Aan mijn achtertuin loopt een bospad. Loopt normaal geen hond. Als ik tweemaal per dag mensen zie passeren is het vaak. Gisteren was het een komen en gaan van mensen die opeens allemaal uit het niets maar in de natuur moeten gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat toch mis. Bijna iedereen vind dat het moet kunnen.
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.
Ik let op de 1,5 met dus moet kunnen...
andere landen is het ook 6 feet, dus 2m, verder waarom laat je kinderen wel met elkaar spelen?, dat is in andere landen ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.
Zolang de spelregels niet worden gebroken kan het spel gespeeld worden, maar blijkbaar kan dat in veel gevallen niet in de praktijk.
Het kan aan mij liggen, maar behalve op het fok forum hoor ik hier echt niemand over.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:38 schreef THEFXR het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-rivm-in-bilthoventwitter:ChrisvandenBos twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:40:33Het RIVM ligt (terecht) steeds meer onder vuur.
Dus wat doen we?
We starten de propagandamachine.
https://t.co/eBpvOzQTcg reageer retweet
Kun je - van achter je raam - een foto maken van hoe het eruit ziet?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.
Dit gaat echt weer helemaal uit de klauwen lopen.
Echt bloedirritant
Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.
Dit gaat echt weer helemaal uit de klauwen lopen.
Echt bloedirritant
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.
Mijn eigen ogen. Heb er geen opnames van gemaakt. Ga rustig naar buiten en let maar eens op of iedereen die buiten is nu alleen voor een frisse lucht, boodschappen of werk buiten is. Echt niet. Frisse lucht halen wordt erg ruim geïnterpreteerd.quote:
Nja wat dat betreft is jouw waarneming net zoveel waard als degene die niemand zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.
Ik denk dat je het verkeerd op vat. 1,2% van de bevolking van Zeeland kwam om tijdens de watersnoodramp. Dat zou dus overeenkomen met zo'n 200.000 doden nu om de omvang van die ramp te laten zien.quote:
Dit kan niet zo dood blijven gaan. Straks nog meer maatregelen want dat dit niet door kan blijven gaan is duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:42 schreef Confetti het volgende:
Het is te hopen dat het virus door de hitte langzaamaan verdwijnt, want denk maar niet dat dit nog lang goed gaat. Bijna niemand gaat alleen naar buiten om alleen even frisse lucht te halen, werk en boodschappen.
Men gaat naar de bouwmarkt, dagje uit met de kinderen, even op bezoek bij anderen. En ja, er wordt goed rekening gehouden met de 1,5 meter maar ook dat is geen heilige graal. De onnodige bewegingen gaan gewoon voor besmettingen zorgen. En de premier maar adviseren en beroep doen op. Slaap rustig verder.
Mijn waarneming is mijn eigen omgeving, en tig mensen hier in het topic die dat zelfde constateren en melden, en die wonen geheid niet allemaal in dezelfde straat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nja wat dat betreft is jouw waarneming net zoveel waard als degene die niemand zien.
weet niet waarover je het hebt, zag die post staan naar aanleiding van een twet in dit topic.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ben je nou echt op zoek naar iedere kneus op Twitter die jouw mening verkondigt zodat je die hier kan posten?
Direct sluitenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Versterkte gebedsoproep gisteren, gelijk honderden mensen die op straat samenkomen![]()
Doe dat dan digitaal of via sms.
Hier valt het inderdaad mee ja, maar je mag alleen het tegendeel melden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit kan niet zo dood blijven gaan. Straks nog meer maatregelen want dat dit niet door kan blijven gaan is duidelijk.
Gezien dit bericht uit Ecuador uit een tropische stad lijkt me dat de hitte niet veel invloed gaat hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:42 schreef Confetti het volgende:
Het is te hopen dat het virus door de hitte langzaamaan verdwijnt, want denk maar niet dat dit nog lang goed gaat. Bijna niemand gaat alleen naar buiten om alleen even frisse lucht te halen, werk en boodschappen.
Men gaat naar de bouwmarkt, dagje uit met de kinderen, even op bezoek bij anderen. En ja, er wordt goed rekening gehouden met de 1,5 meter maar ook dat is geen heilige graal. De onnodige bewegingen gaan gewoon voor besmettingen zorgen. En de premier maar adviseren en beroep doen op. Slaap rustig verder.
Iemand op straat passeren kan gewoon.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat toch mis. Bijna iedereen vind dat het moet kunnen.
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.
Ik let op de 1,5 met dus moet kunnen...
Er stierven bij de Watersnoodramp 1836 Nederlanders. Ik begrijp niet waarom die vergelijking niet op gaat omdat het vrijwel alleen Zeeland betrof.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd op vat. 1,2% van de bevolking van Zeeland kwam om tijdens de watersnoodramp. Dat zou dus overeenkomen met zo'n 200.000 doden nu om de omvang van die ramp te laten zien.
Bepaalde delen van Zeeland werden ook veel harder getroffen dan anderen, dus vergelijkingen met die ramp slaan nergens op met het huidige aantal doden.
Maar er zijn ook mensen die zien dat de maatregelen goed worden nageleefd. (Waaronder ik) en die wonen ook niet allemaal in dezelfde straat. De waarheid ligt vast in het midden, er zijn mensen die wel goed opletten en mensen die er maling aan hebben en alles daar tussenin.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn waarneming is mijn eigen omgeving, en tig mensen hier in het topic die dat zelfde constateren en melden, en die wonen geheid niet allemaal in dezelfde straat.
Nee hoor, gelukkig voor jou woon je in een buurt met verstandige mensenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier valt het inderdaad mee ja, maar je mag alleen het tegendeel melden?
Pas op dat je niet platgedrukt wordt in die meute.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:41 schreef Markesh het volgende:
gigantisch druk (..) een man of 10 in de straat
Er was dan ook, buiten het forum, vrijwel niemand bezig met het coronavirus eind januari, begin februari.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar behalve op het fok forum hoor ik hier echt niemand over.
Yes,dat zal het zijn! Fata Morgana!! Dat ik daar nu nog niet eerder aan gedacht heb...quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan wel mensen naar supermarkten/winkels e.d. hoor, of hardlopen/wandelen/fietsen met maximaal 2 personen. Maar dat mag ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig voor jou woon je in een buurt met verstandige mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |