Van harte!quote:Op donderdag 9 april 2020 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Merci.
Overigens ben ik fan van het Nieuw-Zeelandse volkslied.
Vooral het begin is sterk.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Italië is een derdewereldland, maar het volkslied is wel goed. Misschien dat we tijdens de onderhandelingen over eurobonds een ruil kunnen voorstellen?
Ook best wel chill.quote:
Dat hele middenstuk van het album is goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
Hier wat muziek speciaal voor jou dan.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier wat muziek speciaal voor jou dan.
Cool is werelds.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer 'cool' klinkt echt als een vreselijk wijvennummer, met dito teksten.
Luister nou naar die beat man, wie kan hier nou stil van in zijn stoel blijven zitten?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat nummer 'cool' klinkt echt als een vreselijk wijvennummer, met dito teksten.
Ik, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister nou naar die beat man, wie kan hier nou stil van in zijn stoel blijven zitten?
Helaas, dan zal ik je nu met rust laten.quote:
Elk nadeel heeft zijn voordeel dan maarquote:Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kun je zelf kiezen waar je gaat zitten en alle worst en kaas zelf opeten.
Dat hoor je goed.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet mijn mening over de nieuwe Dua Lipa toch wat bijstellen, dit is wel een heel goed nummer.
Dankjewel Mani.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, dan zal ik je nu met rust laten.
Was het wel een succes verder? Werd Dua Lipa nog gedraaid?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik had vannacht een droom dat er een WLR meet was, om een of andere reden had iedereen familieleden meegenomen naar de meet en bleek maxi-mus een transgender.
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was het wel een succes verder? Werd Dua Lipa nog gedraaid?
Heb je een heel duidelijk beeld hoe wij er allemaal uit zien?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.
Ik heb in een dronken bui wel eens aan een meisje gevraagd hoe de relatie met haar ouders was. Ik heb haar nooit meer gesproken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, wel dat ik de hele tijd aan het praten was met iemands moeder en oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |