abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:40:51 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192494814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook in dat citaat zegt hij nergens dat het middel effect heeft tegen corona. Dat terwijl dat Trump dat wel degelijk suggereert en daarom elke gelegenheid aangrijpt om het medicijn aan te prijzen.

Trump kan ook gewoon zeggen: er zijn hoopvolle tekenen dat medicijn X werkt, maar verder onderzoek en testen is nodig om dat zeker te weten.

Maar nee, meneer moet weer van de daken schreeuwen dat er een mogelijk wondermiddel is gevonden.
En op jouw beurt zou je ook niet alles als in een reflex kwade opzet moeten beschouwen. Donald Trump heeft stelselmatig gezegd dat hij het aantal slachtoffers van corona zo laag als mogelijk wil houden. En dat het gebruik van hydroxychloroquine, dat alleen op recpt verkrijgbaar is, een zaak is van de patient en de dokter, maar dat het een kwestie is van hoop bieden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192494859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor zover ik kan beoordelen staan er geen leugens in het artikel. Het zet slechts een aantal opvallende feiten op een rijtje. Nogmaals, dat is bij uitstek de taak van de media.
Maar als het vervelende feiten zijn waar beleidsmakers mee geconfronteerd worden schreeuwen sommige tegenwoordig gewoon fake media en een gedeelte van het gepeupel volgt de leiders in die onterechte benaming blindelings, en roepen lekker mee fake media. Moderne propaganda die heel goed werkt blijkbaar. :{
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:44:22 #153
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192494871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor zover ik kan beoordelen staan er geen leugens in het artikel. Het zet slechts een aantal opvallende feiten op een rijtje. Nogmaals, dat is bij uitstek de taak van de media.
Ja, en ik heb een andere mening. Er wordt een grote broek aangetrokken dat er door Trump een snode plannetje is gesmeden, maar het artikel geeft nergens aan om hoeveel aandelen en hoeveel geld het gaat. Dit is echt domme, misleidende, opjuttende berichtgeving. Typisch #fakenewsmedia, wat mij betreft.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192494890
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

En op jouw beurt zou je ook niet alles als in een reflex kwade opzet moeten beschouwen. Donald Trump heeft stelselmatig gezegd dat hij het aantal slachtoffers van corona zo laag als mogelijk wil houden. En dat het gebruik van hydroxychloroquine, dat alleen op recpt verkrijgbaar is, een zaak is van de patient en de dokter, maar dat het een kwestie is van hoop bieden.
Er is al een bejaard echtpaar overleden omdat het dat spul zonder doktersrecept naar binnen werkte. Prima dat Trump mensen hoop probeert te geven, maar hij doet er verstandig aan om zich wat terughoudender op te stellen in deze.

Als Rutte hetzelfde kunstje had geflikt, had ik gehoopt dat hij hard op de vingers was getikt door de Tweede Kamer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:46:15 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192494909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar als het vervelende feiten zijn waar beleidsmakers mee geconfronteerd worden schreeuwen sommige tegenwoordig gewoon fake media en een gedeelte van het gepeupel volgt de leiders in die onterechte benaming blindelings, en roepen lekker mee fake media. Moderne propaganda die heel goed werkt blijkbaar. :{
Ik heb meerder argumenten ingebracht en je bent er maar op een ingegaan. Dit is gewoon matig, maar waarschijnlijk heb je verder niets in te brengen. Ook op mijn deep-dive een matige come-back.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192494930
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, en ik heb een andere mening. Er wordt een grote broek aangetrokken dat er door Trump een snode plannetje is gesmeden, maar het artikel geeft nergens aan om hoeveel aandelen en hoeveel geld het gaat. Dit is echt domme, misleidende, opjuttende berichtgeving. Typisch #fakenewsmedia, wat mij betreft.
Nergens in het artikel wordt gerept over snode plannetjes. Dat Trump zo'n medicijn zo enthousiast loopt aan te prijzen, roept nou eenmaal vragen op. Logisch dus dat de media onderzoeken of er sprake is van financiële belangen. En blijkbaar zijn die er, want naar ik begrijp bevat het stuk dus geen leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192494937
Een van de laatste tweets van trump over narratief gesproken.

https://twitter.com/realD(...)149300175589377?s=20

Advertising in the Failing New York Times is WAY down. Washington Post is not much better. I can’t say whether this is because they are Fake News sources of information, to a level that few can understand, or the Virus is just plain beating them up. Fake News is bad for America!

[ Bericht 36% gewijzigd door Basp1 op 07-04-2020 14:01:24 ]
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:52:11 #158
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is al een bejaard echtpaar overleden omdat het dat spul zonder doktersrecept naar binnen werkte. Prima dat Trump mensen hoop probeert te geven, maar hij doet er verstandig aan om zich wat terughoudender op te stellen in deze.

Als Rutte hetzelfde kunstje had geflikt, had ik gehoopt dat hij hard op de vingers was getikt door de Tweede Kamer.
Whisky Tango Foxtrot.
Dat was echt fakenews. Al dagen geleden debunked. Het wordt steeds meer wanhopiger.

quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef dellipder het volgende:
De vrouw die onlangs haar man "per ongeluk" vergiftigde met aquariumreiniger is een rijkelijke donor van goede doelen van de Democrats. Ze heeft een geschiedenis van psychische aandoeningen. En overwoog ook om van haar man te scheiden.

Woman Who Ingested Fish Tank Cleaner Is Prolific Donor to Democratic Causes

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:58:01 #159
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nergens in het artikel wordt gerept over snode plannetjes. Dat Trump zo'n medicijn zo enthousiast loopt aan te prijzen, roept nou eenmaal vragen op. Logisch dus dat de media onderzoeken of er sprake is van financiële belangen. En blijkbaar zijn die er, want naar ik begrijp bevat het stuk dus geen leugens.
Er wordt de suggestie gewekt dat er iets slechts is gebeurd. "Als hydroxychloroquine blijkt te werken dan zullen er mensen van profiteren". Daarom werd in de eerste inbreng ook "gotcha" erbij gezet, omdat de spin zo is gemaakt dat de suggestie het presenteerblaadje is voor deze conclusie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495141
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Whisky Tango Foxtrot.
Dat was echt fakenews. Al dagen geleden debunked. Het wordt steeds meer wanhopiger.
[..]

Aha, nu is het weer geen probleem als media losse feiten presenteren en die gebruiken om een narratief ('snode plannetjes') te pushen. Wees op z'n minst een beetje consequent.

Heb je trouwens ook normale bronnen?

Verder maakt dat de uitspraken van Trump niet minder onhandig. Wees in dit stadium gewoon wat terughoudender, zolang niet duidelijk is of het medicijn effect heeft tegen corona. Zo moeilijk is dat toch niet? Andere wereldleiders doen dat toch ook niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192495159
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er wordt de suggestie gewekt dat er iets slechts is gebeurd. "Als hydroxychloroquine blijkt te werken dan zullen er mensen van profiteren". Daarom werd in de eerste inbreng ook "gotcha" erbij gezet, omdat de spin zo is gemaakt dat de suggestie het presenteerblaadje is voor deze conclusie.
Die 'gotcha' was afkomstig van een user. De NYT presenteert feiten maar velt geen oordeel en trekt ook geen conclusies.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:03:38 #162
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, nu is het weer geen probleem als media losse feiten presenteren en die gebruiken om een narratief ('snode plannetjes') te pushen. Wees op z'n minst een beetje consequent.

Heb je trouwens ook normale bronnen?

Verder maakt dat de uitspraken van Trump niet minder onhandig. Wees in dit stadium gewoon wat terughoudender, zolang niet duidelijk is of het medicijn effect heeft tegen corona. Zo moeilijk is dat toch niet? Andere wereldleiders doen dat toch ook niet?
Je geeft het zelf onbedoeld aan; feiten. Dat is de crux.
En er staan doorklik urls in het artikel. En je kunt dit ook zelf onderzoeken als je meent dat dit vanwege de bron niet deugt/niet klopt/of jij gelijk hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:06:04 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die 'gotcha' was afkomstig van een user. De NYT presenteert feiten maar velt geen oordeel en trekt ook geen conclusies.
Ja, precies. Dit is mijn punt. De inbreng ging over de post die in deze topic -door een user- werd ingebracht.
The New York Times brengt geen feiten over de hoeveelheid aandelen en welke bedragen daarbij zijn gemoeid, maar wekt wel de suggestie dat er op een slinkse manier financieel wordt geprofiteerd. Spin van de #fakenewsmedia, vind ik.
Weer een nieuwe collusion van Donald Trump. Dit keer met Sanofi.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495325
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je geeft het zelf onbedoeld aan; feiten. Dat is de crux.
En er staan doorklik urls in het artikel. En je kunt dit ook zelf onderzoeken als je meent dat dit vanwege de bron niet deugt/niet klopt/of jij gelijk hebt.
Feiten kom op zeg als er iemand is die geen feiten nodig heeft maar zijn onderbuik gebruikt is dat trump wel, nu terug naar corona. Trump discussie houden we maar in andere topics. :W
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:10:47 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Feiten kom op zeg als er iemand is die geen feiten nodig heeft maar zijn onderbuik gebruikt is dat trump wel, nu terug naar corona. Trump discussie houden we maar in andere topics. :W
Wat je met deze inbreng in elk geval duidelijk laat zien is veel emotie en geen feiten. Geen voorbeelden die zo'n gratuit opmerking een beetje cachet geven. Je zegt inhoudelijk niets, maar laat alleen je emotie de vrije loop.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495421
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je geeft het zelf onbedoeld aan; feiten. Dat is de crux.
En er staan doorklik urls in het artikel. En je kunt dit ook zelf onderzoeken als je meent dat dit vanwege de bron niet deugt/niet klopt/of jij gelijk hebt.
Daar is niets onbedoelds aan, beste jongen. Als iets waar is, dan is iets waar. Maar jij suggereert dat er sprake was van snode intenties. Dat lees ik nergens terug. Heb je een bron die bewijst dat de vrouw haar man met dat spul heeft vergiftigd? (vorige maand, bedoel ik)

De ironie van je bijdrage zal je vast ontgaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192495459
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef dellipder het volgende:
Ik denk dat anti-Trump gang liever mensen willen laten creperen. In elk geval is er geen enkele blijk dat ze anders vinden/denken.
[..]

Wow, hier vlieg je wel erg ver uit de bocht hoor. Koekkoek! En dat voor iemand die altijd rationaliteit, objectiviteit en "context" predikt. Valt me tegen.

Het artikel van de NYT gaat o.a. over aandelen of belangen die zakenvrienden van Trump heeft m.b.t. het middel. Daar ga je volledig aan voorbij in jouw reactie op mijn post. Geeft niets verder, maar het viel me op.

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. Het laat vooral zien dat #fakenewsmedia bestaat en een gevaar is voor mensen met het coronavirus die hydroxychloroquine als laatste redmiddel zouden kunnen beschouwen. Het gevecht tegen de Amerikaanse president is belangrijker dan de rijen te sluiten en een gevoel van solidariteit te scheppen om dit virus te verslaan en slachtoffers te helpen.
Ik bedoel hoe moreel verrot moet je wel niet zijn een pandemie met vele duizenden doden en ongelooflijk veel mensen die werkloos maakte te politiseren in de delusional drang om hem uit zijn ambt te willen hebben. Ik vind het beneden elk niveau.
Tevens kom je met een betoog over fakenewsmedia en politisering. Je beseft dat Trump zelf letterlijk heeft gezegd dat vanwege de White House-updates hij "gratis publiciteit en air time" krijgt? Over politisering gesproken. Wel de zaken van twee kanten bekijken dan. Objectief, rationeel, en in context plaatsend. Toch?

Er is niemand die mensen graag laat creperen, wat jij ook denkt. Er zijn wel bedenkingen omtrent het beleid van het WH, zeker als het gaat om zoiets belangrijks als een mensenleven. Je moet gewoon niet zomaar roepen dat een - nog onbewezen - middel "kan helpen, want wat heb je te verliezen". Dan sta je gewoon niet sterk.

Maar verdere discussie over Trump zelf hoort niet hier thuis. Dat kan bijvoorbeeld in het Politiek-forum.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:18:44 #168
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar is niets onbedoelds aan, beste jongen. Als iets waar is, dan is iets waar. Maar jij suggereert dat er sprake was van snode intenties. Dat lees ik nergens terug. Heb je een bron die bewijst dat de vrouw haar man met dat spul heeft vergiftigd? (vorige maand, bedoel ik)

De ironie van je bijdrage zal je vast ontgaan.
De vrouw heeft aquariumreiniger in eten van haar man gestopt. Dus ja, haar man is daardoor vergiftigd. "Per ongeluk" heb ik tussen aanhalingstekens gezet, omdat haar eerste claim was dat ze dit gedaan had vanwege uitspraken van Trump. Haar social media bijdrages lieten zien dat zij erg anti-Trump is, hem veracht en helemaal niets van de Amerikaanse president aanneemt.
Kan dit opzoeken, maar dat vergt wat tijd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495513
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:06 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, precies. Dit is mijn punt. De inbreng ging over de post die in deze topic -door een user- werd ingebracht.
The New York Times brengt geen feiten over de hoeveelheid aandelen en welke bedragen daarbij zijn gemoeid, maar wekt wel de suggestie dat er op een slinkse manier financieel wordt geprofiteerd. Spin van de #fakenewsmedia, vind ik.
Weer een nieuwe collusion van Donald Trump. Dit keer met Sanofi.
Al heeft Trump slechts een handjevol aandelen, dan nog mag benoemd worden dat hij een financieel belang heeft in het bedrijf. Verder verhaalt het artikel uitgebreid over de vriendjes van Trump met belangen.

Nogmaals, goed dat dat wordt benoemd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192495519
Ik zie nu dat het over "mijn" Gotya gaat. Dat was een verwijzing naar de user boven mij, die stelde dat in het artikel van de NYT nog meer te lezen was dan wat ik aanhaalde.

Met die Gotya meldde ik: "gevonden" (datgeen wat user boven mij stelde).

Maar ik merk dat er weer een anti-Trump boodschap in te lezen was bij bepaalde users.

Man man man toch.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192495535
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

De vrouw heeft aquariumreiniger in eten van haar man gestopt. Dus ja, haar man is daardoor vergiftigd. "Per ongeluk" heb ik tussen aanhalingstekens gezet, omdat haar eerste claim was dat ze dit gedaan had vanwege uitspraken van Trump. Haar social media bijdrages lieten zien dat zij erg anti-Trump is, hem veracht en helemaal niets van de Amerikaanse president aanneemt.
Kan dit opzoeken, maar dat vergt wat tijd.
En ze wordt vervolgd voor het vergiftigen van haar man met dat spul? Want daar zou je dan makkelijk iets over moeten kunnen vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:22:17 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al heeft Trump slechts een handjevol aandelen, dan nog mag benoemd worden dat hij een financieel belang heeft in het bedrijf. Verder verhaalt het artikel uitgebreid over de vriendjes van Trump met belangen.

Nogmaals, goed dat dat wordt benoemd.
Een financieel belang die te verwaarlozen valt, maar nergens in het artikel te vinden. Een kleine deep dive hierover heb ik ingebracht. Het middel is uit patent, in massa-productie en wordt door India ingevlogen (niet bepaald gunstig voor de aandelen Sanofi).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495598
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Meelezende kom ik tot de volgende conclusie:

Iedereen is gek behalve Redpilled! :s) *O*
Die conclusie is precies wat ik hier ook uit opmaak!

Die vent is geniaal!
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:29:24 #174
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ze wordt vervolgd voor het vergiftigen van haar man met dat spul? Want daar zou je dan makkelijk iets over moeten kunnen vinden.
Ze wilde scheiden van haar man, had een verleden van psychische aandoeningen en had een aanklacht voor huiselijk geweld tegen haar man.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192495666
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een financieel belang die te verwaarlozen valt, maar nergens in het artikel te vinden. Een kleine deep dive hierover heb ik ingebracht. Het middel is uit patent, in massa-productie en wordt door India ingevlogen (niet bepaald gunstig voor de aandelen Sanofi).
Opnieuw negeer je de vriendjes van Trump.

Nogmaals, het zijn feiten die benoemd mogen worden. Doe ermee wat u wil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192495698
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ze wilde scheiden van haar man, had een verleden van psychische aandoeningen en had een aanklacht voor huiselijk geweld tegen haar man.

[ afbeelding ]
In de artikelen die ik over deze kwestie lees staat dat zowel de man als de vrouw was vergiftigd. Dus volgens jou wilde ze scheiden door zichzelf in levensgevaar te brengen?

En heb je echt geen normaal artikel? Of wil je zeggen dat zelfs FOX zich hier niet aan brandt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:35:10 #177
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Opnieuw negeer je de vriendjes van Trump.

Nogmaals, het zijn feiten die benoemd mogen worden. Doe ermee wat u wil.
Ik heb aangegeven wat ik ervan vind en daarnaast negeer jij op jouw beurt dat er duidelijk in het artikel wordt vermeld, dat omdat Donald Trump het regelmatig heeft over hydroxychloroquine aan zijn motieven moet worden getwijfeld.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:39:55 #178
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192495829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de artikelen die ik over deze kwestie lees staat dat zowel de man als de vrouw was vergiftigd. Dus volgens jou wilde ze scheiden door zichzelf in levensgevaar te brengen?

En heb je echt geen normaal artikel? Of wil je zeggen dat zelfs FOX zich hier niet aan brandt?
Het enige dat ik heb gesteld is dat door de inname van aquariumreiniger de man vergiftigd is. Het lijkt me duidelijk dat dit een niet-lichaamseigen stof is.
Jij bracht dit verhaal hier in, als bewijs dat door Trump's niet-terughoudende manier van praten over hydroxychloroquine dit voorval was gebeurd. Ik heb op mijn beurt ingebracht dat de lezing van de vrouw, dat zij op aanraden van Trump aquariumreinger gebruikte, moet worden afgezet worden tegen haar verleden met psychische aandoeningen, anti-Trump social media, een aanklacht voor huiselijk geweld tegen haar man, dat deze vrouw een gulle Democrat donor is en dat ze eerder wilde scheiden van haar man.



[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 07-04-2020 14:47:50 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:51:52 #179
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496012
RNCResearch twitterde op maandag 06-04-2020 om 19:46:46 Democrat Gov. Andrew Cuomo: asking federal government to increase hydroxychloroquine supply because there is some evidence that it appears to be working
https://t.co/PvaC51IjLY https://t.co/oQXW00sA7t reageer retweet
Er zou eigenlijk een poll bij moeten.
Als je in het ziekenhuis ligt met het coronavirus en je situatie gaat snel bergafwaarts. Zou jij dan vragen om hydroxychloroquine?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192496031
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het enige dat ik heb gesteld is dat door de inname van aquariumreiniger de man vergiftigd is. Het lijkt me duidelijk dat dit een niet-lichaamseigen stof is.
Jij bracht dit verhaal hier in, als bewijs dat door Trump's niet-terughoudende manier van praten over hydroxychloroquine dit voorval was gebeurd. Ik heb op mijn beurt ingebracht dat de lezing van de vrouw, dat zij op aanraden van Trump aquariumreinger gebruikte, moet worden afgezet worden tegen haar verleden met psychische aandoeningen, anti-Trump social media, een aanklacht voor huiselijk geweld tegen haar man, dat deze vrouw een gulle Democrat donor is en dat ze eerder wilde scheiden van haar man.

[ afbeelding ]
Je beseft dat je bepaalde feiten aangrijpt om een narratief te pushen, precies wat je de NYT verwijt?

Maar goed, zoals ik al aangaf in m'n oorspronkelijke reactie. Trump zou er verstandig aan doen om terughoudendheid te betrachten. Laat hem zich beperken tot de uitspraken van Fauci, die wel verstand heeft van zaken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192496070
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:51 schreef dellipder het volgende:
RNCResearch twitterde op maandag 06-04-2020 om 19:46:46 Democrat Gov. Andrew Cuomo: asking federal government to increase hydroxychloroquine supply because there is some evidence that it appears to be working
https://t.co/PvaC51IjLY https://t.co/oQXW00sA7t reageer retweet
Er zou eigenlijk een poll bij moeten.
Als je in het ziekenhuis ligt met het coronavirus en je situatie gaat snel bergafwaarts. Zou jij dan vragen om hydroxychloroquine?
Dat zou ik overlaten aan mijn doktoren. Ik heb namelijk geen reet verstand van medische zaken, dus waarom zou ik dan in vredesnaam vragen om specifieke medicijnen als ik geen flauw idee heb wat die met mijn lichaam doen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:56:22 #182
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat je bepaalde feiten aangrijpt om een narratief te pushen, precies wat je de NYT verwijt?

Maar goed, zoals ik al aangaf in m'n oorspronkelijke reactie. Trump zou er verstandig aan doen om terughoudendheid te betrachten. Laat hem zich beperken tot de uitspraken van Fauci, die wel verstand heeft van zaken.
Nee. Nogmaals ik bracht nog meer feiten in bij jouw verhaal dat jij wilde framen als resultaat van Trump's opvattingen over hydroxychloroquine.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:59:01 #183
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou ik overlaten aan mijn doktoren. Ik heb namelijk geen reet verstand van medische zaken, dus waarom zou ik dan in vredesnaam vragen om specifieke medicijnen als ik geen flauw idee heb wat die met mijn lichaam doen?
Ik zou op mijn beurt wel een balletje opgooien. Er wordt nu zoveel hierover in de media gedeeld en dan zou ik van mijn dokter willen horen hoe dit medicijn op mij gaat werken. Ik begrijp het goed dat jij in deze situatie onder geen beding hierover zou willen beginnen?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:05:10 #184
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496216
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192496354
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zou op mijn beurt wel een balletje opgooien. Er wordt nu zoveel hierover in de media gedeeld en dan zou ik van mijn dokter willen horen hoe dit medicijn op mij gaat werken. Ik begrijp het goed dat jij in deze situatie onder geen beding hierover zou willen beginnen?
Waarom zou ik erover beginnen? Omdat ik iets heb gelezen in de media? Dat terwijl ik niet in staat ben te duiden waarom ik baat zou hebben bij dat specifieke medicijn.

Ik neem aan dat dokteren iets beter op de hoogte zijn. Welke middelen toegediend moeten worden laat ik dus aan hen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:20:00 #186
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou ik erover beginnen? Omdat ik iets heb gelezen in de media? Dat terwijl ik niet in staat ben te duiden waarom ik baat zou hebben bij dat specifieke medicijn.

Ik neem aan dat dokteren iets beter op de hoogte zijn. Welke middelen toegediend moeten worden laat ik dus aan hen.
Ik zeg helemaal niets over dat jij iets moet doen. Ik wilde alle twijfel wegnemen wat jij probeert over te brengen en dat jij dus zou uitsluiten om het met jouw arts hierover te hebben.
Dit is een keuze. In de fictieve poll stond verder geen vervolgvraag of beoordeling.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:27:30 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496544
Het lijkt me niet verstandig de rapportages vanuit China als volkomen betrouwbaar te beschouwen.

NBCNews twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 13:20:04 U.S. reports 1,264 coronavirus deaths in over 24 hours.

Meanwhile in China, where the pandemic broke out, not a single new coronavirus death was reported. https://t.co/ooXkR9X2L5 reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:32:48 #188
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192496633
Dit vind ik cool en volgens de normen van social distancing.

It’s Time To Bring Back The Drive-In Movie
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 7 april 2020 @ 17:38:03 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192498474
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:32 schreef dellipder het volgende:
Dit vind ik cool en volgens de normen van social distancing.

It’s Time To Bring Back The Drive-In Movie
Wel alleen in de auto dan natuurlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192499592
Corona of niet, de Bundy’s vinden dat de staat zich gedeisd moet houden

Altijd mooi die extremisten in Amerika die corona regels tegen hun vrijheden vinden ingaan, ik ben benieuwd hoe dat weer afloopt.
pi_192501019
Kan de link niet lezen helaas. Geen Volkskrant-abonnee. Heb mijn quotum gratis artikelen er al weer op zitten. Maar ik zie dat het over ultrarechtse milities gaat. Ik heb zo'n idee dat ik niet veel mis met dit artikel (of juist wel, puur vermaak). ;)

Ik dacht trouwens heel even dat het over de Bundy's ging (eerste ingeving). Je weet wel, dé Bundy's. Hoe zou Al het vinden mocht hij leven in het Corona-tijdperk? Zo hele dagen verplicht binnen zitten bij moeder de vrouw. Ik kan me er wel een voorstelling van maken. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192501252
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:40 schreef Salina het volgende:
Kan de link niet lezen helaas. Geen Volkskrant-abonnee. Heb mijn quotum gratis artikelen er al weer op zitten. Maar ik zie dat het over ultrarechtse milities gaat. Ik heb zo'n idee dat ik niet veel mis met dit artikel (of juist wel, puur vermaak). ;)


De link openen in een "anoniem/incognito tabblad".

Volgens mij heeft elke browser de mogelijkheid. Zeker mobiel
pi_192501856
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef dellipder het volgende:
Het lijkt me niet verstandig de rapportages vanuit China als volkomen betrouwbaar te beschouwen.

NBCNews twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 13:20:04 U.S. reports 1,264 coronavirus deaths in over 24 hours.

Meanwhile in China, where the pandemic broke out, not a single new coronavirus death was reported. https://t.co/ooXkR9X2L5 reageer retweet
Daar geloof ik ook niks van.
pi_192502032
In New York is er inmiddels een soort collectieve hysterie ontstaan

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192502370
Met 20% van de energie behaal je doorgaans 80% van het resultaat en met de resterende 80% van de energie de resterende 20% (aldus Pareto).

Dat zie je hier ook. Die extra maatregelen doen niet veel extra, maar wel een klein beetje.
pi_192502583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef mark6791 het volgende:
Met 20% van de energie behaal je doorgaans 80% van het resultaat en met de resterende 80% van de energie de resterende 20% (aldus Pareto).

Dat zie je hier ook. Die extra maatregelen doen niet veel extra, maar wel een klein beetje.
bron?
pi_192502624
quote:
bedoel die relatie met corona.
pi_192502787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

bedoel die relatie met corona.
Het gaat om het principe.

Als ik 6 meter afstand houd dan is dat beter dan 1,5 meter. Maar niet vier keer zoveel beter (anders was dat de regel en niet 1,5 meter).

Het principe is juist is dat het op tal van situaties, zoals deze, van toepassing is.

En ja, het is geen wet maar meer een heuristisch principe. Wellicht ook een uitwerking van de Wet van de toe- en afnemende meeropbrengsten (je moet na een omslagpunt steeds meer energie in iets stoppen om het weer iets beter te maken).
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:57:37 #200
40566 Ericr
Livewrong
pi_192502814
quote:
Gates foundation steekt miljarden dollars in onderzoek naar een vaccin. Zou wat zijn als Bill Gates straks de grote redder blijkt te zijn.

Allemaal 'dankzij' de lakse funding voor onderzoek in een tijd dat de wereld het niet nodig achtte
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')