Als marketingstudent heb ik toevallig beschikking tot zulke gegevensquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ook wel jongeren hoor die tegen technologie zijn. Of minimalisten zonder smartphone.
Maar dat zal een hele kleine minderheid zijn.
Dus eigenlijk ga je nu al naar besmettingen toe.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
Alles om M van de buis te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef danos het volgende:
Wel fijn van de NOS, herhalen van interviews 3min na het interview.
Hoe zou het met hem gaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef bombmannl het volgende:
Hugo is een stuk beter/weerbaarder in de presentatie dan onze Bruno
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Momo het volgende:
Kijk ah die mensen boos over die app die mag installeren. #boomer
in china hebben ze die app nog niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hij sluit niet uit dat app verplicht wordt.
Bizarre persconferentie dit. Zelrs in Noord-Korea zouden ze nog protesteren.
Precies DATquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die zeiken over de app en de privacyDe overgrote meerderheid hier heeft waarschijnlijk al weet niet hoeveel apps op hun telefoon staan die hun locatie volgen. En dan zou het nu opeens een probleem zijn.
Dit hebben we gewoon nodig straks.
Dan blijf je nog lekker een paar maanden thuis met je gejankquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Iknvind het niet fijn dat er door een hack anderen alles te weten komen over je gezondheid en privé
Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Longcat. het volgende:
Op basis van GPS? wat een domme vraag joh tering
Pius stond onder de imperiusvloekquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Heeinz het volgende:
Al zou iedereen op een livestream op internet kunnen volgen waar ik heen ga[ afbeelding ]
Madjack denkt dat hij totaal niet door de overheid wordt gevolgd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:21 schreef Breekfast het volgende:
Al die mensen die zeiken over de app en de privacyDe overgrote meerderheid hier heeft waarschijnlijk al weet niet hoeveel apps op hun telefoon staan die hun locatie volgen. En dan zou het nu opeens een probleem zijn.
Dit hebben we gewoon nodig straks.
Oh je hebt dus toch wel wat te verbergen!quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op maar dat weet jezelf ook wel.
Wat maakt het uit of ze je volgen?
Dat kunnen ze nu ook al dus ik zie geen enkel probleem
Dan maar saai. Geen enkel probleemquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Hexagon het volgende:
Als je niets te verbergen hebt ben je best wel saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |