Eens, daarom zeg ik ook dat IC capaciteit structureel omhoog moet, inclusief apparatuur en personeel. Niet één verpleegkundig op vier bedden, maar gewoon weer richting normale omstandigheden op de IC. Huidige situatie en werkdruk is gewoon niet houdbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:55 schreef _I het volgende:
[..]
Als je zaken weer opent, vallen de mensen weg die nu helpen in de zorg. En zo snel krijg je nooit een goede opgeleide bezetting die dit maanden aan zou kunnen.
Dan zal je nu spoedomscholingen moeten doen. Voor hele specifieke taken. Zat mensen die wel iets willen doen, ipv thuiszitten.
De kans dat je de Staatsloterij wint is groter.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:54 schreef Plots het volgende:
Ik denk dat vandaag in de persconferentie alle maatregelen door Jaap (RIVM) worden opgeschort en we weet het oude leven kunnen leiden net zoals in Wuhan.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:54 schreef Plots het volgende:
Ik denk dat vandaag in de persconferentie alle maatregelen door Jaap (RIVM) worden opgeschort en we weet het oude leven kunnen leiden net zoals in Wuhan.
Sterkte in deze moeilijke tijdquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
Bijna de persconferentie maar ik moet ook nodig schijten. Verschrikkelijk, @:Caland .
Nou, uitgepraat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, daarom zeg ik ook dat IC capaciteit structureel omhoog moet, inclusief apparatuur en personeel. Niet één verpleegkundig op vier bedden, maar gewoon weer richting normale omstandigheden op de IC. Huidige situatie en werkdruk is gewoon niet houdbaar.
Spoedopleidingen voor mensen die wel zorgdiploma's hebben is een optie.
Prima advies van het OMT.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:02 schreef Jojoke het volgende:
Als ik dit lees dan komt er voorlopig geen versoepeling:
https://nos.nl/artikel/23(...)ronamaatregelen.html
Speechwriters hebben gekozen voor Begrijpelijke Taal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |