De kopjes suggereren dat het dus vooral in Sodom en Gomorra was, het Bourgondische Noord-Belgie, de stijging?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:22 schreef sigme het volgende:
Voor wie zin heeft om te rekenen op de 'extra' doden (dus de doden die niet geregistreerd zijn als corona-doden maar die wel meer zijn tov 'verwachte sterfte: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/14/sterfte-neemt-toe
Om te zien over er een besmette app drager in je buurt is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Waarvoor zouden we een app moeten krijgen dan?
Het kabinet wil inzetten op apps om de verspreiding van het coronavirus in te dammen, zolang de privacy gewaarborgd is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Waarvoor zouden we een app moeten krijgen dan?
Je weet dat er smartphones zijn van ongeveer 180 euro, met recente Androids?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
We krijgen dus allemaal een app van de overheid?
En alle mensen die nog geen smartfoon hebben (ja, die bestaan en vooral in de doelgroep die het meest kwetsbaar is voor Covid-19), die kunnen er allemaal eentje gaan aanschaffen van die 1.000 euro die we nog steeds van Rutte tegoed hebben?
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Je weet dat er smartphones zijn van ongeveer 180 euro, met recente Androids?
Dan nog heeft een hele grote groep het wel. En dat geeft je ook een duw in de goede richting.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.
Je helemaal volgen, maar wel privacy waarborgen. Lol.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Het kabinet wil inzetten op apps om de verspreiding van het coronavirus in te dammen, zolang de privacy gewaarborgd is.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ol-blijf-binnen.html
Het spannende is om iets te verzinnen wat met twee weken terugwerkende kracht functioneert... de maximale tijd van onzekerheid.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je helemaal volgen, maar wel privacy waarborgen. Lol.
Ze kunnen nu al iedereen peilen, als ze willen.
Of, ze maken gewoon gebruik van de mogelijkheden die er wél zijn in plaats van alleen maar te kijken naar wat er niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
Geen idee. Het ging mij om de gedachte dat het kabinet er blijkbaar van uit gaat dat iedereen zo'n ding heeft.
Waar bleek dat dan uit?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
De optie dat het mogelijk verplicht zou worden wijst wel ietwat in die richting.quote:
Ik ken niet speciaal veel mensen, en daarvan toch zeker vijf zonder zo'n ding.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel mensen zouden eigenlijk geen smartphone hebben?
Eis je dat ook van je dure ziekenhuis pakketten?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef fietsie het volgende:
Als het design goed is en de app OpenSource wordt zou ik er mogelijk voor te porren zijn.
Mits ook de garantie dat IBM, Centric, KPMG, Deloitte en noem de hele sloot van overheidscontractanten ook helemaal 0 betrokkenheid hebben. En er ook geen eurocent aan binnenschrapen.
Klein clubje Opensource ontwikkelaars, volledige openheid van code, ook die van de serverside, en transparantie over de beheerspartijen.
Dan gaat zoiets misschien veilig vliegen.
Al zal het dan ineens te weinig kosten en om die reden worden afgeblazen, omdat het teveel contrasteert met de rest van de overheids IT.
Wij hebben heel bewust een keuze voor een EPD gemaakt waarbij dat type partijen nul betrokkenheid hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eis je dat ook pavan je dure ziekenhuis pakketten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |