In Emmen natuurlijk ook al wel beetjequote:
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanaleneiland is wel flink opgeknapt toch afgelopen jaren?
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Emmen natuurlijk ook al wel beetjeVan die Petunia Duffeling buren die je de hele dag in de gaten houden. Of zomaar in je keuken staan zonder aan te bellen Op je muil gauw
Nee wellicht niet. Mb ouders wonen in Woerden en broertje in Ondiep dus ik moet de volgende maar worden. Beetje jammer dat je aan huur rustig 1k kwijt bentquote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
.
[..]
Klopt. En voor starters is het best leuk maar als gezin zou ik er nog steeds niet willen wonen
Rietlanden woonde ik he.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na valt wel mee hoor, ligt er wel beetje aan in welke buurt je gaat wonen natuurlijk. Emmermeer heeft dat wel.
Lag misschien aan de straat danquote:
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lag misschien aan de straat dan
Buren vroegen gewoon waarom de deur op slot zathou op hoor
Purperreigerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha meen je.. welke straat woonde je? Je woont er niet meer dus boeiend.
Was prima wonen ja. Qua wooncomfort dan.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ken ik niet. Wel leuk vlakbij het water.
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was prima wonen ja. Qua wooncomfort dan.
De zolder die ik had was net zo groot als mijn studio nu#feelsbad
En dat zwembadquote:Op donderdag 9 april 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.
Ja en fucking duur ook.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zwembad![]()
met die sloeberglijbaan omg dat weet ik nog goed
Ja lijkt me niet echt gezellig ofzo. Je woont toch beetje op vakantieparkquote:Op donderdag 9 april 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woonde in Parc Sandur, was ook prima wonen qua ruimte alleen de wijk was iets minder haha.
Ja maar echt hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet echt gezellig ofzo. Je woont toch beetje op vakantiepark
Terraquote:Op donderdag 9 april 2020 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Waar heb jij op school gezeten dan? Esdal dan zeker?
Zat toch ook 1 van de drie met een locatie in Klazienaveen ofzo?quote:
Volgens mij had Klazienaveen een Esdal.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat toch ook 1 van de drie met een locatie in Klazienaveen ofzo?
Oh ik zou er best willen wonen hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
Klazienaveenalleen bij de naam al krijg ik trauma's
Ga je toch lekker in zo'n appartementencomplex in het centrum zitten johquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zou er best willen wonen hoor.Later als ik oud ben.
Na neequote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in zo'n appartementencomplex in het centrum zitten joh
Misschien hebben wij elkaar trouwens wel eens opgestookt via viaquote:
Maar ik zat niet op het Esdal?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien hebben wij elkaar trouwens wel eens opgestookt via via
Hondsrug en Esdal gingen vaak tegen elkaar 'vechten'![]()
Oh overheen gelezenquote:
School voor de boeren enz haha.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh overheen gelezenTerra ken ik niet zo goed
Openbare school?
Niet als je de sociale huur in gaat. Maar ja als je leuk wil zitten moet je 25 jaar ingeschreven staan ofzoquote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wellicht niet. Mb ouders wonen in Woerden en broertje in Ondiep dus ik moet de volgende maar worden. Beetje jammer dat je aan huur rustig 1k kwijt bent
Ja dat is niet te doenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als je de sociale huur in gaat. Maar ja als je leuk wil zitten moet je 25 jaar ingeschreven staan ofzo
Zo kwam ik in Kanaleneiland terecht. En tijdens het studeren was dat prima. Samen met een studiegenoot er in. Flatje voor een gezin. Plus huurtoeslag. Heb nog nooit zo goedkoop gewoond en zat met tien minuten fietsen midden in de stad.quote:
Zie je veel volwassenen ook doen nu nog terwijl ze gewoon werken. Met huisgenoten in gaan wonen. Weet niet of dat nou wat voor mij is.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo kwam ik in Kanaleneiland terecht. En tijdens het studeren was dat prima. Samen met een studiegenoot er in. Flatje voor een gezin. Plus huurtoeslag. Heb nog nooit zo goedkoop gewoond en zat met tien minuten fietsen midden in de stad.
Echt een nare trend. Zie je in de VS ook veel in de grote steden.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je veel volwassenen ook doen nu nog terwijl ze gewoon werken. Met huisgenoten in gaan wonen. Weet niet of dat nou wat voor mij is.
Nou ja, nare trend weet ik niet. Het levert best wat opquote:Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt een nare trend. Zie je in de VS ook veel in de grote steden.
Het heeft tot gevolg minder privacy, lager geboortecijfer en hogere huren.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, nare trend weet ik niet. Het levert best wat op
Maar je gaat ook wel wat achteruit weer in het leven heb ik altijd het idee
Hm ja dat klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft tot gevolg minder privacy, lager geboortecijfer en hogere huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |