Ja, eens hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
2020 kunnen in het geheel wel op je buik schrijven inderdaad. Echter denk ik dat we volgend jaar, wanneer er een medicijn is wat het virus kan doden of af kan stoppen we weer redelijk vlot op het oude welvaartsniveau zouden kunnen zitten. Echter schat ik dat de economische schade zo groot zal zijn dat mensen blij zijn als er volgend jaar überhaupt geld is om een festivalletje te pakken. Als die festivals dan nog bestaan...
dat worden dan gewoon weer festivalletjes met 2500 man ipv 40.000quote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
2020 kunnen in het geheel wel op je buik schrijven inderdaad. Echter denk ik dat we volgend jaar, wanneer er een medicijn is wat het virus kan doden of af kan stoppen we weer redelijk vlot op het oude welvaartsniveau zouden kunnen zitten. Echter schat ik dat de economische schade zo groot zal zijn dat mensen blij zijn als er volgend jaar überhaupt geld is om een festivalletje te pakken. Als die festivals dan nog bestaan...
Had Henk uit Schiedam maar premier moeten worden.quote:Op maandag 6 april 2020 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij mag wel uit voorzorg in het ziekenhuis blijven, Henk uit Schiedam moet het maar thuis aankijken.
Want dat heeft als voordeel dat...?quote:Op maandag 6 april 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat worden dan gewoon weer festivalletjes met 2500 man ipv 40.000
Dit dus, ik vermoed dat sneeuwvlokjes straks heel zielig worden, moeten ze in 1 keer achter de lopende band omdat er geen werk voor UX designers meer is.quote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan zal het zeker niet worden, aangezien je de maatregelen weer in fases af moet bouwen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef roos94 het volgende:
Al die paniekzaaiers die 3 weken geleden riepen dat de rest van 2020 wel gedaan zou zijneind volgende maand weer biosje pakken. Is dan toch een relatief korte tijd geweest.
Precies.quote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef roos94 het volgende:
Al die paniekzaaiers die 3 weken geleden riepen dat de rest van 2020 wel gedaan zou zijneind volgende maand weer biosje pakken. Is dan toch een relatief korte tijd geweest.
Het zal eerder een gevolg zijn van...quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want dat heeft als voordeel dat...?
welke immuniteit ? er is hooguit 10% besmet over een paar maandjes.....quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan zal het zeker niet worden, aangezien je de maatregelen weer in fases af moet bouwen.
En dan gaan we er vanuit dat de immuniteit zijn werk gaat doen, wat nog helemaal geen zekerheid is.
Denk dat Henk uit Schiedam geen rijke parlementslid en topambtenaar als vader had.quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Had Henk uit Schiedam maar premier moeten worden.
Lekker elkaar besmetten. Ik zeg doenquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef skrn het volgende:
[..]
Precies.
Hup eind april gooi die terrassen open, productie lekker op stoom, fabrieken op volle capaciteit, wegen weer lekker druk, gewoon gaan.
toch iemand die het snaptquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het zal eerder een gevolg zijn van...
Niet, meesten hebben gewoon geen doekoe voor een festival.quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want dat heeft als voordeel dat...?
Je zal toch je quarantaine gebruiken om alle Jensen video's te bekijken. Dan weet je zeker dat jouw wereld veranderd is wanneer je weer naar buiten mag. Tering!quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Teveel Jensen gekeken tijdens huisarrest?
Ook dat.quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke immuniteit ? er is hooguit 10% besmet over een paar maandjes.....
En boem, je zorgstelsel stort in!quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef skrn het volgende:
[..]
Precies.
Hup eind april gooi die terrassen open, productie lekker op stoom, fabrieken op volle capaciteit, wegen weer lekker druk, gewoon gaan.
Je mag het ook per provincie bekijken, nou, Noord-Brabant kan lekker aan de slag!quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke immuniteit ? er is hooguit 10% besmet over een paar maandjes.....
Financieel bedoel je? Behoorlijke aanname.quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het zal eerder een gevolg zijn van...
We moeten beseffen dat we handen nodig hebben en geen nutteloze vrijetijdsmanagers.quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus, ik vermoed dat sneeuwvlokjes straks heel zielig worden, moeten ze in 1 keer achter de lopende band omdat er geen werk voor UX designers meer is.
Trolls gonna troll.quote:Op maandag 6 april 2020 13:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, alweer?
Zal wel weer maandag zijn....
dat beseffen velen allang....alleen kan er zo weinig aan gedaan wordenquote:Op maandag 6 april 2020 15:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We moeten beseffen dat we handen nodig hebben en geen nutteloze vrijetijdsmanagers.
De vraag is vooral hoeveel..... is genoeg of te weinig ? wat voor iedereen anders zal liggen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit dus. Pas als het letterlijk tot op de millimeter verboden en uitgelegd wordt dan stopt men ermee, op die mensen die het beter weten na "want ik moet toch gewoon kunnen [vulmaarin]!" want "ik kan zelf toch wel nadenken" en "voor mij is het gewoon heel belangrijk dat ik [vulmaarin].
Even een korte periode niet kunnen [vulmaarin] "kan" dan niet. Het is niet eens echt een belang. Een biertje kunnen doen of op vakantie gaan is geen belang, het is een behoefte en we hebben met zijn allen nooit serieus geleerd om die uit te stellen want alles was altijd binnen handbereik en dan heb je nog de categorie die "nee" niet accepteert wegens kutmentaliteit.
Inderdaad. ik heb een serie posts van je gelezen en ik heb me inderdaad vergist. Het moet iemand anders zijn geweest.quote:Op maandag 6 april 2020 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde persoon voor je. Laat maar wat quotes zien want dit klopt niet. Ik heb altijd gezegd dat het overdreven wordt en dat we in de lente of zomer weer verder kunnen.
Ik mag toch wel blij zijn, ik bedoel Fok! trekt het ook al heel snel in het diepe negatieve eerlijk gezegd. Tot aan vorige week. Nu zijn al veel meer cijfers echt bemoedigend.quote:Op maandag 6 april 2020 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En boem, je zorgstelsel stort in!
Cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |