Over wie?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wordt nog een tijdje Thramp inderdaad. Stond overigens een aardig vernietigend stuk op de website van de Volkskrant. @:slobeend
Nietes. Had ook op die andere 70 plussers kunnen slaan. Vernietigend stuk over the Don lijkt me op zich niet zo bijzonder.quote:
Nee maar ik weet dat Arie daar van geniet.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nietes. Had ook op die andere 70 plussers kunnen slaan. Vernietigend stuk over the Don lijkt me op zich niet zo bijzonder.
Joe is schijndood.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan weer winnen met een landslide. @:Mani89
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?quote:
Was ook geen probleem met Reagan.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen inquote:Op woensdag 8 april 2020 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man is zo dement als wat. Dat kan toch niet Johan?
Het is bijna alsof ze het bewust doen, ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen in
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net heerlijk gefietst, totdat er een vogel op mijn fiets en armen scheet.
Dat dacht ik ook. Kunnen ze nu niet iemand uit het midden anders dan Bieden aanwijzen. Nu is het nogal dom gespeeld.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eerst Hillary en nu dit .. die Democraten gooien ook wel hun eigen glazen in
Ah, dat is wel gaaf. Fiets best vaak op de Veluwe, maar zie eigenlijk nooit wild.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik had er vandaag paar (mensen) bijna voor de voeten. Eerder deze week ook een ree op paar meter voor me. Wel episch om zo'n heftig slippend beest zo voorlangs te zien schieten.
Iets voor ons wielerkenners?twitter:hetiskoers twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:10:28Aanstaande maandag om 20:30 livestream met quizvragen, invullen via Google Forms. We gaan dat eens uittesten (met een aartsmoeiljke (korte) quiz van het @LeesDeMuur diner)! Als dat lukt volgt er een avondvullende quiz! https://t.co/Ws4GkkCe8L reageer retweet
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Iets voor ons wielerkenners?twitter:hetiskoers twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:10:28Aanstaande maandag om 20:30 livestream met quizvragen, invullen via Google Forms. We gaan dat eens uittesten (met een aartsmoeiljke (korte) quiz van het @:LeesDeMuur diner)! Als dat lukt volgt er een avondvullende quiz! https://t.co/Ws4GkkCe8L reageer retweet
Trump gaat ook nog prima.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was ook geen probleem met Reagan.
Lap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast gefeliciteerd! Vieren met alle vrienden?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Wordt een erg eigenaardige verjaardag morgen
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Episch? Doodeng man.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik had er vandaag paar (mensen) bijna voor de voeten. Eerder deze week ook een ree op paar meter voor me. Wel episch om zo'n heftig slippend beest zo voorlangs te zien schieten.
Proficiat, namens het warme WLR bad een fijne dag gewenst.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Zeker, dit bestaat ook nog eens echt. Categorie roockworst, biefstukc, kipstuckjes.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brusselman en Sagra Familia waren ook fout, ze moeten consequent zijn
Gefeliciteerd Frank! En een fijne dag inderdaad. Wel vrij?quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd Frank!quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Subtiele aankondiging.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Nou, ik ging niet super hard en zat nog wel wat tussen. Ik voelde me niet onveilig. Dat komt eerder door onverwachte acties van mensen.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Episch? Doodeng man.
Heb op de Zijpenberg vorig jaar overstekende edelherten op een haar na gemist in de afdaling, zat te trillen als een onderkoelde chihuahua
Als ik zelf na ga, dan is het vaak later op de avond of juist 's ochtends dat je ze ziet. En vaak bij gemengd landschap, dus zowel weiland als bos of bossages.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, dat is wel gaaf. Fiets best vaak op de Veluwe, maar zie eigenlijk nooit wild.
@wimderon @Mani89 Kan dit?twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:24:13Jelle Klaassen veroordeeld tot de webcam. Volg de laatste ontwikkelingen in de sport tijdens de coronacrisis in ons liveblog https://t.co/GLTj3Y8QNW https://t.co/Wx254uWoCI reageer retweet
Ah check, dat scheelt wel inderdaad. Ik ging 50 en het scheelde 2-3 meter met de meest dichtbijzijndequote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, ik ging niet super hard en zat nog wel wat tussen. Ik voelde me niet onveilig. Dat komt eerder door onverwachte acties van mensen.
Ja dat lijkt me beroerd. Eerste keer dat het zo krap was?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah check, dat scheelt wel inderdaad. Ik ging 50 en het scheelde 2-3 meter met de meest dichtbijzijnde
Yes, wel een keer met een groep in Duitsland op de MTB zelfde scenario meegemaakt (al gingen we toen 25-30). De reetjes kruisten toen letterlijk onze groep, gelukkig zat er veel ruimte tussen ons onderling.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me beroerd. Eerste keer dat het zo krap was?
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
Twan Huys gaat vanavond bij 'M' duiding geven over Tiger King.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon @:mani89 Kan dit?twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 08:24:13Jelle Klaassen veroordeeld tot de webcam. Volg de laatste ontwikkelingen in de sport tijdens de coronacrisis in ons liveblog https://t.co/GLTj3Y8QNW https://t.co/Wx254uWoCI reageer retweet
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
![]()
Ga je kijken?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://m.kro-ncrv.nl/gas(...)e-ban-van-tiger-king
Het altijd gedateerde en nietszeggende Wilhelmus.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het Koninklijk Concertgebouworkest roept op tot het gezamenlijk zingen en spelen van het Wilhelmus op Koningsdag. Het orkest wil zo deze nationale feestdag beginnen met "een groots en positief gebaar van saamhorigheid in deze moeilijke periode".
Het idee is om op maandag 27 april om klokslag 10.00 uur samen het Wilhelmus ten gehore te brengen. De musici van het Concertgebouworkest hopen dat zo veel mogelijk mensen het volkslied dan vanaf het balkon, uit het raam of in de tuin mee willen zingen of spelen.
![]()
Gratulierequote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Wat cynisch...quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Willem van Oranje zou zich doodlachen in z'n graf (oké lastig concept) als ie wist dat we 436 jaar na z'n dood nog steeds een propaganda lied over/voor hem zingen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 april 2020 22:20 schreef franklop het volgende:
Nee? Het is feitelijk gewoon waar. In veel andere landen hebben ze het wat beter op orde wat dat betreft.quote:
Hoe weet jij nou feitelijk dat Willem van Oranje zich doodlacht in zijn kist om ons volkslied.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee? Het is feitelijk gewoon waar. In veel andere landen hebben ze het wat beter op orde wat dat betreft.
Zesde zintuig.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou feitelijk dat Willem van Oranje zich doodlacht in zijn kist om ons volkslied.
'in de ban van Tiger King'quote:Op donderdag 9 april 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://m.kro-ncrv.nl/gas(...)e-ban-van-tiger-king
Ach, er zijn kanslozere volkslieden.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Willem van Oranje zou zich doodlachen in z'n graf (oké lastig concept) als ie wist dat we 436 jaar na z'n dood nog steeds een propaganda lied over/voor hem zingen.
Zoals?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, er zijn kanslozere volkslieden.
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.quote:
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit verwacht dat jullie je zo druk kunnen maken om volksliederen.
En oh ja, ik laat mezelf nog liever drie keer van de trap duwen dan dat ik geforceerd het Wilhelmus meezing.
Met de hand op het hart?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.
Voor mij telt alleen Het Zesde Metaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uiteraard telt alleen het zesde couplet
Echt fantastischquote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kringverjaardag met lege stoelen.
Het is wel gezellig agressief ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.quote:
Merci.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe dibbes.
Ben je weet single?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.quote:
Ik had ooit een Braziliaanse vriendin en heb een Braziliaanse vriendinquote:
De Duitsers zouden ook wel eens mogen gaan werken om de geografische details weer te laten kloppen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had ooit een Braziliaanse vriendin en heb een Braziliaanse vriendin
Cool is beter.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |