Als marketingstudent heb ik toevallig beschikking tot zulke gegevensquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ook wel jongeren hoor die tegen technologie zijn. Of minimalisten zonder smartphone.
Maar dat zal een hele kleine minderheid zijn.
Dus eigenlijk ga je nu al naar besmettingen toe.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
Alles om M van de buis te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef danos het volgende:
Wel fijn van de NOS, herhalen van interviews 3min na het interview.
Hoe zou het met hem gaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef bombmannl het volgende:
Hugo is een stuk beter/weerbaarder in de presentatie dan onze Bruno
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Momo het volgende:
Kijk ah die mensen boos over die app die mag installeren. #boomer
in china hebben ze die app nog niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hij sluit niet uit dat app verplicht wordt.
Bizarre persconferentie dit. Zelrs in Noord-Korea zouden ze nog protesteren.
Precies DATquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die zeiken over de app en de privacyDe overgrote meerderheid hier heeft waarschijnlijk al weet niet hoeveel apps op hun telefoon staan die hun locatie volgen. En dan zou het nu opeens een probleem zijn.
Dit hebben we gewoon nodig straks.
Dan blijf je nog lekker een paar maanden thuis met je gejankquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Iknvind het niet fijn dat er door een hack anderen alles te weten komen over je gezondheid en privé
Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Op basis van GPS? wat een domme vraag joh tering
Pius stond onder de imperiusvloekquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Heeinz het volgende:
Al zou iedereen op een livestream op internet kunnen volgen waar ik heen ga[ afbeelding ]
Madjack denkt dat hij totaal niet door de overheid wordt gevolgd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die zeiken over de app en de privacyDe overgrote meerderheid hier heeft waarschijnlijk al weet niet hoeveel apps op hun telefoon staan die hun locatie volgen. En dan zou het nu opeens een probleem zijn.
Oh je hebt dus toch wel wat te verbergen!quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op maar dat weet jezelf ook wel.
Wat maakt het uit of ze je volgen?
Dat kunnen ze nu ook al dus ik zie geen enkel probleem
Dan maar saai. Geen enkel probleemquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Hexagon het volgende:
Als je niets te verbergen hebt ben je best wel saai
die hebben geen mobielquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Al die oudjes weten niet eens hoe een telefoon werkt
Kijk en dit soort gein maakt een app onveiligquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We verzinnen er wel even wat op om die app te fucken. Dat lijkt me dan wel weer geinig.
Wedden dat je een phone voor zeg ¤100 kan aanschaffen al of niet uit je bijstand of gratis helicopter geldbijdrage? The-App zal zodanig zijn dat het ook werkt op oude Androids en Iphone.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kun je niet verplichten, simpel.
Nood breekt wet, Normaal ben ik wel een beetje achterdochtig maar nu helemaal prima. Toch fijn als je een seintje krijgt als je in contact bent geweest met iemand die het virus heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Geen bagger praten aub.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oh je hebt dus toch wel wat te verbergen!
Ik ga liever doodquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef Longcat. het volgende:
WAT HEB JE AAN PRIVACY ALS JE DOOD BENT? HEBBEN JULLIE DAAR AAN NAGEDACHT?
Overheid en ICTquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We verzinnen er wel even wat op om die app te fucken. Dat lijkt me dan wel weer geinig.
Dat is het punt niet. Je weet niet waar technologie in de toekomst voor wordt gebruikt en wie er dan aan de macht is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Mensen die zo veel te verbergen hebben dat ze geen app willen gebruiken ten behoeve van de volksgezondheid
Ja grappig manquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen die hier een smartphone heeft heeft ook google maps of een soortgelijke app.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Voorlopig gaan vooral boomers dood, geen reden voor paniek.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef Longcat. het volgende:
WAT HEB JE AAN PRIVACY ALS JE DOOD BENT? HEBBEN JULLIE DAAR AAN NAGEDACHT?
Gaat 'm ook niet worden. Het volk is er wel klaar mee na verloop van tijd en komt in opstand. Ja, dan blijven we bezig (Of niet, misschien gaat het ook wel weg na verloop van tijd), maar dat is nu eenmaal hoe samenlevingen werken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
Als je iedere keer 2 weken thuis moet blijven als je mogelijk in aanraking bent geweest met iemand die besmet is met Corona, dan blijf je bezig.
Spreken wel af ergens in een bos. Dan meldt jij later Corona en ben ik weer 2 weken vrij van werk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien gaat het ding wel heel hard piepen als een “besmette” achter je loopt in de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nood breekt wet, Normaal ben ik wel een beetje achterdochtig maar nu helemaal prima. Toch fijn als je een seintje krijgt als je in contact bent geweest met iemand die het virus heeft.
Al vraag ik me wel af wat contact is. Is dat de cassiere, of iemand die achter je heeft gelopen in het park? Bekenden informeren elkaar wel lijkt me.
Leve de Republiek ... die alle twee hun reet afvegen met de Keiser.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die hier een smartphone heeft heeft ook google maps of een soortgelijke app.
3 keer raden hoe ze je locatie kunnen vinden
Juist ja
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent heb ik toevallig beschikking tot zulke gegevens
Hele kleine groep. De kans is groter dat je corona krijgt dan dat je iemand uit deze groep kent
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Spreken wel af ergens in een bos. Dan meldt jij later Corona en ben ik weer 2 weken vrij van werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |