Dan kom je nergens binnen... want zo zal het wel gaan werken en zo niet dan wordt je al snel in de samenleving uitgemaakt voor dwarsligger die ouderen vermoord door zich niet te laten volgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Markesh het volgende:
Volgens mij hebben er een hoop veel te verbergen als ik zo de reacties lees over de app.
Ik heb er iig geen enkel probleem mee
Ik heb alleen een Nokia !quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan staan de wouten binnen een half uur voor je deur. En terecht, schavuit!
Ook wel jongeren hoor die tegen technologie zijn. Of minimalisten zonder smartphone.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde groep die corona toch niet overleven als ze het krijgen
En dan? Dan vliegt het aantal infecties en IC-opnames weer omhoog en dan kunnen we weer lekker met zijn alle in een (semi-)lockdown. Maar je hebt in ieder geval de roverheid een hak gezet dus dan heb je uiteindelijk gewonnenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
Ik heb zo'n oude flip telefoonquote:
Dan kunnen ze echt de tering tyfus krijgen. Het is misschien ook nog wel een mogelijkheid dat zoiets gaat gebeuren in de toekomst.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Straks app politie bij de ingang van de supermarkt. Zonder app geen toegang. Zonder app geen kinderen naar school. Zonder app mag je niet naar de kapper en naar het cafe.
Geen verschil zien tussen het reguliere gebruik en apps die dit als enige doel hebben. Wat een tosti's inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Document1 het volgende:
Mensen die denken dat ze nu al niet gevolgd kunnen worden op hun telefoon.Wat een tosti's in dit topic.
quote:Coronavirus: Taiwan tracking citizens’ phones to make sure they stay indoors
Taiwan, which has won global praise for its effective action against the coronavirus, is rolling out a mobile phone-based “electronic fence” that uses location-tracking to ensure people who are quarantined stay in their homes.
Governments around the world are combining technology and human efforts to enforce quarantines that require people who have been exposed to the virus to stay in their homes, but Taiwan’s system is believed to be the first to use mobile phone tracking for that purpose.
“The goal is to stop people from running around and spreading the infection,” said Jyan Hong-wei, head of Taiwan’s Department of Cyber Security, who leads efforts to work with telecom carriers to combat the virus.
The system monitors phone signals to alert police and local officials if those in home quarantine move away from their address or turn off their phones. Mr Hong-wei said authorities will contact or visit those who trigger an alert within 15 minutes.
Officials also call twice a day to ensure people don’t avoid tracking by leaving their phones at home.
https://www.independent.c(...)antine-a9413091.html
Iknvind het niet fijn dat er door een hack anderen alles te weten komen over je gezondheid en privéquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef Heeinz het volgende:
Mensen die zo veel te verbergen hebben dat ze geen app willen gebruiken ten behoeve van de volksgezondheid
Agenda 2030 enzo. Gewoon BNW in actie. Ziek dat het zo gemakkelijk ging.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klink als stasi praktijken, een natte droom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |