De kopjes suggereren dat het dus vooral in Sodom en Gomorra was, het Bourgondische Noord-Belgie, de stijging?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:22 schreef sigme het volgende:
Voor wie zin heeft om te rekenen op de 'extra' doden (dus de doden die niet geregistreerd zijn als corona-doden maar die wel meer zijn tov 'verwachte sterfte: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/14/sterfte-neemt-toe
Om te zien over er een besmette app drager in je buurt is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Waarvoor zouden we een app moeten krijgen dan?
Het kabinet wil inzetten op apps om de verspreiding van het coronavirus in te dammen, zolang de privacy gewaarborgd is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Waarvoor zouden we een app moeten krijgen dan?
Je weet dat er smartphones zijn van ongeveer 180 euro, met recente Androids?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
We krijgen dus allemaal een app van de overheid?
En alle mensen die nog geen smartfoon hebben (ja, die bestaan en vooral in de doelgroep die het meest kwetsbaar is voor Covid-19), die kunnen er allemaal eentje gaan aanschaffen van die 1.000 euro die we nog steeds van Rutte tegoed hebben?
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Je weet dat er smartphones zijn van ongeveer 180 euro, met recente Androids?
Dan nog heeft een hele grote groep het wel. En dat geeft je ook een duw in de goede richting.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.
Je helemaal volgen, maar wel privacy waarborgen. Lol.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het kabinet wil inzetten op apps om de verspreiding van het coronavirus in te dammen, zolang de privacy gewaarborgd is.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ol-blijf-binnen.html
Het spannende is om iets te verzinnen wat met twee weken terugwerkende kracht functioneert... de maximale tijd van onzekerheid.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je helemaal volgen, maar wel privacy waarborgen. Lol.
Ze kunnen nu al iedereen peilen, als ze willen.
Of, ze maken gewoon gebruik van de mogelijkheden die er wél zijn in plaats van alleen maar te kijken naar wat er niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.
Waar bleek dat dan uit?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
De optie dat het mogelijk verplicht zou worden wijst wel ietwat in die richting.quote:
Ik ken niet speciaal veel mensen, en daarvan toch zeker vijf zonder zo'n ding.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel mensen zouden eigenlijk geen smartphone hebben?
Eis je dat ook van je dure ziekenhuis pakketten?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef fietsie het volgende:
Als het design goed is en de app OpenSource wordt zou ik er mogelijk voor te porren zijn.
Mits ook de garantie dat IBM, Centric, KPMG, Deloitte en noem de hele sloot van overheidscontractanten ook helemaal 0 betrokkenheid hebben. En er ook geen eurocent aan binnenschrapen.
Klein clubje Opensource ontwikkelaars, volledige openheid van code, ook die van de serverside, en transparantie over de beheerspartijen.
Dan gaat zoiets misschien veilig vliegen.
Al zal het dan ineens te weinig kosten en om die reden worden afgeblazen, omdat het teveel contrasteert met de rest van de overheids IT.
Wij hebben heel bewust een keuze voor een EPD gemaakt waarbij dat type partijen nul betrokkenheid hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eis je dat ook pavan je dure ziekenhuis pakketten?
Vanaf wanneer is het een smartphone? Mijn moeder heeft zo'n kekke antieke Nokia 7150, daar kon je mee WAPpenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:20 schreef Kreator het volgende:
Ik ken niemand zonder smartphone. Zelfs mijn halflamme stiefvader heeft een S10.
In antwoord op een vraag van de pers werd gezegd dat er op dit moment wordt gekeken naar de mogelijkheden. Ik vind het wel bijzonder dat er aan zulke bewoordingen conclusies worden verbonden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
De optie dat het mogelijk verplicht zou worden wijst wel ietwat in die richting.
Hoe tijdelijk is tijdelijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef fietsie het volgende:
Ik moet wel even 1 dingetje kwijt.
Ik baal dat mijn kas nu een tijdelijke extra opslagplaats voor tuinspullen is.
Ik kan gewoon niet beginnen met zaaien, en zoals het er nu naar uitziet dit jaar er ook niets in laten groeien.
Mijn gevoel zegt tot ergens voorjaar 2021.quote:
Marktplaats?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt tot ergens voorjaar 2021.
T is toch geen schandpaal? Als jij corona blijkt te hebben krijgen mensen bij wie je de afgelopen tijd in de buurt bent geweest een berichtje. Dat kan dus ook bv een andere klant bij de kapper zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ook een vriend zonder smartphone. En ik zou hem zelf mogelijk ook de deur uit doen als ze dit door gaan zetten. Ik hoef niet openlijk aan de schandpaal.
Het stadje hier wordt trouwens best hard getroffen; 16 doden al. Nu moet ik zeggen dat het me ook niet helemaal verbaast, als ik vandaag keek naar het niveau van stupiditeit vanmiddag. Ik ben omgekeerd bij de supermarkt, teveel achteloos volk. Mag boodschappen doen essentieel zijn, het was een grote besmettingshaard.
We hebben ook 2 hele grote verzorgingshuizen he. Daar vallen de meeste slachtoffers. Hoeveel lijkenwagens ik daar van de week al niet vanaf zag rijden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ook een vriend zonder smartphone. En ik zou hem zelf mogelijk ook de deur uit doen als ze dit door gaan zetten. Ik hoef niet openlijk aan de schandpaal.
Het stadje hier wordt trouwens best hard getroffen; 16 doden al. Nu moet ik zeggen dat het me ook niet helemaal verbaast, als ik vandaag keek naar het niveau van stupiditeit vanmiddag. Ik ben omgekeerd bij de supermarkt, teveel achteloos volk. Mag boodschappen doen essentieel zijn, het was een grote besmettingshaard.
Sjah, 1 heeft het, en in de recreatie ruimte suggereert een enthousiaste medewerker om "Nooit vergeten" aan te heffen, en 4 anderen zijn ook voorzien van het virus...quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben ook 2 hele grote verzorgingshuizen he. Daar vallen de meeste slachtoffers. Hoeveel lijkenwagens ik daar van de week al niet vanaf zag rijden.
Nou, niet heel de woonplaats hoeft te weten dat ik ziek ben. Ik zal de mensen inlichten bij wie ik in de buurt ben geweest, maar ik hou er niet van het laatste nieuws van de buurt te worden. Dan krijg je straks van elke besmetting de schuld, terwijl dat heel niet het geval hoeft te zijn. Ik hecht nog wel een beetje waarde aan mij privacy op medisch gebied.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is toch geen schandpaal? Als jij corona blijkt te hebben krijgen mensen bij wie je de afgelopen tijd in de buurt bent geweest een berichtje. Dat kan dus ook bv een andere klant bij de kapper zijn.
Dat is waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben ook 2 hele grote verzorgingshuizen he. Daar vallen de meeste slachtoffers. Hoeveel lijkenwagens ik daar van de week al niet vanaf zag rijden.
Ik ga er vanuit dat de mensen uit jouw omgeving dan een melding krijgen dat ze mogelijk met iemand in aanraking zijn geweest. Niet specifiek met jou.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, niet heel de woonplaats hoeft te weten dat ik ziek ben. Ik zal de mensen inlichten bij wie ik in de buurt ben geweest, maar ik hou er niet van het laatste nieuws van de buurt te worden. Dan krijg je straks van elke besmetting de schuld, terwijl dat heel niet het geval hoeft te zijn. Ik hecht nog wel een beetje waarde aan mij privacy op medisch gebied.
Dat dus. Er komt heus geen berichtje “candaasje heeft corona” maar “in de afelopen 2 weken bent u in de buurt geweest van iemand die corona heeftquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de mensen uit jouw omgeving dan een melding krijgen dat ze mogelijk met iemand in aanraking zijn geweest. Niet specifiek met jou.
Ja daar kwam ook de dosisregistratie analogie uit voort.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de mensen uit jouw omgeving dan een melding krijgen dat ze mogelijk met iemand in aanraking zijn geweest. Niet specifiek met jou.
Dat minzame lachje van die microbioloogquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whahaha, Thijs vd Brink vs Baudet bij Op1
Die man ontploft binnenkort.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat minzame lachje van die microbioloog
Iedereen heeft op het voorhoofd staan “ wat de fuck is dit”quote:
Smeergeld is de oplossing. Dat doe je toch als land?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft op het voorhoofd staan “ wat de fuck is dit”
Slaat corona ook op je hersenen? Manmanman...wat een idiootquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Smeergeld is de oplossing. Dat doe je toch als land?
nokia 3310 ftwquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
De optie dat het mogelijk verplicht zou worden wijst wel ietwat in die richting.
Ik maak me er verder niet zo'n zorgen over, als er zoiets komt en verplicht wordt, heb ik geen smartfoon meer. Als me dat voor de rechter brengt zie ik dan wel eens verder.
als dat door corona komt heeft ie het uitgevonden!quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slaat corona ook op je hersenen? Manmanman...wat een idioot
Ik zit met iemand zonder prive smartphone op de bank.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In antwoord op een vraag van de pers werd gezegd dat er op dit moment wordt gekeken naar de mogelijkheden. Ik vind het wel bijzonder dat er aan zulke bewoordingen conclusies worden verbonden.
En ik ken 1 persoon zonder smartphone. Mijn 43-jarige neef.
Hmm je kunt bij het cbs downloaden eat het totaal sterftecijfer is van nlquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:22 schreef sigme het volgende:
Voor wie zin heeft om te rekenen op de 'extra' doden (dus de doden die niet geregistreerd zijn als corona-doden maar die wel meer zijn tov 'verwachte sterfte: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/14/sterfte-neemt-toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
...... hoe kan dat tochquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag hier in het park nog een groep aan het sporten waarbij ze elkaar vasthielden. Toen politie kwam om ze te waarschuwen weigerden ze en 1 ging totaal uit z’n plaat. Gearresteerd dus
Gekeken vannacht maar maan zat niet bij mijn slaapkamerkant en andere kant moest ik de deur voor uit dus dat maar niet gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 03:14 schreef AnneX het volgende:
En ik zie de maan! als een grote felle t.l. lamp...
#zij moest pissen.
quote:Op woensdag 8 april 2020 07:53 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
We gaan zo eens meemaken wat de IKEA heeft bedacht tijdens deze Corona tijd.. pak met schoonmaak doekjes gaan mee
Tevens redelijk goed geslapen dus minder last van mn rug.. geen Maan gezien
En ik denk dat een groot gedeelte van de NL-se bevolking die app gewoon doet.. " erbij horen" is toch ook wel een dingetje?
En tevens nog wereld nieuws:Ik neem aan dat je in ieder geval weet dat IKEA al zijn winkels gesloten heeft en dat je alleen online bestelde zaken kunt ophalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor beter slapen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dat je daar 10 euro extra voor betaald.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in ieder geval weet dat IKEA al zijn winkels gesloten heeft en dat je alleen online bestelde zaken kunt ophalen?![]()
voor beter slapen.
2.99 die we vervolgens terug kregen als tegoed bon..quote:Op woensdag 8 april 2020 08:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat je daar 10 euro extra voor betaald.
Wauw....weet even niet wat te zeggenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)s-voorburgwal-146-b/
Ik blijf kijken en nieuwe vreemde dingen ontdekken.
Huh???quote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Die heb ik nergens voor nodigquote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
@:barreltje misschien toch maar condooms hamsteren dan...
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
wow...quote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Huh???
Waarom een berg geld op tafel?
Waarom een foto van een drugs tafel?
Waarom foto's van alle kunstobjecten?
Wel hilarisch dat toilet
Zo veel vragen ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Huh???
Wel hilarisch dat toilet
ik wel....quote:
ik vraag me vooral af.. blijft dat staan als je het huis koopt?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Huh???
Wel hilarisch dat toilet
Oh mijn god, het is helemaal craycray, maar ik vind het wel gaaf.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Dan ligt het er denk ik aan wat je koopt. Voor de hoogslaper werd er 9,99 gerekend.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
2.99 die we vervolgens terug kregen als tegoed bon..
Best prima geregeld dus..
Wel vermakelijk denk ikquote:Op woensdag 8 april 2020 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Mogguh.
Wegens moe lag ik vroeg in bed, viel heerlijk in slaap en werd toen wakker van gegil om middernacht. Uit het geschreeuw en gegil wist ik op te maken dat er een muis in het huis van de buurvrouw zat en dat ze niet meer naar binnen durfde en de kat niet echt z'n best deed.
Ik vind het eigenlijk ook wel gaafquote:Op woensdag 8 april 2020 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh mijn god, het is helemaal craycray, maar ik vind het wel gaaf.
Tot op zekere hoogte. Want ik sliep wel heel lekker, ze heeft een half uur op en af staan gillen tot de kat de muis had, en inslapen is altijd struikelblok, dus ik sliep pas weer rond half 2.quote:
Ik welquote:Op woensdag 8 april 2020 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Want ik sliep wel heel lekker, ze heeft een half uur op en af staan gillen tot de kat de muis had, en inslapen is altijd struikelblok, dus ik sliep pas weer rond half 2.![]()
Ik snap ook niet dat je ZO bang bent voor een muisje.
Ik vind ze niet fijn maar vind het prachtig als collega's op hun tafel springen als iemand 'een muis!' roeptquote:Op woensdag 8 april 2020 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Want ik sliep wel heel lekker, ze heeft een half uur op en af staan gillen tot de kat de muis had, en inslapen is altijd struikelblok, dus ik sliep pas weer rond half 2.![]()
Ik snap ook niet dat je ZO bang bent voor een muisje.
Ik heb zo'n apparaat gebruik toen we zo veel last van schimmel hadden in de caravan. Ik heb geen idee of het hielp.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een luchtreiniger, voor hooikoorts klachten? Ondanks medicatie heb ik nog steeds zere ogen. Het huis moet natuurlijk gelucht worden, en het regent al tijden niet. Wellicht helpt een luchtreiniger?
Ananas & banaan en dan kerrie en maggi door het gehaktquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Spagetti Carbonaramet een salade ernaast
@:Isabeau wat is er zo seventies aan je moeder's zuurkoolschotel?
Mijn moeder heeft geen smartphone en haar verzorgster van 39 evenmin. En het zoontje van die verzorgster ook niet, die jongen wordt 12 in mei.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel mensen zouden eigenlijk geen smartphone hebben?
Warm fruitquote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ananas & banaan en dan kerrie en maggi door het gehakt
[..]
Mijn moeder heeft geen smartphone en haar verzorgster van 39 evenmin. En het zoontje van die verzorgster ook niet, die jongen wordt 12 in mei.
Jross zei dat ik me nooit meer mocht laten leiden door nostalgia.quote:
Nadat hij je goddelijke gerecht had geproefd?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross zei dat ik me nooit meer mocht laten leiden door nostalgia.
*boks*quote:
Stilstaan, en luid en duidelijk zeggen (niet schreeuwen per se, stukje daar onder zeg maar) 'NEE' of 'STOP'. Met je hand zo naar voren als een verkeersmeneer.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Jouw buurvrouw, @:Lonaa
Ik heb tien kilometer gedraafd door het bos. 6 loslopende en 4 aangelijnde honden geteld, dus dat is een betere score dan maandag. Ik ben alleen wel besprongen door een hond van het model Groot Zwart Luidruchtig
Wat hoor je te doen als er een grote hond luid blaffend op je af rent? Ik heb vroeger geleerd dat je dan niet weg moest rennen, want dan ging hij achter je aan om te spelen. Maar stokstijf blijven staan lijkt ook niet echt te helpen. Iemand tips?
Ik zou me daar ook een hoop meer zorgen over maken als ik een Dora bij me had gehad.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stilstaan, en luid en duidelijk zeggen (niet schreeuwen per se, stukje daar onder zeg maar) 'NEE' of 'STOP'. Met je hand zo naar voren als een verkeersmeneer.
Dat werkt, soms Vooral als ze niet gewend zijn gecorrigeerd te worden, dan hebben ze vaak zoiets van 'uh, whut?'
Maar ik herken vooral heel erg je probleem.Ik loop met Dora ook maar weinig relaxt.
Nog even laatste rondje boodchappen doen nu, en dan maar eens wandelen.
*signing off again
Pff, irritant.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:55 schreef Candaasje het volgende:
Wat schoenen betreft: huisgenoot in BE heeft pakketje voor me geweigerd (had ik gevraagd, en er was ook een handtekening/ID voor nodig) en volgens Track&Trace zijn de schoenen dit weekend teruggestuurd naar de winkel in NL.
Ik heb zojuist zelf maar even weer contact opgenomen met de winkel, want vanuit hen is er maar bar weinig communicatie. (Tenzij ik er dus zelf om vraag).
Gewoon 'dagelijkse' gympen. Hoewel, het is wel een beetje een gevalletje love-it or hate-it geloof ik, als ik op de gemengde reacties van vrienden afgaquote:Op woensdag 8 april 2020 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Pff, irritant.
Wat voor schoenen waren het ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dus geen idee of ze passen, en ik heb ze begin maart besteld![]()
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gewoon 'dagelijkse' gympen. Hoewel, het is wel een beetje een gevalletje love-it or hate-it geloof ik, als ik op de gemengde reacties van vrienden afga(Ik hou van maffe schoenen, zo nu en dan. Maar mijn kurk-met-verfspetter-gympen zijn nu wel echt aan het eind van hun latijn aan het raken
. )
Ik vind ze leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dus geen idee of ze passen, en ik heb ze begin maart besteld
Ik houd ook wel van lichtelijk maffe schoenen.
Mijn huidige lievelings zijn paars-blauw-groen (en nog meer kleuren), met gouddraad ingewevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:15 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
wat heeft die Jaap van Dissel toch een engelen geduld zeg![]()
tevens kreeg ik een reactie op mijn 4e sollicitatie en ze willen graag een interview met me hebben.. dus ik heb ze maar verteld dat ik al iets anders heb aangenomen.. maar niet slecht eigenlijk.. 3 van de 4 sollicitaties zijn positief..
![]()
![]()
Goede CV en brief.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
tevens kreeg ik een reactie op mijn 4e sollicitatie en ze willen graag een interview met me hebben.. dus ik heb ze maar verteld dat ik al iets anders heb aangenomen.. maar niet slecht eigenlijk.. 3 van de 4 sollicitaties zijn positief..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk
Mijn huidige lievelings zijn paars-blauw-groen (en nog meer kleuren), met gouddraad ingewevenLeuke alle tags!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je goed!quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
Het is dan ook heerlijk buitenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef Blues het volgende:
Ik loop een hoofdleegvanbeldag rondje in parkje. Al die bloemetjes en babigroen aan bomen
Leuke gast!quote:Op woensdag 8 april 2020 12:50 schreef Barreltje het volgende:
Oh! En nathan Eitjes bij z@ppsport.. je wordt er meteen helemaal blij van
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gewoon 'dagelijkse' gympen. Hoewel, het is wel een beetje een gevalletje love-it or hate-it geloof ik, als ik op de gemengde reacties van vrienden afga(Ik hou van maffe schoenen, zo nu en dan. Maar mijn kurk-met-verfspetter-gympen zijn nu wel echt aan het eind van hun latijn aan het raken
. )
hmm ik zou ze niet zo snel kopen.. maar het is meer dat ik meer van de allstars ben zomersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb dus geen idee of ze passen, en ik heb ze begin maart besteld
vind ze wel erg leuk eigenlijk![]()
Vader van mijn kinderen had er een staan wegens kat en allergisch kind. Geen objectief onderzoek gedaan, maar het leek wel te helpen, ze kwam er vrij goed doorheen daar.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een luchtreiniger, voor hooikoorts klachten? Ondanks medicatie heb ik nog steeds zere ogen. Het huis moet natuurlijk gelucht worden, en het regent al tijden niet. Wellicht helpt een luchtreiniger?
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk
Mijn huidige lievelings zijn paars-blauw-groen (en nog meer kleuren), met gouddraad ingewevenDie zijn ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog ergens All stars liggen met lieveheersbeestjes. Ik krijg ze alleen niet meer zo schoon (ze waren ooit lichtgeel).
Dat is zeker positief!quote:Op woensdag 8 april 2020 12:35 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
Kat in lockdown, het is watquote:Op woensdag 8 april 2020 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een hoop misbaar in de tuin.
Merelkind bleek zijn eerste vliegles te krijgen en aangezien dat nog niet echt lukte belandde hij op de grond. Waar kater zeer grote belangstelling toonde. Beide ouders dwarrelden er kwetterend omheen terwijl kater zijn strategie bepaalde.
Ver kwam hij niet, ik heb maar even opgetreden. En nu zit hij helemaal verbaasd binnen met kattenluik op standje oudjaar.
Ik had ooit lila All Stars, die heb ik een paar keer met de hand gewassen, met een nagelborsteltje en fijnwasmiddel/biotex. Dat deed een hoop. Ik denk niet dat lila een veel minder besmettelijke kleur is dan lichtgeelquote:Op woensdag 8 april 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die zijn ook tof!![]()
Ik heb nog ergens All stars liggen met lieveheersbeestjes. Ik krijg ze alleen niet meer zo schoon (ze waren ooit lichtgeel).
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een hoop misbaar in de tuin.
Merelkind bleek zijn eerste vliegles te krijgen en aangezien dat nog niet echt lukte belandde hij op de grond. Waar kater zeer grote belangstelling toonde. Beide ouders dwarrelden er kwetterend omheen terwijl kater zijn strategie bepaalde.
Ver kwam hij niet, ik heb maar even opgetreden. En nu zit hij helemaal verbaasd binnen met kattenluik op standje oudjaar.
Ah, dat kan ik nog wel eens proberen! Ze zijn te leuk om in de kast te laten liggen!quote:Op woensdag 8 april 2020 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had ooit lila All Stars, die heb ik een paar keer met de hand gewassen, met een nagelborsteltje en fijnwasmiddel/biotex. Dat deed een hoop. Ik denk niet dat lila een veel minder besmettelijke kleur is dan lichtgeel
Misschien een stomme vraag, je hoeft niet te antwoorden, maar hoe doe je het met schoenen? Koop je alleen schoenen die als veganistisch gelabeld staan of zijn niet-leren schoenen veganistisch genoeg?
Inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kat in lockdown, het is wat![]()
Maar zet hem op merelkind
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Fijn dat je ingegrepen hebt, ik gun het merelkind z'n eerste vlucht wel
Ik durf daar echt de Belgische grens niet mee over. Ze hebben het al niet zo op Hollandersquote:Op woensdag 8 april 2020 14:09 schreef derLudolf het volgende:
Wat betreft duurzaam schoeisel, ik denk dat klompen het wel winnen. 100% plantaardig, 100% biologisch afbreekbaar,
Nederlands hout met FSC keurmerk is lastig, maar ja, dat is vooral een papieren kwestie
Maar ja, men vindt bepaalde dingen als je die draagt.
Je kunt er hard mee schoppen...quote:Op woensdag 8 april 2020 14:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik durf daar echt de Belgische grens niet mee over. Ze hebben het al niet zo op Hollanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga even drie rondjes rond het blok rennen om niet gelijk hun mailinbox in de hens te zetten met een vlammende reactie terug. En ze daarna met een glimlach erop wijzen dat er vast sprake moet zijn van een communicatiefout, ik al meer dan een maand wacht, (ze waren sowieso al laat met verzenden), het adres gewijzigd kon worden (staat op schrift in de mail) en dat ik het nu echt vertik om nog eens extra te gaan betalen voor een fout van hen.
Echt.... (het zijn ook geen schoenen van 20 euro ofzo hè. Een klein beetje service mag ik toch wel verwachten?)
Ik had vanmorgen nog een bloedneus onder de douche!quote:Op woensdag 8 april 2020 14:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt er hard mee schoppen...
Ik heb er ooit iemand een bloedneus mee bezorgd
Dat geloven ze niet meer zodra ik begin te pratenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:15 schreef derLudolf het volgende:
En je kunt altijd zeggen dat je géén Hollander bent.
ik vermoed /denk/hoop dat ik mn ring in mijn toilettas heb gestopt.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
Heb je een kluisje, Barrel? ja, toch![]()
Voor het eerst vanmorgen het dorp uitgereden, op weg naar ‘Lissabon’.
En nu Belem pasteitjes aan het maken.
Duurt uren zeg om caramel te maken volgens recept.
Lang geleden dat ik het heb gemaakt.
https://www.ohmyfoodness.(...)echte/?cn-reloaded=1
All Stars zitten bij mij net zo lekker als sokkenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Barreltje het volgende:
ohh en ik snap dus niks van allstars en doc.Martens..
ik vind ze niet lekker zitten, ze lopen lomp en zien er ook zo uit![]()
Eens!quote:Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Barreltje het volgende:
ze hebben heel vaak bij AH dat als je kijkt dat er voor de volgende dag bezorgmomenten zijn..quote:Op woensdag 8 april 2020 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mazzeltje. De AH bezorging zit al weken vooruit vol. Kijk ik net even op de bestelsite omdat ik daar wel de nodige boodschappen in zet, zijn er allemaal nieuwe bezorgmomenten, dus morgen middag/avond komen de boodschappen hier
hm ik loop zomers op niks andersquote:Op woensdag 8 april 2020 14:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
All Stars zitten bij mij net zo lekker als sokken![]()
Maar dat hangt denk ik wel van de vorm van je voet af. Mijn broer vindt ze vreselijk en zweert bij Vans
Lompheid is een kwestie van smaak
Fijnquote:Op woensdag 8 april 2020 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze hebben heel vaak bij AH dat als je kijkt dat er voor de volgende dag bezorgmomenten zijn..
![]()
ik mag vanaf maandag op kantoor aan het werk met de core crew daar![]()
er was iemand uitgevallen dus ik kan zijn rol op me nemen.. en heb ik nou NET die rol hiervoor al gedaan.. dus ervaring dus makkelijk in stromen
Ik heb het 's winters niet zo vaak koud. Ik heb deze hele winter in zomerjas gelopenquote:Op woensdag 8 april 2020 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hm ik loop zomers op niks anders
liefst swinters ook nog... maar dat is zo koud
nu die barefoot winterschoenen... dat was een goed alternatief
de barefoot zomerschoenen zijn stuk dunner.. dus dat is wat meer wennen
maar goed... ook nog steeds een berg allstars
Wat lekker! Helemaal beter dus? Want dan is thuiszitten wanneer je geen vakantie hebt minder.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ze hebben heel vaak bij AH dat als je kijkt dat er voor de volgende dag bezorgmomenten zijn..
![]()
er was iemand uitgevallen dus ik kan zijn rol op me nemen.. en heb ik nou NET die rol hiervoor al gedaan.. dus ervaring dus makkelijk in stromen
yikes.. ik weet al bijna niet meer hoe die pakken eruit zien inmiddels...quote:Op woensdag 8 april 2020 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen! Er was meel in de supermarkt
Drie weken lang uitverkocht overal. En ook nu zag het schap er rommelig uit, driekwart was alweer weg.
mja ik ga altijd met het ov..quote:Op woensdag 8 april 2020 15:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb het 's winters niet zo vaak koud. Ik heb deze hele winter in zomerjas gelopen
Ik heb wel een paar "stevige" schoenen, vooral voor als het regent en zo. Eerst een soort wandelschoenen, nu heb ik vegan Dr Martens (zeer lompe idd, met m'n maat 42)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar ‘moeten’ de portugese custardtaartjes vandaag gegeten worden.
Twaalf stuks is een beetje veel met z’n twee.
Gelukkig zijn er buren thuis, die wel willen mee eten.![]()
ResultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Wij zijn vanmorgen langs de molen gereden. G heeft ingeslagenquote:Op woensdag 8 april 2020 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen! Er was meel in de supermarkt
Drie weken lang uitverkocht overal. En ook nu zag het schap er rommelig uit, driekwart was alweer weg.
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
Gist is al weken niet meer te koop bij de AH en ik zag net, ook niet via thuisbezorgenquote:Op woensdag 8 april 2020 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn vanmorgen langs de molen gereden. G heeft ingeslagen5 kg tarwebloem en 5 kg volkoren tarwebloem. En gist. Dat leek ook overal uitverkocht
Resultaathmm hoe maak je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had vorig jaar ze gekregen.. uit portugal.
niet zelfgemaakt maar wel vers...
wil ik best zelf eens maken![]()
hmm de molen bij mij om de hoek is dicht al enige tijd lijkt hetquote:Op woensdag 8 april 2020 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn vanmorgen langs de molen gereden. G heeft ingeslagen5 kg tarwebloem en 5 kg volkoren tarwebloem. En gist. Dat leek ook overal uitverkocht
Ik moest ook nog even wat opzoeken. Leidinggevende gaat half april per (huur)auto van Nederland naar Denemarken. Maar dat mag gewoon #veegtzweetvanvoorhoofdquote:Op woensdag 8 april 2020 16:17 schreef derLudolf het volgende:
De soep wordt steeds iets minder heet gegeten lijkt het, wat betreft gesloten grens in D. Eerst werd gezegd per maandag, toen werd het vrijdag
Even de grens over om boodschappen te doen mag, langer voor een dagje uit niet, hoor ik net op de radio.
Straks nog even de grens over, tank is bijna leeg, diesel was 1,029 hoorde ik
Dan ga ik niet bij Ter Apel over de grens. Daar staan ze tegenwoordig regelmatig.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:18 schreef fietsie het volgende:
Kun je niet een paar kuub meenemen in 1x ?
Ja dat zou mogen jaquote:Op woensdag 8 april 2020 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest ook nog even wat opzoeken. Leidinggevende gaat half april per (huur)auto van Nederland naar Denemarken. Maar dat mag gewoon #veegtzweetvanvoorhoofd
Huh? Het loopcomfort van een kartonnetje met millimeter rubber vergelijken met goed voetbed en steunende halfhoge laars?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Barreltje het volgende:
toch heb ik juist van zo'n goed voetbed met steunende halfhoge laars (van ander merk!) dus mooi zere voetjes en hielspoor over gehoudenquote:Op woensdag 8 april 2020 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh? Het loopcomfort van een kartonnetje met millimeter rubber vergelijken met goed voetbed en steunende halfhoge laars?
Wij kregen voor ons onhandig lopend kind met orthopedische inlays zelfs het verzoek van de revalidatiearts om haar aub docs te verschaffen. Als we allstars hadden voorgesteld had ze ons de kamer uit geslagen
Instant of vers? Ik wil wel even voor je kijken of de oosterburen het hebben?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Het voorraadje gist dat ik had is nu echt bijna op![]()
Ben benieuwd wanneer het weer te bestellen is.
Tot nu toe alleen ervaring met instant. Mocht je die tegen komen mag je altijd wat opsturenquote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Instant of vers? Ik wil wel even voor je kijken of de oosterburen het hebben?
ResultaatIk app mijn adres wel even. Ziet er lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd zo behulpzaam hè, die Kreaquote:Op woensdag 8 april 2020 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik app mijn adres wel even. Ziet er lekker uit.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Instant of vers? Ik wil wel even voor je kijken of de oosterburen het hebben?
Deze https://www.ohmyfoodness.(...)echte/?cn-reloaded=1 want dan kon ik doorwerken, zonder te hoeven wachten op afkoelen custard.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm hoe maak je die?
ik had vorig jaar ze gekregen.. uit portugal.
niet zelfgemaakt maar wel vers...
wil ik best zelf eens maken
Als je het Duitse nieuws een beetje volgt had je dat al kunnen weten.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:17 schreef derLudolf het volgende:
De soep wordt steeds iets minder heet gegeten lijkt het, wat betreft gesloten grens in D. Eerst werd gezegd per maandag, toen werd het vrijdag
Even de grens over om boodschappen te doen mag, langer voor een dagje uit niet, hoor ik net op de radio.
Straks nog even de grens over, tank is bijna leeg, diesel was 1,029 hoorde ik
van het laatste beetje wat in een vochtig meelpapje doen. Dit lekker warm ergens neerzetten heb je zo weer genoeg gist. Zolang je nog een beetje hebt gaat het makkelijk. Is alles op moet je zelf gist gaan maken. Is iets meer werk maar ook niet moeilijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Het voorraadje gist dat ik had is nu echt bijna op![]()
Ben benieuwd wanneer het weer te bestellen is.
Wat leuk, die bewaar ik.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:30 schreef z80 het volgende:
[..]
van het laatste beetje wat in een vochtig meelpapje doen. Dit lekker warm ergens neerzetten heb je zo weer genoeg gist. Zolang je nog een beetje hebt gaat het makkelijk. Is alles op moet je zelf gist gaan maken. Is iets meer werk maar ook niet moeilijk.
https://thesurvivalmom.co(...)make-your-own-yeast/
Nu heb ik geen goede ervaringen met gist voor ons bier opkweken. Maar ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 17:30 schreef z80 het volgende:
[..]
van het laatste beetje wat in een vochtig meelpapje doen. Dit lekker warm ergens neerzetten heb je zo weer genoeg gist. Zolang je nog een beetje hebt gaat het makkelijk. Is alles op moet je zelf gist gaan maken. Is iets meer werk maar ook niet moeilijk.
https://thesurvivalmom.co(...)make-your-own-yeast/
Bier heb ik geen ervaring mee. Wel met wijn maken. En dan ook zelf de starter. Met zelf gemaakt gist.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu heb ik geen goede ervaringen met gist voor ons bier opkweken. Maar ik ga eens kijken
Delftquote:Op woensdag 8 april 2020 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm de molen bij mij om de hoek is dicht al enige tijd lijkt het
en idd ook al een tijdje geen gist meer gezien
nou heb ik daar toevallig nog wel iets van... maar zonder meel is het ook niet zo erg dat dat niet heel veel is
Gist in bier is toch ook weer een ander soort gist?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu heb ik geen goede ervaringen met gist voor ons bier opkweken. Maar ik ga eens kijken
Opgeslagenquote:Op woensdag 8 april 2020 17:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze https://www.ohmyfoodness.(...)echte/?cn-reloaded=1 want dan kon ik doorwerken, zonder te hoeven wachten op afkoelen custard.
Deze kan ook https://www.notquitenigel(...)guese-custard-tarts/
Vond ik lastiger met afkoelen custard etc.
quote:Op woensdag 8 april 2020 18:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gist in bier is toch ook weer een ander soort gist?
Mja weet het ook niet.... meerdere malen per week ineensquote:Op woensdag 8 april 2020 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DelftDaar lijk je wel vaak te komen de laatste tijd
Ging t wel goed?quote:Op woensdag 8 april 2020 17:21 schreef AnneX het volgende:
Vond het best wel ‘unheimisch’ om het dorp uit te rijden naar een grotere stad - waar > 60 pt en > 8 overleden, zover bekend. - rende door de jumbo.
Want moest een rol bladerdeeg, en haarspeldjes en een haarklem.
Reminder voor weekendquote:Op woensdag 8 april 2020 17:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze https://www.ohmyfoodness.(...)echte/?cn-reloaded=1 want dan kon ik doorwerken, zonder te hoeven wachten op afkoelen custard.
Deze kan ook https://www.notquitenigel(...)guese-custard-tarts/
Vond ik lastiger met afkoelen custard etc.
Doorademen en handenspul gebruiken voor/na/tijdens in/uit auto, bij winkelwagen gebruiken.quote:
Molen de Roos. Phoenixstraat. Twee parkeergarages in de buurt.quote:Op woensdag 8 april 2020 18:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja weet het ook niet.... meerdere malen per week ineens
Hoe heet de molen?
Danwel.. waar zit ie
Wat zullen die een lol gehad hebben om dit in elkaar te zettenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
@:Minilot https://twitter.com/i/status/1247800974837608448
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Leuke vrouw?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:55 schreef Myraela het volgende:
Wij hadden al appeltaart gemaakt. Toen bezorgde ze ineens taart. Nul zelfbeheersing, wel misselijk.
Dat doe je ook allemaal in je dorp toch he?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doorademen en handenspul gebruiken voor/na/tijdens in/uit auto, bij winkelwagen gebruiken.
Nou ja, wat iedereen doet. Was voor mij een first.🙃
Voorlopig houd ik het maar weer op het dorp.
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:19 schreef Blues het volgende:
@:Minilot https://twitter.com/i/status/1247800974837608448
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:36 schreef fietsie het volgende:
@:candaasje @:tele6
(En andere mensen met voorliefde voor demonteren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat SyndaverLabs maar moeilijk doen met dure anatomiemodellen.
Niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen, dat Eftelingfilmpje jad ik dus gisteren al gepost heDe langere versie zelfs: https://www.droomplekken.(...)ng-thuis-achtertuin/
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:36 schreef fietsie het volgende:
@:candaasje @:tele6
(En andere mensen met voorliefde voor demonteren)Wow!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ga jij die troep ook nog verder verspreiden.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef derLudolf het volgende:
Op Facebook zie je soms meer achterklap voorbij komen dan je wil...
Maar jemig, Frans Duijts is flink afgevallen zeg
knip link weg
Niets eens verspreiden in zijn elleboog ookquote:Op woensdag 8 april 2020 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan ga jij die troep ook nog verder verspreiden.
Is vast een guilty pleasure van hemquote:Op woensdag 8 april 2020 21:24 schreef z80 het volgende:
[..]
En dan ga jij die troep ook nog verder verspreiden.
Frans Duijts?quote:Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is vast een guilty pleasure van hem
Dat is de leukste versie!quote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen, dat Eftelingfilmpje had ik dus gisteren al gepost heDe langere versie zelfs: https://www.droomplekken.(...)ng-thuis-achtertuin/
Ja goede, uniek, meldplicht!quote:Op woensdag 8 april 2020 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Is @:Uniekhoorn al gesignaleerd vandaag?
Hilarisch.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja mensen, dat Eftelingfilmpje had ik dus gisteren al gepost heDe langere versie zelfs: https://www.droomplekken.(...)ng-thuis-achtertuin/
Dit. Als sokjes.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
All Stars zitten bij mij net zo lekker als sokken![]()
Helaasch...dit product is momenteel niet beschikbaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor de gistzoekers:
https://www.broodbakshop.nl/bruggeman-instant-gist-125-gram.html
Nou ja zeg, je ziet “direct leverbaar” staan, totdat je gaat bestellen. Wat stomquote:Op woensdag 8 april 2020 23:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch...dit product is momenteel niet beschikbaar.
Van de week las ik dat ‘gist’ wereldwijd lastig leveren is.
Gezoomd met het popkoor vanavond. Eigenlijk vind ik ruim een uur/ 5 kwartier wel genoeg en best vermoeiend.
En die heb ik gisteren helemaal gekeken O* En toen verder niet gereageerd. Niet weglopen hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm ik ben zaterdag weer in Delft denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Molen de Roos. Phoenixstraat. Twee parkeergarages in de buurt.
https://delftsemolen.nl/
Oe...dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 april 2020 06:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik ben zaterdag weer in Delft denk ik.
Al gaan we ook met het grote groene ei spelen
Hehe misschien kan dat best wel een keer als we weer mogen socializen...quote:
Jij hebt altijd wel het genot van rustig wonen worden he.. is het niet de ene buuf... danwel de anderequote:Op donderdag 9 april 2020 06:57 schreef Lonaa het volgende:
Keffer van de buurvrouw (niet de muis-buurvrouw) was buiten om een of andere reden om half 7, blafte de hele wereld bij elkaar en toen ging Dora ook meedoen.
Goedemorgen.
Ik las "koffie van de buurvrouw". Goedemorgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 06:57 schreef Lonaa het volgende:
Keffer van de buurvrouw (niet de muis-buurvrouw) was buiten om een of andere reden om half 7, blafte de hele wereld bij elkaar en toen ging Dora ook meedoen.
Goedemorgen.
Zo was ik vergeten dat DexBaasje per gisteren in een verpleegtehuis werkt. Ze vertelde me hoe haar dag was toen ik er al op bezoek was.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:39 schreef Kreator het volgende:
De vriendin van m'n maat waar ik op bezoek was, blijkt op de corona afdeling te werken. Dit wist ik niet. Wist ik wel toen ik er al was.
*doet schietgebedje.
#niethandig
Picnic in the parkquote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook gewoon mensen zoals mijn oom en tante op straat tegen komen hoor. Mijn oom voelde zich goed genoeg voor een klein stukje met de hond. Hij hoest nog wel en moet ook in een lift staan en zo, maar verder helemaal pr....ik bedoel dom natuurlijk.
Thuisisolatie in Nederland betekent blijkbaar: u mag nog wel de hond uitlaten.
Ja precies. Ik bedacht me later dat ze daar natuurlijk wel extreem voorzichtig zijn, dat mijn vriend 24/7 bij haar zit en dus sowieso al een risico was, dat iemand in de supermarkt een hoger risico is. En dat mensen zijn zoals je oom.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook gewoon mensen zoals mijn oom en tante op straat tegen komen hoor. Mijn oom voelde zich goed genoeg voor een klein stukje met de hond. Hij hoest nog wel en moet ook in een lift staan en zo, maar verder helemaal pr....ik bedoel dom natuurlijk.
Je oomquote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik beperk mijn contacten ook zoveel mogelijk. En als iemand wil langskomen dan meld ik waar ik werk. Mogen ze zelf weten of ze het extra risico nemen. Verder natuurlijk anderhalve meter afstand etc.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja precies. Ik bedacht me later dat ze daar natuurlijk wel extreem voorzichtig zijn, dat mijn vriend 24/7 bij haar zit en dus sowieso al een risico was, dat iemand in de supermarkt een hoger risico is. En dat mensen zijn zoals je oom.
Maar goed, ik wil mijn kans minimaliseren, dus ik wil het liever niet opzoeken.
Valt wel op, de enige mensen die ik nog hoor hoesten op straat zijn de mensen die hun hond uit laten. Misschien hebben ze ook geen keus....maar toch.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Op de corona-helpers website kunnen mensen aangeven dat ze een hond hebben die moet worden uitgelaten. Ik heb me als vrijwilliger opgegeven. (Ik vraag me alleen af hoeveel mensen die site kennen, en hoeveel mensen hun excuus om buiten te 'mogen' komen ondanks symptomen of risicogroep, willen opgeven. )quote:Op donderdag 9 april 2020 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt wel op, de enige mensen die ik nog hoor hoesten op straat zijn de mensen die hun hond uit laten. Misschien hebben ze ook geen keus....maar toch.
Goedemorgen
Vandaag komen onze nieuwe vlinderstruiken
Hij heeft het al (gehad), dus nu hoeft hij niet voorzichtig meer te zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 08:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je oomHad hij geen idee of kon of wilde hij niemand ervoor vragen?
Ik blijf erbij: ik loop op straat en in mijn pauzes meer risico dan wanneer ik in beschermende middelen gehuld de besmette afdeling betreed.
Ik denk vooral dat laatste eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Op de corona-helpers website kunnen mensen aangeven dat ze een hond hebben die moet worden uitgelaten. Ik heb me als vrijwilliger opgegeven. (Ik vraag me alleen af hoeveel mensen die site kennen, en hoeveel mensen hun excuus om buiten te 'mogen' komen ondanks symptomen of risicogroep, willen opgeven. )
Ik had me ook opgegeven, maar nog geen reacties. Denk dat veel mensen het gewoon niet kennen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
Op de corona-helpers website kunnen mensen aangeven dat ze een hond hebben die moet worden uitgelaten. Ik heb me als vrijwilliger opgegeven. (Ik vraag me alleen af hoeveel mensen die site kennen, en hoeveel mensen hun excuus om buiten te 'mogen' komen ondanks symptomen of risicogroep, willen opgeven. )
Dat is zo irritant, OMDAT je het gewoon ook zelf niet weet. De helft van de mensen snuffelt van oktober tot maart, de helft van de mensen snuffelt van maart tot september. Sommige mensen zitten in beide groepen... Als ik bij elke sniffel thuis had moeten blijven (en 24 uur wachten tot ik uitgesnuffeld was) had ik misschien 3 dagen in deze periode buiten kunnen komen. En dat is weer lastig wanneer je niet in lockdown zit, agz je baas wel gewoon verwacht dat je komt opdraven in je "essentiële" functie...quote:Op donderdag 9 april 2020 08:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik merk dat ik een beetje para word. Als ik van de fiets stap: droog hoestje (standaard). Meteen me afvragen of dit Het Begin is en beschaamd rondkijken of iemand achter de struiken duikt of me boos aankijkt
Terwijl ik weet dat het onzin is. Ik hoest zowat altijd wel als ik van de fiets stap, inclusief loopneus.
quote:Op donderdag 9 april 2020 07:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe misschien kan dat best wel een keer als we weer mogen socializen...
Kan g-dna wellicht gewoon met mijn dna spelen.
(Al valt er daar binnen niet enorm veel te spelen... maar naar buiten is niet zo’n punt)
Kan welquote:Op donderdag 9 april 2020 08:38 schreef Kreator het volgende:
Morge. Er stonden gisteren tientallen mensen bij de ijssalon. Niet verstandig.
Hier ook chronisch snotter en vrij veel hoesten. Minder hoesten sinds niet meer roken, maar het is er nog steeds.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb dus altijd wel een snotneus in meer of mindere matemijn familie zijn ook notoire neuspulkers.. en dus ook altijd een klein hoestje.. en als ik nies doe ik dat wel 20 keer.. gelukkig weten mijn collega's dat ik dat normaal gesproken ook doe , dus ik ga er van uit dat dat wel goed komt..
Ik zag trouwens dat er nog WEL gevlogen wordt..benieuwd hoe dat dan gaat zo in een vliegtuig..
Dat klinkt nog allemaal heel gestructureerd!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef AnneX het volgende:
Het soort corona initiatieven voor hulp ende bijstand staan dikgedrukt met toelichting op de eerste pagina van het plaatselijk sufferdje, dat goed wordt gelezen op papier en online.
Wordt georganiseerd door de samenwerkende kerken, met callcentre.
En iedere dag op de lokale omroep een uur radio interviews ( en muziek) om te beginnen met de burgemeester over de stand van zaken, en de voorzitter van de samenwerkende huisartspraktijken. En met lokale ondernemers ( zo bestelde ik de picknick mand).
Hoe gaat men om met de maatregelen in de 3 dorpen rondom, dan wordt mn.X ook telefonisch geïnterviewd.![]()
Bom dia!
Het klinkt leuk wonen daarquote:Op donderdag 9 april 2020 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Dat klinkt nog allemaal heel gestructureerd!
Er mogen maar twee personen tegelijk naar binnenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan vandaag eens langs die molen van PEE.. er moeten butteries gemaakt worden en dat kan ECHT niet met het spelt bloem wat we hebben![]()
Vooruit dan maar
Je oomquote:Op donderdag 9 april 2020 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft het al (gehad), dus nu hoeft hij niet voorzichtig meer te zijn![]()
En het blijkt idd ook dat zorgmedewerkers die het oplopen dat vooral buiten het werk doen en niet op het werk.
Ik vrees dat hij daar wat te zwak voor is, maar hij is wel het type mens dat zou gaan helpen indien ze hem nodig zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je oom![]()
Kan hij niet gaan vrijwilligen op een COVID positieve afdeling? Lekker zonder bescherming rondlopen, zien de patiënten ook nog eens een gezicht en kan getest worden hoe het nu echt zit met immuniteit opbouwen
Kandie?![]()
Netjesquote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef AnneX het volgende:
Het soort corona initiatieven voor hulp ende bijstand staan dikgedrukt met toelichting op de eerste pagina van het plaatselijk sufferdje, dat goed wordt gelezen op papier en online.
Wordt georganiseerd door de samenwerkende kerken, met callcentre.
En iedere dag op de lokale omroep een uur radio interviews ( en muziek) om te beginnen met de burgemeester over de stand van zaken, en de voorzitter van de samenwerkende huisartspraktijken. En met lokale ondernemers ( zo bestelde ik de picknick mand).
Hoe gaat men om met de maatregelen in de 3 dorpen rondom, dan wordt mn.X ook telefonisch geïnterviewd.![]()
Bom dia!
Was ook maar een grapje, je oom heeft nog heel wat herstelwerk te doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij daar wat te zwak voor is, maar hij is wel het type mens dat zou gaan helpen indien ze hem nodig zijn
Dat doet mij dus de hele tijdquote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Was ook maar een grapje, je oom heeft nog heel wat herstelwerk te doen.
Wel bijzonder dat hij zo behulpzaam is, maar niet ziet welk effect zijn gedrag nu heeft.
Pakje niet opgehaald maar wel aangemeld is niet de schuld van HP. Maar van de vervoerder.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige webshops snappen het concept service echt nietIk wil iets retour sturen naar HP. Twee keer aangemeld. Een keer is het pakketje nooit opgehaald, tweede keer kreeg ik geen retourlabel gestuurd. Ik heb ze gemaild. Geen reactie. De klantenservice is geopend van 9:30 tot 17:00 uur. Geen chatmogelijkheden.
Dat was de laatste keer dat ik iets bestel bij HP geloof ik
Hmm, misschien moet ik eens kaartjes ophangen bij de supermarkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Netjes![]()
Want de groep die hulp nodig heeft is vooral niet-digitaal, terwijl hulp vaak digitaal aangeboden lijkt te worden.
Baal er dus ook nog steeds van dat journalist geen kans zag mijn quote over mijn werk op te nemen in de papieren versie van ons dagblad, alleen in de digitale
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet mij dus de hele tijden
denken. Het is zo bizar. Mijn nichtje heeft boodschappen gehaald voor mijn ook zieke tante. Die heeft ze op de wangen gezoend. Like wtf?! Wíl je het dolgraag krijgen of zo?
Ik kreeg bij Philips binnen twee dagen een vervangende lamp. Na een maand kreeg ik er nog één. Foutje, mocht ik houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige webshops snappen het concept service echt nietIk wil iets retour sturen naar HP. Twee keer aangemeld. Een keer is het pakketje nooit opgehaald, tweede keer kreeg ik geen retourlabel gestuurd. Ik heb ze gemaild. Geen reactie. De klantenservice is geopend van 9:30 tot 17:00 uur. Geen chatmogelijkheden.
Dat was de laatste keer dat ik iets bestel bij HP geloof ik
Mensen die hun hond niet durven of kunnen uitlaten zul je daar ook niet vindenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik eens kaartjes ophangen bij de supermarkt.
Die voelt zich inmiddels immuun denk ik, want al heel veel bij haar vader geweest en ondertussen nog steeds niet ziek. Haar moeder ook niet.quote:
Dat hoesten kan dus echt helemaal verdwijnen. Ik hoest echt nauwelijks nog. Tenzij verslikking ofzo. Ik oktober 10 jaar gestopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier ook chronisch snotter en vrij veel hoesten. Minder hoesten sinds niet meer roken, maar het is er nog steeds.
Oh Jaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mensen die hun hond niet durven of kunnen uitlaten zul je daar ook niet vinden
Al lezen naasten het daar misschien wel
Nu is de vraag, wat zij je favoriete schoenen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn favoriete schoenen zijn bijna niet meer te vinden in kekke kleurtjes..
... dan wast het wel?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh Ja![]()
Maar inderdaad, misschien naasten! Ik zal het eens proberen. Baadt het niet.
Dat waarschijnlijk.. Ik ken helemaal niemand die positief getest is.. Nou ja de anonieme collega en een " vriend van de man van mn zusje" nooit gezien die kerel eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet niet waarom, misschien omdat ik in een van de brandhaarden woon, maar ik ken of zie helemaal geen mensen die van die domme dingen doen zoals jullie melden of die in het het nieuws lees
Hier vooral keurig isolatie en afstand en zo.
Wellicht helpt het dat iedereen hier wel iemand kent die ziek is of overleden is.
Je zou zeggen dat mensen het hier ook zouden moeten snappen, omdat deze plaats ook zwaar getroffen wordt. Maar niks is minder waar helaas. Het leek er een beter te gaan, maar ik heb nog nooit zoveel luid gezucht en boos gekeken, en overdreven dramatisch mijn hoofd geschud en schouders opgehaald als de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet niet waarom, misschien omdat ik in een van de brandhaarden woon, maar ik ken of zie helemaal geen mensen die van die domme dingen doen zoals jullie melden of die in het het nieuws lees
Hier vooral keurig isolatie en afstand en zo.
Wellicht helpt het dat iedereen hier wel iemand kent die ziek is of overleden is.
Zijn de zelfde die de schappen wc papier leeg gekocht hebben.quote:
Nike Air Vortex. In mooie kleuren of in leer zijn ze bijna niet te koop. Altijd special editions die meteen uitverkocht zijn. Heb hier nog een paar liggen die ik moest hebben wegens tof, maar halve maat te klein.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu is de vraag, wat zij je favoriete schoenen?
I know, I know. Ik hou hoop.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hoesten kan dus echt helemaal verdwijnen. Ik hoest echt nauwelijks nog. Tenzij verslikking ofzo. Ik oktober 10 jaar gestopt.
Ah, ja die zijn wel tof.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nike Air Vortex. In mooie kleuren of in leer zijn ze bijna niet te koop. Altijd special editions die meteen uitverkocht zijn. Heb hier nog een paar liggen die ik moest hebben wegens tof, maar halve maat te klein.. Dacht, dat komt vast wel goed.
[ afbeelding ]
lolzquote:
Oepsquote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
... dan wast het wel?
Zeker doen, hartstikke lief!
quote:
Omdat ze plek hebben in hun voorraadkast?quote:
Ja. Nou. Als ze mijn geld terugstorten en het pakketje niet ophalen zou ik ook tevreden zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Philips binnen twee dagen een vervangende lamp. Na een maand kreeg ik er nog één. Foutje, mocht ik houden.
Soms doen ze ook wel dingen die je niet verwacht.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh Ja![]()
Maar inderdaad, misschien naasten! Ik zal het eens proberen. Baadt het niet.
Oh ik bedoelde wel dit model maar niet die kleur. Die rooie wil ik wel, maar ik heb groene die niet passen. Zal de schoenmaker eens vragen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef AnneX het volgende:
Alle lof voor Lucky ( en Barrel) voor het koken met fok topic, 2 x in de week.![]()
@:Kreator kun je met schoenspanners de schoenen niet een halve maat groter maken?
Of vraag het de schoenmaker, een echte.
Want zij zijn wel erg leuk, mooi, whatever.
Ach, dan baadt het niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus niét doen, honden wassen.
Dank je! Ik ben een beetje verbaasd dat het zo lekker loopt. Het is echt leukquote:Op donderdag 9 april 2020 09:44 schreef AnneX het volgende:
Alle lof voor Lucky ( en Barrel) voor het koken met fok topic, 2 x in de week.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |