Over wie?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wordt nog een tijdje Thramp inderdaad. Stond overigens een aardig vernietigend stuk op de website van de Volkskrant. @:slobeend
Nietes. Had ook op die andere 70 plussers kunnen slaan. Vernietigend stuk over the Don lijkt me op zich niet zo bijzonder.quote:
Nee maar ik weet dat Arie daar van geniet.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nietes. Had ook op die andere 70 plussers kunnen slaan. Vernietigend stuk over the Don lijkt me op zich niet zo bijzonder.
Joe is schijndood.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan weer winnen met een landslide. @:Mani89
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?quote:
Was ook geen probleem met Reagan.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen inquote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?
Het is bijna alsof ze het bewust doen, ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen in
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net heerlijk gefietst, totdat er een vogel op mijn fiets en armen scheet.
Dat dacht ik ook. Kunnen ze nu niet iemand uit het midden anders dan Bieden aanwijzen. Nu is het nogal dom gespeeld.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen in
Ah, dat is wel gaaf. Fiets best vaak op de Veluwe, maar zie eigenlijk nooit wild.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik had er vandaag paar (mensen) bijna voor de voeten. Eerder deze week ook een ree op paar meter voor me. Wel episch om zo'n heftig slippend beest zo voorlangs te zien schieten.
Iets voor ons wielerkenners?twitter:hetiskoers twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:10:28Aanstaande maandag om 20:30 livestream met quizvragen, invullen via Google Forms. We gaan dat eens uittesten (met een aartsmoeiljke (korte) quiz van het @LeesDeMuur diner)! Als dat lukt volgt er een avondvullende quiz! https://t.co/Ws4GkkCe8L reageer retweet
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Iets voor ons wielerkenners?twitter:hetiskoers twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:10:28Aanstaande maandag om 20:30 livestream met quizvragen, invullen via Google Forms. We gaan dat eens uittesten (met een aartsmoeiljke (korte) quiz van het @:LeesDeMuur diner)! Als dat lukt volgt er een avondvullende quiz! https://t.co/Ws4GkkCe8L reageer retweet
Trump gaat ook nog prima.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was ook geen probleem met Reagan.
Lap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast gefeliciteerd! Vieren met alle vrienden?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Wordt een erg eigenaardige verjaardag morgen
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Episch? Doodeng man.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik had er vandaag paar (mensen) bijna voor de voeten. Eerder deze week ook een ree op paar meter voor me. Wel episch om zo'n heftig slippend beest zo voorlangs te zien schieten.
Proficiat, namens het warme WLR bad een fijne dag gewenst.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Zeker, dit bestaat ook nog eens echt. Categorie roockworst, biefstukc, kipstuckjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brusselman en Sagra Familia waren ook fout, ze moeten consequent zijn
Gefeliciteerd Frank! En een fijne dag inderdaad. Wel vrij?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd Frank!quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Subtiele aankondiging.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Nou, ik ging niet super hard en zat nog wel wat tussen. Ik voelde me niet onveilig. Dat komt eerder door onverwachte acties van mensen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Episch? Doodeng man.
Heb op de Zijpenberg vorig jaar overstekende edelherten op een haar na gemist in de afdaling, zat te trillen als een onderkoelde chihuahua
Als ik zelf na ga, dan is het vaak later op de avond of juist 's ochtends dat je ze ziet. En vaak bij gemengd landschap, dus zowel weiland als bos of bossages.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, dat is wel gaaf. Fiets best vaak op de Veluwe, maar zie eigenlijk nooit wild.
@wimderon @Mani89 Kan dit?twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:24:13Jelle Klaassen veroordeeld tot de webcam. Volg de laatste ontwikkelingen in de sport tijdens de coronacrisis in ons liveblog https://t.co/GLTj3Y8QNW https://t.co/Wx254uWoCI reageer retweet
Ah check, dat scheelt wel inderdaad. Ik ging 50 en het scheelde 2-3 meter met de meest dichtbijzijndequote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, ik ging niet super hard en zat nog wel wat tussen. Ik voelde me niet onveilig. Dat komt eerder door onverwachte acties van mensen.
Ja dat lijkt me beroerd. Eerste keer dat het zo krap was?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah check, dat scheelt wel inderdaad. Ik ging 50 en het scheelde 2-3 meter met de meest dichtbijzijnde
Yes, wel een keer met een groep in Duitsland op de MTB zelfde scenario meegemaakt (al gingen we toen 25-30). De reetjes kruisten toen letterlijk onze groep, gelukkig zat er veel ruimte tussen ons onderling.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me beroerd. Eerste keer dat het zo krap was?
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
Twan Huys gaat vanavond bij 'M' duiding geven over Tiger King.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon @:mani89 Kan dit?twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:24:13Jelle Klaassen veroordeeld tot de webcam. Volg de laatste ontwikkelingen in de sport tijdens de coronacrisis in ons liveblog https://t.co/GLTj3Y8QNW https://t.co/Wx254uWoCI reageer retweet
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
![]()
Ga je kijken?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://m.kro-ncrv.nl/gas(...)e-ban-van-tiger-king
Het altijd gedateerde en nietszeggende Wilhelmus.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
![]()
Gratulierequote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Wat cynisch...quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Willem van Oranje zou zich doodlachen in z'n graf (oké lastig concept) als ie wist dat we 436 jaar na z'n dood nog steeds een propaganda lied over/voor hem zingen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Nee? Het is feitelijk gewoon waar. In veel andere landen hebben ze het wat beter op orde wat dat betreft.quote:
Hoe weet jij nou feitelijk dat Willem van Oranje zich doodlacht in zijn kist om ons volkslied.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee? Het is feitelijk gewoon waar. In veel andere landen hebben ze het wat beter op orde wat dat betreft.
Zesde zintuig.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou feitelijk dat Willem van Oranje zich doodlacht in zijn kist om ons volkslied.
'in de ban van Tiger King'quote:Op donderdag 9 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://m.kro-ncrv.nl/gas(...)e-ban-van-tiger-king
Ach, er zijn kanslozere volkslieden.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Willem van Oranje zou zich doodlachen in z'n graf (oké lastig concept) als ie wist dat we 436 jaar na z'n dood nog steeds een propaganda lied over/voor hem zingen.
Zoals?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, er zijn kanslozere volkslieden.
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.quote:
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit verwacht dat jullie je zo druk kunnen maken om volksliederen.
En oh ja, ik laat mezelf nog liever drie keer van de trap duwen dan dat ik geforceerd het Wilhelmus meezing.
Met de hand op het hart?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.
Voor mij telt alleen Het Zesde Metaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uiteraard telt alleen het zesde couplet
Echt fantastischquote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kringverjaardag met lege stoelen.
Het is wel gezellig agressief ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.quote:
Merci.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe dibbes.
Ben je weet single?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.quote:
Ik had ooit een Braziliaanse vriendin en heb een Braziliaanse vriendinquote:
De Duitsers zouden ook wel eens mogen gaan werken om de geografische details weer te laten kloppen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had ooit een Braziliaanse vriendin en heb een Braziliaanse vriendin
Cool is beter.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
Van harte!quote:Op donderdag 9 april 2020 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Merci.
Overigens ben ik fan van het Nieuw-Zeelandse volkslied.
Vooral het begin is sterk.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Italië is een derdewereldland, maar het volkslied is wel goed. Misschien dat we tijdens de onderhandelingen over eurobonds een ruil kunnen voorstellen?
Ook best wel chill.quote:
Dat hele middenstuk van het album is goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
Hier wat muziek speciaal voor jou dan.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier wat muziek speciaal voor jou dan.
Cool is werelds.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer 'cool' klinkt echt als een vreselijk wijvennummer, met dito teksten.
Luister nou naar die beat man, wie kan hier nou stil van in zijn stoel blijven zitten?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer 'cool' klinkt echt als een vreselijk wijvennummer, met dito teksten.
Ik, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister nou naar die beat man, wie kan hier nou stil van in zijn stoel blijven zitten?
Helaas, dan zal ik je nu met rust laten.quote:
Elk nadeel heeft zijn voordeel dan maarquote:Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kun je zelf kiezen waar je gaat zitten en alle worst en kaas zelf opeten.
Dat hoor je goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankjewel Mani.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, dan zal ik je nu met rust laten.
Was het wel een succes verder? Werd Dua Lipa nog gedraaid?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vannacht een droom dat er een WLR meet was, om een of andere reden had iedereen familieleden meegenomen naar de meet en bleek maxi-mus een transgender.
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was het wel een succes verder? Werd Dua Lipa nog gedraaid?
Heb je een heel duidelijk beeld hoe wij er allemaal uit zien?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.
Ik heb in een dronken bui wel eens aan een meisje gevraagd hoe de relatie met haar ouders was. Ik heb haar nooit meer gesproken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.
Jij was een stuk knapper dan maxi-mus.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je een heel duidelijk beeld hoe wij er allemaal uit zien?
Transgenders zijn er niet in Friesland. Aanstellerig gedoe.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vannacht een droom dat er een WLR meet was, om een of andere reden had iedereen familieleden meegenomen naar de meet en bleek maxi-mus een transgender.
Nederland NSB-land.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Jack is erg obsessief bezig met de drukte in het vondelpark.
Foute voorspellingquote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik voorspel dat RR voor de derde keer mag gaan modden in WLR deze week
Waarom? En geen vertrouwen in Arie?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik voorspel dat RR voor de derde keer mag gaan modden in WLR deze week
Je schaamt je tegenwoordig bijna dat je wel eens op een wielrenfiets zit. Kansloze hetze van hersenloos volk.quote:
Alle motorrijders verpesten het voor alle motorrijders.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Momo het volgende:
Het is natuurlijk wel stom om nu nog in groepjes te gaan rijden of op het randje rijden en mensen afsnijden. Je wilt nu geen ongeluk krijgen. Net zo goed voor motorrijders. Maarja het is maar een kleine groep die het verpest voor de rest.
En een hoop mensen die nu geen zak te doen hebben en maar een racefiets of mountainbike hebben gekocht. Het geld voor een helm was er niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Momo het volgende:
Het is natuurlijk wel stom om nu nog in groepjes te gaan rijden of op het randje rijden en mensen afsnijden. Je wilt nu geen ongeluk krijgen. Net zo goed voor motorrijders. Maarja het is maar een kleine groep die het verpest voor de rest.
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit verwacht dat jullie je zo druk kunnen maken om volksliederen.
En oh ja, ik laat mezelf nog liever drie keer van de trap duwen dan dat ik geforceerd het Wilhelmus meezing.
quote:Barney klaar voor virtuele clash: ‘Hoop dat Phil zich goed heeft voorbereid’
HUISKAMERDUEL MET TAYLOR Raymond van Barneveld stopte al maanden geleden als darter, maar vanavond neemt hij het vanuit huis weer op tegen zijn vroegere rivaal Phil Taylor. Voor het goede doel, wat vermaak én een mogelijke terugkeer in de sport die van de Haagse postbode een miljonair maakte.
Raymond van Barneveld (52) is er nog niet zo in thuis, de wereld van het soft tip darts. Het elektronische bord maakt het mogelijk dat je van afstand tegen elkaar kunt spelen. Ideaal in coronatijden. Alleen de pijltjes zijn van plastic, de pijlpunten niet zo lang en de telling is ook anders. Niet alleen bull’s eye is goed voor vijftig punten, ook de rand eromheen.
,,Voor de 180 gaan ze niet”, zegt Barney, die decennialang zelf juist niet anders deed. De voormalige postbode stopte afgelopen winter als professioneel darter, maar heeft de afgelopen weken tijdens de coronacrisis steeds vaker het bord weer opgezocht. ,,Je verveelt je veel en dus ben ik dagelijks aan het gooien geweest. Ik hoop dat Phil zich goed heeft voorbereid.’’
De wedstrijd Van Barneveld-Taylor, met Barney thuis in Den Haag en de 59-jarige Taylor thuis in Stoke-on-Trent, gaat vanavond volgens het format best of 13 legs. Gekozen is om nu juist wel zo vaak mogelijk de maximale score te gooien. Voor elke 180-score gaat er duizend pond (zo’n 1100 euro) naar het goede doel. Van Barneveld heeft voor de voedselbank in zijn woonplaats gekozen, Taylor speelt voor de gezondheidszorg in Engeland. Zo hopen beide dartslegendes iets bij te dragen.
Los van de gift willen ze ook vermaak bieden in deze sportluwe periode. ,,Ik weet niet wat de impact van de wedstrijd is, maar er is verder natuurlijk helemaal niets’’, zegt Van Barneveld. ,,Dat pijltjes gooien van mij kan overal. Op het dak, in de achtertuin, in de schuur. Pieter van den Hoogenband kan lastig zijn zwembad meenemen.’’
Van Barneveld hoeft vandaag zijn deur niet eens uit voor een wedstrijd. Via internet staat hij al weken met anderen in verbinding dankzij een in het bord ingebouwde camera en microfoon. ,,Van Amerika tot Duitsland en van China tot Japan. Voor andere darters ook wel leuk. Spelen ze opeens tegen een vijfvoudig wereldkampioen. Ik zwaai altijd even naar de camera. Staan ze toch wel even te kijken.’’
Dartsklassieker
Dat zal bij Taylor vanavond minder het geval zijn. Barney tegen The Power, het is een dartsklassieker. Ze speelden door de jaren heen veel memorabele partijen. En volgens velen ook de mooiste ooit, de WK-finale van 2007. Gewonnen door Van Barneveld, al verloor die doorgaans vaker van de al in 2018 gestopte Taylor.
,,Alleen is het wel anders nu’’, zegt Van Barneveld. ,,Zijn verschijning op het podium, dat was altijd wel iets. Dan speelde hij heel langzaam, in zijn eigen tempo. Ik verwacht niet dat ik daar last van zal hebben als hij vanuit huis speelt. Phil heeft nu geen tactieken of foefjes om me uit het ritme te halen, ik ga mijn eigen spel spelen.’’
Van Barneveld zit ook goed in zijn vel. Sinds hij stopte met darts is de druk van het moeten presteren weg. Dat zorgt voor ontspanning. ,,Ik maak tijd voor mijn hobby’s. Ik ben een verzamelaar, bouw heel veel met LEGO en ben thuis wat aan het reorganiseren. Ook heb ik mijn eigen thuisbioscoop met meer dan 2000 films. Joh, ik vermaak me prima.’’
Ook in deze coronacrisis, die de levens van velen verandert. Van Barneveld neemt als suikerpatiënt geen risico en gaat alleen voor het hoognodige de deur uit. ,,Ik ben blij dat ik goed thuis kan zitten, heb genoeg te doen. Ik ken veel darters die niet van verzamelen houden, die hebben een probleem. Ik hoor dat ze niet weten wat ze moeten doen. Normaal gaan ze naar de kroeg en komen ’s nachts om twee uur thuis. Dat is allemaal niet meer.’’
Zijn vriendin
Wat Van Barneveld mist? Zijn vriendin, die in Engeland zit. Ze bellen veel. En daarnaast mist hij toch wel het darts. Vooral de aandacht. ,,Dat is logisch. De fans die ‘Barney Army’ schreeuwen bij wedstrijden, de opkomsten... Ik hoor vaak dat ze het verschrikkelijk vinden dat ik gestopt ben met 52 jaar. Dat snap ik, maar een comeback in het soft tip darts sluit ik niet uit. Ik oefen weer dagelijks en in China, Hawaï en Japan hebben ze kampioenschappen. Waarom ga ik straks daar niet eens kijken? Het niveau is behoorlijk.’’
Van Barneveld heeft de tijd en daarnaast vanavond met Taylor misschien wel de beste sparringpartner die hij zich kan wensen. ,,Niemand weet ook hoelang het gaat duren dat we thuis zitten, daarom is dit ook zo mooi. Gaat die gekkigheid allemaal nog langer duren, dan is dit misschien een manier voor vertier.’’
Te volgen: vanavond vanaf 20.00 uur live op internet bij de sponsors Target Darts en Paddy Power.
Was ik er ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Als goede trol moet je ook niet gelijk vol de aanval in gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topmod Slobgod heeft toegeslagen zie ik.
Als je een goede troll bent zit je ook niet in KLB natuurlijk, daar komen alleen maar debielen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als goede trol moet je ook niet gelijk vol de aanval in gaan.
Ik denk het niet, misschien via webcamverbinding.quote:
Stefan Kung.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou gewoon weer een stofeditie zijn geworden zondag. Wie zou er gewonnen hebben?
Als manager van Nils Politt zeg ik Nils Polittquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou gewoon weer een stofeditie zijn geworden zondag. Wie zou er gewonnen hebben?
https://asiatimes.com/202(...)fixion-reenactments/quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Een vrolijke Goede Vrijdag allemaal, zal er nog gekruisigd gaan worden op de Filipijnen?
Las het net ja, drama. Zo haal je wel de lol uit Pasenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://asiatimes.com/202(...)fixion-reenactments/
Vertel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben niet enthousiast over de aanstaande achtste aflevering van Tiger King.
Tiger King after show hosted by Joel McHale. To see what's happened in their lives since the release of the series.quote:
Je rekende op een nieuw lijk in een kast?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tiger King after show hosted by Joel McHale. To see what's happened in their lives since the release of the series.
Communityquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tiger King after show hosted by Joel McHale. To see what's happened in their lives since the release of the series.
Het relatief goede nieuws verslapt de urgentie denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net terug van supermarkt. Volgens mij hebben of heel veel mensen hier een doodswens of het boeit niemand meer. Anderhalf meter, wat is dat?
Dat zou kunnen ja. Het heerst ook niet echt in dit gebied dus dan is het al snel ach ja denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het relatief goede nieuws verslapt de urgentie denk ik.
Ik ging even naar de Primera maar iedereen hield zich er netjes aan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net terug van supermarkt. Volgens mij hebben of heel veel mensen hier een doodswens of het boeit niemand meer. Anderhalf meter, wat is dat?
Dat hij lekker op een lego blokje gaat staan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel is geen fan van Animal Crossing.
In tijden van corona houden we ons vast aan Robert van Geisel die zegt dat we een eilandspel moeten spelen voor de televisie, wat een leegtequote:Op vrijdag 10 april 2020 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat hij lekker op een lego blokje gaat staan.
Marcel van Rooslul.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel is geen fan van Animal Crossing.
Dat wist ik allang natuurlijk.quote:
18+.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het spel eigenlijk bedoeld voor kinderen of voor alle leeftijden?
*Robert van Gijsselquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tijden van corona houden we ons vast aan Robert van Geisel die zegt dat we een eilandspel moeten spelen voor de televisie, wat een leegte
Bij de Zweedse meubelboer?quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een TV-meubel gekocht, pakket gekregen. Ik druk aan het bouwen tot... Er zijn geen deurhendels bij geleverd
Ik krijg altijd een gigantische bak plaatsvervangende schaamte van dit soort filmpjes.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:18 schreef Remco het volgende:
https://www.instagram.com/p/B-0DFBsnb8q/?igshid=1xvke20caf3wc
Lol Twan en Dylan tussen al die vrouwen
Zo Demi, daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:18 schreef Remco het volgende:
https://www.instagram.com/p/B-0DFBsnb8q/?igshid=1xvke20caf3wc
Lol Twan en Dylan tussen al die vrouwen
Omdat ze nodig zijn ?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een gigantische bak plaatsvervangende schaamte van dit soort filmpjes.
Ik vind dat dit soort filmpjes broodnodig zijn, jij toch ook?quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een gigantische bak plaatsvervangende schaamte van dit soort filmpjes.
Dit is niet leuk.twitter:GiroVdA twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 09:53:48The state of this health emergency make us unable to organize #girovda 2020. We are eager to see you in 2021 and thankful to the people of Saint-Gervais-Mont Blanc, Aosta, Hone, Bard, Fénis, Pollein, Valtournenche as well as all the sponsor brands for all the support. #Staysafe🚴🏼 https://t.co/G0xIYahl6H reageer retweet
Nee, dit kan niet.quote:
Je bent nog te liefquote:Op zaterdag 11 april 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kots op de Gullits, Sjoerd Mossou's en de Leon ten Voordes van deze wereld. Allemaal opsluiten.
Ook op Kenneth?quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kots op de Gullits, Sjoerd Mossou's en de Leon ten Voordes van deze wereld. Allemaal opsluiten.
twitter:kennethperez10 twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 10:57:20@sjoerdmossou De spijker op zijn kop 👍. reageer retweet
Ik ga er op twitter al met gestrekt been in.quote:
Kenneth 'kankerneger' Perez moet helemaal zijn bek houden ja.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook op Kenneth?twitter:kennethperez10 twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 10:57:20@:sjoerdmossou De spijker op zijn kop 👍. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:05 schreef hhh38 het volgende:
Ik kan meer begrip opbrengen voor die columnisten dan voor bestuurders die voor hun beurt praten.
Het doorgaan van het hele verhaal kan alleen met goedkeuring van het RIVM en de overheid. Ik weet niet wat er dan nog mis mee is.quote:
De burgemeester is de overheid. En nee, waarom zouden café's dat in godsnaam moeten doen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het doorgaan van het hele verhaal kan alleen met goedkeuring van het RIVM en de overheid. Ik weet niet wat er dan nog mis mee is.
Of moeten alle café's ook nu alvast maar aankondigen dat ze de hele zomer dichtblijven want "bier is niet belangrijker dan volksgezondheid"?
Ik ben wel blij dat die zure hond van de Telegraaf die vaak over wielrennen schreef gestopt is.quote:
Omdat we blijkbaar bijeenkomsten in de toekomst gaan verbieden, terwijl er nog helemaal geen richtlijnen voor die periode zijn bepaald.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De burgemeester is de overheid. En nee, waarom zouden café's dat in godsnaam moeten doen?
Dus omdat een burgemeester geen voetbalwedstrijden wil in juni, wat elk weldenkend mens begrijpt, moeten ondernemers nu hun zaak de hele zomer dichtgooien. Ja, heel logisch. Goede vergelijking ook.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat we blijkbaar bijeenkomsten in de toekomst gaan verbieden, terwijl er nog helemaal geen richtlijnen voor die periode zijn bepaald.
Ik zie niet in wat er gevaarlijker is aan voetbalwedstrijden zonder publiek dan open café's. En voetbalclubs zijn ook bedrijven.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat een burgemeester geen voetbalwedstrijden wil in juni, wat elk weldenkend mens begrijpt, moeten ondernemers nu hun zaak de hele zomer dichtgooien. Ja, heel logisch. Goede vergelijking ook.
Een burgemeester verbiedt iets versus een ondernemer gooit zijn eigen zaak dicht. Wat begrijp je precies niet aan dit verschil?quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er gevaarlijker is aan voetbalwedstrijden zonder publiek dan open café's. En voetbalclubs zijn ook bedrijven.
Wat is er in godsnaam mis met even afwachten?
Volgens mij willen voorstanders van het niet hervatten van de competitie dat clubs dat vrijwillig besluiten, dat vind ik inderdaad vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een burgemeester verbiedt iets versus een ondernemer gooit zijn eigen zaak dicht. Wat begrijp je precies niet aan dit verschil?
Nogmaals, het punt was ook niet perse het willen door voetballen, hoewel afwachten vrij zinloos is verder.
Oh nu gaat het opeens over de clubs. Ja laten we hier maar mee ophouden inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij willen voorstanders van het niet hervatten van de competitie dat clubs dat vrijwillig besluiten, dat vind ik inderdaad vergelijkbaar.
Maar deze discussie hoort eigenlijk in een ander topic.
Je mag ingrijpen!quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hou maar op inderdaad, wat een waardeloze discussie.
Pas maar op, dadelijk stuur ik Leon ten Voorde op je af.quote:
Het geweten van WLR spreekt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hou maar op inderdaad, wat een waardeloze discussie.
Red_85 is ook echt geniaal.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef Momo het volgende:
Reconhellz is of een troll of gewoon koekkoek.
Ze hebben het zwaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.ed.nl/psv/wil(...)regelmatig~a3537a64/
Dit artikel wil ik jullie niet onthouden.
Is toch wel iets om serieus naar te kijken?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red_85 is ook echt geniaal.
Dit gaat veel te ver. Rot op met dat ding.
Wie dit bedacht heeft mag heel snel terug naar de ddr + een flinke dosis corona krijgen. Drones, spy auto's, tracing apps, als je t hier over hebt dan ben je een aluhoedje, maar het komt wel iedere keer uit.
Oprotten met die bende.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch wel iets om serieus naar te kijken?
Heet dat tegenwoordig niet de Coronatuin?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:11 schreef franklop het volgende:
Op zaterdag naar de Intratuin geweest. Mijn god, wat voel ik mij opeens burgerlijk.
Misschien toch maar jaar langer door met voetbal..
Ik heb geen FOX dan wel Ziggy.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je Foxy en Ziggy al opgezegd?
Had inderdaad gekund.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig niet de Coronatuin?
Ik heb mijn handen vol aan die man.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk stuur ik Leon ten Voorde op je af.
(wat een debiel is dat zeg)
Ik heb Tiger Kings uit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben The Secret Race aan het lezen.
Ontzettend van genoten,hoewel ik voor vrijwel niemand enige vorm van sympathie kan opbrengen.Wat een zeldzame freakshow.quote:
Het is een krankzinnig programma.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ontzettend van genoten,hoewel ik voor vrijwel niemand enige vorm van sympathie kan opbrengen.Wat een zeldzame freakshow.
Afgelopen nacht weer een stuk of vijf van die zendmasten in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:51 schreef Momo het volgende:
Als je nu op twitter kijkt onder reacties van officiële instanties of media over Corona dan zie ik zoveel reacties van complotgekkies over 5G, een vaccin met een chip erin, virus is gemaakt om pensioenprobleem op te lossen etc. Help, zijn er echt zoveel mensen die dit gelovenof zijn alle 250 gekkies keihard aan het schreeuwen overal.
Waarschijnlijk zijn dat dan ook geen 5G mastenquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgelopen nacht weer een stuk of vijf van die zendmasten in de fik gestoken.![]()
Vrij veel hier in de buurt ook, ik neem dan maar aan dat het één gek is. Alsnog totaal bezopen, maar de hoop blijft bestaan dat die groep debielen niet al te groot is.
Exhibit A: Suleyman Boze Turk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof alleen de columnisten vermoeiend zijn in dezen. Iedere dag weer een nieuwsbericht over wanneer competities verder denken te gaan. Ze weten niets, zijn machteloos en toch moeten voetbalbestuurders en andere geldzuchtigen dagelijks hun plasje doen. Het is helaas naïef om te hopen dat ze eens massaal inzien wat voor infantiel systeem er eigenlijk is.
Voetbal staat niet boven alles. Denken we nou echt dat de bestuurders het menen als ze zeggen dat ze willen voetballen, maar als de gezondheid het toelaat? Neem alleen al Atalanta v Valencia, een van de kantelpunten in Europa's coronastrijd.
Als de bron maar niet officieel is, dan zal het vast wel kloppen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat dan ook geen 5G mastenDaar staan er maar een paar van in Nederland nu.
Die berichten staan ook vol spelfouten altijd en de bron is altijd een youtube filmpje met een duister panisch muziekje
Cool, welke?quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb Yves Saint Laurent. @:Mani89
quote:Lego masters
In deze nieuwe spelshow moeten acht duo’s uit Nederland en België binnen een bepaalde tijd de spectaculairste bouwwerken van Lego in elkaar knutselen. Uit het hoofd, want bouwtekeningen zijn niet toegestaan.
Bijna ieder kind speelt met Lego, maar er zijn ook genoeg volwassenen die op zolder de spectaculairste bouwwerken in elkaar knutselen. Deze hobbyisten laten in Lego masters zien wat ze kunnen. Acht duo’s uit Nederland en België krijgen de opdracht binnen een bepaalde tijd een bouwwerk te maken. Uit het hoofd, bouwtekeningen zijn niet toegestaan.
Focus
Ruben Nicolai, die het programma samen met Vlaming Kürt Rogiers presenteert, verbaast zich over de bouwkunsten van de kandidaten. “Nu ik ben ondergedompeld in de bouwstenen, snap ik iets meer van die fascinerende focus die de deelnemers hebben. Het levert creaties op waarbij je je ogen niet gelooft. Mijn jongste kind begint Lego nu trouwens ook te ontdekken. Zo had ik vanmorgen nog zo’n steentje onder mijn voet.”
Een uitstekende keuze, je vriendin mag wel uitkijken. (als je weer naar buiten mag)quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
Lego masters
In deze nieuwe spelshow moeten acht duo’s uit Nederland en België binnen een bepaalde tijd de spectaculairste bouwwerken van Lego in elkaar knutselen. Uit het hoofd, want bouwtekeningen zijn niet toegestaan.
Bijna ieder kind speelt met Lego, maar er zijn ook genoeg volwassenen die op zolder de spectaculairste bouwwerken in elkaar knutselen. Deze hobbyisten laten in Lego masters zien wat ze kunnen. Acht duo’s uit Nederland en België krijgen de opdracht binnen een bepaalde tijd een bouwwerk te maken. Uit het hoofd, bouwtekeningen zijn niet toegestaan.
Focus
Ruben Nicolai, die het programma samen met Vlaming Kürt Rogiers presenteert, verbaast zich over de bouwkunsten van de kandidaten. “Nu ik ben ondergedompeld in de bouwstenen, snap ik iets meer van die fascinerende focus die de deelnemers hebben. Het levert creaties op waarbij je je ogen niet gelooft. Mijn jongste kind begint Lego nu trouwens ook te ontdekken. Zo had ik vanmorgen nog zo’n steentje onder mijn voet.”
Oneens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:27 schreef Chiappucci het volgende:
Dit is het beste dat Lego ooit heeft voortgebracht:
[ afbeelding ]
Genot.quote:
Wacky Wheels speelde ik heel veel. Ken je dat wel?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:32 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar heb ik iets briljants gemist.
Nee ook niet. In de reeks heb ik alleen Lego Island gespeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wacky Wheels speelde ik heel veel. Ken je dat wel?
Die Floris kon het wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Floris de Vleermuisridder, Kapitein Bakboord en Baron von Barron, dat waren sombuddies hoor.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zoiets, puur genot
Lars Boom.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een keer raden van wie deze quote is:
"Ik kon na een koers van 250 kilometer nog 20 keer demarreren."
Johan Museeuw.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een keer raden van wie deze quote is:
"Ik kon na een koers van 250 kilometer nog 20 keer demarreren."
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee weinig interessante artikelen de laatste tijd, en ik ontvang van mijn pa de papieren versie sinds kort.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pieter geen openbaringen in deze tijd?
Ik twijfel ook om het even op te zeggenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee weinig interessante artikelen de laatste tijd, en ik ontvang van mijn pa de papieren versie sinds kort.
Eindeloos gespeeld, wat een godengame.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zoiets, puur genot
Heeft Dick wel eens kunnen winnen eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wacky Races ken ik nog wel. Echt een pracht van een programma.
Speciaal even inhouden om vervolgens je maatje af te kunnen schietenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Wacky Races ken ik nog wel. Echt een pracht van een programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |