Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast van 980 euro aan boodschappen.
Zo zal hij herinnerd worden.
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe accountquote:Op maandag 6 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik ga vooral zijn UI missen.
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL SC kennende komen ze altijd wel terug met een nieuwe account
Laat mij hier buiten ja.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Een goede FA weet wat de users willen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat terwijl is afgesproken dat ze nooit meer terug mogen komen.
@:ggmm @:scrummie2.1 wat vinden jullie hiervan?
Ja of nee, en ja of nee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilde Kapi echt van zijn account af? Wanneer kunnen we hem terug verwachten?
Ik heb geen idee Lenny, anoniem maken gaat niet via mij en als dat wel zo was kon ik er ook niks over zeggen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HEquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef GGMM het volgende:
Welke debiel haalt er nou voor 980 euro aan boodschappen vanwege een griepje
lekker zinnetje met shift maatquote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
DIT DURFDE JE NIET TE ZEGGEN TOEN HIJ NOG EEN ACCOUNT HAD HE
(shift)
sta ik sowieso achterquote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
COR / Oproep aan radiostations: draai alleen muziek van Nederlandse bodem
@:jancees
Die mensen in COR zullen hem niet begrijpenquote:Op maandag 6 april 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Graag wel alleen in VBL vrijlaten dan. In COR houdt ie het nog geen uur vol.
Al op Twitter behandeld.quote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
@El-Stinho en ik blijven gewoon hier naar luisterenquote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Zal ik je eens een leuk verhaal vertellen over B.B. King?quote:Op maandag 6 april 2020 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik blijven gewoon hier naar luisteren
Zolang je het maar leesbaar houdt voor de VBL SCersquote:Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik je eens een leuk verhaal vertellen over B.B. King?
Oké.quote:Op maandag 6 april 2020 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je het maar leesbaar houdt voor de VBL SCers
Ja, daar zal ze vast niks extra's voor gedaan hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mijn moeder werkte tijdens haar studententijd in een café achter de bar, en B.B. King was op een avond te gast. Toen hij wegging en de rekening betaalde gaf hij haar 100 gulden fooi !!!
Is dat een mooi gebaar of niet?
@Caland en ik geloven niet dat het enkel fooi wasquote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mijn moeder werkte tijdens haar studententijd in een café achter de bar, en B.B. King was op een avond te gast. Toen hij wegging en de rekening betaalde gaf hij haar 100 gulden fooi !!!
Niet gelezen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Wat een leuk verhaal.quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Bedankt Scrummie.quote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal.
Hopelijk heb je vandaag nog 10 van dit soort verhalen.
quote:Op maandag 6 april 2020 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik blijven gewoon hier naar luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Zijn moeder kennende welquote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal.
Hopelijk heb je vandaag nog 10 van dit soort verhalen.
Hey ja, zat continu in calls.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Je gaat de goede kant op maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dat inclusief pzc?quote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké.
Komt 'ie.
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.quote:
serviër hequote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.
Erg druk dus.quote:Op maandag 6 april 2020 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey ja, zat continu in calls.
En tegelijk was mijn Citrix account voor een andere klant geblokkeerd. Dus zat in een call via mijn laptop en was aan de lijn met de helpdesk via mijn tel.
Ze komt wel uit een proleten provincie, maar dat mag zekerquote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het album van Dua Lipa ook meer dan aardig is? Hoop niet dat het vloeken in de kerk is of zo :$.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |