8 april of eind mei is idd zo'n groot verschil ja? Maar als mensen zeggen dat we 2020 kunnen afschrijven is het plots wel geloofwaardigquote:Op maandag 6 april 2020 14:54 schreef Montov het volgende:
[..]
8 april gaat alles weer open. Althans, dat heb jij 2 weken lang hier zitten opdreunen. Waarom denk je dat je enige geloofwaardigheid hebt met je statements?
Dan heb je een verkeerde persoon voor je. Laat maar wat quotes zien want dit klopt niet. Ik heb altijd gezegd dat het overdreven wordt en dat we in de lente of zomer weer verder kunnen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Je bent of manisch depressief of je bent een troll. Jij was een van de grootste paniekzaaiers hier 2 weken geleden....
wie zegt dat we 2020 niet kunnen afschrijven dan ?quote:Op maandag 6 april 2020 14:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
8 april of eind mei is idd zo'n groot verschil ja? Maar als mensen zeggen dat we 2020 kunnen afschrijven is het plots wel geloofwaardig
Het zal wel kansberekening zijn hoe verder je weg staat hoe minder aerosolen overblijven. Dat zal wel kwadratisch of mischien zelfs tot de 3e machten uitdunnen met de afstand.quote:Op maandag 6 april 2020 14:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
In Frankrijk is dat 1 meter.
Dus wie of wat heeft er ook hier gelijk, als iemand zegt 10 meter of 10 cm ?
Hoe kan je zien dat het werkt?quote:Op maandag 6 april 2020 14:53 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ga eens een Hong Kong, Taiwan of Zuid-Korea kijken. Daar zie je dat het werkt, én dat mensen ze zonder problemen massaal dragen.
Bron?quote:Op maandag 6 april 2020 14:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wie zegt dat we 2020 niet kunnen afschrijven dan ?
er blijven nog minimaal 6-12 maanden maatregelen.....geen grote evenementen, geen feesten
Ozongat was zeker ook overdreven, en zure regen ook?quote:Op maandag 6 april 2020 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde persoon voor je. Laat maar wat quotes zien want dit klopt niet. Ik heb altijd gezegd dat het overdreven wordt en dat we in de lente of zomer weer verder kunnen.
We gaan echt niet zomaar weer verder. We gaan door met gepaste maatregelen. Als jij denkt een festivalletje te kunnen pakken in juni, neh.quote:Op maandag 6 april 2020 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde persoon voor je. Laat maar wat quotes zien want dit klopt niet. Ik heb altijd gezegd dat het overdreven wordt en dat we in de lente of zomer weer verder kunnen.
je verstand, en die van vele expertsquote:
Die maatregelen zijn er nu. En blijken effectief. Dat betekent niet dat je een heel jaar die maatregelen in werking moet houden.quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ozongat was zeker ook overdreven, en zure regen ook?
Altijd leuk, dat mensen vergeten dat er KEIHARDE maatregelen nodig waren/zijn om er voor te zorgen dat 'het wel meeviel'.
Heb nooit gezegd dat de maatregelen overdreven zijn. Ik vond de inschattingen van mensen over dit virus overdreven (ik vroeg wanneer kan ik weer naar school en iemand antwoordde bijvoorbeeld april 2021)quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ozongat was zeker ook overdreven, en zure regen ook?
Altijd leuk, dat mensen vergeten dat er KEIHARDE maatregelen nodig waren/zijn om er voor te zorgen dat 'het wel meeviel'.
Festival niet. Maar wel dingen zoals sprotschool, restaurantjes en kapperquote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
We gaan echt niet zomaar weer verder. We gaan door met gepaste maatregelen. Als jij denkt een festivalletje te kunnen pakken in juni, neh.
Er is gewoon onderzoek naar gedaan dat mondkapjes druppels tegenhouden, waardoor er minder druppels in de lucht zitten.quote:Op maandag 6 april 2020 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoe kan je zien dat het werkt?
Correlatie is geen causatie.
Ik zelf denk dat mondkapjes een goede aanvulling kunnen zijn bij contactberoepen en dat die beroepen met mondkapjes weer aan de slag kunnen (naast andere haalbare maatregelen).
28 april is het enige feit en daarmee de enige realiteit.quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je verstand, en die van vele experts
scholen zullen vast wel weer na de zomervakantie open gaan hele kleine kans dat dat na meivakantie gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2020 15:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat de maatregelen overdreven zijn. Ik vond de inschattingen van mensen over dit virus overdreven (ik vroeg wanneer kan ik weer naar school en iemand antwoordde bijvoorbeeld april 2021)
En ook niet dat je zo zomaar kunt afbouwen, zonder maatregelen te treffen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die maatregelen zijn er nu. En blijken effectief. Dat betekent niet dat je een heel jaar die maatregelen in werking moet houden.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Festival niet. Maar wel dingen zoals sprotschool, restaurantjes en kapper
Hij mag wel uit voorzorg in het ziekenhuis blijven, Henk uit Schiedam moet het maar thuis aankijken.quote:Op maandag 6 april 2020 15:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)r-in-ziekenhuis.html
sportschool waar iedereen op vanalles loopt te hijgen en vanalles vast pakt ?quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Festival niet. Maar wel dingen zoals sprotschool, restaurantjes en kapper
https://www.stichting-nice.nl/ hier staat een soort van tellerquote:
Wat heeft Henk uit Schiedam te doen met een bed in Groot-Brittannie?quote:Op maandag 6 april 2020 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij mag wel uit voorzorg in het ziekenhuis blijven, Henk uit Schiedam moet het maar thuis aankijken.
Als de horeca opengaat dan volgt de sportschool ook.quote:Op maandag 6 april 2020 15:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sportschool waar iedereen op vanalles loopt te hijgen en vanalles vast pakt ?
lijkt me niet heel verstandig.....
2020 kunnen in het geheel wel op je buik schrijven inderdaad. Echter denk ik dat we volgend jaar, wanneer er een medicijn is wat het virus kan doden of af kan stoppen we weer redelijk vlot op het oude welvaartsniveau zouden kunnen zitten. Echter schat ik dat de economische schade zo groot zal zijn dat mensen blij zijn als er volgend jaar überhaupt geld is om een festivalletje te pakken. Als die festivals dan nog bestaan...quote:Op maandag 6 april 2020 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
We gaan echt niet zomaar weer verder. We gaan door met gepaste maatregelen. Als jij denkt een festivalletje te kunnen pakken in juni, neh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |