Zeker! In mijn regio nemen ze zelfs af op dit moment. Prettig gevoel.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Toch wel een opluchting dat het aantal IC-patiënten niet meer zo snel toeneemt.
Dat is goed om te horenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! In mijn regio nemen ze zelfs af op dit moment. Prettig gevoel.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Toch wel een opluchting dat het aantal IC-patiënten niet meer zo snel toeneemt.
Zitten we tenminste niet voor niets in lockdownquote:Op donderdag 9 april 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! In mijn regio nemen ze zelfs af op dit moment. Prettig gevoel.
"And we would all lockdown together, we said we'd all lockdown together!"quote:Op donderdag 9 april 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lockdown girl, she's been living in a lonely world...
There's an old man, sitting 1,5 meters away from mequote:Op donderdag 9 april 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
It's nine o'clock on a Saturday
The regular crowd stays home
Ja, typische boomer, tóch gewoon weer op stap hèquote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
There's an old man, sitting 1,5 meters away from me
Jaquote:Op donderdag 9 april 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, typische boomer, tóch gewoon weer op stap hè
He says Bill I believe this is killing mequote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
And he coughs in his tonic and gin
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
And he coughs in his tonic and gin
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He says Bill I believe this is killing me
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He says Bill I believe this is killing me
Absurdquote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
Hier gewoon 10+ mensen bij een BBQ
![]()
Buren hadden al de politie gebeld maar die zijn druk.
Dat soort mensen. Die BBQ-ers dus hè.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
![]()
Mensenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
![]()
Gewoon doen ja, hoe meer telefoontjes ze krijgen, hoe beter.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:13 schreef Momo het volgende:
Als ze er in het weekend ook zitten ga ik ook meebellen. Eerste keer is waarschuwing, tweede keer is boete dacht ik.
Goed zo, daar red je levens meequote:Op donderdag 9 april 2020 19:27 schreef Momo het volgende:
Ik heb net even gebeld want er kwamen nog 2 personen bij zitten. Er had vlak daarvoor nog iemand gebeld dus ze komen er wel redelijk snel weer aan waarschijnlijk.
Misschien hard van me maar dat soort mensen zijn gewoon letterlijk waardeloos. Je verdient het dan niet om onderdeel uit te maken van de maatschappij.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
Die mensen moeten gewoon All You Need Is Love kijken, tranen rolden over mijn wangen, er is ZOVEEL verdriet bij mensen die zich netjes aan de regels houdenEn dan ga jij als eikel even lekker barbecuen
Ja er zijn ook best wel wat dingen waarvoor ik snap dat je een uitzondering maakt. Mijn ouders hebben bijv ook gezegd dat als een van ons ziek wordt - te ziek om thuis te zijn en niet ziek genoeg voor het ziekenhuis - dat we dan daarheen mogenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien hard van me maar dat soort mensen zijn gewoon letterlijk waardeloos. Je verdient het dan niet om onderdeel uit te maken van de maatschappij.
Nee, dat gaat me totaal boven de pet. Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja er zijn ook best wel wat dingen waarvoor ik snap dat je een uitzondering maakt. Mijn ouders hebben bijv ook gezegd dat als een van ons ziek wordt - te ziek om thuis te zijn en niet ziek genoeg voor het ziekenhuis - dat we dan daarheen mogenWeet niet of ik dat zou doen, maar wel echt lief.
En bijv met hulpbehoevende mensen snap ik ook heel goed dat je je niet 100% aan de regels houdt - een vriendin van mij heeft een hulpbehoevende schoonzus, die écht niet snapt waarom haar ouders, broers en nichtjes niet meer langskomenDus die gaan daar af en toe wel langs, zoveel mogelijk zich aan de regels houdend
![]()
Maar dat je gewoon voor je eigen lol gaan BBQ'en, dat snap ik echt niet
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze spelen nú een voetbalwedstrijd. Jezus speelt Ajax, Judas speelt Feyenoord.
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas, die zit momenteel in de FOK!-WAO.
Lekker tochquote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Het is wel een heel Nederlands laatste avondmaal hoor. Met blokjes kaas en worst.
Ja. Dat terwijl voor zo'n avondmaal tapas zeer geschikt zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Het is wel een heel Nederlands laatste avondmaal hoor. Met blokjes kaas en worst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |