalchinees.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
KLB / [PAINT] De ware oorzaak achter het corona-virusquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een chinees jaquote:
Niet gekliktquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
KLB / [PAINT] De ware oorzaak achter het corona-virus
Gisteren nog Sobibor gekeken, dat was ook wel een bijzonder kamp.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en al ons geld in handen te hebben
NWO, Rothschild dit dat
Voor de bühnequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Maar honden en katten gaan ze zoals het eruit ziet nu mee kappen qua eten. Hopelijk is dat de eerste stap
quote:
Wat flauw weerquote:
Mensen zijn nu eenmaal racistisch, en dat wordt in crisistijden nog erger.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Vind de discriminatie van westerse chinezen nu op dit moment dan wel weer erg tergendMis je toch ook een paar koppelingen in je bovenkamer als je die gaat blamen voor wat ze in China vreten
Als er katten vermist zijn in de wijk verdenk je ook onderbewust dat ene Chinese buurvrouwtjequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Vind de discriminatie van westerse chinezen nu op dit moment dan wel weer erg tergendMis je toch ook een paar koppelingen in je bovenkamer als je die gaat blamen voor wat ze in China vreten
Niet veel anders dan Auschwitz tochquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren nog Sobibor gekeken, dat was ook wel een bijzonder kamp.
Is Chinees een rasquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal racistisch, en dat wordt in crisistijden nog erger.
Niet zo gek allemaal.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
https://youtu.be/1Huvsx6tNos[quote]quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Je weet dondersgoed wat er met 'racistisch' wordt bedoeld. Het is niet zo dat we de Neanderthalers de schuld kunnen geven.quote:
Nee die zijn doodquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat er met 'racistisch' wordt bedoeld. Het is niet zo dat we de Neanderthalers de schuld kunnen geven.
Dat was hier in december al bekend.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:24 schreef JanCees het volgende:
Als die gele apen in januari al gezegd hadden dat er een nieuw virus was hadden we geen pandemie gehad
Chinees, kom eens hierquote:
Wat dan?quote:
Succes nog laatste dagje maatquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:26 schreef JanCees het volgende:
Welterusten he
Zoals gezegd morgen weer hard werken voor m'n coronacenten
Mzzl
Op de dag van aankomst meteen de joodse vrouwen en kinderen vergassen ipv ze eerst nog een tijdje in het kamp houden, en tijdens dronken feestjes random Joden doodknallen of gebruiken als paardquote:
Hm ja, dat klinkt wel anders dan in Auschwitz ja. Daar zaten sommige gewoon al jaren en waren sommige ook dusdanig `opgeklommen' dat ze eigenlijk al wisten niet zoveel te vrezen te hebben als ze het maar uithielden tot de oorlog voorbij wasquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de dag van aankomst meteen de joodse vrouwen en kinderen vergassen ipv ze eerst nog een tijdje in het kamp houden, en tijdens dronken feestjes random Joden doodknallen of gebruiken als paardook elke dag willekeurig gekozen Joden afknallen als ze zich verzamelden.
Al zal dat best ook in andere kampen zo zijn gedaan, maar in die teksten na afloop van de film stond dat Sobibor wel een van de ergste was.
Vooral hoe makkelijk het is voor mensen om andere mensen als totaal minderwaardig te zienquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, dat klinkt wel anders dan in Auschwitz ja. Daar zaten sommige gewoon al jaren en waren sommige ook dusdanig `opgeklommen' dat ze eigenlijk al wisten niet zoveel te vrezen te hebben als ze het maar uithielden tot de oorlog voorbij was
Blijft bizar klinken. De banaliteit van het kwaad
Nou ja, dat is dus een interessante vraag. Ik geloof niet dat die mensen allemaal puur kwaad waren, meer dat ze gewoon deden wat hen gevraagd werd.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral hoe makkelijk het is voor mensen om andere mensen als totaal minderwaardig te zien![]()
Hoe fucked up mensen raken met macht, die misschien daarvoor gewoon hele normale vriendelijke mensen konden zijn. Ik vraag me soms af hoe ik was geweest in die tijd.
Nee natuurlijk is het geen puur kwaad, het haalt vooral het slechtste naar boven wat alle mensen hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus een interessante vraag. Ik geloof niet dat die mensen allemaal puur kwaad waren, meer dat ze gewoon deden wat hen gevraagd werd.
HersenspoelingGenot.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Duizenden simpele arbeiders waren geen geboren moordmachines alleen omdat ze kamp-medewerker waren in de oorlog
Mwah, dat weet ik niet, niet op die manierquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het geen puur kwaad, het haalt vooral het slechtste naar boven wat alle mensen hebben.
Daarom zal het best nog een aantal keer gebeuren in de toekomst.
Nee joh, mensen zijn altijd heel erg beinvloedbaar.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet, niet op die manier
Mensen dachten toen ook anders dan nu he. Waren misschien ook meer beinvloedbaar
Ik ga graag uit van het goede in de mensquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, mensen zijn altijd heel erg beinvloedbaar.
Kijk naar de haat tegen moslims, als er een regime zou komen die met moslims hetzelfde zouden doen als de nazi's met de joden zou Henk de automonteur om de hoek zich ook gewoon als een pure sadist gedragen als hij een kamp moet bewaken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |