Zoals?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, er zijn kanslozere volkslieden.
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.quote:
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frankrijk met hun onzuivere bloed, Algerije met hun geluid van machinegeweren, het altijd onzekere Polen dat al begint met 'Polen bestaat nog' en natuurlijk het lachwekkende 'land of the free and the home of the brave'.
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
Nooit verwacht dat jullie je zo druk kunnen maken om volksliederen.
En oh ja, ik laat mezelf nog liever drie keer van de trap duwen dan dat ik geforceerd het Wilhelmus meezing.
Met de hand op het hart?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zing liever geforceerd het Wilhelmus mee.
Voor mij telt alleen Het Zesde Metaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uiteraard telt alleen het zesde couplet
Echt fantastischquote:Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Kringverjaardag met lege stoelen.
Het is wel gezellig agressief ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het volkslied van Frankrijk wel prima eigenlijk.
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.quote:
Merci.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe dibbes.
Ben je weet single?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo stond mijn ex hier het Braziliaanse volkslied mee te galmen tijdens het WK 2010 voorafgaand aan de wedstrijden van Brazilië.
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.quote:
De Duitsers zouden ook wel eens mogen gaan werken om de geografische details weer te laten kloppen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles beter dan dat gezapige en nietszeggende gedoe van ons.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2020 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had ooit een Braziliaanse vriendin en heb een Braziliaanse vriendin
Cool is beter.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |