Maakt niet uit... of ik nou morgen werk of dinsdag weer... moet toch afquote:
????quote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh raar dat de verjaardag van Jezus geen vrije dag is en zijn geboortedag wel
Met deze redenatie zou niemand op de wereld ook maar een dag hoeven werken gezien we allemaal een kind van God zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kon erop wachten dat dat verkeerd gingquote:
ja leek me ook niet slim, maar dat mensen zo laag kunnen zijn.. echt, ga wat nuttigs doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kon erop wachten dat dat verkeerd ging
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij niks over te zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.
Truequote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja leek me ook niet slim, maar dat mensen zo laag kunnen zijn.. echt, ga wat nuttigs doen
Wat is er nou weer gebeurdquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True
Al mag ik hem ook totaal niet en vind hem een leugenachtig lui stuk vreten, dat gaat wel te ver inderdaad
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijkquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ophouden met die religieuze feestdagen, verzin maar iets nieuws zonder die onzin erbij.
Omdat islam geen plek verdiend in onze samenlevingquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijk
Ja gewoon één lijn trekken, alle godsdiensten weg.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat we in Nederland erg racistisch zijn naar andere godsdiensten. Waarom zijn Suikerfeest en offerfeest geen vrije dag en Pinksteren wel? Belachelijk
Even terug gelezen. Het heeft erg lang geduurd weerquote:Op vrijdag 10 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True
Al mag ik hem ook totaal niet en vind hem een leugenachtig lui stuk vreten, dat gaat wel te ver inderdaad
Aan de ene kant hij, die weer gestalkt wordt met bestellingen en shit, aan de andere kant hij, die weer van alles uit zijn worstenbroodjesduim loopt te zuigen. Same old dusquote:
Jij hebt gesprekken met je TL-buis? Jemig de quarantaine wordt wel erg zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Mijn TL stelde laatst wel iets goeds voor. Iedereen gewoon hetzelfde aantal vrije dagen geven + een aantal extra dagen die je zelf mag inplannen. Als je moslim bent neem je suikerfeest vrij, als je christen bent pinksteren en als je atheist bent kan je gewoon zelf extra vrije dagen kiezen
Ideaal
quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt gesprekken met je TL-buis? Jemig de quarantaine wordt wel erg zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |