Die boomers hebben dan ook heel wat meer levenservaring.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Je ziet in dit topic meteen wie de boomers zijn
TEGEN DE APP
Dezelfde groep die corona toch niet overleven als ze het krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef Zorro het volgende:
En de mensen die geen telefoon hebben dan?
ok ze zijn zeldzaam maar toch.
Dat het hier vol Tokkies en aluhoedjes zit kan toch geen nieuws zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Je ziet in dit topic meteen wie de boomers zijn
TEGEN DE APP
Hij blijft tenminste staanquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef bombmannl het volgende:
Hugo is een stuk beter/weerbaarder in de presentatie dan onze Bruno
Terechtquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
2 jaar later: corona app gebruikt om de uitwonende beurs van studenten die stiekem thuiswonen te stoppen.
Rebelquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
Dan staan de wouten binnen een half uur voor je deur. En terecht, schavuit!quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Dan neem ik gewoon nergens meer mijn foon mee naar toe. Kunnen ze ook niet zien of ik bij een besmetting ben geweest.
klink als stasi praktijken, een natte droomquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:14 schreef _I het volgende:
We hebben geen testen en mondkapjes, maar de apps staan klaar.
Dat kun je niet verplichten, simpel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef -Straw- het volgende:
Hoe wil je verplichten dat men een app gebruikt? Lijkt me een hele rare situatie. Niet eens iedereen heeft een smartphone.
Die zijn toch doodquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Al die oudjes weten niet eens hoe een telefoon werkt
Dit slaat natuurlijk nergens op maar dat weet jezelf ook wel.quote:
Dan kom je nergens binnen... want zo zal het wel gaan werken en zo niet dan wordt je al snel in de samenleving uitgemaakt voor dwarsligger die ouderen vermoord door zich niet te laten volgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:17 schreef Markesh het volgende:
Volgens mij hebben er een hoop veel te verbergen als ik zo de reacties lees over de app.
Ik heb er iig geen enkel probleem mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |