Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast van 980 euro aan boodschappen.
Zo zal hij herinnerd worden.
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe accountquote:Op maandag 6 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe account
Laat mij hier buiten ja.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Een goede FA weet wat de users willen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Ja of nee, en ja of nee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilde Kapi echt van zijn account af? Wanneer kunnen we hem terug verwachten?
Ik heb geen idee Lenny, anoniem maken gaat niet via mij en als dat wel zo was kon ik er ook niks over zeggen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HEquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Welke debiel haalt er nou voor 980 euro aan boodschappen vanwege een griepje
lekker zinnetje met shift maatquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HE
(shift)
sta ik sowieso achterquote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
COR / Oproep aan radiostations: draai alleen muziek van Nederlandse bodem
@:jancees
Die mensen in COR zullen hem niet begrijpenquote:Op maandag 6 april 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Graag wel alleen in VBL vrijlaten dan. In COR houdt ie het nog geen uur vol.
Al op Twitter behandeld.quote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
@El-Stinho en ik blijven gewoon hier naar luisterenquote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Zal ik je eens een leuk verhaal vertellen over B.B. King?quote:Op maandag 6 april 2020 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik blijven gewoon hier naar luisteren
Zolang je het maar leesbaar houdt voor de VBL SCersquote:Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik je eens een leuk verhaal vertellen over B.B. King?
Oké.quote:Op maandag 6 april 2020 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je het maar leesbaar houdt voor de VBL SCers
Ja, daar zal ze vast niks extra's voor gedaan hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mijn moeder werkte tijdens haar studententijd in een café achter de bar, en B.B. King was op een avond te gast. Toen hij wegging en de rekening betaalde gaf hij haar 100 gulden fooi !!!
Is dat een mooi gebaar of niet?
@Caland en ik geloven niet dat het enkel fooi wasquote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mijn moeder werkte tijdens haar studententijd in een café achter de bar, en B.B. King was op een avond te gast. Toen hij wegging en de rekening betaalde gaf hij haar 100 gulden fooi !!!
Niet gelezen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Wat een leuk verhaal.quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Bedankt Scrummie.quote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal.
Hopelijk heb je vandaag nog 10 van dit soort verhalen.
quote:Op maandag 6 april 2020 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik blijven gewoon hier naar luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Zijn moeder kennende welquote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal.
Hopelijk heb je vandaag nog 10 van dit soort verhalen.
Hey ja, zat continu in calls.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Je gaat de goede kant op maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dat inclusief pzc?quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.quote:
serviër hequote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.
Erg druk dus.quote:Op maandag 6 april 2020 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey ja, zat continu in calls.
En tegelijk was mijn Citrix account voor een andere klant geblokkeerd. Dus zat in een call via mijn laptop en was aan de lijn met de helpdesk via mijn tel.
Ze komt wel uit een proleten provincie, maar dat mag zekerquote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.
Dat is meisjesmuziek, Stijn.quote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hecht in dit geval toch meer waarde aan de mening van DubbelPijn en JanCees.quote:
Ja nee oké, jij moet met jezelf het leven door.quote:Op maandag 6 april 2020 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hecht in dit geval toch meer waarde aan de mening van DubbelPijn en JanCees.
Omdat zij toevallig zeggen wat je wil horen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hecht in dit geval toch meer waarde aan de mening van DubbelPijn en JanCees.
Zo is het levenquote:Op maandag 6 april 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat zij toevallig zeggen wat je wil horen.
Volgende keer is dat weer anders en vind je die meningen weer belangrijker.
Pfoe, gelukkig maarquote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is logisch, want het is bijna lunchtijd
Wat ik heel snel heb geleerd: als je remote presenteert: geen grapjes verwerken in de presentatie. Want niemand gaat unmuten om te lachen, dus je hoort alleen krekels tsjirpen...quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg druk dus.
Ik moest vanochtend een presentatie geven waar de rest vooral stil moest zijn. Dat voelt toch wel erg raar. Zit je daar met slides voor je (gedeeld scherm) een beetje voor je uit te lullen zonder dat je iets terughoort.
Gohquote:Op maandag 6 april 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat zij toevallig zeggen wat je wil horen.
Volgende keer is dat weer anders en vind je die meningen weer belangrijker.
of niemand lacht uberhauptquote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik heel snel heb geleerd: als je remote presenteert: geen grapjes verwerken in de presentatie. Want niemand gaat unmuten om te lachen, dus je hoort alleen krekels tsjirpen...
https://www.last.fm/user/(...)ists?from=2019-01-01quote:Op maandag 6 april 2020 11:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee oké, jij moet met jezelf het leven door.
Wel als ze een scheet moeten laten?quote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik heel snel heb geleerd: als je remote presenteert: geen grapjes verwerken in de presentatie. Want niemand gaat unmuten om te lachen, dus je hoort alleen krekels tsjirpen...
Nog steeds VERY HIGH compatibility gelukkigquote:Op maandag 6 april 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/(...)ists?from=2019-01-01
Je zoekt het maar uit.
Ik weet niet hoe jouw moppentapskills zijn maar hier zijn ze nogal roestigquote:
Ik ben normaal hilarisch tijdens meetings. Dat moeten ze nu dus missen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw moppentapskills zijn maar hier zijn ze nogal roestig
moet zeggen dat mij het 100% thuis werken en gewoon calls doen wel aanstaat
misschien houd ik het wel zo
Sowieso een mooie eyeopener voor veel bedrijven dat 5 dagen in de week naar het werk niet persé hoeftquote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw moppentapskills zijn maar hier zijn ze nogal roestig
moet zeggen dat mij het 100% thuis werken en gewoon calls doen wel aanstaat
misschien houd ik het wel zo
Iedere meeting opnieuw zit er iemand te lullen terwijl die op mute staat. We hebben vorige week iemand 10 minuten laten kletsen voordat we er iets van zeiden.quote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de mute knop nog niet ontdekt
Echos all over
ja ik werkte al voor mijzelf vooral thuis maar ging wel paar keer per week op pad voor gesprekken en zo nu en dan op zo'n flex werkplekquote:Op maandag 6 april 2020 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso een mooie eyeopener voor veel bedrijven dat 5 dagen in de week naar het werk niet persé hoeft
Als je dit een jaar geleden zei was je een een ongewassen hippie.quote:Op maandag 6 april 2020 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso een mooie eyeopener voor veel bedrijven dat 5 dagen in de week naar het werk niet persé hoeft
2 jaar terug zat ik bij een bedrijf die volledig zelfsturend was, dus ook oa klantenservice konden bepalen welke dagen ze thuis gingen werken en dat werkte zeer prettig. Ouderwetse kantoren was er dus ook niet echt, gewoon allemaal flexplekken. Alleen geef je wel veel vrijheid en verantwoordelijkheid af, dat zal niet voor elke bedrijf gaan werken.quote:Op maandag 6 april 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik werkte al voor mijzelf vooral thuis maar ging wel paar keer per week op pad voor gesprekken en zo nu en dan op zo'n flex werkplek
ik zou nu geen makelaar willen zijn in de bedrijfspanden, die komen er na deze crisis achter dat je niet zo'n duur kantoor hoeft en gewoon een deel van je personeel idd thuis kunt laten werken
Er is vorige week bij ons een bankbrede enquete gehouden en daar gaf 80% aan zich ongelukkiger te voelen in de huidige thuiswerksituatie. Al is dat niet helemaal een eerlijk vergelijk natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar terug zat ik bij een bedrijf die volledig zelfsturend was, dus ook oa klantenservice konden bepalen welke dagen ze thuis gingen werken en dat werkte zeer prettig. Ouderwetse kantoren was er dus ook niet echt, gewoon allemaal flexplekken. Alleen geef je wel veel vrijheid en verantwoordelijkheid af, dat zal niet voor elke bedrijf gaan werken.
2 dagen thuis, en 3 dagen werk lijkt me een prima verhoudingquote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vorige week bij ons een bankbrede enquete gehouden en daar gaf 80% aan zich ongelukkiger te voelen in de huidige thuiswerksituatie. Al is dat niet helemaal een eerlijk vergelijk natuurlijk.
Staat op Facebook dus dan is het waar.quote:ZOU DIT DE WAAR ZIJN😳⁉️
5G in combinatie met het Cor 🤯ona virus is DODELIJKER ! Waarom weten wij dit niet?
Waar is het 5G netwerk al volledig uitgerold ⁉️
❌China
❌Italië
❌Spanje
❌gedeeltes Amerika
In Nederland is dit in gedeeltes in BRABANT. > hier is het dodental het hoogst toch?
Check dit eens:
🤳🏼Is het toeval dat de symptomen van het Coron🤯virus en de straling van 5G zoveel overeenkomsten hebben? 130.000 5G masten in China waarvan Wuhan de eerste plek was waar 5G van start ging en massaal brak daar de pleuris uit door het ‘Coronavirus’. De Italiaanse regering heeft met de veiling van de 5G-frequenties 6,55 miljard euro opgehaald. We weten nu allemaal hoe het er in Italië aan toe gaat. In Nederland worden nu al verschillende 5G testen uitgevoerd die worden aangegeven in het zogenaamde Antenne register, is het toeval dat er in veel van die omgevingen Cor🤯na uitbraken zijn?
WAT DOET 5G ?
❌Het verzwakt je immuunsysteem , het brengt je cellen in je lichaam uit balans door de hoge frequentie die wij niet zien.
❌ vreemde lichamelijke klachten. Kortademig, griepachtige verschijnselen, en vreemde steken door het lichaam ❌hoofdpijn en enorme last van de nekstreek.
Maar als je even goed nadenkt.. Als de overheid zo veel om ons zou geven zoals ze beweren en er alles aan doen om ons in deze moeilijke tijd te steunen, waarom zouden ze dan in hemels naam zulke enorme masten plaatsen PRECIES rondom en tijdens de uitbraak van het cor🤯na virus? Terwijl dat ons immuunsysteem juist nog erger verslechterd? Juist nu is dat iets wat we op dit moment van een ‘virus’ totaal niet kunnen gebruiken lijkt me toch? Dan ga je zulke grote stralingsmonsters al helemaal niet op woningen, scholen, bejaardenwoningen & winkelcentra plaatsen lijkt me!
Erg vreemd ! Hoor graag jullie mening mensen!?
IEDEREEN WIL DAT ZIJN FAMILIE GEZOND BLIJFT TOCH⁉️ Dan is dit toch een puntje dat we in de gaten moeten houden met zijn alle.
👁Mensen ga zelf eens op onderzoek uit er staat genoeg over op internet!
Het is de moeite waard om voor jezelf op te komen. Het geeft voor mij een goed gevoel dus ik zal dit ook blijven doen!
Klik ook eens op dit filpmje :
En deze?
https://jdreport.com/geweldig-5g-dekking-in-54-steden-in-z…/
Niet op het filpmje geklikt.quote:Op maandag 6 april 2020 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat op Facebook dus dan is het waar.
@:kapiteintje
Geliked en gedeeldquote:Op maandag 6 april 2020 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat op Facebook dus dan is het waar.
@:kapiteintje
(ik eerlijk gezegd ook niet)quote:
Tijd dat Ernesto Stegemens van onderkovver in Nederland hier is indruikt.quote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Geliked en gedeeld
Hopelijk worden de mensen wakker
Prima tip. Of gewoon zelf hard lachen, dat kan ook.quote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pro-tip: Lachband!quote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima tip. Of gewoon zelf hard lachen, dat kan ook.
Die Hugo ook niet. Zag laatst dat zijn haar werd geknipt.quote:
werkt gekniptquote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die Hugo ook niet. Zag laatst dat zijn haar werkt geknipt.
Beter gaat ie gewoon werken voor z'n coronageld.
belachelijk ja dat iemand die dagelijks voor een camera verschijnt zijn haar laat doenquote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
werkt gekniptquote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal voor Mark wel lastig worden.quote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
belachelijk ja dat iemand die dagelijks voor een camera verschijnt zijn haar laat doen
Hij kan zich op zijn minst solidair tonen, toch?quote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
belachelijk ja dat iemand die dagelijks voor een camera verschijnt zijn haar laat doen
[..]
Poppenspeler.corquote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
werkt geknipt![]()
HAHAHAHAHAHA WAT IS DIT DOM
ja, hij had het vooral gewoon niet moeten delenquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij kan zich op zijn minst solidair tonen, toch?
quote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
werkt geknipt![]()
HAHAHAHAHAHA WAT IS DIT DOM
leuke circlejerks jongens echt weer genietenquote:
Als je het niet leuk vindt ga je toch lekker weg.quote:Op maandag 6 april 2020 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
leuke circlejerks jongens echt weer genieten
mimimimi?quote:Op maandag 6 april 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt ga je toch lekker weg.
Hopelijk krijgen we Kapi dan weer terug.
Waarom niet danquote:Op maandag 6 april 2020 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, hij had het vooral gewoon niet moeten delen
foutje van de PR-afdeling
Moet datquote:Op maandag 6 april 2020 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat je er geen zak mee wint volgens mij
Dus iedereen mag alles delen op social media, maar omdat hij een minister is die op dit moment op de voorgrond treedt mag het niet? Misschien mis ik het even hè.quote:Op maandag 6 april 2020 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat je er geen zak mee wint volgens mij
Hij mag dat gewoon doen ja.quote:Op maandag 6 april 2020 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus iedereen mag alles delen op social media, maar omdat hij een minister is die op dit moment op de voorgrond treedt mag het niet? Misschien mis ik het even hè.
Hij liet zijn vrouw knippen met behulp van zijn kapper waarmee hij aan het videobellen was.quote:Op maandag 6 april 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij mag dat gewoon doen ja.
Ik zeg dat het qua PR niet de slimste zet was als je de rest van NL hebt verteld dat je beter effe niet naar de kapper kunt of uberhaupt mag.
Maar leuk dat je zo fel reageert
ohquote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij liet zijn vrouw knippen met behulp van zijn kapper waarmee hij aan het videobellen was.
Lekker gediscussieerd weer maatquote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh
moet je nagaan hoe ik op zit te letten
dan heb ik niks gezegd
Niet geklikt.quote:Op maandag 6 april 2020 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
klaas present op de FP
COVID-19: Overheid roept 600.000 Chinese mondkapjes terug
Frontpage. Niet geklikt.quote:Op maandag 6 april 2020 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
klaas present op de FP
Van m'n levensdagen niet dat ik hierop ga klikken.quote:Op maandag 6 april 2020 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
klaas present op de FP
WTFquote:Op maandag 6 april 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij mag dat gewoon doen ja.
Ik zeg dat het qua PR niet de slimste zet was als je de rest van NL hebt verteld dat je beter effe niet naar de kapper kunt of uberhaupt mag.
Maar leuk dat je zo fel reageert
quote:Op maandag 6 april 2020 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, Freyja is net weggevlogenIk deed haar kooitje open, ze ging een paar rondjes in de kamer doen, vloog tegen de hordeur bij het balkon aan, hordeur schoot open en Freyja vloog naar buiten
Boys, Freyja is net weggevlogenIk deed haar kooitje open, ze ging een paar rondjes in de kamer doen, vloog tegen de hordeur bij het balkon aan, hordeur schoot open en Freyja vloog naar buiten
Tijd voor een Amber alert.quote:Op maandag 6 april 2020 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot maatquote:
twitter:aad300 twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:23:47Ben metaal best sterk maar dit vreet echt aan mij niet zien van kleinkinderen in #Belgie #alleen FaceTime https://t.co/C6RDXjIk4V reageer retweet
BEN METAALquote:Op maandag 6 april 2020 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:23:47Ben metaal best sterk maar dit vreet echt aan mij niet zien van kleinkinderen in #Belgie #alleen FaceTime https://t.co/C6RDXjIk4V reageer retweet
Piepkleine kans misschien. Wilde net bericht op de site van Amivedi zetten, voer ik het in, krijg ik een errorcodequote:
Ga ik doen ja. Heb foto's van haar die ik uit kan printen en her en der in de buurt op kan hangen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Sterkte maat. Zsm iets van vermist-posts ophangen in je buurt.
quote:Op maandag 6 april 2020 13:21 schreef Doublepain het volgende:
Hoe ziet ze eruit @:Drizzt
Dan zal ik voor je opletten als ik uit het raam kijk
Kan zo'n beest alleen overleven in Nederland?quote:Op maandag 6 april 2020 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Piepkleine kans misschien. Wilde net bericht op de site van Amivedi zetten, voer ik het in, krijg ik een errorcode
[..]
Ga ik doen ja. Heb foto's van haar die ik uit kan printen en her en der in de buurt op kan hangen.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan zo'n beest alleen overleven in Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een hippe kuif, wel goed herkenbaar. Maar stel iemand ziet hem, is het bijna onmogelijk zo'n beestje buiten te vangen toch tenzij hij ergens uitgeput zitquote:Op maandag 6 april 2020 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Piepkleine kans misschien. Wilde net bericht op de site van Amivedi zetten, voer ik het in, krijg ik een errorcode
[..]
Ga ik doen ja. Heb foto's van haar die ik uit kan printen en her en der in de buurt op kan hangen.
[..]
[ afbeelding ]
Zijn vast wel genoeg mensen met een buks in die regio.quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat een hippe kuif, wel goed herkenbaar. Maar stel iemand ziet hem, is het bijna onmogelijk zo'n beestje buiten te vangen toch tenzij hij ergens uitgeput zit
Geen idee, al schijnt er een flinke zwerm bergparkieten in de buurt van Amsterdam te zitten, dus wie weet redt Freyja het ook wel, maar ik ben er bang voorquote:Op maandag 6 april 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan zo'n beest alleen overleven in Nederland?
Idd, ze laat zich niet snel vangen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wat een hippe kuif, wel goed herkenbaar. Maar stel iemand ziet hem, is het bijna onmogelijk zo'n beestje buiten te vangen toch tenzij hij ergens uitgeput zit
Als ze je accent heeft overgenomen wordt dat een lastig verhaal vermoed ik.quote:Op maandag 6 april 2020 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, al schijnt er een flinke zwerm bergparkieten in de buurt van Amsterdam te zitten, dus wie weet redt Freyja het ook wel, maar ik ben er bang voor
[..]
Idd, ze laat zich niet snel vangen.
JAAPGODquote:Op maandag 6 april 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
Ondertussen is men in het CORtopic in mineurstemming omdat de gekozen lijn van de RIVMGODEN goed lijkt uit te pakken
Pfff mooie vogel maatquote:Op maandag 6 april 2020 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
lullig voor jou maar die vogel zal het wel naar haar/zijn zin hebben voor een tijdjequote:Op maandag 6 april 2020 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met name Jor_Dii lijkt het er moeilijk mee te hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
Ondertussen is men in het CORtopic in mineurstemming omdat de gekozen lijn van de RIVMGODEN goed lijkt uit te pakken
Zeker ook een interechte ban aangesmeerd gekregen door @GGMM ?quote:Op maandag 6 april 2020 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAPGOD
en wij maar interecht bans gepakt
Bans moesten notes zijnquote:Op maandag 6 april 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker ook een interechte ban aangesmeerd gekregen door @:ggmm ?
interechtquote:Op maandag 6 april 2020 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAPGOD
en wij maar interecht notes gepakt
Boos? huh?quote:Op maandag 6 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie wordt heel boos als je op een poll een ander antwoord geeft dan hem.
Scrummie is een typische COR paniekzaaierquote:Op maandag 6 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
URL?quote:Op maandag 6 april 2020 14:17 schreef Caland het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Zou je een mondkapje dragen? 2
Je hebt gestemd op: Nee
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=402604&aid=2
45.34quote:Op maandag 6 april 2020 14:23 schreef JanCees het volgende:
Je IP is: 218.45.34.165
*hijquote:Op maandag 6 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
EVEN ALLEMAAL STEMMEN JONGENS
quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WTF KLOOTZAK
Tevens eens met nee
@:Scrummie2.1
Krijg toch corona, stelletje corona debielen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:23 schreef JanCees het volgende:
Je IP is: 218.45.34.165
VOC-mentaliteit.quote:Aanhoudingen voor oplichting met mondkapjes
De FIOD, de fiscale opsporingsdienst, heeft twee mannen aangehouden die verdacht worden van oplichting bij de verkoop van mondkapjes. De twee, een 51-jarige man uit Oldenzaal en een 61-jarige Amersfoorter, deden zich vermoedelijk voor als leveranciers van de gezichtsbeschermers.
Ze hebben daarmee twee kopers, die een bestelling van 11 miljoen mondkapjes bij hen hadden geplaatst, opgelicht voor bijna 900.000 euro. De kapjes waren bedoeld voor instellingen in het buitenland. Om welke buitenlandse instellingen het gaat, wordt niet bekendgemaakt.
De twee mannen worden verdacht van oplichting, valsheid in geschrifte en witwassen. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten.
Scrummie voert weer een act op, zie ik.quote:Op maandag 6 april 2020 14:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg toch corona, stelletje corona debielen.
dan hemquote:Op maandag 6 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tekst uit een André Hazes. Tarado is een ras-Amsterdammer.quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 6 april 2020 14:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijg toch corona, stelletje corona debielen.
dank je maatquote:Op maandag 6 april 2020 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tekst uit een André Hazes. Tarado is een ras-Amsterdammer.
Bedankt!quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
EVEN ALLEMAAL STEMMEN JONGENS
Precies dat ja. Jammer dat Scrummie zijn ongelijk niet durft toe te geven omtrent JAAPGODquote:Op maandag 6 april 2020 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt!
Waarom zou je met een mondkapje gaan lopen als je een Jaaphebt.
Ik ben echt blij dat Jaap beetje bij beetje meer gelijk begint te krijgenquote:Op maandag 6 april 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dat ja. Jammer dat Scrummie zijn ongelijk niet durft toe te geven omtrent JAAPGOD
quote:Op maandag 6 april 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dat ja. Jammer dat Scrummie zijn ongelijk niet durft toe te geven omtrent JAAPGOD
In China hebben ze al camara's die herkennen 99% van de mensen met mondkapje evengoed.quote:Op maandag 6 april 2020 14:50 schreef aTypisch het volgende:
mensen die echt geloven dat die dingen niet werken als we het allemaal gebruiken![]()
niet doorzien dat dit niet wenselijk is omdat je dan niet meer gemakkelijk herkenbaar bent op camera's![]()
instanties die liegen over dit soort dingen![]()
![]()
jaap heeft een miljoen publicaties ofzoquote:Op maandag 6 april 2020 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat Jaap beetje bij beetje meer gelijk begint te krijgen
Gun het die baas wel, Gommers en Jaapgod
quote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe kan je ongelijk toe geven als je geen ongelijk hebt?
Moeten zij weten, ze eten ook vleermuizen. Dusja.quote:Op maandag 6 april 2020 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In China hebben ze al camara's die herkennen 99% van de mensen met mondkapje evengoed.
https://www.voetbalprimeu(...)er-op-tv-komen-.htmlquote:Op maandag 6 april 2020 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
jaap heeft een miljoen publicaties ofzo
quote:Op maandag 6 april 2020 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moeten zij weten, ze eten ook vleermuizen. Dusja.
Oostenrijk gaat feitelijk gewoon doen wat wij al die tijd al doen hierquote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Overigens heb ik niet zoveel moeite met Jaap. Prima deskundige man die er veel meer van weet dan ik (of jij), net als Gommers. Ik blijf er alleen wel bij dat als we de maatregelen van nu 2 weken eerder hadden ingezet (waar genoeg reden voor was) we minder doden hadden gehad. Zie Oostenrijk bijvoorbeeld (die maatregelen veel eerder dan wij deden, en nu de boel weer langzaam open gaan gooien).
omdat ze allemaal xiaomi's hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In China hebben ze al camara's die herkennen 99% van de mensen met mondkapje evengoed.
Elk land heeft zijn eigen aanpak, kan je ook moeilijk vergelijken. Dit is ook de eerste keer dat Nederland dit meemaakt, dus dan maak je fouten en vervolgens herstellen. Elk land ondergaat die fase momenteel en bij de een gaat het beter dan de anderquote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Overigens heb ik niet zoveel moeite met Jaap. Prima deskundige man die er veel meer van weet dan ik (of jij), net als Gommers. Ik blijf er alleen wel bij dat als we de maatregelen van nu 2 weken eerder hadden ingezet (waar genoeg reden voor was) we minder doden hadden gehad. Zie Oostenrijk bijvoorbeeld (die maatregelen veel eerder dan wij deden, en nu de boel weer langzaam open gaan gooien).
ah die voetballer zonder opleiding zal het wetenquote:Op maandag 6 april 2020 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)er-op-tv-komen-.html
Arie Haan
Mja, ik neem jou niet echt serieus in deze situatie, dus ik ga er ook niet op reageren verder.quote:Op maandag 6 april 2020 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elk land heeft zijn eigen aanpak, kan je ook moeilijk vergelijken. Dit is ook de eerste keer dat Nederland dit meemaakt, dus dan maak je fouten en vervolgens herstellen. Elk land ondergaat die fase momenteel en bij de een gaat het beter dan de ander
had wel een goed afstandschotquote:Op maandag 6 april 2020 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)er-op-tv-komen-.html
Arie Haan
is dat zo? dat wil ik graag lezenquote:Op maandag 6 april 2020 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat er een Oostenrijker was met goede ideeën.quote:Op maandag 6 april 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Oostenrijk gaat feitelijk gewoon doen wat wij al die tijd al doen hier
JAAPGOD
Oostenrijk was niet sneller met maatregelen omdat ze het beter aanpakten denk ik, maar gewoon omdat ze daar eerder er mee te maken kregen met hun 'jij krijgt corona, jij krijgt corona, iedereen krijgt corona apres ski kroegen'quote:Op maandag 6 april 2020 14:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jullie een Jaapgifje makenquote:Op maandag 6 april 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ik neem jou niet echt serieus in deze situatie, dus ik ga er ook niet op reageren verder.
Die had zo’n virusje wel even uitgeroeid binnen afzienbare tijd.quote:Op maandag 6 april 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat er een Oostenrijker was met goede ideeën.
Ze gaan nu ook gewoon precies de lijn van Nederland volgen, al doet Scrummie opeens alsof ze als eerste gaan versoepelen (lol)quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oostenrijk was niet sneller met maatregelen omdat ze het beter aanpakten denk ik, maar gewoon omdat ze daar eerder er mee te maken kregen met hun 'jij krijgt corona, jij krijgt corona, iedereen krijgt corona apres ski kroegen'
Hoezo doe ik alsof? Ze zijn ook de eerste die maatregelen afzwakken toch?quote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook gewoon precies de lijn van Nederland volgen, al doet Scrummie opeens alsof ze als eerste gaan versoepelen (lol)
Je ze zien zelf blijkbaar alsnog in hoe belachelijk het is om letterlijk alles op slot te gooienquote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoezo doe ik alsof? Ze zijn ook de eerste die maatregelen afzwakken toch?
Ik zag er een tijdje terug een filmpje over, ik weet niet of ik die nog terug kan vinden. Ik zal even kijken.quote:
Ik vind het kut voor @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 6 april 2020 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben wel blij dat het niet TarrelGod is @:drizzt_dourden
Anders kwam ik je opzoeken
@:zipportal
Nee, ze zien dat de druk op de zorg nu te doen is en dus in de mogelijkheid zijn om de boel te verzwakken.quote:Op maandag 6 april 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ze zien zelf blijkbaar alsnog in hoe belachelijk het is om letterlijk alles op slot te gooien
je neemt zo'n stelling vaak in met een gedachte erachter, dus ik was benieuwd naar je inzichtenquote:
Natuhrlijk niet.quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ze zien dat de druk op de zorg nu te doen is en dus in de mogelijkheid zijn om de boel te verzwakken.
Zullen die beesten niet vanzelf weer naar binnen vliegen?quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor @:drizzt_dourden
Vooral nu hij ook niet naar buiten mag is het extra kut om het beestje te gaan zoeken
Nee natuurlijk niet debielquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen die beesten niet vanzelf weer naar binnen vliegen?
Vroeger is een parkiet weggevlogen omdat een kat (hoerenbeesten) op zijn kooitje sprong, ook niet meer teruggezienquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, als je hoort dat dat beest een hele deur eruit heeft gevlogen om maar weg te kunnen komen lijkt die kans me bijzonder klein.quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is pas asociaal om met zo'n ding op je bek te lopen terwijl er in de zorg blijkbaar schrijnende tekorten aan zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je neemt zo'n stelling vaak in met een gedachte erachter, dus ik was benieuwd naar je inzichten
maar je beantwoordt een vraag heel asociaal met een wedervraag, IK WEET GENOEG
Moest lachenquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, als je hoort dat dat beest een hele deur eruit heeft gevlogen om maar weg te kunnen komen lijkt die kans me bijzonder klein.
volgens mij hebben die niet zo'n band met waar ze wonenquote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou denk ook niet dat veel mensen de mondkapjes hebben die de zorg gebruikt hoorquote:Op maandag 6 april 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is pas asociaal om met zo'n ding op je bek te lopen terwijl er in de zorg blijkbaar schrijnende tekorten aan zijn.
Dat lijkt me nog niet, de ziekenhuizen puilen nog aardig uit met coronalijers.quote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ze zien dat de druk op de zorg nu te doen is en dus in de mogelijkheid zijn om de boel te verzwakken.
je mag je eigen mondkapjes niets eens doneren aan de zorg joh, met je slappe gelulquote:Op maandag 6 april 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is pas asociaal om met zo'n ding op je bek te lopen terwijl er in de zorg blijkbaar schrijnende tekorten aan zijn.
quote:Op maandag 6 april 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, als je hoort dat dat beest een hele deur eruit heeft gevlogen om maar weg te kunnen komen lijkt die kans me bijzonder klein.
[..]
[..]
[..]
Wie heeft het nou weer over doneren joh teringdebiel.quote:Op maandag 6 april 2020 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je mag je eigen mondkapjes niets eens doneren aan de zorg joh, met je slappe gelul
bron: familieleden in de zorg mogen mijn mondkapjes niet gebruiken
Ze hebben laatst 600K afgewezen, waarom is het aso als iemand met een mondkapje loopt dan?quote:Op maandag 6 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over doneren joh teringdebiel.
Ja omdat ze niet voldeden aan de eisen.quote:Op maandag 6 april 2020 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben laatst 600K afgewezen, waarom is het aso als iemand met een mondkapje loopt dan?
goed antwoord weerquote:Op maandag 6 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over doneren joh teringdebiel.
Mooie lamp?quote:Op maandag 6 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Mijn aliexpress pakketje komt ook één dezer dagen aan(geen mondkapjes)
vleermuis?quote:Op maandag 6 april 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Mijn aliexpress pakketje komt ook één dezer dagen aan(geen mondkapjes)
https://a.aliexpress.com/_dYIqwkyquote:
Ik heb ze niet dus ging het over aanschaffen (retail).Begin jij vervolgens over een totaal andere situatie, namelijk eentje waarin je ze al zou hebben liggen. JA ELAN MAAR JUH MAG ZE NIET DONERE ZEI MN ZUS!!quote:Op maandag 6 april 2020 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed antwoord weer
het is nu wel duidelijk waarom je geen mondkapje wil dragen, bedankt!
Dropshippersquote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
https://a.aliexpress.com/_dYIqwky
Eens kijken of dat een beetje zinvol is voor thuis
Zag ze via dropshippers nu voor 30 tot 70 euroexact hetzelfde merk
Die Animal Crossing?quote:Op maandag 6 april 2020 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Nintendo Switch special edition is vanuit Frankrijk aangekomen vandaag. 9 dagen eerder dan vooraf was gemeld.
stop eens met projecterenquote:Op maandag 6 april 2020 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet dus ging het over aanschaffen (retail).Begin jij vervolgens over een totaal andere situatie, namelijk eentje waarin je ze al zou hebben liggen. JA ELAN MAAR JUH MAG ZE NIET DONERE ZEI MN ZUS!!
Je mist in al je razernij het punt weer eens volledig.
Pauperquote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Baasquote:Op maandag 6 april 2020 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Nintendo Switch special edition is vanuit Frankrijk aangekomen vandaag. 9 dagen eerder dan vooraf was gemeld.
Ik heb die van Decathlon, geloof ik. Best fijne dingen.quote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
genotquote:Op maandag 6 april 2020 15:30 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |